Norbi86 Elküldve Január29, 2009 Megoszt Elküldve Január29, 2009 Helló! Én most vettem egy 1986os opel kadett gsi-t,1.8as motorral.Lcd kijelzős és a km óra vacakol,nem mér csak 30ig,de a fordulatmérő jól mér.Valaki találkozott már ilyesmivel?Tudnátok valami tanácsot adni? Előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorDDD Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 hát ennél a KM oranal kábelen megy a jel a sebváltobol, ugy hogy eloszor is nézd meg hogy nincs e valahol valami kontaktus hiba, pld. a sebváltonál nekem is lenne a GSI-sekhez egy kérdésem, ha a jelenlegi F13as váltom helyet F20ast teszek be féltengelyekkel egyut akkor a kerék oldalán kell még valamit cserélni? vagy pászolni fog oda az F20as-bol a féltengely????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 hát ennél a KM oranal kábelen megy a jel a sebváltobol, ugy hogy eloszor is nézd meg hogy nincs e valahol valami kontaktus hiba, pld. a sebváltonál nekem is lenne a GSI-sekhez egy kérdésem, ha a jelenlegi F13as váltom helyet F20ast teszek be féltengelyekkel egyut akkor a kerék oldalán kell még valamit cserélni? vagy pászolni fog oda az F20as-bol a féltengely????? kukk itt kellenek a gólyalábak is a csapágy miatt. +az F13 nem igazán csereszabatos az F20-al, hacsak nem nagyblokkosra van már felmókolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorDDD Elküldve Január30, 2009 Megoszt Elküldve Január30, 2009 ép errol van szo hogy megy bele a nagyblok :D , csakhát reméltem a golyalábak megmaradnak, de nem baj, már legaláb tudom és nem fogok meglepodni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbi86 Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 hát ennél a KM oranal kábelen megy a jel a sebváltobol, ugy hogy eloszor is nézd meg hogy nincs e valahol valami kontaktus hiba, pld. a sebváltonál nekem is lenne a GSI-sekhez egy kérdésem, ha a jelenlegi F13as váltom helyet F20ast teszek be féltengelyekkel egyut akkor a kerék oldalán kell még valamit cserélni? vagy pászolni fog oda az F20as-bol a féltengely????? Köszi a tippet. Megnéztem a kábeleket, ott minden rendben. Más valami kellene. A komputer nem szokott problémázni ilyen téren? Bocs,de én nem értek a váltókhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorDDD Elküldve Február1, 2009 Megoszt Elküldve Február1, 2009 ugytudom hogy ott nincs koze a comp-nak de nem tudom tutira, sztem akkor a sebváltoban lesz valami a jeladoval, sajnos nagy tapasztalatom nincs ezzel nekem is van digi muszerfall de csak a szekrényben porosodik mert nincsennek hozzá csatlakozok nekem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
viktorDDD Elküldve Február2, 2009 Megoszt Elküldve Február2, 2009 még valami a gólyalábakkal kapcsolatban, kulomboznek még valamiben azon kívul hogy más a csapágy? mert szeretnék uj lengéscsilapítokat venni de ha C16NZ re veszem akkor nem tudom fog e pászolni majd a GSi-s gólyalábba, nem a legolcsobbat veszem, kayaba excel-G-t néztem ki magamnak ugyhogy nem szeretnék 2szer fizetni majd ......... szoval rá jottem magam is a problémámra, egy ismeros mondta hogy nicns kulombség csak a csapágyban meg a rugókban, ugy hogy egyenesen GSi-re gyártot lengéscsilapítokat fogok venni bele...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
VAnS93 Elküldve Március6, 2011 Megoszt Elküldve Március6, 2011 Sziasztok! Nekem lenne egy hibám ami tél közepén jelentkezett azután hogy eltépődött egy gyújtókábelem kb 2 naPIG jártam így majd kicseréltem az összeset de nem maradt abba a dolog = rángat nincs ereje de mostanában hogy jön a meleg egyre töbször csinálja hogy szépen jár a motor jól húz minden nagyon jó de általában töbször dadog furcsán jár a motor nem egyenletes és nagyon zavar mert szinte alig lehet vele min fordulaton közlekedni mert csak a magasnál nem rángat ez egy opel kadett e 1.3 ls 1988 as kiadás 75Le 55kw benzin előre is köszönöm a választ :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Június28, 2012 Megoszt Elküldve Június28, 2012 Szép napot! Vectrás vagyok csak sikerült szereznem kadett gsi beömlőket és a vectra moci tetejébe szeretném bele vágatni! Az lenne kérdésem vagy kérésem hogy akinek gsi gépe van nem csinálna egy fotót a motorháztető hátoldaláról ott ahol a beömlők vannak? mert így lenne fogalmam arról hogyan van kivágva... előre is köszönök minden segítséget ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nitro92 Elküldve Július19, 2012 Megoszt Elküldve Július19, 2012 Sziasztok, Kadett GSI-be szeretnék board computert szerezni. Előre is köszönöm a segítségeteket. Köszönettel: Nitro92 Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július19, 2012 Megoszt Elküldve Július19, 2012 Működő képest keresel vagy szeretsz barkácsolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nitro92 Elküldve Július20, 2012 Megoszt Elküldve Július20, 2012 Jó lenne egy működőképes, de bármilyen érdekel, mert szeretném ha teljes lenne az autóm. Előre is köszönöm a segítséged! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július20, 2012 Megoszt Elküldve Július20, 2012 Asszem nekem van egy de szalagkábel hibás. Majd megnézem,ha érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nitro92 Elküldve Július20, 2012 Megoszt Elküldve Július20, 2012 Szuper, azt megköszönném. Ez is több mint a semmi, és az még egy orvosolható probléma. a műanyag keret megvan? Csakhogy beistudjam tenni. Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július20, 2012 Megoszt Elküldve Július20, 2012 Én simán betettem az óra helyére. Holnap megnézem és szólok miújság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pehi Csabi Elküldve Július21, 2012 Megoszt Elküldve Július21, 2012 hallotam több helyről is hogy nem mindegy hogy xe vagy ne-é Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július21, 2012 Megoszt Elküldve Július21, 2012 Egyenlőre ezt találtam. A kábel még nincs meg de megnézem mégegyszer majd,ha lesz időm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nitro92 Elküldve Július22, 2012 Megoszt Elküldve Július22, 2012 Ez szuper, köszönöm. Elvileg a kábelkötegemben benne kéne legyen a stekkernek. Esetleg Kadett GSI hez tágulási tartályba működő jeladós kupakja van valakinek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július22, 2012 Megoszt Elküldve Július22, 2012 Ja,hogy neked volt benne BC csak kicserélték órára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nitro92 Elküldve Július22, 2012 Megoszt Elküldve Július22, 2012 Nem tudom, én csak úgy gondolom, hogy egy fajta GSI kábelköteget gyártottak. De ez nem biztos, viszont ha nincs stekker akkor azt hovakötöm be? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RasPepe Elküldve Április11, 2014 Megoszt Elküldve Április11, 2014 Sziasztok! Van egy GSI-m. SEH motor van benne, nagy és módosított vezérműtengellyel, chip tuninggal. A múlt héten cseréltem ki a motort, az előző egy c20ne volt. Az összes elektronika az előző motorból származik, a chippelt vezérlővel az rendesen működött, annak ellenére hogy a program rajta ehhez a motorhoz lett írva.A következő a gondom: nehezen indul, ha beindul és lejjebb veszem az alapjáratot 1500-nál, akkor leáll. Szerintem túl sok üzemanyagot kap. Ha magától áll le, ki kell szellőztetnem a motort, a gyertyákat pucolni és csak utána hajlandó újra beindulni. Leállítani csak úgy tudom hogy 4000-es fordulatnál veszem le a gyújtást, különben megszívja magát. Lehet a vákuumos üzemanyagnyomás szabájzó? Ezenkívül melegszik is. Most főztem a tűzhelyen termosztát "levest" és max 2 mm-t nyit, azt is amikor már forr a víz. Nem tudom mennyit kellene nyitnia. Mivel az előző motorhoz nem kellett olajhűtő, viszont az autó gyárilag is seh motoros volt, így bekötöttem az eredeti olajhűtőjét, ami kiderült hogy lyukas. Elkövettem azt a hibát, hogy összekevertem a nívópálcákat és most fogalmam sincs hogy a rövidebb való ehhez a blokkhoz vagy a hosszabb. Lehet sok az olaj, azért durrant el a hűtő, mert a főtengely jeladónál is nyomja ki. Ha van valakinek esetleg egy kallódó nyomás szabályzója és egy olajhűtője szívesen megvenném, hátha jobban jövök ki, mint a javítással. Nem tudja valaki véletlen melyik nívó való bele? Vagy esetleg ha valakinek c20ne-je van, és megtenné hogy leméri a pálcát, azt nagyon megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts