Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

A szívó oldalnál a "lélegeztetésre" gondolsz, vagy szívósorra?

A lélegeztetésén szándékozom javítani! (bár a légtömegmérőmet féltem! :unsure: )

Pontosan.Egyébként ezokból kifolyólag intéztem ezt a sportszűrőbetét.Tehát ez nem olyan buci, mint ami volt benne, hanem egy a gyári papírszűrő helyére berakható nagyobb áteresztőképességű betét.

Link to comment
Megosztás:

Pontosan.Egyébként ezokból kifolyólag intéztem ezt a sportszűrőbetét.Tehát ez nem olyan buci, mint ami volt benne, hanem egy a gyári papírszűrő helyére berakható nagyobb áteresztőképességű betét.

Teljesen mindegy a légtömegmérő szempontjából!

A sima sport szűrőt is kell olajozni...

és hallottam már ilyentől tönkrement légtömegmérőről is. ;)

---- más ---

Egyébként teljesen meglepődtem! Az éves kötelezőm az idénre 13.000,- Ft-tal kevesebb lett, mint tavaly! ;)

Ez tööök jóóó! És nem is kell váltanom, mert ez most a legkedvezőbb! :P

Ebből is látszik, hogy te még a homokozóban lapátoltál, amikor én már a p...ömmel játszottam. :unsure: :blink:

Én már a homokozóban is azzal játszottam! ;)

(mármint a sajátommal :lol:)

Link to comment
Megosztás:

Teljesen mindegy a légtömegmérő szempontjából!

A sima sport szűrőt is kell olajozni...

és hallottam már ilyentől tönkrement légtömegmérőről is. :unsure:

Mindig abból indulok ki, hogy ha annyira xar lenne, akkor valszeg nem forgalmaznák.Van olyan motor ami tolerálja, és van olyan, pl. az újabb fajta pezsójé, ami nem.

Link to comment
Megosztás:

Egy autószerelő mesélte még a nyáron, hogy ők egy 3-as bömösben (nem a legújabb) 2-szer cseréltek légtömegmérőt, mire rájöttek, hogy mi a baja!

Biztos, hogy típusfüggő. Vannak autók, amiknek érzékenyebb a légtömegmérőjük, és vannak amiknek kevésbé.

Én azért félek tőle, mert rohadt drága játék! :unsure:

Egyébként érdekes volt, hogy amikor bent volt a Direktszűrő, olyan fogyasztási értékeket dobott a gép, mint előtte soha! (olyan magasat pillanatnyiban)

Link to comment
Megosztás:

Egy autószerelő mesélte még a nyáron, hogy ők egy 3-as bömösben (nem a legújabb) 2-szer cseréltek légtömegmérőt, mire rájöttek, hogy mi a baja!

Biztos, hogy típusfüggő. Vannak autók, amiknek érzékenyebb a légtömegmérőjük, és vannak amiknek kevésbé.

Én azért félek tőle, mert rohadt drága játék! :unsure:

Egyébként érdekes volt, hogy amikor bent volt a Direktszűrő, olyan fogyasztási értékeket dobott a gép, mint előtte soha! (olyan magasat pillanatnyiban)

Itt a direktes cartársak nem panaszkodnak, szal nagy gázt nem csinálhat.Egyébként hihető a magasabb fogyi, hiszen több, és elvileg hidegebb levegőt szív be a motor, aminek a hőmérsékletét érzékeli a hőfokszenzor, és úgy küldi a jelet a compinak, ami úgy határozza meg a befecskendezendő üzemanyag mennyiségét.

Direktel nekem is többet evett a gép, nemigazán tudtam levinni 8L alá.Ezért is csodálkoztam az elmúlt idők adatain..........

Link to comment
Megosztás:

Egy autószerelő mesélte még a nyáron, hogy ők egy 3-as bömösben (nem a legújabb) 2-szer cseréltek légtömegmérőt, mire rájöttek, hogy mi a baja!

Biztos, hogy típusfüggő. Vannak autók, amiknek érzékenyebb a légtömegmérőjük, és vannak amiknek kevésbé.

Én azért félek tőle, mert rohadt drága játék! :unsure:

Egyébként érdekes volt, hogy amikor bent volt a Direktszűrő, olyan fogyasztási értékeket dobott a gép, mint előtte soha! (olyan magasat pillanatnyiban)

Tényleg sokan félnek a légtömegmérőtől, és is féltem :blink: Aztán elmúlt! K.O.M.A. ;)

Link to comment
Megosztás:

En mar ugy vettem hogy bennevolt a direkt betetszuro, ha nem olajozod tul akkor szerintem semmi baja nem lesz a legtomegmeronek, enyemnek sincs.

De a Tiéd 8volt-os! :blink:

Az enyém pedig 16! :unsure:

Szóval azért még félek...

de lehet, hogy bepróbálkozok majd!

Link to comment
Megosztás:

De a Tiéd 8volt-os! :blink:

Az enyém pedig 16! :unsure:

Szóval azért még félek...

de lehet, hogy bepróbálkozok majd!

Szerintem egy K&N szürő,ami a gyári helyére való teljesen már kategória,mint az 5EFt-os "gagyi" direkszürőnek nevezett valami!

A gagyit ha berakod,max anynit érsz el,hogy meleglevegővel látod el a mocit,ergo menni nem fog jobban a több,de forróbb levegőtől.

Inkább egy Green vagy K&N szürő a gyári helyére és ügyelve arra,hogy csakis a hideg levegőt kapja meg a moci kintről,ne a motortérből a forrót.

Valaki egyszer linkelt egy olyan szürőt,aminek a háza a lökös alá passzolt be és mint egy intercooler a közvetlen frontlevegőt szívta be.

Link to comment
Megosztás:

JOhnny!

A probléma a rendszeresen a szűrőre permetezett olaj beszívásával van!

Egyesek véleménye szerint a szűrőn át az olaj bejutha a levegővel a légtömegmérőre! --> ettől viszont az megfekszik!

(ezt többen meg is erősítették itt a TUNING/direct szűrő topicban néhány hónapja)

Link to comment
Megosztás:

JOhnny!

A probléma a rendszeresen a szűrőre permetezett olaj beszívásával van!

Egyesek véleménye szerint a szűrőn át az olaj bejutha a levegővel a légtömegmérőre! --> ettől viszont az megfekszik!

(ezt többen meg is erősítették itt a TUNING/direct szűrő topicban néhány hónapja)

Ettől függetlenül az "gagyi" és a K&N betét között azért van különbség,nem csak az árban.

Valahol olvastam,hogy csináltak tesztet és ár,teljesítmény szempontból a gyári papírbetét nyert! :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Márk!

Teljesen igazad van kollegám Rover-jében is megfeküdt a légtömegmérő mivel nem szakszerűen kezelte a direktlégszűrőt. Először is 8000 km-renként kezelte (sokat jár földúton) és már eléggé koszos volt a szűrő olyankor még a szennyeződést is képes átszívni, másodszor meg túl sok olajat nyomott rá. :unsure:

Utánna tanácsomra vett egy K&N betétet (előtte Simota direkt volt) és az első kezelést együtt csináltuk, mivel sokat jár földúton száraz, poros időszakban 6000 km után kezeltük egyébként elegendő neki a 8000 főleg télen. Szépen bepermeteztük vékonyan olajjal, utánna beraktuk a helyére és biztonság kedvéért porszívóval a motornak megfelelő erősséggel terheltük 15 percig. :blink: Megnéztük a papír porzsákot és egy csepp olajat sem láttunk rajta, így a kollegám is megnyugodott kb. 2 éve gond nélkül használja a betét sportlégszűrőt.

Link to comment
Megosztás:

Márk!

Utánna tanácsomra vett egy K&N betétet (előtte Simota direkt volt) és az első kezelést együtt csináltuk, mivel sokat jár földúton száraz, poros időszakban 6000 km után kezeltük egyébként elegendő neki a 8000 főleg télen. Szépen bepermeteztük vékonyan olajjal, utánna beraktuk a helyére és biztonság kedvéért porszívóval a motornak megfelelő erősséggel terheltük 15 percig. :unsure: Megnéztük a papír porzsákot és egy csepp olajat sem láttunk rajta, így a kollegám is megnyugodott kb. 2 éve gond nélkül használja a betét sportlégszűrőt.

Ugye, hogy ugye? :blink:

Link to comment
Megosztás:

Elmentünk sétálni kicsit nagyobbik jányommal, aztán a Jókain igen-igen érdekes motorhangra lettem figyelmes.

Bubububububu.Aztán egy fekete Subaru Impreza csőgázon elhúzott kb. 5 autó mellett.Az előzést a Kada Elek vonalában kezdte, és a köv. mittoménmilyen jobbos utcánál be is fejezte.Félelmetes volt még látni is, ahogy az a gép gyorsul.Mikor 2-ből 3ba tolta a váltókart, jól hallható KSHHHH volt.Szal sztem azon még finomítani kell, de a többi kib@szottul rendben volt. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Na ezért nem veszek WRX Sti-t...nehogy már állandóan bizonygatni keljen, hogy milyen jó a gép...na persze vehetek még pár 1000 pénzgyűjtő malackát addig!

Figyelj!Itt Kméten a Hoványnál koszos 12M-ért hozzádvágják az újat! :unsure: Nem kell ezen annyit tökölni! :blink:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.