Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ebben kb. minden benne van.Sanyinak igaza van.Majd ha átjössz hozzánk, mutatok egy igazán odab@szós 14SE-t.

Na igen, az az 1.4 SE tényleg odab@szós! :rolleyes: De az én karbis 1.2-es Mantám még a te 1.2-es Corsáddal sem lenne partiban! <_< No de majd jövőre (vagy utána, amikor kész lesz az 1.6 24V projekt) csinálni kellene egy összehasonlító elemzést. :lol:

Azért bírom ezt a beszélgetést. Írunk itt számokat, amiknek köze sincs a... öööö... szóval köze sincs az izéhez. ;) :D :P

Elküldve
Jo volt a Tos-i buli, jo sokan ottvoltatok :rolleyes:

Most vagy én vagyok a hülye, de Joee felhívott péntek este, hogy hol váltson pénzt.

Azt hittem elmegy Horvátországba a hétvégére.

De a pénteki meeten volt erről szó?

Igaz késtem de nem emlékszem, és téged meg Joee-t sem láttam pénteken.

Pedig a füvet meglocsolhattam volna máskor is...

Csak Mélykék zaklatott <_<

Elküldve

Sziasztok lenne egy kérdésem:

Most készülök direkt szűrőt vásárolni és arra lennék kíváncsi hogy ha

rákötöm a szívócsonkra egy alu csővel amit hozzá adnak (jó drága) akkor a kartel gáz hová fog menni????

Elküldve
Jo volt a Tos-i buli, jo sokan ottvoltatok :rolleyes:

Az nem a jövő hónapban lesz? <_<

Sziasztok lenne egy kérdésem:

Most készülök direkt szűrőt vásárolni és arra lennék kíváncsi hogy ha

rákötöm a szívócsonkra egy alu csővel amit hozzá adnak (jó drága) akkor a kartel gáz hová fog menni????

Teljesen mindegy hova megy, mihelyt felmelegszik a motortér a kocsid 160-at sem fog menni.

Elküldve
Sziasztok lenne egy kérdésem:

Most készülök direkt szűrőt vásárolni és arra lennék kíváncsi hogy ha

rákötöm a szívócsonkra egy alu csővel amit hozzá adnak (jó drága) akkor a kartel gáz hová fog menni????

Tényleg nem értelek.

Panaszkodsz, hogy nem megy annyit, erre még ráteszel egy lapáttal.

Komolyan fontold meg a srácok tanácsait, nem poénból írják azt amiket. :rolleyes:

Elküldve
Tényleg nem értelek.

Panaszkodsz, hogy nem megy annyit, erre még ráteszel egy lapáttal.

Komolyan fontold meg a srácok tanácsait, nem poénból írják azt amiket. :rolleyes:

Sztem hagyni kell, had jöjjön rá maga.Nekem volt fent.Nagyon klafa szívó hangja volt az autónak.Oszt itt kb. vége ish.Aztán ilyen lámpás legénykedésnél meg porrá vert egy 1.2-s taliga.Gondolom közben jót röhögött rajtam.

A K&N-el már más volt a helyzet........még ha drágább is volt.

Elküldve
Sztem hagyni kell, had jöjjön rá maga.Nekem volt fent.Nagyon klafa szívó hangja volt az autónak.Oszt itt kb. vége ish.Aztán ilyen lámpás legénykedésnél meg porrá vert egy 1.2-s taliga.Gondolom közben jót röhögött rajtam.

A K&N-el már más volt a helyzet........még ha drágább is volt.

Akkor ha ez igaz miért van az összes tuning talin direkt szűrő a gépekbe?

Meg a magnum légszűrök adatait nézegetve elég jól hangzik amit irtak róla + grafikonokkal is alá van támasztva!!!!

Akkor most hol van az igazság???

Elküldve
Akkor ha ez igaz miért van az összes tuning talin direkt szűrő a gépekbe?

Meg a magnum légszűrök adatait nézegetve elég jól hangzik amit irtak róla + grafikonokkal is alá van támasztva!!!!

Akkor most hol van az igazság???

Mert a hangja jó. A talin nem sokat pörögnek a gépek, hogy lásd a teljesítményt.

Ami a cégeket illeti, hát persze, hogy eladó nekik minden. Amit papíron írnak, annak a fele igaz az ilyen cuccok esetében, a legjobb esetben. Grafikont meg már minden középiskolás megtanul csinálni számtech órán...

Elküldve
Mert a hangja jó. A talin nem sokat pörögnek a gépek, hogy lásd a teljesítményt.

Ami a cégeket illeti, hát persze, hogy eladó nekik minden. Amit papíron írnak, annak a fele igaz az ilyen cuccok esetében, a legjobb esetben. Grafikont meg már minden középiskolás megtanul csinálni számtech órán...

Hát elég komoly autókban is láttam már pl.: BMW M3, stb....

Akkor a direkt szűrők tehát jók lennének ha nem kapnának meleg levegőt???

Elküldve
talán.

Mindegy majd kiderül milyen lesz, már elterveztem hogy beszerelem.

Max majd azt a részt ahol van leválasztom a motortól egy 800 fokig hőálló borítással!!!

Elküldve
Hát elég komoly autókban is láttam már pl.: BMW M3, stb....

Akkor a direkt szűrők tehát jók lennének ha nem kapnának meleg levegőt???

Sok ilyen talin csak akkor, és ott teszik fel a direktet, hogy jól nézzen ki.Ha érdemileg akarnád használni, kellene csinálni hozzá egy házat, amiben a motortértől elkülönítve van a direktszűrő, és biztosított a folyamatos hideg levegő ellátás.

Elküldve
Sok ilyen talin csak akkor, és ott teszik fel a direktet, hogy jól nézzen ki.Ha érdemileg akarnád használni, kellene csinálni hozzá egy házat, amiben a motortértől elkülönítve van a direktszűrő, és biztosított a folyamatos hideg levegő ellátás.

nemtom de minden gépben benne van minden burkolás nélkül

de akkor elkülönítem csak az macerás, meg + súly, meg félő hogy akkor nem kap elég levegőt a szűrő nem?

+ a motortérben nagyon meleg van és ha meg mész vele akkor összevissza áramlik a levegő

Elküldve

Szia!

Ha rám hallgatsz akkor inkább egy minőségi betét sportlégszűrőt veszel, de elsőnek megnézném azt a C14SE mocit és kideríteném mi lehet a probléma de látatlanban nem tudok segíteni. Jó lenne ha eltudnál jönni Kecskemétre egy talira. :rolleyes:

Elküldve
nemtom de minden gépben benne van minden burkolás nélkül

de akkor elkülönítem csak az macerás, meg + súly, meg félő hogy akkor nem kap elég levegőt a szűrő nem?

+ a motortérben nagyon meleg van és ha meg mész vele akkor összevissza áramlik a levegő

Hát akkor tedd be, oszt szörnyűköggyé.......mást mánn nem tudok mondani.

Elküldve (edited)
Akkor ha ez igaz miért van az összes tuning talin direkt szűrő a gépekbe?

Meg a magnum légszűrök adatait nézegetve elég jól hangzik amit irtak róla + grafikonokkal is alá van támasztva!!!!

Akkor most hol van az igazság???

Házban is van sok olyan, ami alá van támasztva, mégis összedől. A sportlégszűrő (talán) akkor jelentene többet, ha hőterelő lemezekkel a motor melegét el tudnád szeparáli a szűrőtől, és csak a motortéren kívüli, hűvösebb levegőt szívná a gép. Mert mint tudjuk, a gáz sűrűsége a hőmérséklet növekedésével csökken. Tehát az égéshez jóval kevesebb oxigén kerül az égéstérbe, ergo csökken a teljesítmény. Ha megnézed általában az autókat, akkor a légszűrő csöve elég távol van a motortól. Sőt, a Mantán, Asconán (ezeket ismerem, itt biztosra tudom) az injektorosok csöve kijjeb van a motortérnél. A lényeg: attól még, hogy könnyebben szipákol, nem szív többet. Azért van a legtöbb faragott talicskán olyan, mert mások azt mondják, hogy attól jobban megy, no meg mert jól néz ki. Ez olyan mint a csavart küszöb. Semmi haszna, de ottvan, mert csini.

Most olvastam végig a topicot, és látom, már mindent leírtatok. :rolleyes: Mindegy, összegzőnek talán nem felesleges...

Módosítva : Sörös Sanyi
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.