Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

OK, akkor ezt megdumáltuk! :D

Kéne valami párataszító a plexi belsejére, indulásnál mindig felnyitom, tegnap úgy látszik sok volt, mert folynak ki a szemeim. :pinch: És még ma este meló.

Nem nyitunk egy motoros topicot? :D

Nekem mákom van mert jó kis verseny sisakom van /NEM MAI DARAB SHOEI / és nagyon jól viselkedik...Lásd link ::-)

http://www.ebay.co.uk/itm/SHOEI-XV-WHITE-FULL-FACE-MOTORCYCLE-NEW-OLD-STOCK-SMALL-55-56CM-/111304986132?pt=UK_Motorcycle_Helmets&var=410295324501&hash=item19ea4b4e14

Vannak erre kitalált pára gátló szerek de a legjobb a dupla falú plexi :-) Egy kis trükk,hogy ne párásodjon annyira.....olyan bukó kell aminek jó a szellőzése van az orr előtt diffúzor van bogárfogó az alján és NEM SZABAD AZ EGÉSZ PLEXIT BEFÚJNI PÁRAGÁTLÓVAL MERT AKKOR SZART SE ÉR HAGYNI KELL A SZÉLEIT SZABADON ÉS AKKOR LÁTNI IS FOGUNK,DE A LEVEGŐ VÉTELLEL IS SOKAT LEHET SEGÍTENI :-)

Link to comment
Megosztás:

Megtisztelte a kocsimat egy kedves madár de a foltot elnézve életre kelt a Tatabányai Turul madár :blink: :blink: :blink: :D :D :D

Meg szerintem paranoiás vagyok mert egyre több karcot veszek észre a kocsin viszont találtam egy oldalt ahol mint ha én szerepelnék benne :-)

http://www.vezess.hu/magazin/harc_karcok_ellen/14655/

http://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/hogyan_tavolithatok_el_a_karcolasok-7288

Szerintem egyre jobban el kell gondolkodnom a fólián..... :omg:

Link to comment
Megosztás:

A véleményeteket szeretném kérni, külföldi utazással kapcsolatban...
Ha jól emlékszem meséltem már az egyik jóbarátomról aki több évig nem cserélt olajat a régi ezres Swiftben, meg, hogy volt nálam kölcsön ez a csodajárgány...
Annak ellenére hogy az autóval kapcsolatosan ennyire hanyag, sikerült elvégeznie az egyik legnehezebb szak mesterképzését a Corvinuson, és egyébként egy nagyon jófej srác...
Sikerült felvételt nyernie egy egyéves további képzésre Hollandiába, Amszterdamba ill. a barátnőjének is csak egy másik holland városba onnan 60km-re...
Mivel kollégiumba költöznek, segítek nekik kiköltözni az Astrával, illetve felvetődött, hogy mi lenne ha az emlegetett Swiftet is kivinnénk, hogy hétvégente az egymás közötti 60km-es távot relatíve olcsón megtehesse, mivel a tömegközlekedés baromi drága, havi 30-40ezer elmenne rá...
Na most a kisautóban mióta kicsit hozzám került elkezdtem unszolni, sok minden ki lett cserélve, így szervizelés szempontjából már jól áll... Összes folyadék, összes szűrő, vezérlés, gumik, gyertyák... DE bő 5 éve a jobb eleje törött, sajnos alacsony sebességgel nekicsúszott egy kerítés betonalapjának, ennek ellenére "okosba" a műszaki vizsga el van intézve rá (illetékes személy remélem nem olvassa :D)... Persze az autó járóképessé lett téve, és biztonságosan használható, de korrektül megjavítani csak a jobb első negyed cseréjével, elég költségesen lehetne... A lámpa fülei letörtek, a lökhárító törött, cserére szorul, a motortartó bak nem teljesen gyári megoldású a motorháztető olyan hatást kelt mintha nem lenne rendesen lecsukva... A kipufogó kilyukadt, búg (ez mindenképpen cserélve lesz, nem egy nagy összeg) a katalizátor már nem hozza az elvárt értékeket de ez nem annyira érdekes... A bal első reflektor valamiért nem világít, izzócsere, biztosíték volt nézve... Viszont még több mint egy évig érvényes a műszaki vizsga, természetesen minden be van rá fizetve... Szerintetek a felsorolt hibákkal neki szabad-e vágni ennek a bő 1400km-nek, (nem egy esetleges lerobbanás miatt, vagy mert veszélyes ezzel a kocsival, hanem) olyan szempontból, hogy egy Osztrák, Német, vagy Holland rendőr megállítja az autót és azt mondja, hogy eddig és ne tovább... Egyik ismerősöm azt mondta, hogy ha láthatóan nem füstöl az autó illetve nem feketemunkás kinézetű a barátom akkor nem fognak belekötni, nyugodtan el lehet indulni...
Persze a távot valami higgadt utazótempóban tenné meg az autó 80-110km/h között...
Az az igazság, hogy épp elég költség neki az utazás, az egyévi tanulmány, a szállás, nem nagyon szeretne költeni az autóra, az utóbbi években is alig használta, évente maximum 3-4 ezret... Bocsi a regényért, köszi a válaszotokat, tapasztalatokat előre is...

Képek:
a1_2014_5_11_k1j7zwlk8k_tn.jpg
a1_2014_5_11_kdgcxeus3h_tn.jpg
a1_2014_5_11_u9s1fbfvog_tn.jpg

Módosítva : harmlevi
Link to comment
Megosztás:

Hát... bármi van is, még mindig mondhatod hogy fél órával ezelőtt jöttek neked egy parkolóban...

Másrészről viszont látnod kéne a román meg ukrán vendégmunkásokat hogy micsoda ócskavasakkal gurulnak el lábon akár Spanyolországig...

Köszi a választ, akkor remélve, hogy a kisautó kibírja, nagy valószínűséggel nekivág az útnak augusztusban egy alapos átnézés után... :) A kipufogó ki lesz cserélve, iszonyatos hangja van, hegeszthetetlen állapotban van már... A katalizátor nagy valószínűséggel marad, valahogy átvarázsolták a műszakin eddig is, jövő júliusig nincs is ezzel gond, bár nem tudom, az ócskavastelepen egy használt katalizátorért mennyit adhatnak :D... Mindenesetre valamiért csak tönkrement a régi is, valószínű zsebbe nyúlósabb a dolog, ha az okait ki szeretnénk deríteni...

Kicsit optikailag is fel lesz javítva az autó, hogy ne legyen ennyire szomorú kinézetű...

Lökhárítót hegesztetett már itt valaki, milyen árakra kell számítani? Esetleg valami olcsó házilagos megoldás az utólagos fényezésre? A cél nem az igényesség, hanem hogy távolabbról nézve jobb legyen, mint volt http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/festekek/muanyag-festekek/-MO004085 Ilyet használt már valaki?

Borzalmas ezeket leírni is, velem ellentétben a barátomnak ez az autó csupán egy használati tárgy, én egyszerűen nem tudnám elviselni, ha az enyém így nézne ki... <_< Persze a keret szűkös, így a tanulmányok mellett, inkább örömteli, hogy legalább egy ilyen van, illetve van egy ésszerű határ ami fölött már nem érdemes egy ennyire értéktelen autóra rákölteni, inkább a barátnőre, ráadásul ha minden összejön 1-2 év múlva vehet valami értelmesebb állapotú járgányt, ebbe meg még az úttal együtt is beletesz max. szűk 10ezret, utána elengedheti a kezét... :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ, akkor remélve, hogy a kisautó kibírja, nagy valószínűséggel nekivág az útnak augusztusban egy alapos átnézés után... :) A kipufogó ki lesz cserélve, iszonyatos hangja van, hegeszthetetlen állapotban van már... A katalizátor nagy valószínűséggel marad, valahogy átvarázsolták a műszakin eddig is, jövő júliusig nincs is ezzel gond, bár nem tudom, az ócskavastelepen egy használt katalizátorért mennyit adhatnak :D... Mindenesetre valamiért csak tönkrement a régi is, valószínű zsebbe nyúlósabb a dolog, ha az okait ki szeretnénk deríteni...

Kicsit optikailag is fel lesz javítva az autó, hogy ne legyen ennyire szomorú kinézetű...

Lökhárítót hegesztetett már itt valaki, milyen árakra kell számítani? Esetleg valami olcsó házilagos megoldás az utólagos fényezésre? A cél nem az igényesség, hanem hogy távolabbról nézve jobb legyen, mint volt http://www.bardiauto.hu/webshop/felszerelesi-cikkek/festekek/muanyag-festekek/-MO004085 Ilyet használt már valaki?

