Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Szerintem simán kizárható a klubból, mivel előre megfontolt haszonszerzés céljából elkövetett klubtagsági-vásárlás történt, nem pedig a szeretet diktálta, hogy vigye véghez eme nemes cselekedetet. :lol: :lol: :P

Ollyan üszök részeg volt, hogy ezt is más csinálta meg helyette! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem simán kizárható a klubból, mivel előre megfontolt haszonszerzés céljából elkövetett klubtagsági-vásárlás történt, nem pedig a szeretet diktálta, hogy vigye véghez eme nemes cselekedetet. :lol: :lol: :P

Pofa lapos kiscsávó! :lol: Te még fikával etted a szíros kenyeret,amikor én már camping bicajon brummogtam! :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Durva. :lol:

normal_ViharManillaban08.jpg

Fú, erről eszembe jut egy szilveszteri örömrepkedés vitorlázóval. Egy k*va nagy hókockát láttunk, de még tök messze volt, de az oktató mondta, hogy még várunk egy kicsit a felszállással. Érdemes volt (nem véletlenül mondta -az évek meg a rutin...), mert kb. 1,5 perc múlva olyan hószakadás volt, hogy pár méterre csökkent a látótávolság. Aztán el is vonult hamar, de a levegőben eléggé rossz lett volna, ha elkap.

Link to comment
Megosztás:

A viharfelhők amúgy is nagyon durvák tudnak lenni. Ha elég nagyok a feláramlások, az "üllő" teteje simán 10.000 méter körül is lehet. Belül az akár +40m/s -es emelés (mellette meg simán egy ugyanekkora lefelé irányuló). Nem véletlenül nem repülnek bele masszívabb repülőgépekkel sem.

Cumulonimbus Kongestus:

cumulonimbus.jpg

Link to comment
Megosztás:

A viharfelhők amúgy is nagyon durvák tudnak lenni. Ha elég nagyok a feláramlások, az "üllő" teteje simán 10.000 méter körül is lehet. Belül az akár +40m/s -es emelés (mellette meg simán egy ugyanekkora lefelé irányuló). Nem véletlenül nem repülnek bele masszívabb repülőgépekkel sem.

Cumulonimbus Kongestus:

Ha a többi versenyző nem vállalta volna be, a hölgy sem repült volna bele.Akár milyen tuti is ott az emelés.A kínainak meg, kicsitsenem volt szerencséje.

Amúgy ma voltuk a Tételhegyen.Elég gázos.Szűk is, és véleményem szerint kicsit senem tanulónak való.Mondhatni, számomra nyaktörőnek tűnt.Bénáztam is eleget, no meg a kedvezőtlen szélirány miatt egy igen rövid repülést követően kis híján egy olajbokorra tettem le az Ozone-t.(ernyő) Helyette bevállaltam egy erős jobb féket, és egy izmosabb földet érést.Így vissza gondolva annyira nem volt gáz, hiszen jó ha max. 1m-ről vészfékeztem, de érdekes volt.Minden esetre az oktató megdicsért a jó reflexért.

De az időjárás nem fogadott ma sem a kegyeibe.A hideg egy dolog.De a rossz szélirány, és így a korlátozott repülési irány nagyon xar volt.

De nem csüggedek.Kapni fogok egy ernyőt kupolázni, így amikor időm engedi, mejek gyakorolni.

Link to comment
Megosztás:

nem adod fel.

pedig az ember nem tud repülni, ha tudna lenne szárnya

csak rám ne ess :lol:

Nem adom fel, mert tudom, hogy rögös út vezet a sikerhez aminek az eredménye olyan élmény, ami nagyon keveseknek adatik meg.Amúgy nem fogok rád esni, de azért jobb ha néha felnézel! :lol: :P :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.