Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Amúgy tegnap este sógorom OFFtoyotáján vadásztunk fűtésre.A fagyálló, ami benne volt, -60 fokos volt.Első körből kiszedtük a hűtőt, átmostuk, aztán megkerestem a blokkon is a leeresztő csavart, ott is kifolyattuk a dolgot, aztán jött a fűtőradiátor.Na ez volt a gordiuszi csomó kindulóponjta.Miután szépen megnyomattuk slaggal, majd kifújkáltuk, aztán összeraktuk csapvízzel, és felmelegítettük.Hihetetlen gyorsan lett meg a motorhőfok, de a fűtőradiátor alsó kivezető csöve hideg maradt.Na akkor produkció újra, szana és szét, aztán már csak a radiátort telenyomtuk Cillittel.Hagytuk kicsit dolgozni, aztán újra slaggal át, nemsemmi mocsok jött ki belőle, aztán kifújkáltuk, és a végén felfagyállóztuk.Melegítés után meglett amire vágytunk, elkezdett fűteni.Szal ügyik voltunk.De eljátszottuk vele így is 3.5 órát.Mindenesetre megérte.

Link to comment
Megosztás:

3 kiló??? Na bakker!! Nekem nem tucc egyet?? ...és mennyit alkuttál?? :lol:

Mivel licites autó volt, ezt az árajánlatot adtam rá, lévén lényegesen többet ér, még így is, és uccse fogják odaadni.Pechemre elfogadták az ajánlatomat.Érdemes körbenézni amúgy, mert elég sok, jóáron elhozható masina van.CSak licitálni kell rá.

Link to comment
Megosztás:

Hehhe... felfele alkucc!? ...akartok a licitálás elvi kérdéseiről, és gyakorlati megvalósulásáról beszélni!

:lol: :lol:

Ha jövőhéten "odaérek" (merhogy már vége a kőmírgelésnek idén) 8)

talira megmutatod??! :lol:

Megprószálok.Elvileg melóba azal járok, szal meló után beugrás lesz.CP-be.Ha egyáltalán most ott talizunk.

Link to comment
Megosztás:

...ha majd nekem is engedi az anyagi keret,tuti veszek egyet,de GTC jobban bejövös lesz,szerintem!Dizel lesz,csak hogy tartsuk a szokást!

Johnny... a GSI feeling és a dízel elég ellentétes fogalom! :lol: :lol: ;)

A GSI feeling a 1.8-as, 2.0-es benzin motoroknál kezdődik! :D

A GTC az egy sima 3 ajtós H astra... nem? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én is így tudom.... márhogy H Astrából származtatjuk... :roll: 8)

Ez egyértelmű! A GTC nem a GSI megfelelője... :lol:

csak egy sima 3-ajtós verzió...

Már 1.3-as CDI motorral... vagy 1.4-es ECOTECH-kel is lehet kapni!

Bár azért bevállalnék egy 2.0-es TURBO-t 240LE-vel! :lol:

Abban már elég sportos lehet a FEELING! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sztem Johnny sem a GSI megfelelőjének gondolta, csak az én hozzászólásomra reagált, miszerint ha 150 lótos dízel akkor is inkább GTC -ben!

Én meg akkor inkább Zafirában szeretném!

240 ló az télleg jó lehet, csakugyi a fogyasztás 8) .... bár ha arra lenne pénzem, valószínűleg a benzin se annyira izgatna! :lol:

Viszont takarékosan lehetne a dizellel is nyomulni....

A nyáron nem te próbáltál egy ilyen 150 lovas dízel H -t?? Vagy az a Hatlövetű volt? :roll:

Link to comment
Megosztás:

Sztem Johnny sem a GSI megfelelőjének gondolta, csak az én hozzászólásomra reagált, miszerint ha 150 lótos dízel akkor is inkább GTC -ben!

Én meg akkor inkább Zafirában szeretném!

240 ló az télleg jó lehet, csakugyi a fogyasztás 8) .... bár ha arra lenne pénzem, valószínűleg a benzin se annyira izgatna! :lol:

Viszont takarékosan lehetne a dizellel is nyomulni....

A nyáron nem te próbáltál egy ilyen 150 lovas dízel H

Én egy C Vectra-t hajtottam egy hétvégén a nyáron... de az 150LE-s volt valóban.

Azért még, ha egy 6millás autót veszel... simán számít a fogyasztás! Szerintem!

