Udi Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Remélem ez nem az lesz....bár amilyen szerencsém szokott lenni... ;) ;) ;)
tomi023 Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Udi írta: Remélem ez nem az lesz....bár amilyen szerencsém szokott lenni... ;) ;) ;) és mennyiért adod?
tomi023 Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Berlinetta írta: Tomi! Csak miattad Édes! ;)
J0hnny Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Udi írta: Lehet, hogy eladom az Fx-et minden extra nélkül gyári állapotban és veszek egy Fx2-öt... ;) Elért téged is a Losi kór! ;)
Berlinetta Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 tomi023 írta: Csak miattad Édes! ;) Hmmm ;) ;)
Stefan Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 J0hnny írta: Elért téged is a Losi kór! ;) Nem. Ő autónál marad :P ;) ;)
J0hnny Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Stefan írta: Nem. Ő autónál marad -_- :P ;) ;) Na majd ezért kapsz a pofádra. 10éves japóban még a lengéscsillapító sem megy tönkre,meg a hosszbordásszíj is tök új ércsed má meg! ;)
Stefan Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 J0hnny írta: ;) Na majd ezért kapsz a pofádra. 10éves japóban még a lengéscsillapító sem megy tönkre,meg a hosszbordásszíj is tök új ércsed má meg! ;) Értem én. Nekem is van egy Japán. Tamiya márkájú, és abban sem megy tönkre ilyesmi ;)
Udi Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Megnéztem az "Fx2"-öt, mentem is vele egy kört...no comment marad az Fx!!!! ;)
Stefan Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Udi írta: Megnéztem az "Fx2"-öt, mentem is vele egy kört...no comment marad az Fx!!!! ;) Benne vannak a korban már az F-ek is... A mostaninak legalább már tudod mik a kínjai ;)
J0hnny Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Udi írta: Megnéztem az "Fx2"-öt, mentem is vele egy kört...no comment marad az Fx!!!! ;) Na azé'! ;)
warwolf Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 Stefan írta: Nem. Ő autónál marad :P ;) ;) Beszéljünk kicsit arról, mikor is fog elkorhadni a te csodagéped......Na!Az enyém még akkor is menni fog! -_- Udi írta: Megnéztem az "Fx2"-öt, mentem is vele egy kört...no comment marad az Fx!!!! ;) Vegyél csak szimplán egy bódét.Hozzáértő kasztnis megoldja úgy, hogy soha/senkinek nem fog feltűnni, hogy nem az, aminek látszik.....
J0hnny Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 warwolf írta: Beszéljünk kicsit arról, mikor is fog elkorhadni a te csodagéped......Na!Az enyém még akkor is menni fog! ;) Khmm,azért túlzásokba ne essünk!
warwolf Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 J0hnny írta: Khmm,azért túlzásokba ne essünk! Én estem túlzásba? ;) Ez az igazság.+az enyém még gyári.........de gyárira is lenne átépítve. A másik dolog.Értem a tréfát, de csak egy bizonyos határig tolerálom.Utána már nem annyira. ;) EZ utána volt már éppen 6-tal!! Értem én, hogy sokak szemében a stifti nem autó, meg egyéb közhelyek, de azok kinyalhatják fényesre a sejhajom.Egyelőre maradjunk annyiban, hogy semmivel sem rosszabb technikailag mint egy hason korú Opel.Sőt.Lényegesen problémamentesebb ugyanolyan idősebb korában.Ebben nem kerül súlyos százezrekbe egy motorgenerál pl......Nem beszélve az ütközésbiztonságról.Mivel a Corsa is elég vékonyka, pontosan úgy xarrá fog törni, mint bármelyik másik bölcső nélküli autó, és az user pontosan ugyanúgy szörnyet fog benne halni. Talán annyit meg lehet említeni, hogy a kasztnija a 96' előtti modelleknek sokkal jobban ellenáll a korróziónak, mint a Corsa A, ami újkorában is képes volt hervadni.96' előtt ugyanis a bódék jobban le voltak felület kezelve.Megnézhetted volna a 93-as JAPÁN!!! gyártású 1.3-asomat.Egy hervadás, annyi nem volt rajta.Ezek a JAPÁN és mások szemében NEM AUTÓ autók, ha nem voltak törve, a mai napig NEM rohadnak sehol.Ellenben........és itt ismételhetném magam újra és újra, Ti pedig továbbra sem értenétek meg, mert csak egy irányba néztek, és láttok.
