Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Azért kérdezem, mert vettem egyet a dudagomb kiszakadása miatt.Viszont átbaszták a fejemet, mert egy 2001-es légzsák amit akkor nem vettem észre.

Kivülről nagyon szép meg minden, csak hát 2001-es.

A fék és biztonsági öv mellett a harmadik legfontosabb alkatrész, ami olyan minőségellenőrzésen megy át, amin nem lehet hiba, és 40 éves oldtimer korában is működnie kell. Ha nincs láthatólag szétberhelve, nem félnék tőle, hogy 13 éves.

Link to comment
Megosztás:

Az egyetlen dolog amit sose szeretnék megtudni, (és kívánom mindenkinek, hogy sose tudja meg) hogy működik e az autóban.

Maximálisan egyetértek!

Azért kérdezem, mert vettem egyet a dudagomb kiszakadása miatt.Viszont átbaszták a fejemet, mert egy 2001-es légzsák amit akkor nem vettem észre.

Kivülről nagyon szép meg minden, csak hát 2001-es.

Szerintem nincs azzal gond...

A fék és biztonsági öv mellett a harmadik legfontosabb alkatrész, ami olyan minőségellenőrzésen megy át, amin nem lehet hiba, és 40 éves oldtimer korában is működnie kell. Ha nincs láthatólag szétberhelve, nem félnék tőle, hogy 13 éves.

Hát, tudod, szóval, azért a 4-500%-os teszten is átcsúsznak rossz darabok. Mennyi történetet tudnék Neked leírni/elmesélni (ráadásul nagyon nagy nevű alkatrészgyártók ügyei)... Illetve gyakran nem is azzal van a baj hogy a teszt eredménye mit mutat egy adott folyamatban vagy az EOL vizsgálaton. Hanem hogy ha valami-valamiért tervezett idő előtt meghibásodik (pl rossz alapanyagra cserélik a csatlakozóház/stecker/winkel/kontakt stb. anyagát, teszteken megfelel, de hogy az az anyag valóban miként muzsikál 10-20 év múlva,az csak jóslat kategória, de erre tudnék egy szép VW-s ügyet a Golf hátsó ledes lámpája -Valeo- kapcsán)... Még a legmodernebb laborban végzett tartós -öregbítési- teszt sem tudja megmondani hogy mi várható. De erre jó példa pl a GM családon belül az Opel Classic vonala. A beszállítóváltás és a gyártásáthelyezés jár bizonyos problémákkal, ezek könnyen érezhetőek a késztermék esetében is.

Link to comment
Megosztás:

Maximálisan egyetértek!

Szerintem nincs azzal gond...

Hát, tudod, szóval, azért a 4-500%-os teszten is átcsúsznak rossz darabok. Mennyi történetet tudnék Neked leírni/elmesélni (ráadásul nagyon nagy nevű alkatrészgyártók ügyei)... Illetve gyakran nem is azzal van a baj hogy a teszt eredménye mit mutat egy adott folyamatban vagy az EOL vizsgálaton. Hanem hogy ha valami-valamiért tervezett idő előtt meghibásodik (pl rossz alapanyagra cserélik a csatlakozóház/stecker/winkel/kontakt stb. anyagát, teszteken megfelel, de hogy az az anyag valóban miként muzsikál 10-20 év múlva,az csak jóslat kategória, de erre tudnék egy szép VW-s ügyet a Golf hátsó ledes lámpája -Valeo- kapcsán)... Még a legmodernebb laborban végzett tartós -öregbítési- teszt sem tudja megmondani hogy mi várható. De erre jó példa pl a GM családon belül az Opel Classic vonala. A beszállítóváltás és a gyártásáthelyezés jár bizonyos problémákkal, ezek könnyen érezhetőek a késztermék esetében is.

De legalább nem kellett másfél milló 3-ast visszahívni légzsák hiba miatt, mint ahogy most a hírekben olvasható bajor márka estében. Mindenhol fordulhatnak elő hibák.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem G Astra, hanem F, de remélem itt kapok választ az alábbi problémára:

tegnap délután eldurrant az ismerősöm F Astrajában a vízhűtő.

Csináltam képet a kiszedett hűtőről.

Szerintetek az mitől lehet? Találkozott már valaki hasonlóval?

Azt mondta a szerelője, hogy biztos hengerfejes a kocsi, azért durrant el a hűtő.

Én inkább a termosztátra gyanakszom, az a cső ahol eldurrant, az a termosztátházra megy.

x14xe motorkód, utólagos klímával, nissens (klíma nélküli autóba való) hütő.

h_t_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
h_t_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nem G Astra, hanem F, de remélem itt kapok választ az alábbi problémára:

tegnap délután eldurrant az ismerősöm F Astrajában a vízhűtő.

