Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Szuper...

10 ért vettem 4 BBS felnit és 16 ért görgőznék ki, mekkora üzlet ez

Hát az is volt, mondjuk lementem érte Szegedre. Azt tudtam hogy rendbe kell rakni, homokszórni, meg festeni.

Megnéztük centíron... ;) Nyugodtabban használnám ha ki lenne görgőzve.

Az igazat megvalva, ha megcsináltatom akkor is megérte, mert lesz 4 BBS felnim ami még jól is néz ki, csak sok a nyűg vele.

Üdv.

Én is jártam hasonló "cipőben"... többet nem veszek hibás felnit...

A görgőzéstől nem lesz új a felni, a javított rész hajlamosabb lesz a deformálódásra..

Mire elkészül annyiba lesz mint egy hibátlan, tehát érdemes meggondolni mit vesz az ember...

Sajnos igaz a mondás "olcsó húsnak...."

Link to comment
Megosztás:

Bizony! Fő a biztonság :) :(

Dehülyevagy B)

Én biztos buta-kalapos-nyárigumis suzukis vagyok, de a 60' az 60m a 330 az 330m, az 1/8ET az 1/8 mérföld, az 1/4ET az 400m? :lol:

És mi a reakcióidő? Zöld jelzés felvillanástól kezdve míg megmoccan a zótó? :lol:

:lol:

Link to comment
Megosztás:

Én biztos buta-kalapos-nyárigumis suzukis vagyok, de a 60' az 60m a 330 az 330m, az 1/8ET az 1/8 mérföld, az 1/4ET az 400m? :lol:

És mi a reakcióidő? Zöld jelzés felvillanástól kezdve míg megmoccan a zótó? :lol:

Így van.Ebként érdekes időeredmények, azért az új Swift nem megy rosszul, ez a mérés még abban a tartományban van, ahol Csabi motorja nem éled fel igazán, az 1.3 VVTi pedig kellően kipörög és dolgozik.Tehát pl. 120km/h felett már más lenne a helyzet motorrugalmasság terén.

Gepárd meg ha kicuccolt volna a gépéből, még szorosabb eredmény lett volna.

Nekem még mindig az a 2 Audi jár az eszemben.Az az S2 nagyondurvát lépett........amíg el nem szállt a hajtáslánca.A másik pedig azaz A6 2.2 Turbó.Félelmetes volt, ahogy megindult.Xray szavaival élve, símán lehetett volna kereket cserélni az elején, mikor elrajtolt! :)

Stefantól pedig kötelező volt a győzelem! ;) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Így van.Ebként érdekes időeredmények, azért az új Swift nem megy rosszul, ez a mérés még abban a tartományban van, ahol Csabi motorja nem éled fel igazán, az 1.3 VVTi pedig kellően kipörög és dolgozik.Tehát pl. 120km/h felett már más lenne a helyzet motorrugalmasság terén.

Gepárd meg ha kicuccolt volna a gépéből, még szorosabb eredmény lett volna.

Nekem még mindig az a 2 Audi jár az eszemben.Az az S2 nagyondurvát lépett........amíg el nem szállt a hajtáslánca.A másik pedig azaz A6 2.2 Turbó.Félelmetes volt, ahogy megindult.Xray szavaival élve, símán lehetett volna kereket cserélni az elején, mikor elrajtolt! B)

Stefantól pedig kötelező volt a győzelem! :lol: :lol:

A régi swift 1,3 16V 86 lóval szerintem jobban megy az új swiftnél. Könnyebb párszáz kilóval... A kocka gti-ről nem is beszélve... ;) Én még sohasem versenyeztem... Tényleg kalapos suzukis vagyok :(

Az A6os nem kardános? :lol:

Tudom, ez opelforum :)

Link to comment
Megosztás:

A régi swift 1,3 16V 86 lóval szerintem jobban megy az új swiftnél. Könnyebb párszáz kilóval... A kocka gti-ről nem is beszélve... ;)

Összehaverkodtam egy kocka Swift GTi-s sráccal, kiderült, hogy van pár közös ismerősünk és úgy volt, hogy GTi vs "GSi" lesz.

Jó lett volna, ha egy kicsit tovább tart. Talán még az időm is jobb lett volna másodjára. Sosem derül ki :lol:

Link to comment
Megosztás:

Összehaverkodtam egy kocka Swift GTi-s sráccal, kiderült, hogy van pár közös ismerősünk és úgy volt, hogy GTi vs "GSi" lesz.

Jó lett volna, ha egy kicsit tovább tart. Talán még az időm is jobb lett volna másodjára. Sosem derül ki :lol:

Mondjuk ha swift gti, akkor nálam ez a cikk a pálmavivő ;)

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk ha swift gti, akkor nálam ez a cikk a pálmavivő :)

Tényleg jó cikk. Igényesen össze lett rakva a gépsas -mondjuk a fúrkált féktárcsa merész :lol:

"...kocka GTi-n nevelkedett, tudta, milyen a halálfélelem 190-nél. Ettől az autótól is többet várt." ;)

Ha belegondolunk, akkor ez a GTi átalakítás majdnem olyan, mint az Opelnál, ha valaki NZ-t SE-sítene.

Persze nyílván más, mert itt pl. a szelep is több lesz, de itt is marad a blokk, csak "kicsit" át van fűzve.

Valószínűleg a Suzukisoknál is ez lehet a központi téma a legál motorszámos átépítéseknél.

A lehetőség neked is adott. :lol:

Ááá... én nem megyek annyit városban :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tényleg jó cikk. Igényesen össze lett rakva a gépsas -mondjuk a fúrkált féktárcsa merész :lol:

"...kocka GTi-n nevelkedett, tudta, milyen a halálfélelem 190-nél. Ettől az autótól is többet várt." :lol:

Ha belegondolunk, akkor ez a GTi átalakítás majdnem olyan, mint az Opelnál, ha valaki NZ-t SE-sítene.

Persze nyílván más, mert itt pl. a szelep is több lesz, de itt is marad a blokk, csak "kicsit" át van fűzve.

Valószínűleg a Suzukisoknál is ez lehet a központi téma a legál motorszámos átépítéseknél.

Losi figyelmébe!

Valahogy éreztem, hogy ez a szöveg megjelenik japánul is :)

;)

Érdemes megnézni az autókat a baloldalon! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.