Link to comment
Megosztás:

Bár én egy "standard" 1.7CDTI-t hajtottam, és a 240nm ölég meggyőző volt! Meg a M7-n a Honda Accord seggét tolni, és a srác hiába akart legyorsulni, csak 1-ben volt jobb, én meg szépen mentem mellette, a külsőben, mindenfajta erőlködés, pörgetés nélkül! :mrgreen: Aztán visszalassított, beállt a hátam mögé, és megnézte a kiírást! :lol: :lol: De ettől függetlenül az a gép amolyan "uras" családi autó, kib.szottul eltalált motorral, ez vonatkozik a futóműre, és a komfortra is! :wink:

Link to comment
Megosztás:

Bár én egy "standard" 1.7CDTI-t hajtottam, és a 240nm ölég meggyőző volt! Meg a M7-n a Honda Accord seggét tolni, és a srác hiába akart legyorsulni, csak 1-ben volt jobb, én meg szépen mentem mellette, a külsőben, mindenfajta erőlködés, pörgetés nélkül! :mrgreen: Aztán visszalassított, beállt a hátam mögé, és megnézte a kiírást! :lol: :lol: De ettől függetlenül az a gép amolyan "uras" családi autó, kib.szottul eltalált motorral, ez vonatkozik a futóműre, és a komfortra is! :wink:

Azért kihangsúlyoznám az 5.5L100km-es átlagfogyit is, és abban volt minden.Pécs, és környéke, szerpentinek, némi 150km/h-s folyamatos vágatás, és full klíma egész úton!

Link to comment
Megosztás:

Nem hinném,hogy a GTC a GSI megfellője lenne,elég ha csak a rövidítések mögé nézünk! GSI-Grand Sport Injection GTC-Gran Turismo Compact

Egy GSI kb 150Le/200Nm egy GTC 1.9CDTI 150Le/320Nm,de még az 1,7CDTI is 100Le/240Nm!

Egy 1.9TáDé ellen még egy új GSI-nek sem lenne esélye szerintem!

Nem mondom,hogy nem fogadnám el a H astrát,ha ször a szörbe cserélném az enyémre,de ha magamnak kéne vennem(még ha kp-ra),akkor nem hiszem,hogy H lenne,inkább egy fullos G-t helyznék a garázsba!

Szeretem az oplet,de nem vagyok elfogult és nekem nem jön be a H,se formára,se belső térre nem az esetem!

Link to comment
Megosztás:

Egy GSI kb 150Le/200Nm egy GTC 1.9CDTI 150Le/320Nm,de még az 1,7CDTI is 100Le/240Nm!

Egy 1.9TáDé ellen még egy új GSI-nek sem lenne esélye szerintem!

Egy 150LE-s GSI-t... hogy lenyom-e egy 150LE-s TDI...? Hááát... lehet, hogy lenyomja... sőőőt, talán valószínű is!

De egy 110LE-s TDI nem nyom legy egy 150LE-s GSI-t! :lol:

(sajna nincs új GSI...)

Dehát ez díííízel....

Jóóó ez! :lol: és nem fogyaszt sokat! Csak nem merném sehol sem otthagyni... :lol:

Link to comment
Megosztás:

De az 1.7 CDTi az nem csak 100 lótos??? :roll: ...szerintem...

Amúgy egy jó erőben lévő GSI -t nem biztos, hogy lenyom a dízel 150 lovas...se. Mert a GSI nagyon könnyű, a dízel meg elég nagy önsúllyal van.

Végsebességben meg pláne nem!

Mondjuk 5. ben 80 -130 között a dízel nyerne, de 0- 100 állóból szerintem a géjesi nyerne.... de lehet az is, hogy nem!!! :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

De az 1.7 CDTi az nem csak 100 lótos??? :roll: ...szerintem...

Amúgy egy jó erőben lévő GSI -t nem biztos, hogy lenyom a dízel 150 lovas...se. Mert a GSI nagyon könnyű, a dízel meg elég nagy önsúllyal van.

Végsebességben meg pláne nem!

Mondjuk 5. ben 80 -130 között a dízel nyerne, de 0- 100 állóból szerintem a géjesi nyerne.... de lehet az is, hogy nem!!! :lol: :lol: :lol:

Igen... tulajdonképpen olyan valamit akarunk IQ-ból kiokoskodni, amit nem lehet! :D Meg kell nézni az adatokat... vagy ki kell próbálni! ;)

Amúgy rugalmasságban tuti jobb a dízel...

Link to comment
Megosztás:

Hát ez meggyőző...

Viszont az teccik, hogy nyomatékban a 2.0 Benzines turbó is elmarad!

pedig a dízeltechnikában, már ami a turbós üzemet érinti még nem tartunk ott mit benzinesben. A dízelben szerintem még mindég van nak komoly tartalékok, és a konstruktőrök meg is találják majd! :lol: :lol:

Az viszont nem szép dolog, hogy a GTC csak ilyen gyorsulásra képes ekkora teljesítménnyel! :lol:

Link to comment
Megosztás:

az igaz... viszont jó esetben még mindég többet futnak mint a benzinsek... ha meg turbós a benzines akkor meg főleg! :wink: ;)

Hát az a helyzet, hogy én használtan (3-4 évesen) már nem vennék 1.9 CDI (150LE), vagy 1.9PDTDI (130LE) -s autókat!

Sajnos ezek már gyorsan megfekszenek!

Azért egy benzines turbo... szerintem még mindig jobb. (mármint tartósabb!)

Viszont a GTC 2.0 Turbo-n én is ledöbbentem... a 7,8s NAGYON GYENGE!!!

Én vezettem a Megane Sport-ot, az 6,5s alatt van százon!!! (225LE) (na az nagyon disznó módon megy!)

És sajna +25LE egy autóban még kevés a -1 sec-hez (főleg ebben a tartományban). :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.