FBalazs Elküldve Március3, 2005 Megoszt Elküldve Március3, 2005 Sziasztok! Fontos kérdésem volna! A C20NE vezérműtengelye sokban különbözik a 20SEH tengelyétől? Ha 20SEH motorba raknék c20NE tengelyt mi lenne? Köszi? Lacy A c20NE motorokba szoktak rakni 20SEH tengelyt. fokolás miatt (283?) nem tudom, fordítva mi történne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
lassze Elküldve Március11, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Március11, 2005 Hali! Nos mint kiderült (utánanéztek), a kocsimban valóban sport vezérműtengely van, ami lehet a jelenségeim oka. Utánaérdeklődtem Opel szervízben és a C20NE tengely jó a 20SEH-ba, és már találtam is tengelyt, ha kicseréltettem írok mi a helyzet. Ehhez azonban lenne még kérdsem: Milyen tömítéseket kellhet még cserélni a tengely cserélésével egytemben??? Más: Nem tudjátok mennyiért lehetne desig-os küszöböt szerezni és honnan? Nemsokára esedékes a küszöb cseréje és gondoltam akkó mán valami design-t is kéne vinni bele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március11, 2005 Megoszt Elküldve Március11, 2005 ....Ehhez azonban lenne még kérdsem: Milyen tömítéseket kellhet még cserélni a tengely cserélésével egytemben???.... Lehet kapni olyan szettet, amelyben minden, fengerfej levétele kapcsán esedékes tömítés benne van. Ami most eszebe jut a leömlő talpánál van tömítés és.......és több nem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
lassze Elküldve Március11, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Március11, 2005 És ilyen szettet bármelyik autósboltban kapok? vagy valami speckó van a dologban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március11, 2005 Megoszt Elküldve Március11, 2005 És ilyen szettet bármelyik autósboltban kapok? vagy valami speckó van a dologban? Hát azért bárhol nem, de ahol foglalkoznak Opel alkatrésszel, ott ölég sanszosnak tartom a dolgot :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március11, 2005 Megoszt Elküldve Március11, 2005 Mivel a szelepfedelet le fogjátok venni oda kell mindenféleképpen egy tömítés, más nem...hengerfejet nem kell leszedni... :roll: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március11, 2005 Megoszt Elküldve Március11, 2005 Mivel a szelepfedelet le fogjátok venni oda kell mindenféleképpen egy tömítés, más nem...hengerfejet nem kell leszedni... :roll: Üdv.: Atommanó Na akkor annál egyszerűbb :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március11, 2005 Megoszt Elküldve Március11, 2005 Bár le lehet venni, és akkor otthon bennt a jó melegben a konyhaasztalon is meg lehet csinálni a cserét...de akkor meg már inkább a blokkot egészben... :) :) Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
lassze Elküldve Március11, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Március11, 2005 Köszi jótanácsokat, majd beugrok egy bótba osz megveszem a cuccost... A küszöbbel kapcsolatban van valami ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március11, 2005 Megoszt Elküldve Március11, 2005 Bár le lehet venni, és akkor otthon bennt a jó melegben a konyhaasztalon is meg lehet csinálni a cserét...de akkor meg már inkább a blokkot egészben... :) :) Üdv.: Atommanó Készletben van gondolom hengerfejtömítés is, a többi meg jó tarcsiba :wink: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Március11, 2005 Megoszt Elküldve Március11, 2005 Passz... :roll: Üdv.: Atommanó Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március11, 2005 Megoszt Elküldve Március11, 2005 ....A küszöbbel kapcsolatban van valami ötlet?.... Kérdez meg, hogy ebből meg van-e még : http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=7&...er=asc&start=15 ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Március11, 2005 Megoszt Elküldve Március11, 2005 Helló! Hát ezt nem bírom ki hogy ne mondjam el. Szóval láthatjátok, kértem régebben Lassze-t, hogy tegyen fel képet a verdájáról. Azért (is) volt, mert gyanús volt. Igen, ezt az autót néztem, és le is beszéltem a sráccal 210E-es vételárat. Elmentem a +beszélt helyre a +beszélt időben, és az a gerinctelen patkány arra nem volt képes egy órával a tali előtt (mivel akkor beszéltük meg pontosan), hogy aszondja: "Boccs már eladtam." Tehát kimentem a Délibe, és vártam háromnegyed órát a f*szra akinek a telefonja csak csörgött, de nem vette fel. Szóval ezexerint Te jobb árat mondtál, de a csávó akitől vetted egy utolsó mocsadék. :) Amúgy király a verda, sok sikert hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lassze Elküldve Március11, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Március11, 2005 Hali! Bocsi ha elhalásztam előled a kocsit, de nem tudtam, hogy már lebeszéltétek... Viszont más: most olyant produkál, hogy a motor alacsony fordulatról indulva folyamatosan remeg. Nem húz igazán. Ma próbáltam fokozatosan emelni a fordulatszámot, hátha valahol abbahagyja, de nem igazán akart megszűnni a remegés, max kicsit magasabb frekvenciára váltott így kevésbé volt érezhető, azonban a kocsiban nem nagyon van ezáltal erő, nem úgy húz ahogy kéne neki. Most már kezd kicsit aggasztani... Mi a *ar van vele!? Valami ötlet???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
attishal Elküldve Március13, 2005 Megoszt Elküldve Március13, 2005 Halli mindenkinek! ÉN az Opel Kadet 1,3injektorosról keresek kézikönyvet esetleg valaki tudna segíteni? egy linkell azt megkösszöném sajnos nem találok:( Amit találtam az meg csak fél könyv. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
lassze Elküldve Március14, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Március14, 2005 Sziasztok! Nagy kérésem volna felétek. Azt szeretném kérdezni van-e köztetek valaki aki Esztergom környéjkén lakik és hasonló motor hajtja gépét, mint az enyémet (2000-es injektoros 20SEH). Az lenne a kérésem, hogy ha van ilyen illető fel tudná-e nekem ajánlani, hogy az ő motorjának a gyújtáskebeleivel kipróbálhatnám-e az én kocsimat, mert lehet hogy azzal is gondom van. Nem akarom magam fölös költségekbe verni, ezért gondolkodtam ilyen fajta megoldási lehetőségen. Vagy esetleg van-é valami ötletetek, hogy hogyan tudnám a kocsim hibátlan gyújtáskábelekkel kipróbálni... Köszönettel Lacy Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sonique Gsi 16V Elküldve Március14, 2005 Megoszt Elküldve Március14, 2005 Mivel a szelepfedelet le fogjátok venni oda kell mindenféleképpen egy tömítés, más nem...hengerfejet nem kell leszedni... :roll: Üdv.: Atommanó de mivel a c20ne, 20seh nél van egy vezérmütengely ház és abban nem külön van a tengely mint egy c20xe ben igy nem olyan 1xrü kiszedni a vezérmutengely haz pedig a hengerfejcsavarokkal van lefogatva hazzal 1üt pedig 1xrübb cserélni és mivel azt le kell lazitani igy efektiv kell a hengerfej tömités és egy sikolas sem árthat a hengerfejnek Link to comment Megosztás: More sharing options...
