Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Nem. Ő autónál marad :P ;) ;)

Beszéljünk kicsit arról, mikor is fog elkorhadni a te csodagéped......Na!Az enyém még akkor is menni fog! -_-

Megnéztem az "Fx2"-öt, mentem is vele egy kört...no comment marad az Fx!!!! ;)

Vegyél csak szimplán egy bódét.Hozzáértő kasztnis megoldja úgy, hogy soha/senkinek nem fog feltűnni, hogy nem az, aminek látszik.....

Link to comment
Megosztás:

Khmm,azért túlzásokba ne essünk!

Én estem túlzásba? ;)

Ez az igazság.+az enyém még gyári.........de gyárira is lenne átépítve.

A másik dolog.Értem a tréfát, de csak egy bizonyos határig tolerálom.Utána már nem annyira. ;) EZ utána volt már éppen 6-tal!!

Értem én, hogy sokak szemében a stifti nem autó, meg egyéb közhelyek, de azok kinyalhatják fényesre a sejhajom.Egyelőre maradjunk annyiban, hogy semmivel sem rosszabb technikailag mint egy hason korú Opel.Sőt.Lényegesen problémamentesebb ugyanolyan idősebb korában.Ebben nem kerül súlyos százezrekbe egy motorgenerál pl......Nem beszélve az ütközésbiztonságról.Mivel a Corsa is elég vékonyka, pontosan úgy xarrá fog törni, mint bármelyik másik bölcső nélküli autó, és az user pontosan ugyanúgy szörnyet fog benne halni.

Talán annyit meg lehet említeni, hogy a kasztnija a 96' előtti modelleknek sokkal jobban ellenáll a korróziónak, mint a Corsa A, ami újkorában is képes volt hervadni.96' előtt ugyanis a bódék jobban le voltak felület kezelve.Megnézhetted volna a 93-as JAPÁN!!! gyártású 1.3-asomat.Egy hervadás, annyi nem volt rajta.Ezek a JAPÁN és mások szemében NEM AUTÓ autók, ha nem voltak törve, a mai napig NEM rohadnak sehol.Ellenben........és itt ismételhetném magam újra és újra, Ti pedig továbbra sem értenétek meg, mert csak egy irányba néztek, és láttok.

Link to comment
Megosztás:

Én estem túlzásba? ;)

Ez az igazság.+az enyém még gyári.........de gyárira is lenne átépítve.

A másik dolog.Értem a tréfát, de csak egy bizonyos határig tolerálom.Utána már nem annyira. ;) EZ utána volt már éppen 6-tal!!

Értem én, hogy sokak szemében a stifti nem autó, meg egyéb közhelyek, de azok kinyalhatják fényesre a sejhajom.Egyelőre maradjunk annyiban, hogy semmivel sem rosszabb technikailag mint egy hason korú Opel.Sőt.Lényegesen problémamentesebb ugyanolyan idősebb korában.Ebben nem kerül súlyos százezrekbe egy motorgenerál pl......Nem beszélve az ütközésbiztonságról.Mivel a Corsa is elég vékonyka, pontosan úgy xarrá fog törni, mint bármelyik másik bölcső nélküli autó, és az user pontosan ugyanúgy szörnyet fog benne halni.

Talán annyit meg lehet említeni, hogy a kasztnija a 96' előtti modelleknek sokkal jobban ellenáll a korróziónak, mint a Corsa A, ami újkorában is képes volt hervadni.96' előtt ugyanis a bódék jobban le voltak felület kezelve.Megnézhetted volna a 93-as JAPÁN!!! gyártású 1.3-asomat.Egy hervadás, annyi nem volt rajta.Ezek a JAPÁN és mások szemében NEM AUTÓ autók, ha nem voltak törve, a mai napig NEM rohadnak sehol.Ellenben........és itt ismételhetném magam újra és újra, Ti pedig továbbra sem értenétek meg, mert csak egy irányba néztek, és láttok.

Én nem ezen kaptam fel a vizet Papa,hanem hogy két lengéscsillapító és egy bordásszíj cserét is úgy állítasz be egy 2000-es évjáratú autóhoz,mintha egy szarrakás volna.

A japánon is van kopóalkatrész és annak is van gyerekbetegsége és bizony a régi japók belül baszott rondák,akár mennyire is szépítünk!

Másrészt megnézem,hogy pl vidéken hol kapsz hozzá hirtelen bármit is,mondjuk szombat délelőtt!

Azért én nem feledem el,hogy amikor megvetted a szusit nagy pofával azt mondtad egy fillért nem költesz rá,ez A->B-be való autó.

Számoljuk már össze mennyi aprópénzt locsoltál bele eddig...

Harmadrészt: ez a rohadás kérdése: elég gyenge érv.Láttam én már rohadó 6-7 éves stiftet is(céges gép volt),ellenben meglehet nézni az astrámat.

Igaz,ami igaz,a corsa se vastag ütközés szempontjából,de én nem két gyerekkel rohangálok...

Engem nem érdekel mivel jársz,csak ne add be nekem,hogy egy kényszermegoldás miatt te abban boldog vagy...

Stefan!

Te meg a pofádat befogod,mert mindig te indítod a vitát a rozsdabogjával az élen! ;)

Link to comment
Megosztás:

...

Stefan!