Csináltam képet a kiszedett hűtőről.

Szerintetek az mitől lehet? Találkozott már valaki hasonlóval?

Azt mondta a szerelője, hogy biztos hengerfejes a kocsi, azért durrant el a hűtő.

Én inkább a termosztátra gyanakszom, az a cső ahol eldurrant, az a termosztátházra megy.

x14xe motorkód, utólagos klímával, nissens (klíma nélküli autóba való) hütő.

h_t_1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

h_t_2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Köszönöm

Nem lehet, hogy egyszerűen csak anyaghiba, vagy elöregedett? És a melegben nagyobb terhelést kapott.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, majd holnap tüzetesebben megnézem.

Beragadt termosztát okozhat amúgy ilyet?

Ha beragad, akkor a motorban nőne meg a nyomás, nem a hűtőben, nem?

Plusz ott van a tágulási tartály, az ott lévő levegőt összenyomhatta volna a táguló folyadék. (ha nem volt túltöltve folyadékkal)

Én azért mondom, hogy a hűtő volt rossz (anyaghiba, fáradás, stb).

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

hali .a külső jobb oldali visszapillantó tükrömből a tükörlap ,elkezdte magát elengedni.szépen a rázkódástól lerázkódik,mit lehet vele tenni?ragasztani? de mivel?vagy más ötlet?el tudom húzni valamennyire a tokjától de semmi ötletem hogy a fűtése nem sérül e meg ha piszkálom.

Link to comment
Megosztás:

hali .a külső jobb oldali visszapillantó tükrömből a tükörlap ,elkezdte magát elengedni.szépen a rázkódástól lerázkódik,mit lehet vele tenni?ragasztani? de mivel?vagy más ötlet?el tudom húzni valamennyire a tokjától de semmi ötletem hogy a fűtése nem sérül e meg ha piszkálom.

Én simán egy kétkomponensű ragasztóval visszaragasztottam.Ennek már 3 éve, és még mindig tök jó.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, majd holnap tüzetesebben megnézem.

Beragadt termosztát okozhat amúgy ilyet?

Ha beragad, akkor a motorban nőne meg a nyomás, nem a hűtőben, nem?

Plusz ott van a tágulási tartály, az ott lévő levegőt összenyomhatta volna a táguló folyadék. (ha nem volt túltöltve folyadékkal)

Én azért mondom, hogy a hűtő volt rossz (anyaghiba, fáradás, stb).

Sziasztok!

Úgy néz ki más probléma is volt/van. Kicseréltem a hűtőt, de nem indul a hűtőventilátor, akkor sem, ha rövidre zárom az érzékelő csatiját.

Szerintetek hol keresgéljek?

Link to comment
Megosztás:

üdv sosben kéne kölcsön egy Veramon
ha esetleg valaki még nem rakta be szívesen venném ha elküldené
DarthVödör kollégának vagy nekem
sajna fordítva kötöttem be a csatlakozó és valami elszállt az enyémben
javításhoz szükség volna egy működő egységre.

végső esetben tudna rendelni valaki másikat ?

Link to comment
Megosztás:

üdv sosben kéne kölcsön egy Veramon

ha esetleg valaki még nem rakta be szívesen venném ha elküldené

DarthVödör kollégának vagy nekem

sajna fordítva kötöttem be a csatlakozó és valami elszállt az enyémben

javításhoz szükség volna egy működő egységre.

végső esetben tudna rendelni valaki másikat ?

Én is így jártam, és 1,5 hét alatt vissza is érkezett a javított darab.Már nem emlékszem hogy mennyiért javította, de valami piti összeg volt.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

darth javította meg neked?

tudtál másik veramont szerezni vagy nem kellett hozzá?

Nem DV javította, hanem írtam a David Bendanak(ha jól emlékszem így hívják) és ő írta hogy küldjem el és megjavítja.Azért írta, mert én venni akartam egy másikat, és erre fel írta azt hogy ne vegyek, hanem megjavítja mert úgy olcsóbb nekem.

Megjavította és azóta is működik.

Link to comment
Megosztás:

Vettem egy kínai opcom-ot (2010/08-as). Diagnostic connectornál pin7 vagy melyiket kell választani? Feltettem hozzá egy drivert (ver 2.4.6.0), de azt írja nincs digitálisan aláírva... Akinek ilyen kütyüje van légyszi segítsen. (win7/64bit). Csak a piros power led világít. Rákapcsoltam az autóra+gyújtás+progi elindít. De azt írja: Checking Interface... Error: Interface not found! Please connect the interface to the USB Port, then install the USB driver.

Módosítva : gedikart
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.