warwolf Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Nah, a zőőd sikeres műszaki vizsgát tett.Bár nem voltam ott, állíólag a kézifék is kitűnő volt.Én azért megcsinálom ahogy azt kell.CSodálkoztak a gépen, mert ilyesmit nem sűrűn látnak.Főleg nem 0.03-as CO-t! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 E85-el mérték? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 E85-el mérték? Most még csak vegyigyümi volt benne! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Most még csak vegyigyümi volt benne! :P Pálinka? :D Akkor inkább tolom a gépet ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Pálinka? ;) :D Határeset, de e'efogaggyuk! :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dini Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Hátha valakit érdekel: Eladó egy Kártyafüggetlen Mda Vario WM6-os Oprendszerrel, dobozában, kezelési utmutatóval (német) 3db ceruzaval adatkabellal , a készülék szép állaptban a hatulajn vannak kopási nyomok a képen jól látható. Extra: 2350mAh nagykapacitasu akkumulator + 256MB-os MiniSD kartya Specifikáció * Operációs rendszer: Microsoft Windows Mobile 5.0 for Pocket PC Phone Edition * Processzor: Texas Instruments OMAP 850 195 MHz * Memória: 128 MB ROM / 64 MB RAM * Kijelző: 2,8" színes, transzflektív TFT, 240 x 320pixel felbontás, 16 bit színmélység * Akkumulátor: 1250mAh Lithium-Ion, cserélhető * Méretek: 108 x 58 x 24 mm * Súly: 169 gramm * Audio: 2,5 mm sztereó hangkimenet, monó hangszóró, mikrofon * Bővíthetőség: miniSD * Digitális fényképezőgép: 1.23 megapixeles, CMOS * Bluetooth: + * Infravörös port: + * WLAN: + * Mobiltelefon funkciók: + * Beépített GPS: - 45.000ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Tegnap voltam ZK-n az FX-el természetesen kizárólag E85-el tankolva, mondanom sem kell, hogy pont mérés előtt a sárga ECU lámpa 20 sec-re bejelzett. Megnéztem lambdaszonda nincs feszültségváltozás 13-as hibakód, cserélni nem tudtam gyerünk lesz ami lesz alapon. :D Érdekes eredmények születtek alapjáraton CO 0,16 emelt fordulaton CO 0,3 ami a régihez képest nem valami jó de átment. Utánna kiderült, hogy a DIS trafónál 1-4-2-3 volt a sorrend és valójában 1-4-3-2 lenne a jó bekötés, persze a trafón rosszul van jelölve. Utánna megszűnt a lambdahiba és könnyebben indult a motor még dinamikusabb lett.. :D Megmértük újra és már nagyon jó értekeket kaptunk de mivel az első volt a hivatalos mérés így az került a ZK-ra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 kiderült, hogy a DIS trafónál 1-4-2-3 volt a sorrend és valójában 1-4-3-2 lenne a jó bekötés, persze a trafón rosszul van jelölve. Kísért a Corsa...... :D :D :P ;) B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Tegnap voltam ZK-n az FX-el természetesen kizárólag E85-el tankolva, mondanom sem kell, hogy pont mérés előtt a sárga ECU lámpa 20 sec-re bejelzett. Megnéztem lambdaszonda nincs feszültségváltozás 13-as hibakód, cserélni nem tudtam gyerünk lesz ami lesz alapon. :P Érdekes eredmények születtek alapjáraton CO 0,16 emelt fordulaton CO 0,3 ami a régihez képest nem valami jó de átment. Utánna kiderült, hogy a DIS trafónál 1-4-2-3 volt a sorrend és valójában 1-4-3-2 lenne a jó bekötés, persze a trafón rosszul van jelölve. Utánna megszűnt a lambdahiba és könnyebben indult a motor még dinamikusabb lett.. :D Megmértük újra és már nagyon jó értekeket kaptunk de mivel az első volt a hivatalos mérés így az került a ZK-ra. Nem 1-3-4-2? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Az a traktor motoroknál van úgy. Rendes Otto 1-4-3-2 szerint ketyeg. Legalábbis erőgépekből így tanultuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Az a traktor motoroknál van úgy. Rendes Otto 1-4-3-2 szerint ketyeg. Legalábbis erőgépekből így tanultuk. Akkor nézz utána,mert az összes 4 hengeres opel motor 1-3-4-2.Még a dízel is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Na várj. Hú de rég volt, 11 éve volt érettségi. :D De most, hogy nézem, az 1-4-3-2 tényleg furán nézne ki, mert az érdekes, hogy a két szél, majd a két közép gyújt. Á, nem is agyalok rajta. Annyi rémlik, hogy dieselnél kihajtás felől, Ottónál ékszíjak felől számoltunk. De az is lehet, hogy fordítva. :P Egy a lényeg: ha gyújtás problémája van valakinek, az ne engem kérdezzen! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 A négyütemű négyhengeres soros motoroknál két féle gyujtási sorrend létezik. Vagy 1-3-4-2, vsagy 1-2-4-3. Az pedig mindegy, hogy dizel, vagy otto. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 A négyütemű négyhengeres soros motoroknál két féle gyujtási sorrend létezik. Vagy 1-3-4-2, vsagy 1-2-4-3. Az pedig mindegy, hogy dizel, vagy otto. Mondhatok bármit,én a corsánál megtanultam egy életre! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Én a trafón lévő számozást mondtam az nem biztos, hogy azonos a gyújtással... :D A képen jól látható a számozás 1-4-2-3 ami nem jó...viszont a 1-4-3-2 az tökéletes C14SE-nél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 Én a trafón lévő számozást mondtam az nem biztos, hogy azonos a gyújtással... :D A képen jól látható a számozás 1-4-2-3 ami nem jó...viszont a 1-4-3-2 az tökéletes C14SE-nél. http://www.tuneparts.co.uk/prod/coil7075.jpg Azt nem tudom, hogy miért működik nálad így, én csak leírtam amit én tudok. Nekem az NZ egyébként sem DIS-es. :D Más, PÜ-t megkaptad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Május29, 2008 Megoszt Elküldve Május29, 2008 PÜ-t megkaptam hétvégén írok, elő kell vennem a jegyzeteimet és valahol talán még megvan a cucc is hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 Ha lehet hinni a híreknek, akkor én a múlt 7végén kaptam el az influenzát, nagy valószínűséggel a Bazsiéknál a tüdőgyuszis sráctól, akinek valszeg szövődményként lett tüdőgyuszija. Ezt tennap következtettem ki! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 A doktoridat megírtad már ?..... ;) :D :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 A doktoridat megírtad már ?..... B) :D :P ;) Azt még nem, de filózok rajta, hogy el kellene menni a varázslóhoz..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 Háát... varázsolhatna nekem is egy nagymotor passzust...... :D Lassan nam éri meg 50-es robit használni.....nagyobbra kell pattanni.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 Háát... varázsolhatna nekem is egy nagymotor passzust...... :P Lassan nam éri meg 50-es robit használni.....nagyobbra kell pattanni.... :D Asszem 60e.ft-ba kerül manapság egy ilyen kaland......Nekem is megfordult a fejemben, és talán majd jövőre kivitelezhető is lesz.Ha addig el nem ütnek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 ma reggel volt alkalmam kipróbálni egy BMW 520 D-t, természetesen automata 130KW B) és most lehet köpködni.... de nagyon tetszett. 12M az ára és van benne most 13.000 km. Vajbőr belső és kétpúpos műszerfal iDrive-al ;) kár hogy vissza kellett adnom... :D :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 ma reggel volt alkalmam kipróbálni egy BMW 520 D-t, természetesen automata 130KW B) és most lehet köpködni.... de nagyon tetszett. 12M az ára és van benne most 13.000 km. Vajbőr belső és kétpúpos műszerfal iDrive-al ;) kár hogy vissza kellett adnom... :D :D :P 8-10 évesen már meg lehet venni! B) Kérdés, hogy megéri-e.....Meg addigra ?100000km lesz benne..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Május30, 2008 Megoszt Elküldve Május30, 2008 ... hirtelen úgy olvastam, hogy varjúbőr :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts