Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Amúgy hazafelé az északi térfalnál beállt mellém egy G astra,szürke,tuning csoda.Boiler erdő,led sor elöl,amit csak akarsz.Egy fiatal srác és egy csajszi ült benne,szólt a töcc töcc.A srác odalépett a gépnek,"megszólalt" az 1.4 twinport direktszűrőn keresztül.Átnéztem és nem bírtam ki,röhögtem.A csajszi átkérdez,hogy mi olyan vicces?Mondtam neki,hogy akkor taposa az urad serényen neki,mert nekem a sport felirat a roncsom oldalán nem viccből van! ;) Hát mondanom sem kell,hang ide vagy oda,nyomomban nem volt. ;)

A rendörség előtt 4 keréken csúszva jöttem ki a körforgóból. ;) Jó ez a guma! :P

Ilyenből van egy pár a városban. Van egy nagyon kék is, ledes fék lámpás hátsó "szárnyal", nagyon csunyán falazott rendszámtábla hellyel. Nyáron vagy 205 ös kerekekkel, sajnos én nem láttam az arcát, mert agyon van sötétitve de biztos nem tetszett neki, hogy egy comboval nem bírt el. De ha jól emlékszem a NOS felirat ott csillogott az oldalán -_-

Köszönöm a tippeket a szerelőre, az a baj hogy nekem számlaképes emberke kell, ha olyan is van akkor megköszönöm. Valószinű adagoló bajunk van, meg furcsa kemény lerakódás volt a gázolajszűrő alján, a fene sem érti

Link to comment
Megosztás:

Nem Losis módon cserézted te a telót, hanem úgy Corsásan! ;) Amúgy még a büdös életben nem vezettem autómatát, de ha megmutizzátok a működési elvét, elviszem. :D Vagy rosszul emléxem? ;)

Nézegettük egy ideig,hogy is kellene kivenni a csavart onnan,de a flex nem fért be! :P

Aztán Csabi nekiesett hidegvágóval és addig ütöttük felváltva,amíg le nem jött a csavar.

A 7en, délutános vagyok, ha délelött akarod vinni,és gondolod, akkor tudok segíteni...van rutinom autómatában (merci) ;) :P

Nem ótómata,azé az uncsitesóm nem falábú! -_-

Úgy fütyül a turbója,mint egy kamionak! :D

Tök szépen megy most,állat lett a fék is,csendes a futóműve.

Be kell lövetni szépen a futóművét,aztán megy adagolóshoz,hogy megszüntessük a folyást és nagyon faca gép lesz ez.

Link to comment
Megosztás:

Nem ótómata,azé az uncsitesóm nem falábú! ;)

Akkor megbírkózom a feladattal. ;) Majd beszélek velük időpont ügyileg, és hívlak, hogy mizu. ;)

Amúgy Csabinak add légyszi oda a zsét, majd tőle elkérem.

Köszönöm a tippeket a szerelőre, az a baj hogy nekem számlaképes emberke kell

Akkor csak a kisőreg jöhet szóba az Auchannal szemben.

Link to comment
Megosztás:

Mennyit kel izzítani beindítás előtt az autót?

Én sose látom az izzításos jelet. ;)

Leállítás előtt mindig figyelek arra, hogy járassam egy kicsit alapjáraton.

Ez már hidegben izzít csak.

Olajat kell benne cserélgetni 10EKm-ként és nem lesz olyan rossz gép az.

Link to comment
Megosztás:

Mennyit kel izzítani beindítás előtt az autót?

Én sose látom az izzításos jelet. ;)

Leállítás előtt mindig figyelek arra, hogy járassam egy kicsit alapjáraton.

izzítás már nincs, csak nagy hidegben fogod látni a spirált fellvillanni. Én azt javaslom, ha hide motorral indulsz, akkor várd meg míg elalszanak a lámpák és akkor indíts. 2-3 sec.

