Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Nem rossz a leányzó Feri! :)

Lent voltam,megnéztem egy két dolgot a gépen.

-Először is megmértem,hogy a másik gumiharang,amit fel kellene majd rakni egyáltalán jó-e.(ha jól mértem rendben lesz)

-Megnéztem a váltórudazatban mi lóg

-Lezártam az EGR-t :)

Vágtam egy megfelelő alu lemezt és alá raktam,a vákumcsövét lehúztam és Losi féle 5-ös csavar módszerrel lezártam.

Iszonyatos kormot halmoz fel a szívótaorokban.Most már nem tud majd.

Link to comment
Megosztás:

help needed:

ez a %%%% fiat elkezdett 14 litert fogyasztani, az olaj full benzinszagú, a munkaütemvisszapofázik az injektorba

so:

hogyis kerül a benzin az olajba?

mit is kell megnéznem?

tisztára elfelejtettem..

Milyen AC pumpa van azon?

A régi AC szokott visszadolgozni az olajtérbe,ha behal a membránja.

Link to comment
Megosztás:

elektromos, szívó, a motortérben a doblemezre csavarozva, ez nem lehet az ok

persze olvasom az uno manualt közben

vagy a vezérműszíj ugrott egyet, vagy az elosztó mászott el, vagy ami rosszabb: gyűrűzni kell...

van még valami lehtséges ok?

a dologhoz tartozik: ez a bringa szinte kizárólag hidegen jár, napi 4x3km...

Link to comment
Megosztás:

elektromos, szívó, a motortérben a doblemezre csavarozva, ez nem lehet az ok

persze olvasom az uno manualt közben

vagy a vezérműszíj ugrott egyet, vagy az elosztó mászott el, vagy ami rosszabb: gyűrűzni kell...

van még valami lehtséges ok?

a dologhoz tartozik: ez a bringa szinte kizárólag hidegen jár, napi 4x3km...

Felhívjam a szerelő mestert Valkait?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.