Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Na most derült ki, hogy ennek a baromnak nincs érvényes kötelezője.

4. hónapban díjnemfizetés miatt megszünt.

Esetleg nem lehet kifogás a bank részéről, és gyorsan megszüntették..... ;)

Manapság ezen sem csodálkoznék, sajnos.... :rolleyes:

Wolfi !

Egy kis vegyigyümi enyhítheti a gyötrelmeket.... :lol: :lol: :lol: ;)

Link to comment
Megosztás:

Esetleg nem lehet kifogás a bank részéről, és gyorsan megszüntették..... ;)

Manapság ezen sem csodálkoznék, sajnos.... :rolleyes:

Ezt most nem értem, de.

A levél szerint 4. hónapban díjnemfizetés miatt szünt meg a biztosítása. (ez esetetben pedig ugye 30 nap után mondják fel a szerződést.) Tehát a 3. hónapot sem fizette be a kocsogje.

Link to comment
Megosztás:

Wolfi !

Egy kis vegyigyümi enyhítheti a gyötrelmeket.... :lol: :lol: ;) :rolleyes:

Még nem kezdődött el! ;)

Ezt most nem értem, de.

A levél szerint 4. hónapban díjnemfizetés miatt szünt meg a biztosítása. (ez esetetben pedig ugye 30 nap után mondják fel a szerződést.) Tehát a 3. hónapot sem fizette be a kocsogje.

Nem tudom, hogy figyelted-e, de idáig mindig ilyen b@rmok okozzák a balesetek nagy részét.....

Link to comment
Megosztás:

Csabi kezdem azt hinni, hogy vonzódsz hozzám, túl sok képeden vagyok rajta ;) ;) :lol:

ez a közös házban alvás nem biztos, hogy jó 5let :lol: :lol: B)

Ebben nagyot tévedsz... :rolleyes:

A képeken azért vagy rajta, hogy többen is lássák, mennyire poénos képek vannak Rólad :P :D

Link to comment
Megosztás:

Ezt most nem értem, de.

A levél szerint 4. hónapban díjnemfizetés miatt szünt meg a biztosítása. (ez esetetben pedig ugye 30 nap után mondják fel a szerződést.) Tehát a 3. hónapot sem fizette be a kocsogje.

Bocsi, bankot írtam de a biztosítóra gondoltam... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Kárszakértő volt már? Vagy egyáltalán keresett? :rolleyes:

A fenti dolgok miatt nem, inkább írtak egy levelet, holott qrva nagy számokkal felírták a telószámom.

Tetű ez a biztosító is.

Holnap folyt köv. ma keresek infókat, mit lehet ilyenkor tenni.

Meg próbálom az embert felhívni, hogy idesítsem egy sort azzal, hogy jelen állás szerint fel lesz jelentve.

Esetleg arra is gondoltam, hogy megvehetné a kocsit jó áron, én meg vennék másikat. Ebben az esetben nem lenne feljelentés, és nem firtatnák a biztosítás hiányát.

Link to comment
Megosztás:

Első körben DAS,aztán a saját biztosítódhoz kell menni a kék-sárgával.

Hívj,ha szaktanács kell! :rolleyes:

De jó lenne,ha nem lennél lusta ebben az esetben,mert ahogy telnek a napok,úgy fogy az esélyed arra,hogy bármi is történjen.

Szal én azonnal hívnám a DAS-t,ha már fizeted intézkedjenek ők.

Link to comment
Megosztás:

és milyen az első nap?

Izgi volt,de élvezem.

Körmösékkel sokat röhögünk,a reggeli forgalom meg nem hat meg,tiszta kecskemét csak nagyban! :rolleyes: Itt is jók a pogramok,csak sok a kötsög! ;)

Kis utcákban suhantam a célig,alig találkoztam kocsival! ;)

Mondjuk be kellett mennem a keletihez,papírok miatt,az izgi volt,mert úgy szakadt az eső,hogy semmit nem láttam.

Link to comment
Megosztás:

Tomi023-nak:

Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Odamész hozzá és azt mondod: "Fantasztikus vagyok az ágyban".

Ez a Direct Marketing.

Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Odamész hozzá és megszerzed a telefonszámát. Másnap felhívod és azt mondod:

"Szia, fantasztikus vagyok az ágyban".

Ez a Telemarketing.

Barátaiddal vagy egy partin és meglátsz egy fantasztikus lányt. Egyik barátod odamegy hozzá és rád mutatva így szól:

"Ő fantasztikus az ágyban".

Ez a Reklám.

Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Fölállsz, megigazítod a

nyakkendődet, odamész hozzá és töltesz neki egy italt. Kinyitod neki az ajtót, fölveszed a táskáját miután ő elejtette. Felajánlod, hogy hazaviszed, majd ezt mondod:

"Mellesleg, fantasztikus vagyok az ágyban".

Ez Public Relations (PR).

Beülsz az autódba, lassan hajtasz a városban és a nyitott ablakon át minden járókelőnek odakiáltod: "Fantasztikus vagyok az ágyban!"

Ez a Spam (kéretlen reklámküldemény).

Látsz egy fantasztikus lányt egy partin. Ő odamegy hozzád és így szól: "Hallom, fantasztikus vagy az ágyban".

Ez a Brand Recognition (Márkafelismerés).

És ha az aktus után azt mondja: "Hááát, tényleg fantasztikus vagy az ágyban!"

Akkor az a vásárlói elégedettség.

És ha hozzád megy, akkor az a márkahűség!biggrin.gif

köszönöm :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.