J0hnny Elküldve Április27, 2009 Elküldve Április27, 2009 warwolf írta: Én estem túlzásba? ;) Ez az igazság.+az enyém még gyári.........de gyárira is lenne átépítve. A másik dolog.Értem a tréfát, de csak egy bizonyos határig tolerálom.Utána már nem annyira. ;) EZ utána volt már éppen 6-tal!! Értem én, hogy sokak szemében a stifti nem autó, meg egyéb közhelyek, de azok kinyalhatják fényesre a sejhajom.Egyelőre maradjunk annyiban, hogy semmivel sem rosszabb technikailag mint egy hason korú Opel.Sőt.Lényegesen problémamentesebb ugyanolyan idősebb korában.Ebben nem kerül súlyos százezrekbe egy motorgenerál pl......Nem beszélve az ütközésbiztonságról.Mivel a Corsa is elég vékonyka, pontosan úgy xarrá fog törni, mint bármelyik másik bölcső nélküli autó, és az user pontosan ugyanúgy szörnyet fog benne halni. Talán annyit meg lehet említeni, hogy a kasztnija a 96' előtti modelleknek sokkal jobban ellenáll a korróziónak, mint a Corsa A, ami újkorában is képes volt hervadni.96' előtt ugyanis a bódék jobban le voltak felület kezelve.Megnézhetted volna a 93-as JAPÁN!!! gyártású 1.3-asomat.Egy hervadás, annyi nem volt rajta.Ezek a JAPÁN és mások szemében NEM AUTÓ autók, ha nem voltak törve, a mai napig NEM rohadnak sehol.Ellenben........és itt ismételhetném magam újra és újra, Ti pedig továbbra sem értenétek meg, mert csak egy irányba néztek, és láttok. Én nem ezen kaptam fel a vizet Papa,hanem hogy két lengéscsillapító és egy bordásszíj cserét is úgy állítasz be egy 2000-es évjáratú autóhoz,mintha egy szarrakás volna. A japánon is van kopóalkatrész és annak is van gyerekbetegsége és bizony a régi japók belül baszott rondák,akár mennyire is szépítünk! Másrészt megnézem,hogy pl vidéken hol kapsz hozzá hirtelen bármit is,mondjuk szombat délelőtt! Azért én nem feledem el,hogy amikor megvetted a szusit nagy pofával azt mondtad egy fillért nem költesz rá,ez A->B-be való autó. Számoljuk már össze mennyi aprópénzt locsoltál bele eddig... Harmadrészt: ez a rohadás kérdése: elég gyenge érv.Láttam én már rohadó 6-7 éves stiftet is(céges gép volt),ellenben meglehet nézni az astrámat. Igaz,ami igaz,a corsa se vastag ütközés szempontjából,de én nem két gyerekkel rohangálok... Engem nem érdekel mivel jársz,csak ne add be nekem,hogy egy kényszermegoldás miatt te abban boldog vagy... Stefan! Te meg a pofádat befogod,mert mindig te indítod a vitát a rozsdabogjával az élen! ;)
Stefan Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 J0hnny írta: ... Stefan! Te meg a pofádat befogod,mert mindig te indítod a vitát a rozsdabogjával az élen! :P ;) Jól van, nem éreztem hol a határ, emiatt bocsánatot kérek Lositól! ;) Amúgy nem korhad, mert fémből van, nem fából (és nem dízel -_- ) :D de amúgy sem vészes a korához és a típushoz képest ;) , bár eléggé kirügyezett így tavaszra, de ennek több oka van (garázs hiánya, kasztni elhanyagoltság). Idén meg lesz ez is oldva. A gyűrődési zónánál, azért kíváncsi lennék, hogy mennyivel van több egy Stiftben, mint egy Corsában. Mindkettő kisautó ilyen szempontból. A megbízhatóságról meg csak annyi, hogy gyári állapotban a Corsával is ki lehet menni a világból. Ezt csak azért tudom ennyire tutira állítani, mert ott a piros, amiben a C14NZ nagyon stabilan működik, pedig fateréktól kapja az ívet rendesen, amióta levettem a kezem róla. Szóval csak ezek miatt éreztem azt, hogy hozzá kéne szólnom :D
Sörös Sanyi Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 warwolf írta: Talán annyit meg lehet említeni, hogy a kasztnija a 96' előtti modelleknek sokkal jobban ellenáll a korróziónak, mint a Corsa A, ami újkorában is képes volt hervadni.96' előtt ugyanis a bódék jobban le voltak felület kezelve. Erre ott a miénk példának. A lengőkarokat kellett tavaly átdrótkefézni és körbekenni, meg tavalyelőtt a kipuff rendszert lecserélni, és ennyi az összes "rohadás". Én hiszek neked Losi! ;) ;)
warwolf Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 J0hnny írta: Másrészt megnézem,hogy pl vidéken hol kapsz hozzá hirtelen bármit is,mondjuk szombat délelőtt! Azért én nem feledem el,hogy amikor megvetted a szusit nagy pofával azt mondtad egy fillért nem költesz rá,ez A->B-be való autó. Számoljuk már össze mennyi aprópénzt locsoltál bele eddig... 1. Ez nem romlik el, szal nem kell szombat délelőtt a boltba rohangálni alkatrészért.Amúgy stifthez van minden polcon. 2. Eddig a stiftre kb. 130e.ft ment rá, ebből 35e.ft volt ami kellett, a többit a saját kényelmem érdekében költöttem rá, hogy ne olvadjon bele a szürke tömegbe.Még kb. 10e.ft fog rámenni, és késznek nyilvánítom.Szal költségvetésileg messze az Opeljeim alatt marad. 3. Kabeee! :D :P ;) :P Stefan írta: ;) Jól van, nem éreztem hol a határ, emiatt bocsánatot kérek Lositól! ;) Nincs hari, de nem szabad csak egy irányba látni.Amúgy a stift 780kg, a Corsa A pedig 830kg volt üresen.Szal anyag, kb. mind2ben ugyanannyi. :P Sörös Sanyi írta: Erre ott a miénk példának. A lengőkarokat kellett tavaly átdrótkefézni és körbekenni, meg tavalyelőtt a kipuff rendszert lecserélni, és ennyi az összes "rohadás". Én hiszek neked Losi! ;) -_- Keblemre! :D
Stefan Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 warwolf írta: Nincs hari, de nem szabad csak egy irányba látni.Amúgy a stift 780kg, a Corsa A pedig 830kg volt üresen.Szal anyag, kb. mind2ben ugyanannyi. :P Hidd el bármikor átülnék egy BMW-be például ;) , ennyire nem vagyok elfogult, csak úgy érzem te is kezdesz elfogult lenni a távolkeleti irányában -_- warwolf írta: ... 2. Eddig a stiftre kb. 130e.ft ment rá, ebből 35e.ft volt ami kellett, a többit a saját kényelmem érdekében költöttem rá, hogy ne olvadjon bele a szürke tömegbe.Még kb. 10e.ft fog rámenni, és késznek nyilvánítom.Szal költségvetésileg messze az Opeljeim alatt marad. ... Sárkányos matrica? ;) Egyébként nekem sem kell minden szombaton új alkatrész, még a fehérbe sem. Elég kéthetente :D ;)
Sörös Sanyi Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 warwolf írta: Keblemre! ;) Inkább kihagynám. ;)
mackosajt Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 Stefan írta: Egyébként nekem sem kell minden szombaton új alkatrész, még a fehérbe sem. Elég kéthetente ;) ;) Na ezt untam meg én is(hiába szeretek bütykölni, a családom fontosabb, inkább rájuk költök), igaz, ez most nekem is amolyan kényszer megoldás.
J0hnny Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 warwolf írta: 1. Ez nem romlik el, szal nem kell szombat délelőtt a boltba rohangálni alkatrészért.Amúgy stifthez van minden polcon. 2. Eddig a stiftre kb. 130e.ft ment rá, ebből 35e.ft volt ami kellett, a többit a saját kényelmem érdekében költöttem rá, hogy ne olvadjon bele a szürke tömegbe.Még kb. 10e.ft fog rámenni, és késznek nyilvánítom.Szal költségvetésileg messze az Opeljeim alatt marad. 1.Nem a stiftre gondoltam,hanem pl egy coltra,egy kis szériában eladott japóra,mer ugye haverom is pöcs,mert nem stiftet vett,hanem fosvágenyt,úgy hogy ne tereld itt csak a stiftre a szót,mert nem azon akadtam ki. 2.Befejeztem,mert úgy látom gyorsan felejtesz... ;)
szobikari Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 J0hnny írta: Stefan! Te meg a pofádat befogod,mert mindig te indítod a vitát a rozsdabogjával az élen! ;) Adjak neki egy irgalmatlan nagy pofont? ;) ;)
Xray Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 Pillanatok MSN -ről! stefan_ (Istvan Barta) üzenete: öcsém vazz Xray™ üzenete: Na? stefan_ (Istvan Barta) üzenete: egyik csávó levette a cipőjét Xray™ üzenete: Mia pék Xray™ üzenete: lool Xray™ üzenete: Van bukhé? Xray™ üzenete: ;) stefan_ (Istvan Barta) üzenete: na jó, ha harc, hát legyen harc, én is leveszem, meglátjuk ki bírja tovább Xray™ üzenete: lool ;) ;)
Stefan Elküldve Április28, 2009 Elküldve Április28, 2009 szobikari írta: Adjak neki egy irgalmatlan nagy pofont? ;) ;) Offoljátok inkább a Suzuki fórumot mostmá! ;)
Recommended Posts