Te meg a pofádat befogod,mert mindig te indítod a vitát a rozsdabogjával az élen! :P

;) Jól van, nem éreztem hol a határ, emiatt bocsánatot kérek Lositól! ;)

Amúgy nem korhad, mert fémből van, nem fából (és nem dízel -_- ) :D de amúgy sem vészes a korához és a típushoz képest ;) , bár eléggé kirügyezett így tavaszra, de ennek több oka van (garázs hiánya, kasztni elhanyagoltság). Idén meg lesz ez is oldva.

A gyűrődési zónánál, azért kíváncsi lennék, hogy mennyivel van több egy Stiftben, mint egy Corsában. Mindkettő kisautó ilyen szempontból. A megbízhatóságról meg csak annyi, hogy gyári állapotban a Corsával is ki lehet menni a világból. Ezt csak azért tudom ennyire tutira állítani, mert ott a piros, amiben a C14NZ nagyon stabilan működik, pedig fateréktól kapja az ívet rendesen, amióta levettem a kezem róla. Szóval csak ezek miatt éreztem azt, hogy hozzá kéne szólnom :D

Link to comment
Megosztás:

Talán annyit meg lehet említeni, hogy a kasztnija a 96' előtti modelleknek sokkal jobban ellenáll a korróziónak, mint a Corsa A, ami újkorában is képes volt hervadni.96' előtt ugyanis a bódék jobban le voltak felület kezelve.

Erre ott a miénk példának. A lengőkarokat kellett tavaly átdrótkefézni és körbekenni, meg tavalyelőtt a kipuff rendszert lecserélni, és ennyi az összes "rohadás". Én hiszek neked Losi! ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Másrészt megnézem,hogy pl vidéken hol kapsz hozzá hirtelen bármit is,mondjuk szombat délelőtt!

Azért én nem feledem el,hogy amikor megvetted a szusit nagy pofával azt mondtad egy fillért nem költesz rá,ez A->B-be való autó.

Számoljuk már össze mennyi aprópénzt locsoltál bele eddig...

1. Ez nem romlik el, szal nem kell szombat délelőtt a boltba rohangálni alkatrészért.Amúgy stifthez van minden polcon.

2. Eddig a stiftre kb. 130e.ft ment rá, ebből 35e.ft volt ami kellett, a többit a saját kényelmem érdekében költöttem rá, hogy ne olvadjon bele a szürke tömegbe.Még kb. 10e.ft fog rámenni, és késznek nyilvánítom.Szal költségvetésileg messze az Opeljeim alatt marad.

3. Kabeee! :D :P ;) :P

;) Jól van, nem éreztem hol a határ, emiatt bocsánatot kérek Lositól! ;)

Nincs hari, de nem szabad csak egy irányba látni.Amúgy a stift 780kg, a Corsa A pedig 830kg volt üresen.Szal anyag, kb. mind2ben ugyanannyi. :P

Erre ott a miénk példának. A lengőkarokat kellett tavaly átdrótkefézni és körbekenni, meg tavalyelőtt a kipuff rendszert lecserélni, és ennyi az összes "rohadás". Én hiszek neked Losi! ;) -_-

Keblemre! :D

Link to comment
Megosztás:

Nincs hari, de nem szabad csak egy irányba látni.Amúgy a stift 780kg, a Corsa A pedig 830kg volt üresen.Szal anyag, kb. mind2ben ugyanannyi. :P

Hidd el bármikor átülnék egy BMW-be például ;) , ennyire nem vagyok elfogult,

csak úgy érzem te is kezdesz elfogult lenni a távolkeleti irányában -_-

...

2. Eddig a stiftre kb. 130e.ft ment rá, ebből 35e.ft volt ami kellett, a többit a saját kényelmem érdekében költöttem rá, hogy ne olvadjon bele a szürke tömegbe.Még kb. 10e.ft fog rámenni, és késznek nyilvánítom.Szal költségvetésileg messze az Opeljeim alatt marad.

...

Sárkányos matrica? ;)

Egyébként nekem sem kell minden szombaton új alkatrész, még a fehérbe sem. Elég kéthetente :D ;)

Link to comment
Megosztás:

1. Ez nem romlik el, szal nem kell szombat délelőtt a boltba rohangálni alkatrészért.Amúgy stifthez van minden polcon.

2. Eddig a stiftre kb. 130e.ft ment rá, ebből 35e.ft volt ami kellett, a többit a saját kényelmem érdekében költöttem rá, hogy ne olvadjon bele a szürke tömegbe.Még kb. 10e.ft fog rámenni, és késznek nyilvánítom.Szal költségvetésileg messze az Opeljeim alatt marad.

1.Nem a stiftre gondoltam,hanem pl egy coltra,egy kis szériában eladott japóra,mer ugye haverom is pöcs,mert nem stiftet vett,hanem fosvágenyt,úgy hogy ne tereld itt csak a stiftre a szót,mert nem azon akadtam ki.

2.Befejeztem,mert úgy látom gyorsan felejtesz... ;)

Link to comment
Megosztás:

Pillanatok MSN -ről!

stefan_ (Istvan Barta) üzenete:

öcsém vazz

Xray™ üzenete:

Na?

stefan_ (Istvan Barta) üzenete:

egyik csávó levette a cipőjét

Xray™ üzenete:

Mia pék

Xray™ üzenete:

lool

Xray™ üzenete:

Van bukhé?

Xray™ üzenete:

;)

stefan_ (Istvan Barta) üzenete:

na jó, ha harc, hát legyen harc, én is leveszem, meglátjuk ki bírja tovább

Xray™ üzenete:

lool

;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.