imy Elküldve Június27, 2014 Megoszt Elküldve Június27, 2014 Itt valami tuning van, gyári állapotban biztos nem így megy. Ez kissé tényleg hihetetlen, tényleg a lejtőt nem látjuk, pedig tuti van. :) Mondjuk motor kicsit jobban gyorsul, valljuk be. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Június27, 2014 Megoszt Elküldve Június27, 2014 Ez láthatóan széria, kb. 11,5 sec 100-ra videó alapján, reális. A végén befigyelt a lejtő, amúgy olyan 190 környékén vége lenne a dalnak... Ez durva: http://www.youtube.com/watch?v=d-lI4sMWb2g Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Június28, 2014 Megoszt Elküldve Június28, 2014 Ez láthatóan széria, kb. 11,5 sec 100-ra videó alapján, reális. A végén befigyelt a lejtő, amúgy olyan 190 környékén vége lenne a dalnak... Gps szerint 195, óra szerint 205 egyenes szakaszon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Június28, 2014 Megoszt Elküldve Június28, 2014 (edited) Sziasztok, Leírnám, a ma délelőtti szívást a hátsó dob cserével. Alapvetően még jó volt a dob, de már az egyik sarkában a külső burkolat kirohadt, ezért (meg másért :) ) vettem rá elég jó áron egy méretpontos (elvileg->majd erről később) g astra hátsó dobot lehajló 80mm-es hátsó véggel. A gyárilag a hátsó dobot a kipufcsővel összekötő bilincs odavolt egy ponton hegesztve a hátsó dob csövéhez. Persze a kerék felőli oldalon, hogy nehogy lásd elsőre aknából. Ezt sikerült kb. 1 óra alatt leütni/levágni (flex se fért be), majd a hátsó dob is csak úgy jött le, hogy a csövön lévő bevágást óvatosan flexxel továbbvágtuk és már elengedett. Aztán jött a "méretpontos" paragi dob felrakása, persze ennek a felfogató fülein is hajtogatni kellett, újabb kb. 1,1-5 óra szívás.... De a végeredmény szerintem megérte, nem sokkal hangosabb mint a gyári, csak ha a kocsi mögött állsz lehet észrevenni. Csatolok két képet: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Módosítva Június28, 2014 : pszaby Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Június28, 2014 Megoszt Elküldve Június28, 2014 Sziasztok, Leírnám, a ma délelőtti szívást a hátsó dob cserével. Alapvetően még jó volt a dob, de már az egyik sarkában a külső burkolat kirohadt, ezért (meg másért :) ) vettem rá elég jó áron egy méretpontos (elvileg->majd erről később) g astra hátsó dobot lehajló 80mm-es hátsó véggel. [...] Hello! Nekem bejön, jól néz ki, ha esetleg készítenél róla videót, oszd meg velünk! Szívesen meghallgatnám, én is gondolkodtam már a cserén, bár a gyárinak nincs egyelőre semmi baja, csak lehetne picit más hangja :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Június28, 2014 Megoszt Elküldve Június28, 2014 Hello! Nekem bejön, jól néz ki, ha esetleg készítenél róla videót, oszd meg velünk! Szívesen meghallgatnám, én is gondolkodtam már a cserén, bár a gyárinak nincs egyelőre semmi baja, csak lehetne picit más hangja :D Köszi. Én is elraktam a gyári dobot, mert még jó az is. Majd fogok csinálni valamikor jövő héten. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június28, 2014 Megoszt Elküldve Június28, 2014 Kisse log nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Június28, 2014 Megoszt Elküldve Június28, 2014 Kisse log nem? Nekem a gyári sem volt sokkal feljebb. Csak az szögletes volt és a csöve kevésbé látszódott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabor93 Elküldve Június28, 2014 Megoszt Elküldve Június28, 2014 Szia! Mivel az enyém classic, az enyémből is hiányzott. A haveromtól csöveltem, 2 sörért, ugyanis elbontottak egy G-t. Sajnos mire észrevettem a belső szigetelést eltüzelte (a tüzfal a belső oldalon is hiányosan van burkolva a classicban). Szerintem számít, észre lehet venni a különbséget. A beszereléshez nem árt a gödör, és el kellett vágnom ha jól emlékszem két helyen (nem akartam mindent szétszedni, anélkül meg nem lehetett befűzni. Tehát a Classic II-ben gyárilag csak a motortető alatt volt szigetelés és a tűzfalon nincs?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
beghyn Elküldve Június28, 2014 Megoszt Elküldve Június28, 2014 Kisse log nem? Nem is kissé. Az én csövem vége ott van, ahol a kivágás a lökhárítón. Ez attól sok cm-el lejjebb van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Június28, 2014 Megoszt Elküldve Június28, 2014 Nem is kissé. Az én csövem vége ott van, ahol a kivágás a lökhárítón. Ez attól sok cm-el lejjebb van. Valóban igazatok van, hogy lejjebb van, de nem vészes, meg becsapós a lehajló "kályhacső" :) Most csak ilyen képet találtam: előtte-utána: A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Június28, 2014 Megoszt Elküldve Június28, 2014 Tehát a Classic II-ben gyárilag csak a motortető alatt volt szigetelés és a tűzfalon nincs?? Egyik helyen sincs szigetelés a Classicon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Június28, 2014 Megoszt Elküldve Június28, 2014 Egyik helyen sincs szigetelés a Classicon! Sajnos nincsen valóban, diesel esetében legalább a tűzfalra rakhattak volna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve Június29, 2014 Megoszt Elküldve Június29, 2014 Sziasztok! Érdeklődnék, hogy használ bárki olyan fejegységet, ami bluetooth kihangosítós? Vettem egy JVC KD-X310BT fejegységet. Játszik FLAC-et, szuperül szól, minden klassz, csak épp amiért legfőképpen vettem, hogy tud bluetooth kihangosítóként működni. Adták hozzá a vezetékes mikrofont, ami fel is lett rakva az A oszlopra (könnyebb volt mint gondoltam). Na most bármit állítok rajta, vállalhatatlanul érteni a túloldalt amit az autóban mondok. Már próbáltam több helyen is elhelyezni, de gyakorlatilag ha nincs 10 cm-en belül a számnál, akkor használhatatlan. Aki használ bluetooth kihangosítós fejegységet, leírhatná a tapasztalatait. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Június29, 2014 Megoszt Elküldve Június29, 2014 Nekem ez van: http://www.edigital.hu/Fejegyseg/Pioneer_MVH-350BT_Bluetooth-os_mechanika_nelkuli_fejegyseg-p334301.html Tökéletes a telefonálás minősége mind a két oldalt.Mivel nem csak én vezetem a kocsit, hanem a feleségem is ezért beszéltem így is úgy is vele.Olyan mint ha a fülednél lenne a teló.Mondjuk én azért vettem meg ezt, mert Parrot bluetooth van benne, és azt tudtam hogy jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Június29, 2014 Megoszt Elküldve Június29, 2014 Nekem ez van: http://www.edigital.hu/Fejegyseg/Pioneer_MVH-350BT_Bluetooth-os_mechanika_nelkuli_fejegyseg-p334301.html Tökéletes a telefonálás minősége mind a két oldalt.Mivel nem csak én vezetem a kocsit, hanem a feleségem is ezért beszéltem így is úgy is vele.Olyan mint ha a fülednél lenne a teló.Mondjuk én azért vettem meg ezt, mert Parrot bluetooth van benne, és azt tudtam hogy jó. Ezt én is ismerem, valóban jó. Ami nem tökéletesen működik rajta, az a zenelejátszás telefonról. De ez nem is olyan fontos, hiszen van rajta USB. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve Június29, 2014 Megoszt Elküldve Június29, 2014 Ezt én is ismerem, valóban jó. Ami nem tökéletesen működik rajta, az a zenelejátszás telefonról. De ez nem is olyan fontos, hiszen van rajta USB. Jelentek meg FLAC-et lejátszó Kenwood és JVC fejegységek. Ezek közül választottam olyat, ami BT kihangosítós is. Úgy tűnik, hogy valami gagyi mikrofon van hozzájuk, mert a manualokat nézegetve egyrészt az összes Kenwood és JVC ugyanúgy néz ki és kell kezelni, másrészt ugyanaz a mikrofon van mindhez... Csalódást keltő... Az autó bármely szegletében elhelyezve, ahol lehet rögzíteni, használhatatlan a végeredmény. Pedig a fejegység többi része szuperül működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve Június29, 2014 Megoszt Elküldve Június29, 2014 Jelentek meg FLAC-et lejátszó Kenwood és JVC fejegységek. Ezek közül választottam olyat, ami BT kihangosítós is. Úgy tűnik, hogy valami gagyi mikrofon van hozzájuk, mert a manualokat nézegetve egyrészt az összes Kenwood és JVC ugyanúgy néz ki és kell kezelni, másrészt ugyanaz a mikrofon van mindhez... Csalódást keltő... Az autó bármely szegletében elhelyezve, ahol lehet rögzíteni, használhatatlan a végeredmény. Pedig a fejegység többi része szuperül működik. Azért egyforma, mert a JVC felvásárolta a Kenwood-ot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Július1, 2014 Megoszt Elküldve Július1, 2014 Egyik helyen sincs szigetelés a Classicon! Igy van! Az enyémen a motorháztetőn sem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolthy88 Elküldve Július1, 2014 Megoszt Elküldve Július1, 2014 Üdv! Srácok, lámpasötétítésről mi a véleményetek, mivel érdemes csinálni? fólia vagy valami festék? a festék utólag egyáltalán eltávolítható? a kép csak illusztráció, valami ilyen füstös hatást szeretnék elérni, nem kell sötétebb. Ötletek, vélemény? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Július1, 2014 Megoszt Elküldve Július1, 2014 Úgy látom caravan Astrád van.Vegyél bele enjoy vagy opc lámpát,akkor nem kell fújkálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolthy88 Elküldve Július1, 2014 Megoszt Elküldve Július1, 2014 Költséghatékonyan próbálnám megoldani, fólia és festék is meglenne 1-2000 Ft-ból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Július1, 2014 Megoszt Elküldve Július1, 2014 Én anno a Jettámon befújtam a lámpát feketére.Aztán majdnem rámjött a sárgabusz.Leszedtem róla a festéket aztán úgy maradt gyárilag.Nem jó azt a lámpát fújkálni.A szerv sem örül neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július1, 2014 Megoszt Elküldve Július1, 2014 Nekem van gyari njoy ha meggondolod magad. Geo, levettem az ezust burkeszeket.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Július1, 2014 Megoszt Elküldve Július1, 2014 Nekem van gyari njoy ha meggondolod magad. Geo, levettem az ezust burkeszeket.. :) No akkor átkellene pattintani az enyémre :icon1: Gondolom ugyanolyan ezüst Z157? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts