Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Ez jó kérdés, erre nem is gondoltam.

Pl. a Csergőnél kapható GM, kép alapján ugyanannak tűnik, mint a gyárilag beépített, persze előfordulhat, hogy nem mindegy, melyik gyárban készült.

Ezeket az árakat nézve még azt sem mondhatni, hogy drágább, mint más ismert márkák.

Ez szerintem ugyanaz, mint amit a gyárban beleraknak, én is innen vettem. Sőt, szerintem a Motorcraftost is ugyanott gyártják, csak az a Fordokba megy.
Link to comment
Megosztás:

Ha most lennék ilyen gondban, én ezt venném meg inkább

http://www.kabelvilag.hu/Whitenergy-12-V-230-V-200-W-autos-inverter

Nekem 130W-os van a kocsiban kb 5 éve használom szinte napi szinten. Arra kell vigyázni, hogy mielőtt ráadod vagy leveszed a gyújtást kapcsold ki, utána mehet. Én sajnos az előzőt úgy nyírtam ki, hogy ere nem figyeltem.

Szerintem bármelyik elektromos kütyü akkumulátorának a saját hálózati töltője az ideális.

És ezzel szinte bármi egyebet is tudsz használni a kocsiban.

De kinek a pap, kinek a papné !

Amúgy mivel sokat vagyok úton, egy ilyet is hordok magammal

http://www.notebook-alkatresz.hu/hu/kulso_akkumulator/allday_5600_white

Mindenhez jó, amit USB-n keresztül lehet tölteni. Egy átlagos mobilt 4X, egy komolyabb GPS-t 3X, de a 10"-os tabletemet is egyszer fullra lehet tölteni vele.

Köszi a segítséget.

Még egy kérdésem lenne.A watt menyiben számít?Látom hogy van 100W,150W,200W.

Minél nagyobb a teljesítmény annál drágább.De egy laptop elmegy a 100W-al is nem?Max nem tölti fel fél óra alatt, hanem csak 3 óra alatt.Vagy rosszul gondolom?

Link to comment
Megosztás:

Köszi a segítséget.

Még egy kérdésem lenne.A watt menyiben számít?Látom hogy van 100W,150W,200W.

Minél nagyobb a teljesítmény annál drágább.De egy laptop elmegy a 100W-al is nem?Max nem tölti fel fél óra alatt, hanem csak 3 óra alatt.Vagy rosszul gondolom?

Az én laptopom egy Acer Aspire 1830T. hálózati töltője 40w-os. A tabletemé 2,5w-os.

Egy nagyobb laptop sem vesz fel szerintem 60-70w-nál többet.

150-200w-osnál nagyobb invertert meg szerintem egy normál személyautóban nemigen érdemes használni, bármi hordozható töltésére.

De majd az elektromos szakik kijavítanak.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Az én laptopom egy Acer Aspire 1830T. hálózati töltője 40w-os. A tabletemé 2,5w-os.

Egy nagyobb laptop sem vesz fel szerintem 60-70w-nál többet.

150-200w-osnál nagyobb invertert meg szerintem egy normál személyautóban nemigen érdemes használni, bármi hordozható töltésére.

De majd az elektromos szakik kijavítanak.

Hát igen, max 60-70W egy normál notebook töltő. Az a kocsiból ha nem lenne veszteség az átalakításkor akkor tartós ~5-6A. De ha fel van töltődve, akkor már csak ~15-25W között fogyasztanak. Ezzel elvileg semmi probléma nem lehet, de felesleges tényleg a nagyobb inverter. Max abból jobb, hogy jobban túl van méretezve...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A hétvégén vettem egy 98-as G Astrát. Az eladó korrekten elmondta, hogy a központi zár nem nyitja / zárja egyik hátsó ajtót sem. Az első ajtókat, a csomagtartót és a tanksapka ajtaját nyitja és zárja rendesen. A két hátsó ajtó nyitható / zárható a gombok segítségével. A központi zár gyári. A hibajelenség állandó, mindig csinálja, nem alkalmi jellegű. Visszakerestem a 'központi zár' kulcsszóra, de ilyen mindkét hátsó ajtós hibát nem találtam. Hol és mit lenne érdemes megnéznem? Az anyósülés lábánál lévő központi zár paneljétől kövessem a vezetékeket a hátsó ajtókig? Valaki tudna egy kissé gyakorlatiasabb tippeket és ötleteket, egy kicsit részletesebb leírást adni?

Köszönöm szépen előre is!

A majdnem egy éves lustaságom most megbosszulta magát. A fent leírtakat nem orvosoltam és már a gombok felhúzásával sem tudom nyitni egyik hátsó ajtót sem. Szóval bezárt a bazár. Az ajtókárpitot csukott ajtónál gondolom nem lehet roncsolásmentesen leszedni. Lenne-e valakinek valami ötlete, javaslata vagy tapasztalata ezzel kapcsolatban? Tudom, hogy ezen a fórumon tavaly olvastam ezzel a problémával kapcsolatban valakitől már hozzászólást, de most nem találom. Azt nem tudom neki sikerült-e megoldania, de ugyanezt a kérdést tette fel.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Tisztelt Fórum elvtársak!Csak egy kérdésem lenne,láttam a Tescóban valeó szélvédő törlöt 525 mm-st!Kérdésem hogy elmegy -e az Astra Gm vezető felöli részén és fel pattintható-e mert a csomagólásán nincs rajta hogy Opelekhez is lehet használni de szerintem attól függetlenül fel lehet tenni nem de? :hiya: :o :omg: <_< !!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

folyamatban van a kormányom felújítása és a szokásos "duda gomb problémát" szeretném orvosolni. Több is lehetőség van rá. Egyik csak a gombot javítása, erre 16 ezer forintos ajánlatot kaptam, amit túlzónak tartok. Lehetőség még 3 ezer forintért bőrrel bevonni a gombokat, ez esztétikailag kb hasonló mint a gombok cseréje. A harmadik lehetőség pedig a légzsák fedél cseréje. Itthon kb 7 ezer forinttól indulnak ezek a fedelek, de ebayen látszatra (szerintem az itthon kaphatók is onnan vannak) ugyanazek kb feléért már megkaphatók. Viszont ezek megbízhatóságát senki nem garantálja. Ezen a videón: https://www.youtube.com/watch?v=f1BF8GOcBK4 látszik, hogy levágja a két fenti szegecsnél a régi fedelet és az újat ide nem rögzíti. Viszont ha jól gondolom pont az a két szegecs tartaná meg a fedelet és ezeknél fogva nyílna fel, alulról pedig jönne fel a légzsák. De ezek hiányában így nem lehet tudni, hogyan viselkedne. A kérdésem, hogy valakinek volt-e már bármilyen tapasztalata ilyen utángyártott légzsák fedéllel? Nem csak kinyílásra gondolok (bár akár arra is), hanem hogy élőben mennyire tűnik jó minőségűnek? Épített már be valaki ilyet?

Köszönettel, McFly

Módosítva : McFly
Link to comment
Megosztás:

Van valaki aki sikerrel orvosolta az szivargyújtóban lötyögő töltő problémáját?

Amit én használok az túl hosszú az astrába, nagyon kilóg és rosszabb úton állandóan elmozdul és nem érintkezik.

Érdemes lehet egy másfajta szivargyújtót berakni, tud valaki olyat ami csereszabatos, de kicsit hosszabb?

Link to comment
Megosztás:

Van valaki aki sikerrel orvosolta az szivargyújtóban lötyögő töltő problémáját?

Amit én használok az túl hosszú az astrába, nagyon kilóg és rosszabb úton állandóan elmozdul és nem érintkezik.

Érdemes lehet egy másfajta szivargyújtót berakni, tud valaki olyat ami csereszabatos, de kicsit hosszabb?

A testkent szolgalo ket pockot feszitsd kozelebb egymashoz, es kesz is.

Link to comment
Megosztás:

Van valaki aki sikerrel orvosolta az szivargyújtóban lötyögő töltő problémáját?

Amit én használok az túl hosszú az astrába, nagyon kilóg és rosszabb úton állandóan elmozdul és nem érintkezik.

Érdemes lehet egy másfajta szivargyújtót berakni, tud valaki olyat ami csereszabatos, de kicsit hosszabb?

