Udi Elküldve Június17, 2009 Elküldve Június17, 2009 Gepárd! A szokásos dolgokra kell figyelni: - klímahűtő ne legyen sérült - kompresszor csatija se legyen eltörve - ne hiányozzon egyetlen cső sem, ne legyen sérülés rajta - fűtésboxnál van egy kifolyó cső az is legyen meg hozzá - kábelköteg relékkel, csatikkal (belső műszerfalnál is vannak relék és kívül is a tűzfalnál) - "vákumdoboz" azaz "tartály" (szélvédő előtti műanyag alatt szokott lenni) - középkonzol klíma kapcsolóval nehogy simát adjanak hozzá - motortartó bak amire a klíma kompresszor és a szervópumpa is rámegy, persze a spanoló görgő is legyen rajta - csavarok a tartókonzolhoz - klímaventi (bár az enyém eltűnt ezért variálnom kell, nem akarom az elejét darabolni a verdának ezért másik ventit rakok bele) Johnny-val és Losival bontottuk ki anno az enyémet tőlük tudsz még infókat kérni. <_<
szobikari Elküldve Június17, 2009 Elküldve Június17, 2009 Gepárd! A szokásos dolgokra kell figyelni: - klímahűtő ne legyen sérült - kompresszor csatija se legyen eltörve - ne hiányozzon egyetlen cső sem, ne legyen sérülés rajta - fűtésboxnál van egy kifolyó cső az is legyen meg hozzá - kábelköteg relékkel, csatikkal (belső műszerfalnál is vannak relék és kívül is a tűzfalnál) - "vákumdoboz" azaz "tartály" (szélvédő előtti műanyag alatt szokott lenni) - középkonzol klíma kapcsolóval nehogy simát adjanak hozzá - motortartó bak amire a klíma kompresszor és a szervópumpa is rámegy, persze a spanoló görgő is legyen rajta - csavarok a tartókonzolhoz - klímaventi (bár az enyém eltűnt ezért variálnom kell, nem akarom az elejét darabolni a verdának ezért másik ventit rakok bele) Johnny-val és Losival bontottuk ki anno az enyémet tőlük tudsz még infókat kérni. :lol: utólagos klímázásnál a motorvezérlőt nem kell megpiszkálni? <_< anno én is érdeklődtem utána, de azt mondták, ha olyan autóba akarom belerakni, ami gyárilag nem klímás ( neadjisten nem is szerelnek klímásat ), akkor módosítani kell a motorvezérlőt, pl. hogy a klíma bekapcsolásakor kicsit emeljen az alapjáraton :) vagy most hülyeséget beszélek? :)
hening Elküldve Június17, 2009 Elküldve Június17, 2009 utólagos klímázásnál a motorvezérlőt nem kell megpiszkálni? <_< anno én is érdeklődtem utána, de azt mondták, ha olyan autóba akarom belerakni, ami gyárilag nem klímás ( neadjisten nem is szerelnek klímásat ), akkor módosítani kell a motorvezérlőt, pl. hogy a klíma bekapcsolásakor kicsit emeljen az alapjáraton :) vagy most hülyeséget beszélek? :) A főtengely helyzetjeladó úgyis érzékeli a változást, és az ECU módosítja az alapjáratot. Sztem, bár a klímást nem ismerem.
szobikari Elküldve Június17, 2009 Elküldve Június17, 2009 A főtengely helyzetjeladó úgyis érzékeli a változást, és az ECU módosítja az alapjáratot. Sztem, bár a klímást nem ismerem. Én nem tudom, ezért kérdeztem <_<
Udi Elküldve Június17, 2009 Elküldve Június17, 2009 Gyári klíma megy bele és a kábelkötegben benne van az a csati is ami az ECU-hoz megy. Utángyári klímánál szokott ilyen gond lenni, de elvileg a terhelést érzékeli az ECU és a bekötés hiányában is emeli az alapjáratot, hogy ne fulladjon le.
mélykék76 Elküldve Június17, 2009 Elküldve Június17, 2009 Hogy áll amúgy a lista ? Megvan már a három db ?
szobikari Elküldve Június17, 2009 Elküldve Június17, 2009 Gyári klíma megy bele és a kábelkötegben benne van az a csati is ami az ECU-hoz megy. Utángyári klímánál szokott ilyen gond lenni, de elvileg a terhelést érzékeli az ECU és a bekötés hiányában is emeli az alapjáratot, hogy ne fulladjon le. Áhánn :) És a komplett klímaszett - jelen esetben 35eFt - árán kívül - természetesen a beépítési, kókányolási költségektől eltekintve - kell-e számolni még valamivel? ( Baszki, de választékos vagyok <_< ) Vagy ennyi az annyi? + a szopás, amíg benne lesz? :)
Udi Elküldve Június17, 2009 Elküldve Június17, 2009 Mélykék Pista! Eddig a listán csak GsiCsabi van, Gepárd megkérdezi a faterját talán őt is érdekli. Szobikari! Persze vannak járulékos költségek: - szárítószűrőt kapásból érdemes cserélni rajta és a tömítéseket is - klíma gázzal való feltöltése után derül ki, hogy kell-e még valamit cserélni benne, kompresszor mennyire kopott, nyomáskapcsolók milyen állapotban vannak stb. Sajnos az is előfordulhat, hogy a végén 4x annyira jön ki a projekt ha a klímahűtő is elszáll pár hét múlva stb. lehet szívni vele rendesen de ha mázlid van és minden elsőre összejön akkor 50-60 eFt körül megállhat a dolog.
mélykék76 Elküldve Június17, 2009 Elküldve Június17, 2009 ....Mélykék Pista! Eddig a listán csak GsiCsabi van, Gepárd megkérdezi a faterját talán őt is érdekli.... Meg éééén <_< Asszem toom kit fogok megkérdezni, hogy kell-e néki :)
szobikari Elküldve Június17, 2009 Elküldve Június17, 2009 Sajnos az is előfordulhat, hogy a végén 4x annyira jön ki a projekt ha a klímahűtő is elszáll pár hét múlva stb. lehet szívni vele rendesen de ha mázlid van és minden elsőre összejön akkor 50-60 eFt körül megállhat a dolog. Hmmm... <_< Köszi! :)
Udi Elküldve Június17, 2009 Elküldve Június17, 2009 Meg éééén <_< Asszem toom kit fogok megkérdezni, hogy kell-e néki :) Szerintem amint összejön a 3 db rendelhetjük...aki lemaradt az majd megvárja a következő 3-as rendelést. :)
warwolf Elküldve Június18, 2009 Elküldve Június18, 2009 Mostani talit kihagyom....csinálom az Fx-t Neki szervót rakunk, enyémbe meg klímát... <_< ....akkor ezt buktam.....
Kacsero Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 Szerintem amint összejön a 3 db rendelhetjük...aki lemaradt az majd megvárja a következő 3-as rendelést. :) Úgy látom,nem nagyon akar összejönni a 3.ik sem... :) Lassan kifutunk az időből... <_<
Gepard Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 Vasárnap adok választ, akkor jön haza apu. Az okos szerelője azt mondta neki, hogy ezek az autók még nem igazán ehhez vannak kitalálva, pontosabban a tömítéseket teszi tönkre. Én mondtam, hogy egy éve használom, és semmi probléma nem volt még emiatt. Egyedül a hidegindítás ami gondot okoz télen.
J0hnny Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 Vasárnap adok választ, akkor jön haza apu. Az okos szerelője azt mondta neki, hogy ezek az autók még nem igazán ehhez vannak kitalálva, pontosabban a tömítéseket teszi tönkre. Én mondtam, hogy egy éve használom, és semmi probléma nem volt még emiatt. Egyedül a hidegindítás ami gondot okoz télen. Khmmm..szerinte az alkohol megeszi a gumi és fém peremes tömítéseket? :) <_<
Stefan Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 Khmmm..szerinte az alkohol megeszi a gumi és fém peremes tömítéseket? :) :) Ez már egyszer volt téma az E85 topikban nem? Ha jól emlékszem az volt a vége, hogy a régebbi autóknál ez igaz, de azért pl. egy Astra nem veterán annyira még, szóval ezeknél már szinte ugyanannyi idő alatt kezdi ki, mint a benzin <_<
Udi Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 Elkezdtük a klíma beépítést még szerencse, hogy nem a műszerfallal kezdtem, mivel C14NZ-re nem lehet felrakni a klíma kompresszor tartókonzolját. 4 csavarhelyből csak 2 van meg. Kollégám X14NZ-jén persze mindennek megvan a helye a motoron. :) Elmentünk ebédelni, beszéltem Bazsival is aki szerint meg kell fúrni a blokkot ha oda esik a helye de sajnos ez sem járható út, már teljesen feladtam majd akkor a kollégának építjük be stb. Csináltunk egy sablont és megnéztük mi a helyzet...végül kiderült, hogy 3 csavarral feltudjuk rakni csak az alsó kicsit odébb van azaz a tartókonzolon kellene egy kicsit alakítani és persze megfúrni a blokkot, menetfúrás stb. Egész napunk ráment hosszas "anyázások" után végre sikerült felrakni, de most meg a 4-2-1 leömlő nem fér el. Leszedtük és kipuff nélkül vittem haza az Fx-et....olyan hangja volt mint egy nagy chooper-nek nem mertem 1300-as fordukat fölé menni az már nagyon brutál lett volna. :lol: :) <_< Ezek ellenére azt mondom aki C14NZ-be akar klímát rakni az felejtse el !!!!
tomi023 Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 más dolgod amúgy sem lett volna ugye <_< :) :)
Udi Elküldve Június20, 2009 Elküldve Június20, 2009 ....akkor ezt buktam..... Fater ma akarja lefesteni a lökösöket... <_<
warwolf Elküldve Június20, 2009 Elküldve Június20, 2009 Fater ma akarja lefesteni a lökösöket... :) Már nagyon várom, hogy rajta legyenek! <_<
Udi Elküldve Június20, 2009 Elküldve Június20, 2009 Ha meleg lesz a garázsban akkor talán holnapra meg is szárad rendesen, utána fater festheti az Fx első lökösét, most egy darabig nem lesz rá szükségem (csinálom a klímát).
J0hnny Elküldve Június20, 2009 Elküldve Június20, 2009 Tommiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii <_<
Recommended Posts