mb31 Elküldve Május19, 2005 Megoszt Elküldve Május19, 2005 Sziasztok. Hozzáértők segítségére lenne szükségem.Van egy 85-ös 18E Kadett GSI-m.És szarakodik a kicsi.Leállítom este a kocsit, nincs semmi baja.Reggel elmegyek melóba vele,nyugodt tempoban,5ösben,50-el, kb. 3 km-t.Meló után indítom: 1, köszörül,néha mint ha indulni akarna,de mégsem teszi.Gyertyák ki,tisztítás,újrainditás.Hiba mint elöbb.Még egy párszor az elöző folyamat aztán beindul kettő vagy három henger.Egy darabig így megy a kocsi aztán egyszer csak megjavul. 2, beindul de csak 2 vagy 3 henger megy,alig van benne erő.Próbálom pörgetni vánszirgok vele az úton azt egyszer csak megjavul. És másnap meló utánig nincs is semmi gond.Meló után sem járok sokat vele,de azért kicsit mindig megpörgetem, meghajtom. Az aksi fél éves,gyújtógyertya kábel szet vadi új utángyártott.most volt szerelőnél,hengerfej tömítést,szelepszár simmeringet,vezérműszíjjat és az ott lévő simmeringet is kicserélték.A szerelő elött is néha elment az egyik henger,de aztán magától megjavult. Gyertya is új,de nem tudom,hogy jó típusút és hőértékűt (milyen kell bele?) adtak -e a boltban. Szóval ennyi a bajom.nagyon köszönöm előre is a segítségetek. MB31 Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Május19, 2005 Megoszt Elküldve Május19, 2005 Amikor szaraxik, megnézted az elosztófedelet? Mert olyan mintha beázna, vagy az esős idő+meleg motor+állás=párásodás egy elhasználódott elosztóban. Ha megint csinálja, azonnal kikapcs, elosztófedél le, törlés, kapargatás, takarítás a 4 érintkezőn, elosztó kiszárítás, majd fedél vissza. Aztán lehet 1000 más ok is, de én akkor is gyújtáshibára gyanakodnék, és a felsoroltak után mindenképp az elosztóval kezdenék. :wink: Azt a legegyszerűbb szétszedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Május20, 2005 Megoszt Elküldve Május20, 2005 Leragad valamelyik szelep... én így jártam a 2000es-el... Bár az az igazság, csak hidegen csinálta, és akkor is teljesen rendszertelenül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Május20, 2005 Megoszt Elküldve Május20, 2005 Nyitva marad???? :shock: :shock: :shock: Elég szélsőséges diagnózis... Ennyi erőből kezdhetne a srác egy motorgenerállal, mert néha 2-3 hengerezik. :shock: :?: :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FBalazs Elküldve Május20, 2005 Megoszt Elküldve Május20, 2005 JaJa... bár ezt a lehetőséget a végére kell hagyni... A kábeleket, stb. mindenképp célszerű végignézni első körben. Másik érdekes dolog, hogy a szelepfedéltől az injektorhoz megy egy széép fekete csövecske. Ez is elég rendes mennyiségű retket képes a szívó oldalra juttatni, ha már nem "gyári" állapotú a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mb31 Elküldve Május20, 2005 Megoszt Elküldve Május20, 2005 Sziasztok. Ma reggel még bejutottam a melóba.Még ment a gép mint az állat.Beértem a parkolóba,azt beszart mint az állat.Ki a gyertyák mind szép barna,de csak a gyújtáselosztóhoz legközelebb esőn volt szikra.Le a gyújtáselosztó fedél és alatta ott van a rotor szépen kettétörve.Vettem új fedelet és rotort. Most szépen muzsikál nagyon.De persze csak a következő napokban fog kiderülni,hogy minden oké-e vagy sem.Ha nem akkor újra hozzátok fordulok.és köszi szépen a tanácsokat (remélem nem kell hasznosítnom őket :lol: ). MB31 Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Május20, 2005 Megoszt Elküldve Május20, 2005 Le a gyújtáselosztó fedél és alatta ott van a rotor szépen kettétörve.Vettem új fedelet és rotort. Most szépen muzsikál nagyon.De persze csak a következő napokban fog kiderülni,hogy minden oké-e vagy sem. :shock: :shock: :shock: Ezt mondtam!! De könyörgöm, akkor ez volt a baja!! Tanulság: mindig a legegyszerűbb dolgokkal kell kezdeni az ellenőrzést, ha nincs 100%-os diagnózis. Egy elosztófedél (Oldalt két rugós rápattintós) levétele egyszerűbb mint a gyertyacsere. Tessék néha alánézni, kitakarítani, ha az elosztó érintkezők elégtek és kis kráterek vannak benne, ki kell cserélni!!! Olyan simán fog duruzsolni mint az új. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jánoska Elküldve Május23, 2005 Megoszt Elküldve Május23, 2005 Sziasztok! Érdekelne, hogy van-e valakinek tapasztalata arról, hogy Astra belsőt Kadettba hogy kéne betenni. Igazából, még csak perverzen fantáziálgatok a dologról, és érdekelne hogy kb. mi pénz, és mennyire bonyolult. Egy német nyelvű 4 oldalas leírásom van róla. Szómiszó: Csinált már valaki ilyet? Tippre mit mondanátok, mennyibe fáj egy ilyen? vagy egyszerűbb akkor már Astrát venni ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts