warwolf Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Bizony! Fő a biztonság :lol: :lol: A felni magában nagyon rázna szvsz....... ;) :lol: :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 ....Alapból szóba se jöhetsz,zsiráfokkal nem csajozok! ;).... Méééé, medvékkel mész csajozni ? :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Méééé, medvékkel mész csajozni ? ;) :lol: :lol: Magasságra értettem,te perverz! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Magasságra értettem,te perverz! ;) Mikortól zsiráf számodra valaki ? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március23, 2009 Megoszt Elküldve Március23, 2009 Mikortól zsiráf számodra valaki ? ;) :lol: Ne vesszél már el a részletekben! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Mikortól zsiráf számodra valaki ? :lol: :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Szuper... 10 ért vettem 4 BBS felnit és 16 ért görgőznék ki, mekkora üzlet ez Hát az is volt, mondjuk lementem érte Szegedre. Azt tudtam hogy rendbe kell rakni, homokszórni, meg festeni. Megnéztük centíron... ;) Nyugodtabban használnám ha ki lenne görgőzve. Az igazat megvalva, ha megcsináltatom akkor is megérte, mert lesz 4 BBS felnim ami még jól is néz ki, csak sok a nyűg vele. Üdv. Én is jártam hasonló "cipőben"... többet nem veszek hibás felnit... A görgőzéstől nem lesz új a felni, a javított rész hajlamosabb lesz a deformálódásra.. Mire elkészül annyiba lesz mint egy hibátlan, tehát érdemes meggondolni mit vesz az ember... Sajnos igaz a mondás "olcsó húsnak...." Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 http://gallery.site.hu/d/8243586-1/zsiraf.jpg ;) olyan mint a zsiráf szép-szép de otthonra nem kéne :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiskasza Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 SZERINTEM ÚJ TOPICOT KÉNE NYITNI KECSKEMÉTI SZEKCIÓN BELÜL ; BERLINETTA & RAJONGOI ! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Hétvégi gyorsulásaim adatai : Szisu stift vs. GSiCsabi Gepárd vs GSiCsabi 1 GSiCsabi vs. Gepárd 2 ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Bizony! Fő a biztonság :) :( Dehülyevagy B) Hétvégi gyorsulásaim adatai : Szisu stift vs. GSiCsabi Gepárd vs GSiCsabi 1 GSiCsabi vs. Gepárd 2 ;) Én biztos buta-kalapos-nyárigumis suzukis vagyok, de a 60' az 60m a 330 az 330m, az 1/8ET az 1/8 mérföld, az 1/4ET az 400m? :lol: És mi a reakcióidő? Zöld jelzés felvillanástól kezdve míg megmoccan a zótó? :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Dehülyevagy ;) Háddenem? A versenyző is így születik, meg így is hal meg: kilyukad a gumi. Szóval okulni kell! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Én biztos buta-kalapos-nyárigumis suzukis vagyok, de a 60' az 60m a 330 az 330m, az 1/8ET az 1/8 mérföld, az 1/4ET az 400m? :lol: És mi a reakcióidő? Zöld jelzés felvillanástól kezdve míg megmoccan a zótó? :lol: Így van.Ebként érdekes időeredmények, azért az új Swift nem megy rosszul, ez a mérés még abban a tartományban van, ahol Csabi motorja nem éled fel igazán, az 1.3 VVTi pedig kellően kipörög és dolgozik.Tehát pl. 120km/h felett már más lenne a helyzet motorrugalmasság terén. Gepárd meg ha kicuccolt volna a gépéből, még szorosabb eredmény lett volna. Nekem még mindig az a 2 Audi jár az eszemben.Az az S2 nagyondurvát lépett........amíg el nem szállt a hajtáslánca.A másik pedig azaz A6 2.2 Turbó.Félelmetes volt, ahogy megindult.Xray szavaival élve, símán lehetett volna kereket cserélni az elején, mikor elrajtolt! :) Stefantól pedig kötelező volt a győzelem! ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Így van.Ebként érdekes időeredmények, azért az új Swift nem megy rosszul, ez a mérés még abban a tartományban van, ahol Csabi motorja nem éled fel igazán, az 1.3 VVTi pedig kellően kipörög és dolgozik.Tehát pl. 120km/h felett már más lenne a helyzet motorrugalmasság terén. Gepárd meg ha kicuccolt volna a gépéből, még szorosabb eredmény lett volna. Nekem még mindig az a 2 Audi jár az eszemben.Az az S2 nagyondurvát lépett........amíg el nem szállt a hajtáslánca.A másik pedig azaz A6 2.2 Turbó.Félelmetes volt, ahogy megindult.Xray szavaival élve, símán lehetett volna kereket cserélni az elején, mikor elrajtolt! B) Stefantól pedig kötelező volt a győzelem! :lol: :lol: A régi swift 1,3 16V 86 lóval szerintem jobban megy az új swiftnél. Könnyebb párszáz kilóval... A kocka gti-ről nem is beszélve... ;) Én még sohasem versenyeztem... Tényleg kalapos suzukis vagyok :( Az A6os nem kardános? :lol: Tudom, ez opelforum :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 J0hnny! Ilyen lehetőséget! ;) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 A régi swift 1,3 16V 86 lóval szerintem jobban megy az új swiftnél. Könnyebb párszáz kilóval... A kocka gti-ről nem is beszélve... ;) Összehaverkodtam egy kocka Swift GTi-s sráccal, kiderült, hogy van pár közös ismerősünk és úgy volt, hogy GTi vs "GSi" lesz. Jó lett volna, ha egy kicsit tovább tart. Talán még az időm is jobb lett volna másodjára. Sosem derül ki :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Összehaverkodtam egy kocka Swift GTi-s sráccal, kiderült, hogy van pár közös ismerősünk és úgy volt, hogy GTi vs "GSi" lesz. Jó lett volna, ha egy kicsit tovább tart. Talán még az időm is jobb lett volna másodjára. Sosem derül ki :lol: Mondjuk ha swift gti, akkor nálam ez a cikk a pálmavivő ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 J0hnny! Ilyen lehetőséget! ;) :lol: :lol: A lehetőség neked is adott. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Mondjuk ha swift gti, akkor nálam ez a cikk a pálmavivő :) Tényleg jó cikk. Igényesen össze lett rakva a gépsas -mondjuk a fúrkált féktárcsa merész :lol: "...kocka GTi-n nevelkedett, tudta, milyen a halálfélelem 190-nél. Ettől az autótól is többet várt." ;) Ha belegondolunk, akkor ez a GTi átalakítás majdnem olyan, mint az Opelnál, ha valaki NZ-t SE-sítene. Persze nyílván más, mert itt pl. a szelep is több lesz, de itt is marad a blokk, csak "kicsit" át van fűzve. Valószínűleg a Suzukisoknál is ez lehet a központi téma a legál motorszámos átépítéseknél. A lehetőség neked is adott. :lol: Ááá... én nem megyek annyit városban :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Ne vesszél már el a részletekben! :lol: Akire fel kell nézned az már zsiráf ? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Akire fel kell nézned az már zsiráf ? ;) Jah! :lol: De én senkire nem nézek fel! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Jah! ;) De én senkire nem nézek fel! :lol: Szédülsz tááán ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Tényleg jó cikk. Igényesen össze lett rakva a gépsas -mondjuk a fúrkált féktárcsa merész :lol: "...kocka GTi-n nevelkedett, tudta, milyen a halálfélelem 190-nél. Ettől az autótól is többet várt." :lol: Ha belegondolunk, akkor ez a GTi átalakítás majdnem olyan, mint az Opelnál, ha valaki NZ-t SE-sítene. Persze nyílván más, mert itt pl. a szelep is több lesz, de itt is marad a blokk, csak "kicsit" át van fűzve. Valószínűleg a Suzukisoknál is ez lehet a központi téma a legál motorszámos átépítéseknél. Losi figyelmébe! Valahogy éreztem, hogy ez a szöveg megjelenik japánul is :) ;) Érdemes megnézni az autókat a baloldalon! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 Szédülsz tááán ? :lol: A "felnézek"et más értelemben értettem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március24, 2009 Megoszt Elküldve Március24, 2009 A "felnézek"et más értelemben értettem. :lol: Szóval lenézed a zsiráfokat. Jólvan... ;) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts