Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Attól tartok ez természetes kopás, sajnos hallottam már mástól is, hogy cserélni kellett.

Mondjuk centírozásról még nem, de gyárilag is biztos kivan sújozva... :D

Az az érdekes, hogy más verdánál én nem hallottam ilyesmiről.Mondjuk a Liazok/Kamazok/Tátrák amiket tanuló koromban berheltem, nem jó alanyok ilyesmire....... :D

Link to comment
Megosztás:

Hogy a bánatos t.ökömbe tudták megnyekkenteni a kardánt? :D

Naon 1szerűen ki lehet nyírni a kardánt... pl jössz haza ford transittal M1 pálya tata környéke kis cseszerés stb oszt lészakad a felfüggesztőnél azt hali... :D

Felfüggesztőnél spanival keresztül a kocsin felköt aztán gyíh haza :D

Link to comment
Megosztás:

hát ha mondjuk egy kuplungcserénél ha levágod a földre a kardánt eléggé könnyen ívet kaphat, nem kell hozzá nagy figyelmetlenség, főleg ha olyan hosszú kétrészes, mint a toyotába, mondjuk ilyen van az e rekordba is,

plussz még figyelni kell arra, h a támbak középen 10 foknál jobban ne nagyon törjön meg mer az is sérülékeny

Mantába szokás centíroztatni, legalábbis németek szokják, amióta nincs olyan sok autómata ascona a bontóba

náluk úgy 70 euróba fáj a centírozás

krazba persze nem vészes, de itt kisebb kardáncsövekről van szó, és tényleg csövek, mert nem tömörvas, csak a két vége öntvény, a centírsúly pedig csupán egy fémlap ponthegesztve (alapesetbe)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.