A testkent szolgalo ket pockot feszitsd kozelebb egymashoz, es kesz is.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Nem tudom tud e valaki tanácsot adni hogy mihez nyúljak mi lehet a baj.
Beszart a távirányítom,rendeltem is egy másikat,felujitottat,de szép állapotban volt.A szokásos elemcsere művelettel nem tudtam összehozni hogy jó legyen.Elvitettem egy autóvillamosságishoz laptoppal gyorsan megoldotta.Most jó,de ha gyújtáson megnyomom a gombot lezár meg minden.Viszont az a gond hogy változóan,de már másnap vagy még az nap már nem nyitja az autót.Ha újból gyujtásra rakom és újra betanítom jó megint egy darabig.Ja olyat is csinál hogy be van zárva és nyitni akarom,előbb meg kell nyomjam a zárást majd a nyitást hogy jó legyen,sajnos ez nem mindig válik be.A távirányitó elem nem lehet lemerülve hiszen ha tanítom akkor jó valamikor pár napig is és a led is világít.Nem tudom mi lehet vagy egyáltalán az autóban lehet valami a vevővel,az egyáltalán hol található?Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.Nem tudom tud e valaki tanácsot adni hogy mihez nyúljak mi lehet a baj.

Beszart a távirányítom,rendeltem is egy másikat,felujitottat,de szép állapotban volt.A szokásos elemcsere művelettel nem tudtam összehozni hogy jó legyen.Elvitettem egy autóvillamosságishoz laptoppal gyorsan megoldotta.Most jó,de ha gyújtáson megnyomom a gombot lezár meg minden.Viszont az a gond hogy változóan,de már másnap vagy még az nap már nem nyitja az autót.Ha újból gyujtásra rakom és újra betanítom jó megint egy darabig.Ja olyat is csinál hogy be van zárva és nyitni akarom,előbb meg kell nyomjam a zárást majd a nyitást hogy jó legyen,sajnos ez nem mindig válik be.A távirányitó elem nem lehet lemerülve hiszen ha tanítom akkor jó valamikor pár napig is és a led is világít.Nem tudom mi lehet vagy egyáltalán az autóban lehet valami a vevővel,az egyáltalán hol található?Köszönöm!

Hát, én első körben mindenképpen a távirányítóra gyanakodnék. Vagy az elemtartó műanyag tud elmozdulni és így elfelejti, vagy a mikrókapcsoló hibája (nekem mindegyiket cseréltük mindkét kulcson, egészen másvilág, főként mert fogóval kellett lecsípéssel beállítani a kapcsoló szármagasságát, így pici nyomásra is érzékel). Előfordulhat a központi vezérlő hibája is, de tudtommal az nem jellemző hibaforrás (ha csak nem nyúlt már hozzá valaki vagy ázott be).

Link to comment
Megosztás:

Hát, én első körben mindenképpen a távirányítóra gyanakodnék. Vagy az elemtartó műanyag tud elmozdulni és így elfelejti, vagy a mikrókapcsoló hibája (nekem mindegyiket cseréltük mindkét kulcson, egészen másvilág, főként mert fogóval kellett lecsípéssel beállítani a kapcsoló szármagasságát, így pici nyomásra is érzékel). Előfordulhat a központi vezérlő hibája is, de tudtommal az nem jellemző hibaforrás (ha csak nem nyúlt már hozzá valaki vagy ázott be).

Ezt hol tudják megcsinálni és mennyiért? (a mikrokapcsoló cserét?)

Az enyém nem működik, így vettem, az elemtartó forrasztás elengedett, de a nagyobb gond, hogy a zárás gombja nem kattan, gondolom a mikrokapcsoló a rossz.

Link to comment
Megosztás:

Ezt hol tudják megcsinálni és mennyiért? (a mikrokapcsoló cserét?)

Az enyém nem működik, így vettem, az elemtartó forrasztás elengedett, de a nagyobb gond, hogy a zárás gombja nem kattan, gondolom a mikrokapcsoló a rossz.

Sajnos nem tudom megmondani, hogy Te hol tudod megcsináltatni. Mivel én egy autóelektronikai alkatrészeket gyártó cégnél dolgozom, így a kapcsoló a "polcon" volt, forrasztáshoz értő szakink (és forrasztóállomásunk) pedig akad néhány... Ha elhozod, akkor 10-20 perc alatt teljesen ingyen megjavíttatok rajta mindent (kapcsoló és elemtartó)...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.