Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

Az a baj hogy mostanaban aki autot vesz azoknak 90%-t nemerdekli hogy mennyire van rendbehozva meg felszerelve speci dolgokkal, csaka az eurotax arat nezik semmi mast :roll:

Meg azt, hogy abból is mennyit engedsz, mert a másik autót sokkal olcsóbban adják, és ha esetleg nem tudnád, sz@r a féltengelyed, zörög a kinyomócsapágyad, és hamarosan beáll a motor.A leggázabb az, hogy sokan beugranak ennek a dumának.A magunkfajta meg az ilyet elhajtja a h@lál nemiszervére.S, ez így van jól! :wink: :lol:

Link to comment
Megosztás:

miert, az valami szentsegtelen hely :?

Szerintem nem annyira jo az a film hogy megint meg kene nezni moziban egyszer jo volt de eleg is, legalabbis nekem.

Én utálom a Majom center szerű miltugigamega centereket,erre reagált Joee!

A filmről pedig nem egyezik a véleményünk,de ez nem gond,nem vagyunk egyformák!Szerintem jó film,jó dumákkal!

Link to comment
Megosztás:

Haga!Lehet, hogy 9 éves az Uhu vasa, de jól felszerelt, vigyázott rá, szal az állapota miatt éri azt az 1.1M-tA kérni és a kapni is mindig egy elég relatív dolog.Ár alatt persze minden elmegy, aztán kiköt egy autóker.ben, és idővel majd eladódik.Ennek a kék csodának nyomja még felfelé az árát az Angel Eye lámpicsek, az FK rugók, a hátsó lámpák, a hátsó tárcsafék, és még sorolhatnám.Szal majd elválik.

De klímás verdát használtan könnyebb eladni, mint a nélkülit.Szerintem.

Szóval minden relatív.Én így gondolom.

Valamit félreértettél kiccsávó! :lol: :lol:

Én nem Uhu autójáról beszéltem, hanem a dízelről, Szabykának írtam a mondandómat, nem Uhunak! :oops:

Ettől még amit írtam azt persze fenntartom!

Rengeteg autó van eladó, nagyon sokat hoznak be is az országba, sajnos nem nagyon lehet még a korrekt autónak sem kitartani az árát, mert nem érdekel senkit, hogy mennyire megkímélt a kocsi! :lol:

Ha arra gondolsz, hogy én ár alatt árultam az enyém és azért adtam el gyorsan... hát nem hinném!!

Ugyanis az eurotax szerint sem ért 850 -nél többet, így sérülten, ráadásul már korábbi tulajnál is volt törve, ezért új fényezéssel vettem!

Szóval az eurotax szerint arra az autóra 800 lett volna a megállapított ár!

Ehhez képest én 100 rugóval drágábban adtam el horpadt seggel!

Nem mondom., lehet, hogy kereshettem volna rajta 30 uszkve 40ezerrel többet, de szerinted meddig árultam volna???

A mostani kocsim amúgy jó példa arra, hogy milyen árlehúzó hatása van pl. az importnak....

Én a kocsimat 2 milla alatt megvettem, így ahogy kinéz, és amilyen extrák vannak benne. Megjegyzem ez a kocsi kb. ennyit is ér!

Viszont ettől kevésbé felszerelt benzinest, ha ehte magyar lett volna kb. 2,25 minimumáron tudtam volna megvenni! A dízelt meg még drágábban....

Mondjuk voltunk is rá jelentkezők egyszerre vagy hárman!

...én voltam a leggyorsabb! 8) ;)

Link to comment
Megosztás:

Valamit félreértettél kiccsávó! :lol: :lol:

Én nem Uhu autójáról beszéltem, hanem a dízelről, Szabykának írtam a mondandómat, nem Uhunak! :oops:

Akkor mi lett volna, ha idézel teeeeeeeee!Kicccccsávóó! :lol:

SzabyKJ pedig tényleg nem ér annyit.Majd idővel be fogja látni ő is.Ez van.

Szal tessék bátran idézni, akkor Lkerülhetőek a félreértések. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Én meg a délután, lévén jóidőnek ígérkezett, nekiláttam kicserézni a GSIn a féktárcsákat+betéteket.Eleinte klassz volt minden, rutinos mozdulatokkal bontottam le a nyerget, erre lkezdett esni az eső.Aztán még sötét is lett.Aztán a jobb első nyereg porvédője szét volt szakadva.Aztán nem bírtam visszatolni, de hosszas unszolásra végre visszament.Aztán pumpa, és ki.Szal holnap vennem kell majd egy felújítókészletet, mert biz' csuszmákolni kell majd, meg légteleníteni, meg ilyenek.Aztán a bal oldalán nem jött ki a tárcsát rögzítő pici süllyesztett csavar, csak hidegvágóval, és csak a feje.Szal ott is sux volt.Szal rongyá áztam, mire végeztem, meg qvára fáj a derekam is.De legalább megcsináltam.Már csak a talpast kéne kicserélnem, aztán vihetném a futómíveshez, hogy állapítson meg még hibát az elejében.Jah', meg állítsa is be a futóművet, ha már ott van.S, hol van még a hátulja??

Szóval most 50%ig boldog vok.Meg 50%-ig mégsem.

Link to comment
Megosztás:

Jó lesz az ha kész lesz! 8) :wink:

Én látod sokkal gyávább vagyok annál, hogy ilyennek nekiálljak, pedig amúgy meg tudnám csinálni... csak ugyi... hol vannak már a régi szép idők?!

Inkább elviszem a szerelőhöz! :lol:

Persze nem aktuális most az ilyesmi, csak példállóztam!

Ha kell valami segítség... pl. légteleníteni..... asszem meg van a számom! :lol: :wink:

Pedált még tuom taposni..

Link to comment
Megosztás:

Haga!Lehet, hogy 9 éves az Uhu vasa, de jól felszerelt, vigyázott rá, szal az állapota miatt éri azt az 1.1M-tA kérni és a kapni is mindig egy elég relatív dolog.Ár alatt persze minden elmegy, aztán kiköt egy autóker.ben, és idővel majd eladódik.Ennek a kék csodának nyomja még felfelé az árát az Angel Eye lámpicsek, az FK rugók, a hátsó lámpák, a hátsó tárcsafék, és még sorolhatnám.Szal majd elválik.

De klímás verdát használtan könnyebb eladni, mint a nélkülit.Szerintem.

Szóval minden relatív.Én így gondolom.

Milyen autóról van szó?

Link to comment
Megosztás:

Az a baj hogy mostanaban aki autot vesz azoknak 90%-t nemerdekli hogy mennyire van rendbehozva meg felszerelve speci dolgokkal, csaka az eurotax arat nezik semmi mast :roll:

Én ehhez annyit tennék hozzá, hogy árban sajnos plusszban nem sokat számít az egyedi lámpa, alufelni, (sőt az ültetés még talán hátrány is), max annyi előnyöd lehet belőle, hogy 3 hasonló árú autó közül nyilván a jobban felszereltet fogják megvenni...

Link to comment
Megosztás:

1995-ös, C18XEL motor, full extrás /tetőablak, klima, el.ablak, minden.../ vigyáztunk rá, rengeteg uj alkatrészt épitettem bele, közel 400.000 ft-ot tettünk bele az elmult hónapokba, uj téli, uj nyári gumikkal, uj fékek elöl, hátul/ hátul is tárcsafék!!/, uj kuplung, uj alapjárati motor, uj gátlók elöl-hátul, uj gyertyakábel, / ezek mind gyári opel alkatrészek /és még ami most nem jut az eszembe....

hivatalos matricarendszám.

FK lámpák, FK ültetőrugók.

csak márkaszervizbe szervizelt!

képek: http://astra.ini.hu

Link to comment
Megosztás:

Márciusban jár le a zöldkártyám és azon gondolkodom,hogy még idén megcsináltatom,mert eléggé megszigorítják és drágább is lesz jövöre?

Mi a véleményetek?

Célszerű lesz.Szerintem.Nekem is Januárban járt volna le, aztán a Gabi ráhatására inkább megcsináltattam 2 hete.

Link to comment
Megosztás:

Én meg most le nem megyek abba a qrva hideg garázsba, hogy menézzem a forgalmit!! :lol: :lol:

Amúgy nekem ugyi januárba, mikor első itthoni forgalomba helyezése volt a tragacsnak friss műszaki lett csinálva, ződkártya viszont nem tudom meddig jó, vagy most januárban lejár, vagy csak 1 évvel később! Már ha van az a szabály még, hogy 6 év alatti autó 2 évre kap zöldkártyát! :roll:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.