Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Megint lepottyant egy vadászgép :sowwy:

Hullanak, mint a legyek.

Állítólag átstart közben, már behúzott futóval elemelkedésnél beállt a hajtómű, aztán viszaesett.Akkor katapultált a pilóta, a gép tovább pattogott, át a kerítésen, rá a 44-re amit keresztül szántott, kivert egy facsoportot, majd megfogta szántás.

Mindez persze megnemerősített információ. :lol:

Elküldve
Állítólag átstart közben, már behúzott futóval elemelkedésnél beállt a hajtómű, aztán viszaesett.Akkor katapultált a pilóta, a gép tovább pattogott, át a kerítésen, rá a 44-re amit keresztül szántott, kivert egy facsoportot, majd megfogta szántás.

Mindez persze megnemerősített információ. :sowwy:

Hiradóban azt mondták, hogy ez egy feladat lett volna. Leszállás helyett csak megérinti a futóművel a kifutót és újra emelkedik. Ekkor volt valami gubanc. Állítólag egy gpékocsi ment a 44-en a közelben és az mögött húzott át a gép. A katapultált pilóta még a reptér területén landolt. Most ben van a kórházban kivizsgáláson.

Elküldve
Hiradóban azt mondták, hogy ez egy feladat lett volna. Leszállás helyett csak megérinti a futóművel a kifutót és újra emelkedik. Ekkor volt valami gubanc. Állítólag egy gpékocsi ment a 44-en a közelben és az mögött húzott át a gép. A katapultált pilóta még a reptér területén landolt. Most ben van a kórházban kivizsgáláson.

A művelet neve touch and go.Vagyis beton érintése, futó vissza, aztán csőgáz.Na ebből a sorozatól kimaradt a csőgáz, és csak csőváz lett! :sowwy:

Elküldve
Ja ja belehet hozni, csak itthon vegyél rá egy full totalkárost aztán biggyezd át az azonositó jeleket, aztán gyíhhh :sowwy:

Vagy dobjon rá még 1.3M-t és minden okés! :lol:

Amúgy az Euro2 melyik környezetvédelmi osztályba tartozik?4-nél jobb, v. rosszabb?

Elküldve

Mondanak ezt is azt is.

Touch&go-ról is beszélnek,de alacsony áthúzásról is,sőt azt is mondják,hogy leszállás közben hajtóműtűz okozta a gondot és tudták azt is hogy baj van.A "majomfogó" állt,de azt is keresztül vitte. :lol: :sowwy:

Még jó,hogy nem KESZI gép volt. :lol:

Egyébként vicces,mert pont az volt szoliban pályás,akivel én voltam! :lol: Ergo bent lettem volna pont. :P

Elküldve
Állítólag egy gpékocsi ment a 44-en a közelben és az mögött húzott át a gép.

Az egyik sofőrünk faterja volt, mondta is, hogy ha kicsit később ér oda akkor gáz van.

Elküldve
Az egyik sofőrünk faterja volt, mondta is, hogy ha kicsit később ér oda akkor gáz van.

Gondolj bele, mit mondott volna a kárszakértőnek.Oldalról szabálytalanul belém jött egy MIG-29....... :sowwy: A pilóta meg nem tudott volna betétlapot adni, lévén akkor már nem volt a gépben! :lol:

Elküldve

Beszélgettem ma bent a pilótával, és nem tudja megmagyarázni, hogy hogy volt. (vagy csak nem szabad)

Elvileg nincs semmi komoly sérülése, nyaka húzodott meg meg ilyenek.

Ma délután átszállították Pestre. Úgy látták a nagykutyák, hogy neki most nem előnyös a mi kórházunkban lévő átjáróház.

Ott majd csak családtagok látogathatják.

Amúgy tök normális fazonnak tünik.

Elküldve

A totálkáron találtam ezta kis szösszenetet az új, vagyis ráncfelvarrt Picantóról.Melékesen megjegyezném, hogy az előző generáció nekem v.miért szinpatikus:

Csak férfiszemmel tudom nézni a kocsit. Ha azt szeretném, hogy asszonypajtás légzsák óvta, minőségi környezetben fuvarozza gyerkőceink, és bonyolítsa a hátország ügyes-bajos dolgait, akkor reális választás a KIA Picanto. Két milliónál indul a fapados modell, de tesztautónk, az 1.1 EX Sport megnyalja a három misit. Itt kezd vesztésre állni a játszma, és ad mattot a matek: plusz négyszázezer, és háztájon a 100HP blöffmentes sportossága. Igaz, akkor én mennék el tejért.
Elküldve

Kellene nekem egy B Vectra lámpamosó szett vagy legalább a két fújóka. A xenon miatt :lol:

Kiskasza, nincs véletlen, jó angol is :sowwy: :lol: :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.