warwolf Elküldve Június27, 2007 Elküldve Június27, 2007 LOSI! Megjött a másik műszerfal is a corsába ... <_< Nagyon zsivány! :rolleyes:
mackosajt Elküldve Június27, 2007 Elküldve Június27, 2007 Nagyon zsivány! :rolleyes: embör... nem akarod te eladni igazából azt a corsát, én úgy látom! <_< ;)
Kacsero Elküldve Június27, 2007 Elküldve Június27, 2007 na még egyet Tomi! Lehet, hogy erről lekéstél... :rolleyes:
Kacsero Elküldve Június27, 2007 Elküldve Június27, 2007 500.-ik oldal megkezdve! bocsi Tomi... :rolleyes:
warwolf Elküldve Június27, 2007 Elküldve Június27, 2007 embör... nem akarod te eladni igazából azt a corsát, én úgy látom! <_< ;) El szeretném adni de úgy, hogy minden klappoljon.Tehát ne legyen a dologban olyan, hogy jó, meg szép, meg minden, de...... Meg lassan néznék egy fogyasztást is. Ahoz viszont vennem kell 2 új külső féltengelycsuklót, hogy érdemileg használni tudjam.Az meg nem most lesz, mert inkább a nyaralásra, és a családra költöm azt a 25e.ft-ot. :rolleyes:
warwolf Elküldve Június27, 2007 Elküldve Június27, 2007 Szeva köszi a tippet. Majd fizetéskor kipróbálom. Remélem csak ennyi a baj!!! Hátt, ne feledd azért, hogy a 82LE csak bizonyos fordulaton jön elő a gépből, az is csak főtengelyen.Keréken már más a helyzet. (ezért kell erős verdát venni alapból) <_< :rolleyes:
paja Elküldve Június27, 2007 Elküldve Június27, 2007 Ma eléggé el sötétedett az idő....főleg a verdánkban... :rolleyes: Ugyan is Tomival kicsit csökkentettük az ablakok fényáteresztő képességét....na ezt jól megaszondtam.... :P <_< ;) Nagyon kafa lett, köszönet érte a KOMA dekorosának , Tominak. :D
warwolf Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 Boldog szülinapot a 2 sexciótársnak! (Johnny ;Paja!) :rolleyes: <_< ;) :D
Udi Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 Csatlakozom Losihoz, boldog szülinapot J0hnny és Paja!!! Happy birtday....:rolleyes:
Udi Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 A sztory folytatása: Part II. Hétfőn elindultam céges kisteherrel alkatrészeket venni, felhívtuk a beszállítókat de csak másnapra tudnák beszerezni :rolleyes: nem maradt más választás irány a Csergő. Ott mindent megkaptam azonnal kedvezményes áron...szuper irány haza! ;) Később jöttem rá, hogy megfeletkeztem a lendkerékcsavarokról...szerencsére útközben Kecskeméten Tormásiéknál sikerült megvennem. Céges autót leadtam, Losi és Tomi eljöttek értem és együtt mentünk Bazsiékhoz ahol már várt ránk J0hnny. Losi és J0hnny nekifogott a melónak kuplungszerkezet tisztítás, szimering berakása, utánna Tomi is segített a váltót a helyére emelni, én kikerestem a szervizkönyvből a meghúzási nyomatékokat, J0hnny a dieseles sokat panaszkodott a sok kábelre ami mindig útban volt neki. :D Szépen haladt a munka jeladók, csövek, kábelek is a helyükre kerültek, váltórudazat is be lett állíłtva, olajat cseréltünk stb. 4 órás meló után elkészült a verda közben kiderült, hogy a jobb első gumin szálszakadás kezdődik tehát gumikat is cserélnem kellene hamarosan. Hazafelé párszor bevillant a sárga motorkontroll lámpa, másnap megnéztem és lambdaszondán nincs feszültségváltozás tehát lassan az is cserés lesz mivel a 4-es leömlő miatt alul van a kartel után az is kapott rendesen az olajból. <_< Beálltam a garázsba és tettem alá egy kartonpapírt reggel majd megnézem, hogy folyik-e az olaj még valahol. folyt.köv.
Mad Max Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 Szevasztok Arcok! Na figyuzzatok asszem rájöttem mi lehet a gond, miért nem megy 180-at a verda. tegnap megnéztem 98-as benyával is és csak 165 a vége. Amikor 180-at mentem vele akkor fel voltak fújva a gumik 3.0 bárra és most visszaengedtem 2.2-re. Asszem ez a probléma. Szerintetek?
tomi023 Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 500.-ik oldal megkezdve! bocsi Tomi... :rolleyes: Majd az 1000-et én kezdem!
Gepard Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 Na figyuzzatok asszem rájöttem mi lehet a gond, miért nem megy 180-at a verda. tegnap megnéztem 98-as benyával is és csak 165 a vége. Amikor 180-at mentem vele akkor fel voltak fújva a gumik 3.0 bárra és most visszaengedtem 2.2-re. "Az ki van zárva, mert nem tudom" De ettől függetlenül nem hinném, hogy a guminyomásnak ekkora befolyása lenne a sebességre. Meg minek neked a 180? Németországban jársz vele? :rolleyes: Persze sok apró kis tényező is összeadhat ekkora csökkenést. Szél, guminyomás, kerékméret,emelkedő, lejtő stb. A 98-as benyától azért még ne várj nagy változást, nálam sem hozott megdöbbentő különbséget, sőt...
Mad Max Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 "Az ki van zárva, mert nem tudom" De ettől függetlenül nem hinném, hogy a guminyomásnak ekkora befolyása lenne a sebességre. Meg minek neked a 180? Németországban jársz vele? :rolleyes: Persze sok apró kis tényező is összeadhat ekkora csökkenést. Szél, guminyomás, kerékméret,emelkedő, lejtő stb. A 98-as benyától azért még ne várj nagy változást, nálam sem hozott megdöbbentő különbséget, sőt... Nem járok németországba csak szoktam gyorsulgatni meg versenyezgetni ha akad vki aki tolja neki. A guminyomáson kívül más magyarázatot nem tudok mert a motor jó állapotban van és mikor visszaengedtem azóta lassabb egy kicsit. Na de mindegy mert ezt az 1.4-est le akarom passzolni szüleimnek és akarok venni egy GSI-t!!! Nekik elég ez úgyse mennek 90-nél jobban. Nekik örök élet + 2 nap az tuti.
Mad Max Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 Hátt, ne feledd azért, hogy a 82LE csak bizonyos fordulaton jön elő a gépből, az is csak főtengelyen.Keréken már más a helyzet. (ezért kell erős verdát venni alapból) <_< :rolleyes: Szeva tudom hogy csak kb 4000 felett adja le a max teljesítményt. Neked mi a véleményed a guminyomásos témáról amit Gepárdnak is írtam?????? És mi a véleményed a GSI-k ről??? Jó és megbízható gépek és érdemes venni ha sportkocsit szeretnék vagy inkább Calibra???? Szerintem a GSI gyorsabb mert könnyebb nem???
Sörös Sanyi Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 Calibra? Megy, megy, de nem az igazi. Nagy motor, farhajtás, az a móka! Mantát vegyél az az Isten! <_< (Nem komolyan venni!) De azért ez így van. :rolleyes:
ENDYKA Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 Szerintem a Gsi-vel kb annyi melód lesz, mint 1 Calibrával..bár mind a 2 más és másra való. Én inkább Calit vennék, abból is V6-os mocival meg 4 kerékmeghajtással-->persze ezekkel szokott a legtöbb gond lenni, de ha van időd és kellő pénzed nem bánod meg! Isten éltesse: Johnny-t meg Paja-t!!! :rolleyes:
Mad Max Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 Szerintem a Gsi-vel kb annyi melód lesz, mint 1 Calibrával..bár mind a 2 más és másra való. Én inkább Calit vennék, abból is V6-os mocival meg 4 kerékmeghajtással-->persze ezekkel szokott a legtöbb gond lenni, de ha van időd és kellő pénzed nem bánod meg! Isten éltesse: Johnny-t meg Paja-t!!! :rolleyes: Hát lehet hogy a V-os Cali nem az én pénztárcámhoz való! ;) Ja de mi a külömbség a Cali meg a Gsi között????? Mi az hogy mind a kettő másra való???????? <_< Jó étvágyat az ebédhez mindenkinek! Aztán szépen egyetek mert elveszem!!!
warwolf Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 Szeva tudom hogy csak kb 4000 felett adja le a max teljesítményt. Neked mi a véleményed a guminyomásos témáról amit Gepárdnak is írtam?????? Én nem hinném, hogy guminyomás köze lenne a dolognak.Más lesz...... És mi a véleményed a GSI-k ről??? :D :rolleyes: <_< ;) Ez volt az enyém.Most Albertnél van.
Mad Max Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 Én nem hinném, hogy guminyomás köze lenne a dolognak.Más lesz...... :D :rolleyes: <_< ;) Jaj ne rémisztgess! Hát mi baja lenne? 1-2-3-4-be ugyanúgy húz csak ötbe nem megy ki 180 ig! 4-be 160 at megy ötbe most 165. Nemtom mi van de az ideg néhe szétver már!!!
ENDYKA Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 Én a Calit igazi túrázó autónak tartom, a Gsik inkább városi autók..most nyilván megköveznek..mind 2 egy álom..de nekem a Cali a mérete, a formája miatt mindig is álomkocsi lesz. A Gsik igazi örörmkocsik! Szal mind2 jó választás, de készülj föl rá, hogy amit megveszel, arra még kb az autó értékét rá kell dobni, hogy a mindennapokban is megbízható társad legyen!
ENDYKA Elküldve Június28, 2007 Elküldve Június28, 2007 az én gépem megy 198at mérés szerint, de még sose próbáltam, a max eddig 180 volt pályán..de átlagban 140-150 között használom a kocsit..nem kell a 180 se..bár jó ha van!
Recommended Posts