Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kadett GSI - kérdések


lassze

Recommended Posts

  • Hozzászólások 120
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

hát ennél a KM oranal kábelen megy a jel a sebváltobol, ugy hogy eloszor is nézd meg hogy nincs e valahol valami kontaktus hiba, pld. a sebváltonál

nekem is lenne a GSI-sekhez egy kérdésem, ha a jelenlegi F13as váltom helyet F20ast teszek be féltengelyekkel egyut akkor a kerék oldalán kell még valamit cserélni? vagy pászolni fog oda az F20as-bol a féltengely?????

Link to comment
Megosztás:

hát ennél a KM oranal kábelen megy a jel a sebváltobol, ugy hogy eloszor is nézd meg hogy nincs e valahol valami kontaktus hiba, pld. a sebváltonál

nekem is lenne a GSI-sekhez egy kérdésem, ha a jelenlegi F13as váltom helyet F20ast teszek be féltengelyekkel egyut akkor a kerék oldalán kell még valamit cserélni? vagy pászolni fog oda az F20as-bol a féltengely?????

kukk itt kellenek a gólyalábak is a csapágy miatt. +az F13 nem igazán csereszabatos az F20-al, hacsak nem nagyblokkosra van már felmókolva.

Link to comment
Megosztás:

hát ennél a KM oranal kábelen megy a jel a sebváltobol, ugy hogy eloszor is nézd meg hogy nincs e valahol valami kontaktus hiba, pld. a sebváltonál

nekem is lenne a GSI-sekhez egy kérdésem, ha a jelenlegi F13as váltom helyet F20ast teszek be féltengelyekkel egyut akkor a kerék oldalán kell még valamit cserélni? vagy pászolni fog oda az F20as-bol a féltengely?????

Köszi a tippet. Megnéztem a kábeleket, ott minden rendben. Más valami kellene. A komputer nem szokott problémázni ilyen téren? Bocs,de én nem értek a váltókhoz.

Link to comment
Megosztás:

még valami a gólyalábakkal kapcsolatban, kulomboznek még valamiben azon kívul hogy más a csapágy? mert szeretnék uj lengéscsilapítokat venni de ha C16NZ re veszem akkor nem tudom fog e pászolni majd a GSi-s gólyalábba, nem a legolcsobbat veszem, kayaba excel-G-t néztem ki magamnak ugyhogy nem szeretnék 2szer fizetni majd

......... szoval rá jottem magam is a problémámra, egy ismeros mondta hogy nicns kulombség csak a csapágyban meg a rugókban, ugy hogy egyenesen GSi-re gyártot lengéscsilapítokat fogok venni bele......

Link to comment
Megosztás:

  • 2 years later...

Sziasztok!

Nekem lenne egy hibám ami tél közepén jelentkezett azután hogy eltépődött egy gyújtókábelem kb 2 naPIG jártam így majd kicseréltem az összeset de nem maradt abba a dolog = rángat nincs ereje de mostanában hogy jön a meleg egyre töbször csinálja hogy szépen jár a motor jól húz minden nagyon jó de általában töbször dadog furcsán jár a motor nem egyenletes és nagyon zavar mert szinte alig lehet vele min fordulaton közlekedni mert csak a magasnál nem rángat ez egy opel kadett e 1.3 ls 1988 as kiadás 75Le 55kw benzin előre is köszönöm a választ :S

Link to comment
Megosztás:

  • 1 year later...

Szép napot!

Vectrás vagyok csak sikerült szereznem kadett gsi beömlőket és a vectra moci tetejébe szeretném bele vágatni!

Az lenne kérdésem vagy kérésem hogy akinek gsi gépe van nem csinálna egy fotót a motorháztető hátoldaláról ott ahol a beömlők vannak?

mert így lenne fogalmam arról hogyan van kivágva...

előre is köszönök minden segítséget !

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
  • 1 year later...

Sziasztok!

Van egy GSI-m. SEH motor van benne, nagy és módosított vezérműtengellyel, chip tuninggal. A múlt héten cseréltem ki a motort, az előző egy c20ne volt. Az összes elektronika az előző motorból származik, a chippelt vezérlővel az rendesen működött, annak ellenére hogy a program rajta ehhez a motorhoz lett írva.A következő a gondom: nehezen indul, ha beindul és lejjebb veszem az alapjáratot 1500-nál, akkor leáll. Szerintem túl sok üzemanyagot kap. Ha magától áll le, ki kell szellőztetnem a motort, a gyertyákat pucolni és csak utána hajlandó újra beindulni. Leállítani csak úgy tudom hogy 4000-es fordulatnál veszem le a gyújtást, különben megszívja magát. Lehet a vákuumos üzemanyagnyomás szabájzó?

Ezenkívül melegszik is. Most főztem a tűzhelyen termosztát "levest" és max 2 mm-t nyit, azt is amikor már forr a víz. Nem tudom mennyit kellene nyitnia.

Mivel az előző motorhoz nem kellett olajhűtő, viszont az autó gyárilag is seh motoros volt, így bekötöttem az eredeti olajhűtőjét, ami kiderült hogy lyukas. Elkövettem azt a hibát, hogy összekevertem a nívópálcákat és most fogalmam sincs hogy a rövidebb való ehhez a blokkhoz vagy a hosszabb. Lehet sok az olaj, azért durrant el a hűtő, mert a főtengely jeladónál is nyomja ki.

Ha van valakinek esetleg egy kallódó nyomás szabályzója és egy olajhűtője szívesen megvenném, hátha jobban jövök ki, mint a javítással. Nem tudja valaki véletlen melyik nívó való bele? Vagy esetleg ha valakinek c20ne-je van, és megtenné hogy leméri a pálcát, azt nagyon megköszönném.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.