Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kecskemét és környéke -CHAT


redline

Recommended Posts

most még nem, de egy-kjét hét és biztos szükség lesz rá, jön a +7 körüli idő, holnapra is 9-13at mondott

Én is filóztam rajta már... de még túl meleg van hozzá.

Csak az a bajom, hogy amikor bejön a zimankó, akkor a gumisok mindig tele vannak hosszú napokra... Na sebaj, majd max feldobom itthon ideiglenesen.

Amúgy időnként már érzem az autó mozgásán, hogy nem az igazi a tapadás. :(

Link to comment
Megosztás:

ez totál igaz, megspékelve azzal, hogy fölvágják a kerékre a gumit ozt még annyi sincs h szevasz

Bácskánál volt tapasztalatom elég tré melót, futószalagon pénztermelést tapasztalni

Én asszem csak kerekt cserélek, aztán ha v.mi ráz, akkor viszem a gumishoz.Már most hiányzik a 195! :D

Ma is szoktattam magam a lassabb, és normálisabb vezetési stílushoz, mert vidéken voltam.Rettentő unalmas volt ,de kárpótolt a táj.Most volt időm nézni is! :(

Link to comment
Megosztás:

Bácskánál volt tapasztalatom elég tré melót, futószalagon pénztermelést tapasztalni

Ha előbb kérdezel szólunk, hogy oda ne menj.

az olcsó gumik is 2-3000-el többe kerülnek ott mint másutt.

Van egy ismerősöm, faterom volt kollegája, nekem tavasszal 2700-ért cserélte a téli gumit a nyárira a felnin, és ennyiért a mind a négyet szerelte és centírozta is.

Link to comment
Megosztás:

kéééét ééééve rakattam föl velük a téliket felnire

nem is megyek hozzájuk többet

de kerék: megint hoztam a formám:

:oops:

alig értem el a benyakúthoz (3km), elkezdett ütni a jobbelső

alig fél mp alatt beugrott, h csak kézzel tekertem föl a kerékanyákat....

:oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::(

ps::oops::oops::oops::oops:

Link to comment
Megosztás:

Nekem ugye külön felnin van a téli... de mindig kicentíroztatom őket felrakás előtt... és a centír után már ingyen fel is rakják... (vagy 100,-Ft-ért? nem emlékszem :roll: ) De úgy rémlik, hogy 600,- Ft-ért szokta a kerekek darabját centírozni és szerelni. :roll:

Szerintem az jó ár.

Link to comment
Megosztás:

Nekem ugye külön felnin van a téli... de mindig kicentíroztatom őket felrakás előtt... és a centír után már ingyen fel is rakják... (vagy 100,-Ft-ért? nem emlékszem :roll: ) De úgy rémlik, hogy 600,- Ft-ért szokta a kerekek darabját centírozni és szerelni. :roll:

Szerintem az jó ár.

Én most egy valamit nem értek?Ha egyszer azt a kereket kicentirozták egyszer jól,évközben hogy lesz rossz? :roll:

Link to comment
Megosztás:

Én most egy valamit nem értek?Ha egyszer azt a kereket kicentirozták egyszer jól,évközben hogy lesz rossz? :roll:

Vetemedik tárolás közben! :( :D

Egyébként é ezért em viszem rögtö a gumishoz, mert mikor levettem, az égvilágon semmi baja nem volt, nem húzott, nem rázott, semmi ilyenek.Szal ha elő akar jönni v.mi hibajelenség, akkor majd elmejek, aztán megvizsgáltatom.

Link to comment
Megosztás:

Én azt nem szeretem a gumisoknál, hogy a géppel nagyon erősen húzzák meg a csavarokat, alig lehet otthon utána lefeszegetni.... :( Emiatt már tört el kerékkulcs.

Mert durva teccik lenni! :D Egyébként néhány jól irányzott kalapácsütés gyógyír tud lenni a begyógyult csavarokra! :wink:

Link to comment
Megosztás:

Én most egy valamit nem értek?Ha egyszer azt a kereket kicentirozták egyszer jól,évközben hogy lesz rossz? :roll:

tényleg kell centíroztatni, nem vicc, nem csak azért mert vetemedik, (bár nemtom egyáltalán vetemedik-e) minden kereket illik centíroztatni, legalább 1xer egy évben, más ellenőrzési mód nincs arra, hogy valójában kerek-e?

Egyébként vakon raknál föl egy valamit, amiről csak annyit tudsz, hogy valamikor tavaly még kerek volt.

Link to comment
Megosztás:

Én most egy valamit nem értek?Ha egyszer azt a kereket kicentirozták egyszer jól,évközben hogy lesz rossz? :roll:

Sajnos a gumi kopik és ezáltal változik a súlyeloszlása is, ergo ütni fog.

Ezért ajánlott centíroztatni 5-10.000 km-enként. Én kb. 5000 megtétele után szoktam, vannak néha érdekes dolgok.

Tavaly amikor felrakták a zsír új gumikat akkor csak 0.1 és 0.2-es súlyokat kellett felrakni, mikor a következő szezonra ismét felkerültek (3000 km után) volt amelyikre 0.8-as súly kellett.

Ha padkázol akkor ez még inkább nőveli az esélyt arra, hogy fogyjon a gumi (ezzel elállítódjon a a centírozásod), és nagyon padkázni sem kell a mai magyar utakon ehhez.

Link to comment
Megosztás:

Kínai gyártmányú JIANGLING LANDWIND X6 típusúterepjáró töréstesztje. 64km/h

:twisted: ennel meg a 14 eves ocskavasam is biztonsagosabb

Én annak idején a szusi vitarán röhögtem,amikor valaki azt állította róla,hogy biztonságos! :( Attól hogy városi terepjáró :?: még nem az!Sőt!

Sajnos az astra bizonyitott utóbbi időben a rendöröknél!Törték a verdákat rendesen!

Link to comment
Megosztás:

plusz info, most irtak:

Állítólag a szabvány EuroNCAP töréstesztet (40%-os félátfedéses ütközés 64km/h-val) nem lehet benne túlélni. Együtt tesztelték asszem az új Fiat Puntóval talán, és az jobb eredményt ért el mint ez. Csak azért hozhatják forgalomba Németországban, mert ez egy önszorgalomból elvégzett törésteszt volt és így nem mérvadó az eredménye, ugyanis az EU-ban a 2500kg-nál nehezebb autók esetén nem kötelező a törésteszt, és ezt tudva a kínaiak úgy építették meg az autót, hogy pontosan 2510kg az önsúlya. És itt meg is dőlt Petikeeeee elmélete, hogy a sok vas=biztonság. Mint a példa mutatja, mégsem. A Grande Punto fele ekkora súlyú, és mégis túl lehet élni benne egy ekkora ütközést.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.