Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Hátha valakit érdekel:

Eladó egy Kártyafüggetlen

Mda Vario WM6-os Oprendszerrel,

dobozában, kezelési utmutatóval (német) 3db ceruzaval adatkabellal , a készülék szép állaptban a hatulajn vannak kopási nyomok a képen jól látható.

Extra: 2350mAh nagykapacitasu akkumulator + 256MB-os MiniSD kartya

IMG_1483_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IMG_1484_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IMG_1486_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

IMG_1487_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Specifikáció

*

Operációs rendszer: Microsoft Windows Mobile 5.0 for Pocket PC Phone Edition

*

Processzor: Texas Instruments OMAP 850 195 MHz

*

Memória: 128 MB ROM / 64 MB RAM

*

Kijelző: 2,8" színes, transzflektív TFT, 240 x 320pixel felbontás, 16 bit színmélység

*

Akkumulátor: 1250mAh Lithium-Ion, cserélhető

*

Méretek: 108 x 58 x 24 mm

*

Súly: 169 gramm

*

Audio: 2,5 mm sztereó hangkimenet, monó hangszóró, mikrofon

*

Bővíthetőség: miniSD

*

Digitális fényképezőgép: 1.23 megapixeles, CMOS

*

Bluetooth: +

*

Infravörös port: +

*

WLAN: +

*

Mobiltelefon funkciók: +

*

Beépített GPS: -

45.000ft

Link to comment
Megosztás:

Tegnap voltam ZK-n az FX-el természetesen kizárólag E85-el tankolva, mondanom sem kell, hogy pont mérés előtt a sárga ECU lámpa 20 sec-re bejelzett. Megnéztem lambdaszonda nincs feszültségváltozás 13-as hibakód, cserélni nem tudtam gyerünk lesz ami lesz alapon. :D Érdekes eredmények születtek alapjáraton CO 0,16 emelt fordulaton CO 0,3 ami a régihez képest nem valami jó de átment. Utánna kiderült, hogy a DIS trafónál 1-4-2-3 volt a sorrend és valójában 1-4-3-2 lenne a jó bekötés, persze a trafón rosszul van jelölve. Utánna megszűnt a lambdahiba és könnyebben indult a motor még dinamikusabb lett.. :D Megmértük újra és már nagyon jó értekeket kaptunk de mivel az első volt a hivatalos mérés így az került a ZK-ra.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap voltam ZK-n az FX-el természetesen kizárólag E85-el tankolva, mondanom sem kell, hogy pont mérés előtt a sárga ECU lámpa 20 sec-re bejelzett. Megnéztem lambdaszonda nincs feszültségváltozás 13-as hibakód, cserélni nem tudtam gyerünk lesz ami lesz alapon. :P Érdekes eredmények születtek alapjáraton CO 0,16 emelt fordulaton CO 0,3 ami a régihez képest nem valami jó de átment. Utánna kiderült, hogy a DIS trafónál 1-4-2-3 volt a sorrend és valójában 1-4-3-2 lenne a jó bekötés, persze a trafón rosszul van jelölve. Utánna megszűnt a lambdahiba és könnyebben indult a motor még dinamikusabb lett.. :D Megmértük újra és már nagyon jó értekeket kaptunk de mivel az első volt a hivatalos mérés így az került a ZK-ra.

Nem 1-3-4-2? :D

Link to comment
Megosztás:

Na várj. Hú de rég volt, 11 éve volt érettségi. :D De most, hogy nézem, az 1-4-3-2 tényleg furán nézne ki, mert az érdekes, hogy a két szél, majd a két közép gyújt. Á, nem is agyalok rajta. Annyi rémlik, hogy dieselnél kihajtás felől, Ottónál ékszíjak felől számoltunk. De az is lehet, hogy fordítva. :P Egy a lényeg: ha gyújtás problémája van valakinek, az ne engem kérdezzen! :D

Link to comment
Megosztás:

Én a trafón lévő számozást mondtam az nem biztos, hogy azonos a gyújtással... :D

A képen jól látható a számozás 1-4-2-3 ami nem jó...viszont a 1-4-3-2 az tökéletes C14SE-nél.

http://www.tuneparts.co.uk/prod/coil7075.jpg

Azt nem tudom, hogy miért működik nálad így, én csak leírtam amit én tudok.

Nekem az NZ egyébként sem DIS-es. :D

Más, PÜ-t megkaptad?

Link to comment
Megosztás:

Háát... varázsolhatna nekem is egy nagymotor passzust...... :P

Lassan nam éri meg 50-es robit használni.....nagyobbra kell pattanni.... :D

Asszem 60e.ft-ba kerül manapság egy ilyen kaland......Nekem is megfordult a fejemben, és talán majd jövőre kivitelezhető is lesz.Ha addig el nem ütnek. :D

Link to comment
Megosztás:

ma reggel volt alkalmam kipróbálni egy BMW 520 D-t, természetesen automata 130KW B)

és most lehet köpködni....

de nagyon tetszett.

12M az ára és van benne most 13.000 km. Vajbőr belső és kétpúpos műszerfal iDrive-al ;)

kár hogy vissza kellett adnom... :D :D :P

Link to comment
Megosztás:

ma reggel volt alkalmam kipróbálni egy BMW 520 D-t, természetesen automata 130KW B)

és most lehet köpködni....

de nagyon tetszett.

12M az ára és van benne most 13.000 km. Vajbőr belső és kétpúpos műszerfal iDrive-al ;)

kár hogy vissza kellett adnom... :D :D :P

8-10 évesen már meg lehet venni! B) Kérdés, hogy megéri-e.....Meg addigra ?100000km lesz benne.....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.