Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Én itt csak arra gondoltam, hogy nekem úgy sikerült 6 alatt kihozni, ha 2000 környékén használtam. Az meg nem volt nekem jó. Használati útmutatója is azt írja, hogy törekedjünk 3 ezer környékén tartani. Persze ezzel senki vezetési szokását nem volt célom megszólni, csak saját szubjektív véleményemet osztottam meg.

Ja, így már értem.

Bevallom, az első párezer kilométeren én is elég alacsony fordulaton használtam, bár jelentősen 2000 alá, és főleg terhelés alatt akkor sem engedtem.

Ehhez voltam szokva, mert korábban csak nyolcszelepes gépeim voltak, azoknál pedig nem volt jellemző ilyesmi érzékenység, illetve ami egészségtelen volt nekik, az már jelezték is a viselkedésükkel.

Aztán ahogy több forrásból is olvastam a 16-osok ilyen igényéről, én is megemeltem 2500 környékére (inkább fölé) az átlagot, a fogyasztáson viszont semmit sem vettem észre.

Ha netán konkrét rossz tapasztalatok (lehetőleg másoké) arra intenének, hogy ez is kevés, hajlandó lennék följebb is menni, elvégre tanulni sosem késő és nem is szégyen - pláne a mások kárán.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Úgy tűnik kezd megoldódni a rejtéjes fék csikorgás jobra fordulásnál.....

Ma levettem az összes kereket megnéztema tárcsát betéteket mennyir forognak szabadon az elsők közül a jobbosnál észrevettem hogy a tárcsa legkülső fele vagy is a tetején 3-4mm-en lilás kék csík fut körbe ami valamennyire fogja a kocsit de kerékkel forog csak picit fogja.

Bal első rendben bal hátsó picit fog viszont a jobb hátulja okozott némi fejvakarást.

Forgatom a tárcsát nem forog.......picit megmozgatom a tuskót fut szépen hmmmmm......

Húzom magam felé a tuskót fogja a tárcsát a betét nyomom belfele csudszépen pörög forog.... :omg:

Nos akkor nekem azt jelenti,hogy meg van a jobbra való kanyarodás közbeni csikorgás rejtéjes hibája! Ha picit behúzom a kézit azonnal elhalkul,mivel a bóvden elhúzza a tuskót vagy valami mást,de legalább csend van csak fogja a kocsit menet közben....

Esetleg valami ötlet????

Tuskó cserén gondolkodok mivel a nagyon sok állás nem tett valami jót a fékeknek...... főleg nem ennek!

Viszont van jó hír is megjött a középső és hátsó dob Asso cég és egy kedves barát jóvoltábol :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Úgy tűnik kezd megoldódni a rejtéjes fék csikorgás jobra fordulásnál.....

Ma levettem az összes kereket megnéztema tárcsát betéteket mennyir forognak szabadon az elsők közül a jobbosnál észrevettem hogy a tárcsa legkülső fele vagy is a tetején 3-4mm-en lilás kék csík fut körbe ami valamennyire fogja a kocsit de kerékkel forog csak picit fogja.

Bal első rendben bal hátsó picit fog viszont a jobb hátulja okozott némi fejvakarást.

Forgatom a tárcsát nem forog.......picit megmozgatom a tuskót fut szépen hmmmmm......

Húzom magam felé a tuskót fogja a tárcsát a betét nyomom belfele csudszépen pörög forog.... :omg:

Nos akkor nekem azt jelenti,hogy meg van a jobbra való kanyarodás közbeni csikorgás rejtéjes hibája! Ha picit behúzom a kézit azonnal elhalkul,mivel a bóvden elhúzza a tuskót vagy valami mást,de legalább csend van csak fogja a kocsit menet közben....

Esetleg valami ötlet????

Tuskó cserén gondolkodok mivel a nagyon sok állás nem tett valami jót a fékeknek...... főleg nem ennek!

Viszont van jó hír is megjött a középső és hátsó dob Asso cég és egy kedves barát jóvoltábol :D

Az úszónyereg szorul, vagy a bowden. Szét kéne szedni, megtakarítani.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Motorzaj szempontjából mennyit fog a tűzfalon lévő szigetelés. Nekem sajnos hiányzik a kocsiból. Érdemes beruházni rá? Hol lehet ilyet szerezni? Házilag is berakható?

Szia!

Mivel az enyém classic, az enyémből is hiányzott.

A haveromtól csöveltem, 2 sörért, ugyanis elbontottak egy G-t.

Sajnos mire észrevettem a belső szigetelést eltüzelte (a tüzfal a belső oldalon is hiányosan van burkolva a classicban).

Szerintem számít, észre lehet venni a különbséget.

A beszereléshez nem árt a gödör, és el kellett vágnom ha jól emlékszem két helyen (nem akartam mindent szétszedni, anélkül meg nem lehetett befűzni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

2004.10.26-i gyártású 2004/12 forgalomba helyezésű - évjárat kódja (200)5 Gliwice-ben összerakott autómon gyárilag nincs EGR szelep. Vásárlás előtt is tudtam, hogy a 2004-es modellekből ezt kihagyták. Mi a helyzet pl a 2003.októberi kiadásokkal, amik már (200)4-es évjárat kódot kapnak? Az egr szelep mellőzése a ténylegesen 2004-es gyártásúakra vonatkozik, vagy bele számít a 2003 végén gyártott is? Illetve minden egyes gyárban eszerint jártak el, vagy csupán a lengyeleknél?

Módosítva : gedikart
Link to comment
Megosztás:

2004.10.26-i gyártású 2004/12 forgalomba helyezésű - évjárat kódja (200)5 Gliwice-ben összerakott autómon gyárilag nincs EGR szelep. Vásárlás előtt is tudtam, hogy a 2004-es modellekből ezt kihagyták. Mi a helyzet pl a 2003.októberi kiadásokkal, amik már (200)4-es évjárat kódot kapnak? Az egr szelep mellőzése a ténylegesen 2004-es gyártásúakra vonatkozik, vagy bele számít a 2003 végén gyártott is? Illetve minden egyes gyárban eszerint jártak el, vagy csupán a lengyeleknél?

Örülj neki :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Kicsit körülnéztem a motortérben és az EGR szelepről a kipufogó felé menő csőnél a csatlakozásánál egy az alábbi képen látható kiálló lemezre lettem figyelmes. Ez a gyári tömítése lenne vagy az előző tulaj lefalazta az EGR szelepet?

IMG_20140524_141529_www.kepfeltoltes.hu_
Köszi!
Módosítva : pszaby
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Kicsit körülnéztem a motortérben és az EGR szelepről a kipufogó felé menő csőnél a csatlakozásánál egy az alábbi képen látható kiálló lemezre lettem figyelmes. Ez a gyári tömítése lenne vagy az előző tulaj lefalazta az EGR szelepet?

Köszi!

Nem hiszem hogy gyári, ahhoz nagyon idétlenül áll...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hozzászólásaid szakmaiassága zseniális.

Pedig ennél egyszerűbben nem lehet leírni!

Ha nem vagy tisztában vele, hogy melyik évjáratban volt ill. nem volt EGR, akkor legegyszerűbb ha megnézed.

Ha már a kolléga odáig eljutott, hogy tudja van olyan széria amiben nincs EGR gyárilag, akkor feltételezem, hogy tudja is mit kell keresni a motortérben!!!

Szóval én egyetértek csicsó "szakmaiasságával"!!!

Link to comment
Megosztás:

Pedig ennél egyszerűbben nem lehet leírni!

Ha nem vagy tisztában vele, hogy melyik évjáratban volt ill. nem volt EGR, akkor legegyszerűbb ha megnézed.

Ha már a kolléga odáig eljutott, hogy tudja van olyan széria amiben nincs EGR gyárilag, akkor feltételezem, hogy tudja is mit kell keresni a motortérben!!!

Szóval én egyetértek csicsó "szakmaiasságával"!!!

Ha elvolasod, leírtam hogy nekem 2004-es van, és tisztában voltam vele mikor megvettem, hogy ezzel (egr) legalább nem kell szívnom majd, mint itt többeknek. Hasznaltauto.hu-n szerinted meg tudom nézni a képek között? Mikor az adott eladó azt sem tudja hogy van-e benne ilyen alkatrész, ne viccelj ezért kérdeztem rá itt, ha nem titkos (de úgy tűnik igen, mivel inkább mellébeszélés zajlik). Pontosoan tudom, hogy hol van a motortérben, sőt ha visszakeresel, képet is linkeltem anno, mikor valaki a gyári lefalazást kérdezte, hogy segítsek...

Inkább rákeresek máshol, sajnálom ha valaki csak csacsogni jár ide..

Módosítva : gedikart
Link to comment
Megosztás:

Pedig az a helyzet hogy erre nem fogsz tudni egyértelmű és minden kétséget kizáró válaszokat kapni fórumon keresztül, egyebek között azért sem mert egy autó gyártási éve napra pontosan nem állapítható meg (az alvázszámból a modellév derül ki, de hogy egy 2004-es modellévű autó ténylegesen 2004-ben készült-e, vagy mondjuk 2003 novemberében, azt nem lehet megállapítani).

Más részről viszont ha valóban nem akarsz vagy nem tudsz elmenni és személyesen megnézni az eladó autót, akkor is lehet írni egy mailt a mostani gazdájának hogy mit fényképezzen körbe a motortérben, amiből aztán már meg tudod állapítani az EGR hiányát vagy meglétét. Ha az eladónak komolyak a szándékai, akkor fog küldeni képet.

Link to comment
Megosztás:

Pedig az a helyzet hogy erre nem fogsz tudni egyértelmű és minden kétséget kizáró válaszokat kapni fórumon keresztül, egyebek között azért sem mert egy autó gyártási éve napra pontosan nem állapítható meg (az alvázszámból a modellév derül ki, de hogy egy 2004-es modellévű autó ténylegesen 2004-ben készült-e, vagy mondjuk 2003 novemberében, azt nem lehet megállapítani).

Más részről viszont ha valóban nem akarsz vagy nem tudsz elmenni és személyesen megnézni az eladó autót, akkor is lehet írni egy mailt a mostani gazdájának hogy mit fényképezzen körbe a motortérben, amiből aztán már meg tudod állapítani az EGR hiányát vagy meglétét. Ha az eladónak komolyak a szándékai, akkor fog küldeni képet.

Köszi. Ezzel tisztában vagyok, ezért van EPC-m.

Link to comment
Megosztás:

Ha elvolasod, leírtam hogy nekem 2004-es van, és tisztában voltam vele mikor megvettem, hogy ezzel (egr) legalább nem kell szívnom majd, mint itt többeknek. Hasznaltauto.hu-n szerinted meg tudom nézni a képek között? Mikor az adott eladó azt sem tudja hogy van-e benne ilyen alkatrész, ne viccelj ezért kérdeztem rá itt, ha nem titkos (de úgy tűnik igen, mivel inkább mellébeszélés zajlik). Pontosoan tudom, hogy hol van a motortérben, sőt ha visszakeresel, képet is linkeltem anno, mikor valaki a gyári lefalazást kérdezte, hogy segítsek...

Inkább rákeresek máshol, sajnálom ha valaki csak csacsogni jár ide..

Hajrá! Nekem nem fogsz hiányozni!

Egyébként a csacsogásomról sok mindenkinek más a véleménye!

Ezzel én lezártam a vitát!!!!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Utánanéztem neten és ez (http://www.vauxhall-car-parts.co.uk/acatalog/VAUXHALL_EGR_PIPE_GASKET_-_97362830.html ) alapján gyári is lehet, mert ennek is két széle kiáll, nincs a cső méretére lekerekítve.

Ez valóban hasonlít az általad lefényképezetthez. Azért nem tudok pontosabbat, mert az enyém egész másképp néz ki, a hengerfejbe van integrálva, nincs szerelhető cső.

Link to comment
Megosztás:

Ez valóban hasonlít az általad lefényképezetthez. Azért nem tudok pontosabbat, mert az enyém egész másképp néz ki, a hengerfejbe van integrálva, nincs szerelhető cső.

Persze neked teljesen más motorod van. Igazából csak azért írtam be hátha valakinek segítség lesz a jövőben. :icon13:

Én meg továbbra is tervezhetem, hogy egyszer kitisztítom az egr szelepet. :)

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Az a helyzet, hogy van négy darab ajtókárpitom. Nem tökéletes, van némelyiken nyomódás, egy-két apróbb sérülés, de alapjában véve használhatóak.
Az egyikből hiányzik a hangszórórács alulról. Fekete színűek, fekete kilincsekkel, fekete szövetekkel.
Azért vettem mert a króm kilincseket raktam át magamnak, így a hátsó ajtókról lekellett fúrjam a kilincsek kivételéhez a takaró részét, mivel olvasztva vannak
a kárpitra, de csavarokkal visszaraktam, szval fogja úgy, ahogy kell.

Hátul nincs lyuk, mivel négy villanyablakos verdából van. Üresen kaptam őket, úgyhogy nincs bennük kapcsoló, és így nincs meg a kis kapcsolónak a takarója
sem hátul.

Ennek függvényében, ha valakinek szüksége lenne rájuk, szívesen odaadom egy tábla csoki ellenében, mert szerintem annyit még érhetnek valakinek. :)

Az olajnyomás legyen veletek! :D

Link to comment
Megosztás:

Pedig ennél egyszerűbben nem lehet leírni!

Ha nem vagy tisztában vele, hogy melyik évjáratban volt ill. nem volt EGR, akkor legegyszerűbb ha megnézed.

Ha már a kolléga odáig eljutott, hogy tudja van olyan széria amiben nincs EGR gyárilag, akkor feltételezem, hogy tudja is mit kell keresni a motortérben!!!

Szóval én egyetértek csicsó "szakmaiasságával"!!!

köszi :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.