warwolf Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 Bizony! Fő a biztonság :lol: :lol: A felni magában nagyon rázna szvsz....... ;) :lol: :) :(
mélykék76 Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 ....Alapból szóba se jöhetsz,zsiráfokkal nem csajozok! ;).... Méééé, medvékkel mész csajozni ? :lol: :lol: :lol:
J0hnny Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 Méééé, medvékkel mész csajozni ? ;) :lol: :lol: Magasságra értettem,te perverz! :lol:
mélykék76 Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 Magasságra értettem,te perverz! ;) Mikortól zsiráf számodra valaki ? :lol: :lol:
J0hnny Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 Mikortól zsiráf számodra valaki ? ;) :lol: Ne vesszél már el a részletekben! :lol:
Kacsero Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Mikortól zsiráf számodra valaki ? :lol: :lol: ;)
paja Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Szuper... 10 ért vettem 4 BBS felnit és 16 ért görgőznék ki, mekkora üzlet ez Hát az is volt, mondjuk lementem érte Szegedre. Azt tudtam hogy rendbe kell rakni, homokszórni, meg festeni. Megnéztük centíron... ;) Nyugodtabban használnám ha ki lenne görgőzve. Az igazat megvalva, ha megcsináltatom akkor is megérte, mert lesz 4 BBS felnim ami még jól is néz ki, csak sok a nyűg vele. Üdv. Én is jártam hasonló "cipőben"... többet nem veszek hibás felnit... A görgőzéstől nem lesz új a felni, a javított rész hajlamosabb lesz a deformálódásra.. Mire elkészül annyiba lesz mint egy hibátlan, tehát érdemes meggondolni mit vesz az ember... Sajnos igaz a mondás "olcsó húsnak...."
tomi023 Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 http://gallery.site.hu/d/8243586-1/zsiraf.jpg ;) olyan mint a zsiráf szép-szép de otthonra nem kéne :lol:
kiskasza Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 SZERINTEM ÚJ TOPICOT KÉNE NYITNI KECSKEMÉTI SZEKCIÓN BELÜL ; BERLINETTA & RAJONGOI ! ;)
Kacsero Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Hétvégi gyorsulásaim adatai : Szisu stift vs. GSiCsabi Gepárd vs GSiCsabi 1 GSiCsabi vs. Gepárd 2 ;)
szobikari Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Bizony! Fő a biztonság :) :( Dehülyevagy B) Hétvégi gyorsulásaim adatai : Szisu stift vs. GSiCsabi Gepárd vs GSiCsabi 1 GSiCsabi vs. Gepárd 2 ;) Én biztos buta-kalapos-nyárigumis suzukis vagyok, de a 60' az 60m a 330 az 330m, az 1/8ET az 1/8 mérföld, az 1/4ET az 400m? :lol: És mi a reakcióidő? Zöld jelzés felvillanástól kezdve míg megmoccan a zótó? :lol: :lol:
Stefan Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Dehülyevagy ;) Háddenem? A versenyző is így születik, meg így is hal meg: kilyukad a gumi. Szóval okulni kell! :lol: :lol:
warwolf Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Én biztos buta-kalapos-nyárigumis suzukis vagyok, de a 60' az 60m a 330 az 330m, az 1/8ET az 1/8 mérföld, az 1/4ET az 400m? :lol: És mi a reakcióidő? Zöld jelzés felvillanástól kezdve míg megmoccan a zótó? :lol: Így van.Ebként érdekes időeredmények, azért az új Swift nem megy rosszul, ez a mérés még abban a tartományban van, ahol Csabi motorja nem éled fel igazán, az 1.3 VVTi pedig kellően kipörög és dolgozik.Tehát pl. 120km/h felett már más lenne a helyzet motorrugalmasság terén. Gepárd meg ha kicuccolt volna a gépéből, még szorosabb eredmény lett volna. Nekem még mindig az a 2 Audi jár az eszemben.Az az S2 nagyondurvát lépett........amíg el nem szállt a hajtáslánca.A másik pedig azaz A6 2.2 Turbó.Félelmetes volt, ahogy megindult.Xray szavaival élve, símán lehetett volna kereket cserélni az elején, mikor elrajtolt! :) Stefantól pedig kötelező volt a győzelem! ;) :lol:
szobikari Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Így van.Ebként érdekes időeredmények, azért az új Swift nem megy rosszul, ez a mérés még abban a tartományban van, ahol Csabi motorja nem éled fel igazán, az 1.3 VVTi pedig kellően kipörög és dolgozik.Tehát pl. 120km/h felett már más lenne a helyzet motorrugalmasság terén. Gepárd meg ha kicuccolt volna a gépéből, még szorosabb eredmény lett volna. Nekem még mindig az a 2 Audi jár az eszemben.Az az S2 nagyondurvát lépett........amíg el nem szállt a hajtáslánca.A másik pedig azaz A6 2.2 Turbó.Félelmetes volt, ahogy megindult.Xray szavaival élve, símán lehetett volna kereket cserélni az elején, mikor elrajtolt! B) Stefantól pedig kötelező volt a győzelem! :lol: :lol: A régi swift 1,3 16V 86 lóval szerintem jobban megy az új swiftnél. Könnyebb párszáz kilóval... A kocka gti-ről nem is beszélve... ;) Én még sohasem versenyeztem... Tényleg kalapos suzukis vagyok :( Az A6os nem kardános? :lol: Tudom, ez opelforum :)
Stefan Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 A régi swift 1,3 16V 86 lóval szerintem jobban megy az új swiftnél. Könnyebb párszáz kilóval... A kocka gti-ről nem is beszélve... ;) Összehaverkodtam egy kocka Swift GTi-s sráccal, kiderült, hogy van pár közös ismerősünk és úgy volt, hogy GTi vs "GSi" lesz. Jó lett volna, ha egy kicsit tovább tart. Talán még az időm is jobb lett volna másodjára. Sosem derül ki :lol:
szobikari Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Összehaverkodtam egy kocka Swift GTi-s sráccal, kiderült, hogy van pár közös ismerősünk és úgy volt, hogy GTi vs "GSi" lesz. Jó lett volna, ha egy kicsit tovább tart. Talán még az időm is jobb lett volna másodjára. Sosem derül ki :lol: Mondjuk ha swift gti, akkor nálam ez a cikk a pálmavivő ;)
J0hnny Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 J0hnny! Ilyen lehetőséget! ;) :lol: :lol: A lehetőség neked is adott. :lol:
Stefan Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Mondjuk ha swift gti, akkor nálam ez a cikk a pálmavivő :) Tényleg jó cikk. Igényesen össze lett rakva a gépsas -mondjuk a fúrkált féktárcsa merész :lol: "...kocka GTi-n nevelkedett, tudta, milyen a halálfélelem 190-nél. Ettől az autótól is többet várt." ;) Ha belegondolunk, akkor ez a GTi átalakítás majdnem olyan, mint az Opelnál, ha valaki NZ-t SE-sítene. Persze nyílván más, mert itt pl. a szelep is több lesz, de itt is marad a blokk, csak "kicsit" át van fűzve. Valószínűleg a Suzukisoknál is ez lehet a központi téma a legál motorszámos átépítéseknél. A lehetőség neked is adott. :lol: Ááá... én nem megyek annyit városban :lol:
mélykék76 Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Ne vesszél már el a részletekben! :lol: Akire fel kell nézned az már zsiráf ? ;)
J0hnny Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Akire fel kell nézned az már zsiráf ? ;) Jah! :lol: De én senkire nem nézek fel! :lol:
mélykék76 Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Jah! ;) De én senkire nem nézek fel! :lol: Szédülsz tááán ? :lol:
szobikari Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Tényleg jó cikk. Igényesen össze lett rakva a gépsas -mondjuk a fúrkált féktárcsa merész :lol: "...kocka GTi-n nevelkedett, tudta, milyen a halálfélelem 190-nél. Ettől az autótól is többet várt." :lol: Ha belegondolunk, akkor ez a GTi átalakítás majdnem olyan, mint az Opelnál, ha valaki NZ-t SE-sítene. Persze nyílván más, mert itt pl. a szelep is több lesz, de itt is marad a blokk, csak "kicsit" át van fűzve. Valószínűleg a Suzukisoknál is ez lehet a központi téma a legál motorszámos átépítéseknél. Losi figyelmébe! Valahogy éreztem, hogy ez a szöveg megjelenik japánul is :) ;) Érdemes megnézni az autókat a baloldalon! :lol:
J0hnny Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 Szédülsz tááán ? :lol: A "felnézek"et más értelemben értettem. ;)
Stefan Elküldve Március24, 2009 Elküldve Március24, 2009 A "felnézek"et más értelemben értettem. :lol: Szóval lenézed a zsiráfokat. Jólvan... ;) :lol: :lol:
Recommended Posts