berlina Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 meséljek? Szemes óta először beindítottam, kegyetlen traktorhangja lett, föntről lefojt minden olaj, csurig volt a dekni. alig egy perc alatt fölszedte az olajat a hangja is megszépült. éééés: patakzik a víz hihihi vissza az egész pumpa újratelepít :prayer: én Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Szerdán viszem átvizsgálásra a kocsit. (remélem, nem kér majd sok pénzt, mert az jelenleg nincs.... :(), meg elviszi a szerelő zöldkártyára+téli felkészítés. Ti mikor teszitek át a téli gumikat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 most még nem, de egy-kjét hét és biztos szükség lesz rá, jön a +7 körüli idő, holnapra is 9-13at mondott Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Ti mikor teszitek át a téli gumikat? Ha lesz időm akkor még a héten, ha nem akkor a következőn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 most még nem, de egy-kjét hét és biztos szükség lesz rá, jön a +7 körüli idő, holnapra is 9-13at mondott Én is filóztam rajta már... de még túl meleg van hozzá. Csak az a bajom, hogy amikor bejön a zimankó, akkor a gumisok mindig tele vannak hosszú napokra... Na sebaj, majd max feldobom itthon ideiglenesen. Amúgy időnként már érzem az autó mozgásán, hogy nem az igazi a tapadás. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 ... bejön a zimankó, akkor a gumisok mindig tele vannak hosszú napokra... ez totál igaz, megspékelve azzal, hogy fölvágják a kerékre a gumit ozt még annyi sincs h szevasz Bácskánál volt tapasztalatom elég tré melót, futószalagon pénztermelést tapasztalni Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 ez totál igaz, megspékelve azzal, hogy fölvágják a kerékre a gumit ozt még annyi sincs h szevasz Bácskánál volt tapasztalatom elég tré melót, futószalagon pénztermelést tapasztalni Én asszem csak kerekt cserélek, aztán ha v.mi ráz, akkor viszem a gumishoz.Már most hiányzik a 195! :D Ma is szoktattam magam a lassabb, és normálisabb vezetési stílushoz, mert vidéken voltam.Rettentő unalmas volt ,de kárpótolt a táj.Most volt időm nézni is! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Bácskánál volt tapasztalatom elég tré melót, futószalagon pénztermelést tapasztalni Ha előbb kérdezel szólunk, hogy oda ne menj. az olcsó gumik is 2-3000-el többe kerülnek ott mint másutt. Van egy ismerősöm, faterom volt kollegája, nekem tavasszal 2700-ért cserélte a téli gumit a nyárira a felnin, és ennyiért a mind a négyet szerelte és centírozta is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 kéééét ééééve rakattam föl velük a téliket felnire nem is megyek hozzájuk többet de kerék: megint hoztam a formám: :oops: alig értem el a benyakúthoz (3km), elkezdett ütni a jobbelső alig fél mp alatt beugrott, h csak kézzel tekertem föl a kerékanyákat.... :oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::( ps::oops::oops::oops::oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Ügyes, még jó hogy nem előzött be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Zoli ez most mák volt rendesen. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 ...Ügyes, még jó hogy nem előzött be... jahh :biggrin: ...Zoli ez most mák volt rendesen.... még nem bizti, holnap világosban meg kell nézni, mi maradt épen Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Nekem ugye külön felnin van a téli... de mindig kicentíroztatom őket felrakás előtt... és a centír után már ingyen fel is rakják... (vagy 100,-Ft-ért? nem emlékszem :roll: ) De úgy rémlik, hogy 600,- Ft-ért szokta a kerekek darabját centírozni és szerelni. :roll: Szerintem az jó ár. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Nekem ugye külön felnin van a téli... de mindig kicentíroztatom őket felrakás előtt... és a centír után már ingyen fel is rakják... (vagy 100,-Ft-ért? nem emlékszem :roll: ) De úgy rémlik, hogy 600,- Ft-ért szokta a kerekek darabját centírozni és szerelni. :roll: Szerintem az jó ár. Én most egy valamit nem értek?Ha egyszer azt a kereket kicentirozták egyszer jól,évközben hogy lesz rossz? :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Én most egy valamit nem értek?Ha egyszer azt a kereket kicentirozták egyszer jól,évközben hogy lesz rossz? :roll: Vetemedik tárolás közben! :( :D Egyébként é ezért em viszem rögtö a gumishoz, mert mikor levettem, az égvilágon semmi baja nem volt, nem húzott, nem rázott, semmi ilyenek.Szal ha elő akar jönni v.mi hibajelenség, akkor majd elmejek, aztán megvizsgáltatom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Én azt nem szeretem a gumisoknál, hogy a géppel nagyon erősen húzzák meg a csavarokat, alig lehet otthon utána lefeszegetni.... :( Emiatt már tört el kerékkulcs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Én azt nem szeretem a gumisoknál, hogy a géppel nagyon erősen húzzák meg a csavarokat, alig lehet otthon utána lefeszegetni.... :( Emiatt már tört el kerékkulcs. Mert durva teccik lenni! :D Egyébként néhány jól irányzott kalapácsütés gyógyír tud lenni a begyógyult csavarokra! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Én most egy valamit nem értek?Ha egyszer azt a kereket kicentirozták egyszer jól,évközben hogy lesz rossz? :roll: tényleg kell centíroztatni, nem vicc, nem csak azért mert vetemedik, (bár nemtom egyáltalán vetemedik-e) minden kereket illik centíroztatni, legalább 1xer egy évben, más ellenőrzési mód nincs arra, hogy valójában kerek-e? Egyébként vakon raknál föl egy valamit, amiről csak annyit tudsz, hogy valamikor tavaly még kerek volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 gumit cserélni? de kérem: hámlik a homlokom! hol itt az ŐSZ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsarulez Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Errefelé már nagyon itt van, sőt...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Én most egy valamit nem értek?Ha egyszer azt a kereket kicentirozták egyszer jól,évközben hogy lesz rossz? :roll: Sajnos a gumi kopik és ezáltal változik a súlyeloszlása is, ergo ütni fog. Ezért ajánlott centíroztatni 5-10.000 km-enként. Én kb. 5000 megtétele után szoktam, vannak néha érdekes dolgok. Tavaly amikor felrakták a zsír új gumikat akkor csak 0.1 és 0.2-es súlyokat kellett felrakni, mikor a következő szezonra ismét felkerültek (3000 km után) volt amelyikre 0.8-as súly kellett. Ha padkázol akkor ez még inkább nőveli az esélyt arra, hogy fogyjon a gumi (ezzel elállítódjon a a centírozásod), és nagyon padkázni sem kell a mai magyar utakon ehhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sziszi Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Kínai gyártmányú JIANGLING LANDWIND X6 típusúterepjáró töréstesztje. 64km/h :twisted: ennel meg a 14 eves ocskavasam is biztonsagosabb Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 nemsokára péntek!? hol legyen a meet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 Kínai gyártmányú JIANGLING LANDWIND X6 típusúterepjáró töréstesztje. 64km/h :twisted: ennel meg a 14 eves ocskavasam is biztonsagosabb Én annak idején a szusi vitarán röhögtem,amikor valaki azt állította róla,hogy biztonságos! :( Attól hogy városi terepjáró :?: még nem az!Sőt! Sajnos az astra bizonyitott utóbbi időben a rendöröknél!Törték a verdákat rendesen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sziszi Elküldve Október18, 2005 Megoszt Elküldve Október18, 2005 plusz info, most irtak: Állítólag a szabvány EuroNCAP töréstesztet (40%-os félátfedéses ütközés 64km/h-val) nem lehet benne túlélni. Együtt tesztelték asszem az új Fiat Puntóval talán, és az jobb eredményt ért el mint ez. Csak azért hozhatják forgalomba Németországban, mert ez egy önszorgalomból elvégzett törésteszt volt és így nem mérvadó az eredménye, ugyanis az EU-ban a 2500kg-nál nehezebb autók esetén nem kötelező a törésteszt, és ezt tudva a kínaiak úgy építették meg az autót, hogy pontosan 2510kg az önsúlya. És itt meg is dőlt Petikeeeee elmélete, hogy a sok vas=biztonság. Mint a példa mutatja, mégsem. A Grande Punto fele ekkora súlyú, és mégis túl lehet élni benne egy ekkora ütközést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts