Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Én utálom a Majom center szerű miltugigamega centereket,erre reagált Joee!

A filmről pedig nem egyezik a véleményünk,de ez nem gond,nem vagyunk egyformák!Szerintem jó film,jó dumákkal!

Malom centerrel nincs semmi gond ha nem tekintjuk azt a sok korrupcios ugyet ami korulvette az epitkezest kezdve azzal hoyg egy 100evnel idosebb muemleket bontottak le :roll: Van benne egy csomo bolt ami eddig nem volt kecskemeten meg egy szinvonalasabb mozi stb. jo hely az.

Link to comment
Megosztás:

Én meg a délután, lévén jóidőnek ígérkezett, nekiláttam kicserézni a GSIn a féktárcsákat+betéteket.Eleinte klassz volt minden, rutinos mozdulatokkal bontottam le a nyerget, erre lkezdett esni az eső....

Ezzel a korai sotetedessel en is szivok, mire nekifognek szetszedni a gepet fenyezeshez mar sotet van, igy nem lehet haladni :x

Link to comment
Megosztás:

A tegnapi nap folytatásaként kicseréltem a bal oldali talpast a GSIn.Széép produkció volt, tarkítva azzal, hogy leugrott az autó az emelőről.Szerencsére alá raktam a kereket, így komolyabb gáz nélkül vissza tudtam emelni.A keréknek nem lett baja.Sz@rrá áztam, de sikerült végül.Mindezt a holnapi futóműállítás miatt. :? :lol:

Link to comment
Megosztás:

az én 2001-em fris műszaki szervízkönyv ... etc 1,2M-el ment el

Tomi én a Te 1,4 8v-s autódat nem hasonlítanám az Ákos 1.8 16V közel full-os autójával! Nagyon sok minden van benne, ami sokat emel az értékén!

Ha én most vennék autót, simán megvenném Ákos gépét!

(amúgy, ahhoz képest, hogy 1,6-1,7-ért indult az autód... az jól leadtad 1,2-re... :lol:)

Link to comment
Megosztás:

az én 2001-em fris műszaki szervízkönyv ... etc 1,2M-el ment el

ez igy igaz.

de:

sajnos egy X14NZ motoros, fehér, extrák nélküli autót ennél többért nem is lehet eladni....

én most tudok egyet, fehér 5 ajtós, X14NZ motorosat 500 ért. 95-ös évjárat.

ez 1.8 16V-as, klimás, és a fedélzetin kivül minden gyári extra benne van.

amugy a rugók, lámpák, meg a felnik , meg a téligumik nélkül nem is ér 800 nál többet....

ezek a plusszok, amit meg aKAROK FIZETTETNI A KÖVETKEZŐ TULAJJAL :lol:

szétszedni meg nem akarom, mert nem tudok mit kezdeni a cuccokkal, és piacozni meg nem szeretnék a cumókkal....

Link to comment
Megosztás:

Tomi én a Te 1,4 8v-s autódat nem hasonlítanám az Ákos 1.8 16V közel full-os autójával! Nagyon sok minden van benne, ami sokat emel az értékén!

Ha én most vennék autót, simán megvenném Ákos gépét!

(amúgy, ahhoz képest, hogy 1,6-1,7-ért indult az autód... az jól leadtad 1,2-re... :lol:)

az enyémet 2 évvel ezelött 1,4 M ért árulták.

ehez képest most meg a felét éri... :lol:

Link to comment
Megosztás:

A 60 paci igaz,de egyáltalán nem GL felszerelés volt benne!Sőt!

Félre éretés ne essék, én nem blamálni akartam, a Tomek ótóját, csak hát ami igaz az igaz!

Ha nem sima GL volt akkor micsoda??

Volt benne űlésmagasság-állításaon, rádiósmagnón, központi záron, meg 1 légzsákon kívűl más is??

Sőt a lengyel classic Astrákba asszem nem volt légzsák, meg magnó sem!! Egy időben legalábbis!

Link to comment
Megosztás:

Félre éretés ne essék, én nem blamálni akartam, a Tomek ótóját, csak hát ami igaz az igaz!

Ha nem sima GL volt akkor micsoda??

Volt benne űlésmagasság-állításaon, rádiósmagnón, központi záron, meg 1 légzsákon kívűl más is??

Sőt a lengyel classic Astrákba asszem nem volt légzsák, meg magnó sem!! Egy időben legalábbis!

Szerintem már a központit is a Tomi rakta bele... nem? :roll:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.