Ha nyomtad neki akkor 1-2perc alapjáratot meghálál leállítás előtt.

Link to comment
Megosztás:

izzítás már nincs, csak nagy hidegben fogod látni a spirált fellvillanni. Én azt javaslom, ha hide motorral indulsz, akkor várd meg míg elalszanak a lámpák és akkor indíts. 2-3 sec.

Ha nyomtad neki akkor 1-2perc alapjáratot meghálál leállítás előtt.

Te visszaolvastál? ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Amúgy felkerültek a nyári kerekek.Öröm és boldogság.Jól néz ki vele a kis bokorugró! -_-

MEg gondolom, a bicepszed is jött már vagy 3 centit pár parkolás után ;)

Májustól új büntetések: városban 76 km/h = 300.000 Ft

Aki mozgó járművel követ el közúti szabályszegést, annak nem engedhető el és nem csökkenthető a kiszabott bírsága - egyebek mellett ezt tartalmazza a csütörtöki Magyar Közlönyben megjelent kormányrendelet-módosítás, amelynek legtöbb szabálya május 2-án lép hatályba.

Mármint városban 126km/h ( 76km/h mértéket meghaladó sebességtúllépés esetén :P ) az a 300.000 Ft.

Lényegében annyi változik, hogy a "kicsi" tábláknál ( 10-20-30 ) nem lesz annyira szopatós a helyzet ( most 5ös táblánál 12,5km/h-s őrjítő sebességnél 300.000 a bünti, 10-es táblánál 25nél 300.000ft a bünti, 30asnál 75nél 300.000 a bünti, röhej ) , 60-70-es táblánál gyakorlatilag nem változik, autópályán meg egy kicsit nőnek a határok ( 143 helyett 150? ;) )

Amúgy ez a ki jár el elsőfokon, másodfokon, én tavaly júliusban kaptam egy ilyen cetlit, azt már valami országos dandártábornok, vagy ki szignálta. Esélyt sem adtak, h szépítsem a helyzetet ;)

Link to comment
Megosztás:

Téged nem tanítottak arra, hogy ha nem gurul az autó, akkor ne tekergesd a kormányt? ;)

Igen Stefi, de az közlekedés nekünk - közönséges emberi halandók részére - nem csak abból áll, hogy egy 402m hosszú betoncsíkon padlóig toljuk a pedált ;) Mi néha parkolunk, lassan megyünk, és akkor bizony tekergetni kell a kormányt :P ;)

Link to comment
Megosztás:

Igen Stefi, de az közlekedés nekünk - közönséges emberi halandók részére - nem csak abból áll, hogy egy 402m hosszú betoncsíkon padlóig toljuk a pedált ;) Mi néha parkolunk, lassan megyünk, és akkor bizony tekergetni kell a kormányt -_- ;)

Egy lendülettel kell beállni azt jólvan, nem kell összevissza tekergetni. Nem kell ide szervó meg ilyen csacskaságok.

Ha gurulva van tartva az autó, akkor könnyebb tekergetni a kormányt is :P

Tekergeted azt a kiskutyát? ;)

Link to comment
Megosztás:

Meg gondolom, a bicepszed is jött már vagy 3 centit pár parkolás után ;)

Kellemeset csalódtam a dologban, mert nem lett ökör módon nehéz a kormány.Féltem tőle, hogy bexarás lesz, de nem.Mondjuk a kormány is egy fiatalabb modellből való, tehát nagyobb átmérőjű, és vastagabb is.

Az egyenesfutása jó lett az autónak, viszont a nyomvályúk megvezetik picit a dolgot, de nem vészesen.Mondjuk nem is tudok áll@t módon felgyorsulni vele, viszont abban az utazó 80-95km/h tartományban kordában tartható az autó.

Szóval nekem egyelőre tetszik a dolog. ;)

Majd annyi, hogy a 7n megpróbálok bejutni egy futóműállítás/ellenőrzésre.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.