Borzalmas ezeket leírni is, velem ellentétben a barátomnak ez az autó csupán egy használati tárgy, én egyszerűen nem tudnám elviselni, ha az enyém így nézne ki... <_< Persze a keret szűkös, így a tanulmányok mellett, inkább örömteli, hogy legalább egy ilyen van, illetve van egy ésszerű határ ami fölött már nem érdemes egy ennyire értéktelen autóra rákölteni, inkább a barátnőre, ráadásul ha minden összejön 1-2 év múlva vehet valami értelmesebb állapotú járgányt, ebbe meg még az úttal együtt is beletesz max. szűk 10ezret, utána elengedheti a kezét... :D

Off Ignissel annó elkaptam egy kutyát. Keresztbe 2 helyen is elrepedt a lökös, olyan 30 cm hosszan, illetve eltörött a ködlámpa tartója is. 5.000Ft volt a hegesztés, igaz ez számla nélkül ment. A fényezése szintén számla nélkül volt 30.000Ft.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

van valakinek ötlete, hogyan tudnám leszedni a Caravanom hátuljáról a feliratokat?

/ugye jól tudom, hogy csak középen a jel alatt van furat, a többi pedig ragasztott?/

Szia!

igen jól tudod csak ott van!

szerintem óvatosan letudod tapétavágóval.

annak vékony a pengéje én legalább is azzal láttam mikor szedték le.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A tapétavágóval/szikével én nem kísérleteznék, egy óvatlan mozdulat és megkarcolja a fényezést. Akkor már sokkal jobb ha hőlégfúvóval melegíted (ne túl közelről és ne a legerősebb fokozaton), ettől megolvad a ragasztó, közben pedig vékony damillal elválasztod a feliratot a karosszériától. Az esetlegesen a fényezett elemen maradó ragasztót lakkbenzines ronggyal tudod eltávolítani.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

van valakinek ötlete, hogyan tudnám leszedni a Caravanom hátuljáról a feliratokat?

/ugye jól tudom, hogy csak középen a jel alatt van furat, a többi pedig ragasztott?/

Ha nincs hőlégfúvó akkor megteszi egy hajszárító is + damil ahogy tgabika76 irta.

Én is így szedtem le annyi különbséggel, hogy a hajszárító csak dísznek kellett mert elötte egy órát állt a tűző napon az elég volt neki.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

van valakinek ötlete, hogyan tudnám leszedni a Caravanom hátuljáról a feliratokat?

/ugye jól tudom, hogy csak középen a jel alatt van furat, a többi pedig ragasztott?/

A tapétavágóval/szikével én nem kísérleteznék, egy óvatlan mozdulat és megkarcolja a fényezést. Akkor már sokkal jobb ha hőlégfúvóval melegíted (ne túl közelről és ne a legerősebb fokozaton), ettől megolvad a ragasztó, közben pedig vékony damillal elválasztod a feliratot a karosszériától. Az esetlegesen a fényezett elemen maradó ragasztót lakkbenzines ronggyal tudod eltávolítani.

Ha nincs hőlégfúvó akkor megteszi egy hajszárító is + damil ahogy tgabika76 irta.

Én is így szedtem le annyi különbséggel, hogy a hajszárító csak dísznek kellett mert elötte egy órát állt a tűző napon az elég volt neki.

Most már csak abban kell bízni, hogy gyári ragasztású a felirat. Mert ha már hozzá volt nyúlva, akkor bizony azért sokféle ragasztó létezik/van a fényező/karosszériás "tarsolyában"... :D

Azonban a szikés megoldást én sem javasolnám. Biztosan van olyan kézügyességű ember aki ezt bevállalja és nincs belőle gond, de én nem tanácsolnám. Akkor inkább már egy műanyaglapkát kell alátolni melegítés után (hőlégfúvóval vigyázni kell, azzal azért meg is lehet égetni a fényezést).

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Köszönöm szépen a válaszokat, amint kicsit jobb idő lesz, nekilátok.

Más:

van köztetek olyan, aki lefóliáztatta / más színűre festette esetleg/ Caravan tetejét? csak a sínek között

Tervben van, de megnéznék róla esetleg pár képet, hogyan mutatna /próbáltam keresni képet neten, de nem találtam/

Link to comment
Megosztás:

Egy apró kérdés: Ti vártok az autóval a hűtőventilátor leállásáig? Arra gondolok, hogy ha bekapcsolt/működik éppen de megérkeztetek a célhoz, akkor vártok vele amíg visszahűl és akkor állítjátok le az autót, vagy ua a procedurát követve jártok el mintha nem menne a hűtés (tehát leállítjátok azt' csókolom)?

Módosítva : Janó32
Link to comment
Megosztás:

Egy apró kérdés: Ti vártok az autóval a hűtőventilátor leállásáig? Arra gondolok, hogy ha bekapcsolt/működik éppen de megérkeztetek a célhoz, akkor vártok vele amíg visszahűl és akkor állítjátok le az autót, vagy ua a procedurát követve jártok el mintha nem menne a hűtés (tehát leállítjátok azt' csókolom)?

Nekem általában akkor kapcsol be pont,mikor nyitom a garázsajtót.Leállok és leállítom.Majd lehül éjjel:)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Egy apró kérdés: Ti vártok az autóval a hűtőventilátor leállásáig? Arra gondolok, hogy ha bekapcsolt/működik éppen de megérkeztetek a célhoz, akkor vártok vele amíg visszahűl és akkor állítjátok le az autót, vagy ua a procedurát követve jártok el mintha nem menne a hűtés (tehát leállítjátok azt' csókolom)?

Hát velem ez nem szokott előfordulni.

De ajánlott megvárni. Nem is megy sokáig. (ebben a szélviharban bekapcsolt neked? Nem csak megtekerte a szél? :D )

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Gondolod, hogy az az 5, nagyon extrém esetben 10 fok hőmérsékletkülönbség, ami járó és álló ventilátor között van, az számít bármit is? Sokkal fontosabb, hogy egy erősebb hajtás után ne állítsd le azonnal.

Nem tudom hogy számít-e (előző Astra-nál megvártam, de ott lehetett hallani -és érezni- ha épp megy, ennél fülelni kell rendesen még kinyitott ajtónál is), csak ma bevillant ez a kérdés amikor leparkoltam de előtte pár perccel bekacsolt... Szomszéd VW-je leállítás után berregni szokott a parkolóban fél-egy percig (miután lezárta kocsit)...

Hát velem ez nem szokott előfordulni.

De ajánlott megvárni. Nem is megy sokáig. (ebben a szélviharban bekapcsolt neked? Nem csak megtekerte a szél? :D )

6-7km városi poroszkálás után be szokott kapcsolni, csak hidegebb időkben nem (10 fok volt ma, az azért nem hideg)...

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom hogy számít-e (előző Astra-nál megvártam, de ott lehetett hallani -és érezni- ha épp megy, ennél fülelni kell rendesen még kinyitott ajtónál is), csak ma bevillant ez a kérdés amikor leparkoltam de előtte pár perccel bekacsolt... Szomszéd VW-je leállítás után berregni szokott a parkolóban fél-egy percig (miután lezárta kocsit)...

6-7km városi poroszkálás után be szokott kapcsolni, csak hidegebb időkben nem (10 fok volt ma, az azért nem hideg)...

Jah, nálam ez nem fordul elő, mert nem poroszkálok. :) Nekem majdnem ennyi kell, mire bemelegszik üzemi hőfokra. Persze külső hőmérséklet függő. :)

Link to comment
Megosztás:

Szia! Igen! Nagyon szeretem. DV-nek köszönhetjük itt jópáran!

Ezek szerint nem tapasztaltál semmi rendellenességet a megbolygatás ellenére? Pontosan miként mükszik? Egy gombnyomás és amíg villan az index felhúzza? Vagy csak a második reteszelés jelre? Vagy lenyomva kell tartani amíg fel nem húzta?

Link to comment
Megosztás:

Ezek szerint nem tapasztaltál semmi rendellenességet a megbolygatás ellenére? Pontosan miként mükszik? Egy gombnyomás és amíg villan az index felhúzza? Vagy csak a második reteszelés jelre? Vagy lenyomva kell tartani amíg fel nem húzta?

A második gombnyomásra húzza fel reteszeléskor. Legalábbis nekem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.