koopal Elküldve Május20, 2014 Megoszt Elküldve Május20, 2014 Én itt csak arra gondoltam, hogy nekem úgy sikerült 6 alatt kihozni, ha 2000 környékén használtam. Az meg nem volt nekem jó. Használati útmutatója is azt írja, hogy törekedjünk 3 ezer környékén tartani. Persze ezzel senki vezetési szokását nem volt célom megszólni, csak saját szubjektív véleményemet osztottam meg. Ja, így már értem. Bevallom, az első párezer kilométeren én is elég alacsony fordulaton használtam, bár jelentősen 2000 alá, és főleg terhelés alatt akkor sem engedtem. Ehhez voltam szokva, mert korábban csak nyolcszelepes gépeim voltak, azoknál pedig nem volt jellemző ilyesmi érzékenység, illetve ami egészségtelen volt nekik, az már jelezték is a viselkedésükkel. Aztán ahogy több forrásból is olvastam a 16-osok ilyen igényéről, én is megemeltem 2500 környékére (inkább fölé) az átlagot, a fogyasztáson viszont semmit sem vettem észre. Ha netán konkrét rossz tapasztalatok (lehetőleg másoké) arra intenének, hogy ez is kevés, hajlandó lennék följebb is menni, elvégre tanulni sosem késő és nem is szégyen - pláne a mások kárán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wir Leben Autos Elküldve Május20, 2014 Megoszt Elküldve Május20, 2014 Sziasztok! Úgy tűnik kezd megoldódni a rejtéjes fék csikorgás jobra fordulásnál..... Ma levettem az összes kereket megnéztema tárcsát betéteket mennyir forognak szabadon az elsők közül a jobbosnál észrevettem hogy a tárcsa legkülső fele vagy is a tetején 3-4mm-en lilás kék csík fut körbe ami valamennyire fogja a kocsit de kerékkel forog csak picit fogja. Bal első rendben bal hátsó picit fog viszont a jobb hátulja okozott némi fejvakarást. Forgatom a tárcsát nem forog.......picit megmozgatom a tuskót fut szépen hmmmmm...... Húzom magam felé a tuskót fogja a tárcsát a betét nyomom belfele csudszépen pörög forog.... :omg: Nos akkor nekem azt jelenti,hogy meg van a jobbra való kanyarodás közbeni csikorgás rejtéjes hibája! Ha picit behúzom a kézit azonnal elhalkul,mivel a bóvden elhúzza a tuskót vagy valami mást,de legalább csend van csak fogja a kocsit menet közben.... Esetleg valami ötlet???? Tuskó cserén gondolkodok mivel a nagyon sok állás nem tett valami jót a fékeknek...... főleg nem ennek! Viszont van jó hír is megjött a középső és hátsó dob Asso cég és egy kedves barát jóvoltábol :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Május20, 2014 Megoszt Elküldve Május20, 2014 mi lett a gázos topikkal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Május20, 2014 Megoszt Elküldve Május20, 2014 mi lett a gázos topikkal? Valami jó képességű áttette ide: http://www.opelforum.hu/topic/1646-autogaz-lpg-az-astraban/page-189#entry991410 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Május21, 2014 Megoszt Elküldve Május21, 2014 Sziasztok! Úgy tűnik kezd megoldódni a rejtéjes fék csikorgás jobra fordulásnál..... Ma levettem az összes kereket megnéztema tárcsát betéteket mennyir forognak szabadon az elsők közül a jobbosnál észrevettem hogy a tárcsa legkülső fele vagy is a tetején 3-4mm-en lilás kék csík fut körbe ami valamennyire fogja a kocsit de kerékkel forog csak picit fogja. Bal első rendben bal hátsó picit fog viszont a jobb hátulja okozott némi fejvakarást. Forgatom a tárcsát nem forog.......picit megmozgatom a tuskót fut szépen hmmmmm...... Húzom magam felé a tuskót fogja a tárcsát a betét nyomom belfele csudszépen pörög forog.... :omg: Nos akkor nekem azt jelenti,hogy meg van a jobbra való kanyarodás közbeni csikorgás rejtéjes hibája! Ha picit behúzom a kézit azonnal elhalkul,mivel a bóvden elhúzza a tuskót vagy valami mást,de legalább csend van csak fogja a kocsit menet közben.... Esetleg valami ötlet???? Tuskó cserén gondolkodok mivel a nagyon sok állás nem tett valami jót a fékeknek...... főleg nem ennek! Viszont van jó hír is megjött a középső és hátsó dob Asso cég és egy kedves barát jóvoltábol :D Az úszónyereg szorul, vagy a bowden. Szét kéne szedni, megtakarítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Május22, 2014 Megoszt Elküldve Május22, 2014 Egy kis olvasni való: http://www.autopult.hu/tesztek/magyar-sziv-nagyot-dobban-opel-astra-1-6-turbo-aut-teszt.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
szürkeastra Elküldve Május22, 2014 Megoszt Elküldve Május22, 2014 Sziasztok! Motorzaj szempontjából mennyit fog a tűzfalon lévő szigetelés. Nekem sajnos hiányzik a kocsiból. Érdemes beruházni rá? Hol lehet ilyet szerezni? Házilag is berakható? Szia! Mivel az enyém classic, az enyémből is hiányzott. A haveromtól csöveltem, 2 sörért, ugyanis elbontottak egy G-t. Sajnos mire észrevettem a belső szigetelést eltüzelte (a tüzfal a belső oldalon is hiányosan van burkolva a classicban). Szerintem számít, észre lehet venni a különbséget. A beszereléshez nem árt a gödör, és el kellett vágnom ha jól emlékszem két helyen (nem akartam mindent szétszedni, anélkül meg nem lehetett befűzni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 (edited) 2004.10.26-i gyártású 2004/12 forgalomba helyezésű - évjárat kódja (200)5 Gliwice-ben összerakott autómon gyárilag nincs EGR szelep. Vásárlás előtt is tudtam, hogy a 2004-es modellekből ezt kihagyták. Mi a helyzet pl a 2003.októberi kiadásokkal, amik már (200)4-es évjárat kódot kapnak? Az egr szelep mellőzése a ténylegesen 2004-es gyártásúakra vonatkozik, vagy bele számít a 2003 végén gyártott is? Illetve minden egyes gyárban eszerint jártak el, vagy csupán a lengyeleknél? Módosítva Május25, 2014 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 2004.10.26-i gyártású 2004/12 forgalomba helyezésű - évjárat kódja (200)5 Gliwice-ben összerakott autómon gyárilag nincs EGR szelep. Vásárlás előtt is tudtam, hogy a 2004-es modellekből ezt kihagyták. Mi a helyzet pl a 2003.októberi kiadásokkal, amik már (200)4-es évjárat kódot kapnak? Az egr szelep mellőzése a ténylegesen 2004-es gyártásúakra vonatkozik, vagy bele számít a 2003 végén gyártott is? Illetve minden egyes gyárban eszerint jártak el, vagy csupán a lengyeleknél? Örülj neki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 Örülj neki :D A kérdés nem erre irányult - mivel írtam, hogy már vásárlás előtt is tisztában voltam vele... hanem 2003 év végit ha most veszek, akkor abban lesz-e vagy nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 (edited) Sziasztok, Kicsit körülnéztem a motortérben és az EGR szelepről a kipufogó felé menő csőnél a csatlakozásánál egy az alábbi képen látható kiálló lemezre lettem figyelmes. Ez a gyári tömítése lenne vagy az előző tulaj lefalazta az EGR szelepet? Köszi! Módosítva Május25, 2014 : pszaby Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 Sziasztok, Kicsit körülnéztem a motortérben és az EGR szelepről a kipufogó felé menő csőnél a csatlakozásánál egy az alábbi képen látható kiálló lemezre lettem figyelmes. Ez a gyári tömítése lenne vagy az előző tulaj lefalazta az EGR szelepet? Köszi! Nem hiszem hogy gyári, ahhoz nagyon idétlenül áll... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 A kérdés nem erre irányult - mivel írtam, hogy már vásárlás előtt is tisztában voltam vele... hanem 2003 év végit ha most veszek, akkor abban lesz-e vagy nem Megnézed és meglátod Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 (edited) Megnézed és meglátod Vegyétek tárgytalannak ezt az hozzászólást. :) Módosítva Május25, 2014 : pszaby Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 (edited) Megnézed és meglátod Hozzászólásaid szakmaiassága zseniális. Módosítva Május25, 2014 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 Hozzászólásaid szakmaiassága zseniális. Pedig ennél egyszerűbben nem lehet leírni! Ha nem vagy tisztában vele, hogy melyik évjáratban volt ill. nem volt EGR, akkor legegyszerűbb ha megnézed. Ha már a kolléga odáig eljutott, hogy tudja van olyan széria amiben nincs EGR gyárilag, akkor feltételezem, hogy tudja is mit kell keresni a motortérben!!! Szóval én egyetértek csicsó "szakmaiasságával"!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 (edited) Pedig ennél egyszerűbben nem lehet leírni! Ha nem vagy tisztában vele, hogy melyik évjáratban volt ill. nem volt EGR, akkor legegyszerűbb ha megnézed. Ha már a kolléga odáig eljutott, hogy tudja van olyan széria amiben nincs EGR gyárilag, akkor feltételezem, hogy tudja is mit kell keresni a motortérben!!! Szóval én egyetértek csicsó "szakmaiasságával"!!! Ha elvolasod, leírtam hogy nekem 2004-es van, és tisztában voltam vele mikor megvettem, hogy ezzel (egr) legalább nem kell szívnom majd, mint itt többeknek. Hasznaltauto.hu-n szerinted meg tudom nézni a képek között? Mikor az adott eladó azt sem tudja hogy van-e benne ilyen alkatrész, ne viccelj ezért kérdeztem rá itt, ha nem titkos (de úgy tűnik igen, mivel inkább mellébeszélés zajlik). Pontosoan tudom, hogy hol van a motortérben, sőt ha visszakeresel, képet is linkeltem anno, mikor valaki a gyári lefalazást kérdezte, hogy segítsek... Inkább rákeresek máshol, sajnálom ha valaki csak csacsogni jár ide.. Módosítva Május25, 2014 : gedikart Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 Pedig az a helyzet hogy erre nem fogsz tudni egyértelmű és minden kétséget kizáró válaszokat kapni fórumon keresztül, egyebek között azért sem mert egy autó gyártási éve napra pontosan nem állapítható meg (az alvázszámból a modellév derül ki, de hogy egy 2004-es modellévű autó ténylegesen 2004-ben készült-e, vagy mondjuk 2003 novemberében, azt nem lehet megállapítani). Más részről viszont ha valóban nem akarsz vagy nem tudsz elmenni és személyesen megnézni az eladó autót, akkor is lehet írni egy mailt a mostani gazdájának hogy mit fényképezzen körbe a motortérben, amiből aztán már meg tudod állapítani az EGR hiányát vagy meglétét. Ha az eladónak komolyak a szándékai, akkor fog küldeni képet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gedikart Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 Pedig az a helyzet hogy erre nem fogsz tudni egyértelmű és minden kétséget kizáró válaszokat kapni fórumon keresztül, egyebek között azért sem mert egy autó gyártási éve napra pontosan nem állapítható meg (az alvázszámból a modellév derül ki, de hogy egy 2004-es modellévű autó ténylegesen 2004-ben készült-e, vagy mondjuk 2003 novemberében, azt nem lehet megállapítani). Más részről viszont ha valóban nem akarsz vagy nem tudsz elmenni és személyesen megnézni az eladó autót, akkor is lehet írni egy mailt a mostani gazdájának hogy mit fényképezzen körbe a motortérben, amiből aztán már meg tudod állapítani az EGR hiányát vagy meglétét. Ha az eladónak komolyak a szándékai, akkor fog küldeni képet. Köszi. Ezzel tisztában vagyok, ezért van EPC-m. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 (edited) Nem hiszem hogy gyári, ahhoz nagyon idétlenül áll... Utánanéztem neten és ez (http://www.vauxhall-car-parts.co.uk/acatalog/VAUXHALL_EGR_PIPE_GASKET_-_97362830.html ) alapján gyári is lehet, mert ennek is két széle kiáll, nincs a cső méretére lekerekítve. Módosítva Május25, 2014 : pszaby Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 Ha elvolasod, leírtam hogy nekem 2004-es van, és tisztában voltam vele mikor megvettem, hogy ezzel (egr) legalább nem kell szívnom majd, mint itt többeknek. Hasznaltauto.hu-n szerinted meg tudom nézni a képek között? Mikor az adott eladó azt sem tudja hogy van-e benne ilyen alkatrész, ne viccelj ezért kérdeztem rá itt, ha nem titkos (de úgy tűnik igen, mivel inkább mellébeszélés zajlik). Pontosoan tudom, hogy hol van a motortérben, sőt ha visszakeresel, képet is linkeltem anno, mikor valaki a gyári lefalazást kérdezte, hogy segítsek... Inkább rákeresek máshol, sajnálom ha valaki csak csacsogni jár ide.. Hajrá! Nekem nem fogsz hiányozni! Egyébként a csacsogásomról sok mindenkinek más a véleménye! Ezzel én lezártam a vitát!!!! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 Utánanéztem neten és ez (http://www.vauxhall-car-parts.co.uk/acatalog/VAUXHALL_EGR_PIPE_GASKET_-_97362830.html ) alapján gyári is lehet, mert ennek is két széle kiáll, nincs a cső méretére lekerekítve. Ez valóban hasonlít az általad lefényképezetthez. Azért nem tudok pontosabbat, mert az enyém egész másképp néz ki, a hengerfejbe van integrálva, nincs szerelhető cső. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszaby Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 Ez valóban hasonlít az általad lefényképezetthez. Azért nem tudok pontosabbat, mert az enyém egész másképp néz ki, a hengerfejbe van integrálva, nincs szerelhető cső. Persze neked teljesen más motorod van. Igazából csak azért írtam be hátha valakinek segítség lesz a jövőben. :icon13: Én meg továbbra is tervezhetem, hogy egyszer kitisztítom az egr szelepet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 Üdv! Az a helyzet, hogy van négy darab ajtókárpitom. Nem tökéletes, van némelyiken nyomódás, egy-két apróbb sérülés, de alapjában véve használhatóak. Az egyikből hiányzik a hangszórórács alulról. Fekete színűek, fekete kilincsekkel, fekete szövetekkel. Azért vettem mert a króm kilincseket raktam át magamnak, így a hátsó ajtókról lekellett fúrjam a kilincsek kivételéhez a takaró részét, mivel olvasztva vannak a kárpitra, de csavarokkal visszaraktam, szval fogja úgy, ahogy kell. Hátul nincs lyuk, mivel négy villanyablakos verdából van. Üresen kaptam őket, úgyhogy nincs bennük kapcsoló, és így nincs meg a kis kapcsolónak a takarója sem hátul. Ennek függvényében, ha valakinek szüksége lenne rájuk, szívesen odaadom egy tábla csoki ellenében, mert szerintem annyit még érhetnek valakinek. :) Az olajnyomás legyen veletek! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Május25, 2014 Megoszt Elküldve Május25, 2014 Pedig ennél egyszerűbben nem lehet leírni! Ha nem vagy tisztában vele, hogy melyik évjáratban volt ill. nem volt EGR, akkor legegyszerűbb ha megnézed. Ha már a kolléga odáig eljutott, hogy tudja van olyan széria amiben nincs EGR gyárilag, akkor feltételezem, hogy tudja is mit kell keresni a motortérben!!! Szóval én egyetértek csicsó "szakmaiasságával"!!! köszi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts