Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Nem tudom, de én mióta kocsival erre járok, mindig úgy megyek.

Vezetési élménynek meg nem a kocsi való, azért vettem motort.... (Majd ha lesz rá lehetőség, akkor valami 1.9-2.0 dieselt veszek, az már megy, de ez az 1.4-es nem mondható élménynek. :D )

Jah, tudom mire gondolsz. Kedves cimborám is lecserélte a jó kis Corsa C-t (1.2 16v, igaz hogy egy busz ment bele hátulról) egy 2006-os 1.8 TDCI Focus kombira (gyarapodik a családjuk hamarosan). Nagyon jól megy a kocsi, csilivili meg minden, de tegnap sörözés keretén belül is arról csevegtünk, hogy megy csak meg ne álljon rajta valami... Márpedig semmi sem örök. Nekem ez a gondom a modern dízelekkel, ha nem pénzkereseti eszköz és nincs két évente autócsere, akkor csúnyán drága tud lenni. Mondjuk Ő évente a munkába járással a Corsa-hoz képest kb 120 ezeret spórol majd a Focus-al, kérdés mennyit kell majd egyébre költeni. Ha három évig nem lesz gáz, akkor lehet nullás már ha komolyan bele kell nyúlni de az "élmény", használati érték messze több mint egy Corsa, ha meg nem kell belenyúlni komolyabban, akkor pluszos a mutatvány (igaz, Ő évente 3x-4x annyit megy mint én). (Kolléga 2008-as dci Clio III-asa közeledve a 150k km-hez már mutatja a sz.póroller jeleit...) Én a modern benzin-turbó világától is tartok mondjuk... 10 év múlva már nem tudom mi lesz a jó választás használtan...

Link to comment
Megosztás:

Csicso

Kicsit kacifàntosan irtam a fogyasztàst de fèlre èrtès ne essèkèn ugy mèrem hogy nem 100km-ert megyek hanem 400felett ès ugy jön ki az àtlag 5,xx ...

Habàr jo lenne ha 400km re jönne ki az 5-6 liter:-)

Ès igen sokat lehet sporolni az odafigyelèssel nekem direkt nincs nagyon megtankolva semmi plusz nincs benne ne keljen cipelni feleslegesen a gumik enyhèn tul vannak fujva avagy Nèmetesen :-) Aki tudja melyik filmben ismerik fel az elkövetöket az nyerhet egy hangszorot....segitek E500 kerekeiröl van szo :-)

Akkor hogyan tudod pontosan lemérni a fogyasztást? :huh:

Link to comment
Megosztás:

:-) De motorozok,csak most lecserèltük egy lassab jobban pakolhatobb gèpre...

Most egy Piaggio x9 EVO-val jàrkàlunk az asszonyal teljesen jo ez is söt... :-)

Akkor ezen alkalombol üdvözlöm a KEDVES MOTOROS TÀRSAKAT :-)

Széles utat neked is! ;) Nem is olyan kicsi az a robogó! ;) Majdnem mint az én motorom. :)

Jah, tudom mire gondolsz. Kedves cimborám is lecserélte a jó kis Corsa C-t (1.2 16v, igaz hogy egy busz ment bele hátulról) egy 2006-os 1.8 TDCI Focus kombira (gyarapodik a családjuk hamarosan). Nagyon jól megy a kocsi, csilivili meg minden, de tegnap sörözés keretén belül is arról csevegtünk, hogy megy csak meg ne álljon rajta valami... Márpedig semmi sem örök. Nekem ez a gondom a modern dízelekkel, ha nem pénzkereseti eszköz és nincs két évente autócsere, akkor csúnyán drága tud lenni. Mondjuk Ő évente a munkába járással a Corsa-hoz képest kb 120 ezeret spórol majd a Focus-al, kérdés mennyit kell majd egyébre költeni. Ha három évig nem lesz gáz, akkor lehet nullás már ha komolyan bele kell nyúlni de az "élmény", használati érték messze több mint egy Corsa, ha meg nem kell belenyúlni komolyabban, akkor pluszos a mutatvány (igaz, Ő évente 3x-4x annyit megy mint én). (Kolléga 2008-as dci Clio III-asa közeledve a 150k km-hez már mutatja a sz.póroller jeleit...) Én a modern benzin-turbó világától is tartok mondjuk... 10 év múlva már nem tudom mi lesz a jó választás használtan...

Igen, a diesel az már csak ilyen. De ahogy írod a benzint is telepakolják mind ilyen finom dolgokkal, turbó, kettős tömegű lendkerék, és nem sokkal olcsóbb a javítása már, mint a dieselekenk. Igaz ott meg még az adagoló, részecskeszűrő...

Amúgy a mai modern autók elektronikailag nagyon el vannak már szállva. Minek a LED meghajtáshoz mikroprocesszor? Sok autóipari partnerünk van, és egyre érdekesebb járműelektronikákat dobnak a piacra. Elbonyolítva, pedig sokkal egyszerűbben is meg lehetne oldani ugyanazt... Nem tudom mit lesz így érdemes venni.... :(

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Akkor hogyan tudod pontosan lemérni a fogyasztást

Jogos az 5 pont.mert nem teljesen pont 100km-re van levetítve hisz átlagot számolok így húzza a jobb a roszabb fogyasztást....így Optimistán mondhatom akár 4 litert is ehet a gép mert ha rugom neki és 7,5-öt eszik akkor kiegészítik egymást............ /Ez csak vicc..../

Elmegyek a kútra tankolok 10.000ft-ért Omw Max Motion 95-ös benzint elteszem a számlát azon rajta van mikor mennyit és mennyiért kaptam.......addig megyek amíg el nem kezd sárgán világítani a lámpa és újra tankolok,de mivel tudom mennyit eszik így tudok kalkulálni mikor kell újra tankolnom.

Én nem az vagyok,hogy kattanásig tankolom elmegyek egy 100-ast és újra kattanásig rakom....

Ád 1,ha elindulok pont 100km mulva lesz benzin kút???

Ád2,vajon ugyan olyan kút lesz mert nem tudom meddig ér le a pisztoly....

Ád3,biztos vízszintben van az autó.....

Ád4,amikor elsőre lekattan a pisztoly akkor csak felhabzik a benzin vagy bugyborékol a levegőztetőjében...

Tudom sok marhaságot hordok össze biztos egyszerűbb ennél a dolog,de egy biztos 6 LITER ALATT ESZIK AZ AUTÓM ÉS ÖRÜLÖK NAGYON.

Nekem ez számít X Pénzből mennyi Kilómétert tudok elmenni.....

Ha most tankolok a Madaras kúton 10.000ft ért és csak 380-400km-ert tudok elmenni belőle viszont kaptam majdnem 26 liter benzint Vagy

Tankolok az OMW kúton ugyan csak 10.000ft ért és elmegyek 430-450km-ert pedig csak 24 liter benzint kaptam.......

Tök mindegy számomra mennyi benzint kapok csak mennyen el az autóm 10.000ft ból több mint 400km-ert ......

Remélem érthető voltam ugyan kaptam egy kis ,,Erjedt"szőlő levet és Marhaságokat írok :-)

Szép estét Mindenkinek !

Link to comment
Megosztás:

Széles utat neked is! ;) Nem is olyan kicsi az a robogó! ;) Majdnem mint az én motorom. :)

Igen, a diesel az már csak ilyen. De ahogy írod a benzint is telepakolják mind ilyen finom dolgokkal, turbó, kettős tömegű lendkerék, és nem sokkal olcsóbb a javítása már, mint a dieselekenk. Igaz ott meg még az adagoló, részecskeszűrő...

Amúgy a mai modern autók elektronikailag nagyon el vannak már szállva. Minek a LED meghajtáshoz mikroprocesszor? Sok autóipari partnerünk van, és egyre érdekesebb járműelektronikákat dobnak a piacra. Elbonyolítva, pedig sokkal egyszerűbben is meg lehetne oldani ugyanazt... Nem tudom mit lesz így érdemes venni.... :(

SZÉLES UTAT ÉS GUMI FÁKAT MEG SZALAG KORLÁT MENTES KANYART :-)

Ja a kalapos szuzikis embereket kifelejtettem.....

ÉS te milyen vassal gurulsz ha szabad megkérdeznem?

Egyébként 6 éves korom óta motorozok igy volt már egy pár vas ,,alattam" :-)

Relatív gyenge meg húzni kell az emelkedőn ha személlyel megyek,viszont királyul lehet Szop..tni az autósokat,mert ez csak egy robogó há biztos nem megy......120nál már ellustul :-) /2 személyel/

Mindenkinél van szebb okosabb és Gyorsabb..... tessék kimenni az AutoBahn-ra és meg lehet nézni .....Supra leveri a Porschét aztán jön egy Golf 1 Vr6 BiTurbó ami oda veri a Suprát csak épp jön egy LOTUS OMEGA Evolution 500 megpiszkálva és 340-ig nincs meg állás :-) Kitalált meg nem történt eset......

Link to comment
Megosztás:

Jah, tudom mire gondolsz. Kedves cimborám is lecserélte a jó kis Corsa C-t (1.2 16v, igaz hogy egy busz ment bele hátulról) egy 2006-os 1.8 TDCI Focus kombira (gyarapodik a családjuk hamarosan). Nagyon jól megy a kocsi, csilivili meg minden, de tegnap sörözés keretén belül is arról csevegtünk, hogy megy csak meg ne álljon rajta valami... Márpedig semmi sem örök. Nekem ez a gondom a modern dízelekkel, ha nem pénzkereseti eszköz és nincs két évente autócsere, akkor csúnyán drága tud lenni. Mondjuk Ő évente a munkába járással a Corsa-hoz képest kb 120 ezeret spórol majd a Focus-al, kérdés mennyit kell majd egyébre költeni. Ha három évig nem lesz gáz, akkor lehet nullás már ha komolyan bele kell nyúlni de az "élmény", használati érték messze több mint egy Corsa, ha meg nem kell belenyúlni komolyabban, akkor pluszos a mutatvány (igaz, Ő évente 3x-4x annyit megy mint én). (Kolléga 2008-as dci Clio III-asa közeledve a 150k km-hez már mutatja a sz.póroller jeleit...) Én a modern benzin-turbó világától is tartok mondjuk... 10 év múlva már nem tudom mi lesz a jó választás használtan...

Én VW bogarat veszek 10 év múlva :)Talán még lesz ami megy.

Link to comment
Megosztás:

Én VW bogarat veszek 10 év múlva :)Talán még lesz ami megy.

Feltételezem, hogy nem a mostani TSI féle Beetle-re gondolsz... :icon10:

Más:

Neked ua motorral szerelt az autód, így lenne egy kérdésem: mikor kapcsol be a motor hűtése nálad? Ma elég meleg idő volt felénk (25 fok), sikerült araszolgatni a városban, a mutató már 90 és 100 közt volt félúton, de nem kapcsolt be... (Előző gépemen -1.6 8v F Astra- mikor a mutató rátévedt a 90-re már kapcsolt is...)

Link to comment
Megosztás:

Feltételezem, hogy nem a mostani TSI féle Beetle-re gondolsz... :icon10:

Más:

Neked ua motorral szerelt az autód, így lenne egy kérdésem: mikor kapcsol be a motor hűtése nálad? Ma elég meleg idő volt felénk (25 fok), sikerült araszolgatni a városban, a mutató már 90 és 100 közt volt félúton, de nem kapcsolt be... (Előző gépemen -1.6 8v F Astra- mikor a mutató rátévedt a 90-re már kapcsolt is...)

A régi bogárra gondoltam természetesen :icon1: Nekem akkor kapcsol be mikor függőlegesen áll a hőfokmutató.Azt nem tudom akkor hány fokos lehet.Tartós menetben egy kicsit alatta áll.Általában akkor kapcsol,be mikor hazaérek és nyitom a garázsajtót.Menet közben nem is hallom ha bekapcsol.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Feltételezem, hogy nem a mostani TSI féle Beetle-re gondolsz... :icon10:

Más:

Neked ua motorral szerelt az autód, így lenne egy kérdésem: mikor kapcsol be a motor hűtése nálad? Ma elég meleg idő volt felénk (25 fok), sikerült araszolgatni a városban, a mutató már 90 és 100 közt volt félúton, de nem kapcsolt be... (Előző gépemen -1.6 8v F Astra- mikor a mutató rátévedt a 90-re már kapcsolt is...)

Nekem 90fok előtt egy picivel kapcsol be a ventillátor,de szerintem ez a hőgombátol is függ,persze nekem szinte minden új az autóban így ez is meg a folyadék is....

Kérdés!!!!

LE kellene cserélnem a közép dobot meg a hátsó kipufógót csak azt nem tudom milyet merjek bevállalni,ha még van egy pici hangja is nem bánom viszont nagyon bután tud kinézni a sport dob az Astrákon :-)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

SZÉLES UTAT ÉS GUMI FÁKAT MEG SZALAG KORLÁT MENTES KANYART :-)

Ja a kalapos szuzikis embereket kifelejtettem.....

ÉS te milyen vassal gurulsz ha szabad megkérdeznem?

Egyébként 6 éves korom óta motorozok igy volt már egy pár vas ,,alattam" :-)

Relatív gyenge meg húzni kell az emelkedőn ha személlyel megyek,viszont királyul lehet Szop..tni az autósokat,mert ez csak egy robogó há biztos nem megy......120nál már ellustul :-) /2 személyel/

Mindenkinél van szebb okosabb és Gyorsabb..... tessék kimenni az AutoBahn-ra és meg lehet nézni .....Supra leveri a Porschét aztán jön egy Golf 1 Vr6 BiTurbó ami oda veri a Suprát csak épp jön egy LOTUS OMEGA Evolution 500 megpiszkálva és 340-ig nincs meg állás :-) Kitalált meg nem történt eset......

Hát a 650-ből nincs nagy választék, egy 2000-es SV650S-el ;)

Link to comment
Megosztás:

SZÉLES UTAT ÉS GUMI FÁKAT MEG SZALAG KORLÁT MENTES KANYART :-)

Ja a kalapos szuzikis embereket kifelejtettem.....

ÉS te milyen vassal gurulsz ha szabad megkérdeznem?

Egyébként 6 éves korom óta motorozok igy volt már egy pár vas ,,alattam" :-)

Relatív gyenge meg húzni kell az emelkedőn ha személlyel megyek,viszont királyul lehet Szop..tni az autósokat,mert ez csak egy robogó há biztos nem megy......120nál már ellustul :-) /2 személyel/

Én is robogóra váltottam, városi közlekedésre az a legjobb, illetve az utasnak meg marha kényelmes. Egy Suzuki Burgman 400 K2-est vettem alig két hónapja. Jól is fogyaszt, főleg munkába járós motornak tartom, de alkalmas túrázásra is, akár utassal.

13 évesen kaptam egy Simson Swarblit, akkor kezdődött...

Azért még nézegetem a komolyabb túragépeket, egyszer ha nyerek a lottón, egy CB1300S befigyel majd. :wub:

Link to comment
Megosztás:

Mindenkinél van szebb okosabb és Gyorsabb..... tessék kimenni az AutoBahn-ra és meg lehet nézni .....Supra leveri a Porschét aztán jön egy Golf 1 Vr6 BiTurbó ami oda veri a Suprát csak épp jön egy LOTUS OMEGA Evolution 500 megpiszkálva és 340-ig nincs meg állás :-) Kitalált meg nem történt eset......

A tuning megint egy külön kategória, ahol gyakorlatilag nincs határ, viszont sok az őrült.

Link to comment
Megosztás:

Hát a 650-ből nincs nagy választék, egy 2000-es SV650S-el ;)

Dehogy nincs... Suzuki DL 650, DR-650, GSX-F 650, GSF-650, Burgman 650, Yamaha XVS 650, XJ-650, Kawasaki KLR-650, Aprilia Pegaso 650, Honda NTV-650, NX-650, és ez csak így hirtelen, a teljesség igénye nélkül. :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Dehogy nincs... Suzuki DL 650, DR-650, GSX-F 650, GSF-650, Burgman 650, Yamaha XVS 650, XJ-650, Kawasaki KLR-650, Aprilia Pegaso 650, Honda NTV-650, NX-650, és ez csak így hirtelen, a teljesség igénye nélkül. :)

Én egy L1-es DL650-est hajtok :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem 90fok előtt egy picivel kapcsol be a ventillátor,de szerintem ez a hőgombátol is függ,persze nekem szinte minden új az autóban így ez is meg a folyadék is....

Kérdés!!!!

LE kellene cserélnem a közép dobot meg a hátsó kipufógót csak azt nem tudom milyet merjek bevállalni,ha még van egy pici hangja is nem bánom viszont nagyon bután tud kinézni a sport dob az Astrákon :-)

No igen, ez az, nekem is ott kapcsolt be anno az 1.6 8v....

Link to comment
Megosztás:

Kérdés!!!!

LE kellene cserélnem a közép dobot meg a hátsó kipufógót csak azt nem tudom milyet merjek bevállalni,ha még van egy pici hangja is nem bánom viszont nagyon bután tud kinézni a sport dob az Astrákon :-)

Mármint a sportdobon lévő végre gondolsz? Mert ugye maga a dob nem igazán látszik.

Link to comment
Megosztás:

No igen, ez az, nekem is ott kapcsolt be anno az 1.6 8v....

Óra szerint 91 foknál kapcsol a venti. OBD szerint az pont 100 fok. Nekem a hőfokmérőm 89 fokig pontos. Onnantól meg max 92 fokig megy föl a mutató, de valójában már 102-103 foknál jár a víz.

Tehát műszerrel lehet csak megtudni mikor kapcsol.

3 db Z14XE-nél néztem, 100-101 foknál kapcsol mindhárom.

Link to comment
Megosztás:

SZIASZTOK! NAGY HELP KELLENE!!!!

A hátsó ajtókárpitot már leszedtem mivel a gyári csipogót beraktuk. Itt voltak csavarok! NODE az első ajtókárpitnak hogy álljak neki? Ott mi a tipp? A vezető oldalon valami zörög benn.Nagyon idegesít, ha kicsit rányomok a kárpitra elhallgat. Olyan mintha valami drót rezonálna.

De az a helyzet, hogy elektromos ablakos, központizáras, elektromos tükrös....szóval mit csavarjak ki mit huzzak feszitsek meg...? :)

Nagyon köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Mármint a sportdobon lévő végre gondolsz? Mert ugye maga a dob nem igazán látszik.

Miért írja ki,hogy nem tudok küldeni üzenetet,mert elértem a limitet a/ napra......?????

A középdob az rendben van abból valami után gyártott teljesen megfelel,viszont a banán alakú gyári valami horror árban van drágább mint avlami sport dob picit vicces :blink: :blink: :blink:

A véget azt inkább egy sima egyszerű csővel kérném semmi csicsa,de a gyári tipusú sem zavar max csak az ára....

Link to comment
Megosztás:

SZIASZTOK! NAGY HELP KELLENE!!!!

A hátsó ajtókárpitot már leszedtem mivel a gyári csipogót beraktuk. Itt voltak csavarok! NODE az első ajtókárpitnak hogy álljak neki? Ott mi a tipp? A vezető oldalon valami zörög benn.Nagyon idegesít, ha kicsit rányomok a kárpitra elhallgat. Olyan mintha valami drót rezonálna.

De az a helyzet, hogy elektromos ablakos, központizáras, elektromos tükrös....szóval mit csavarjak ki mit huzzak feszitsek meg...? :)

Nagyon köszönöm!

Szia!

Nekem is picit zörög benne valami és ha oda teszem a kezem akkor abba hagyja.Érdekelne a mutatvány engem is,de Full elektromos minden így passz mit kellen szét szedni,meg hogy mi zörög egyáltalán...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem is picit zörög benne valami és ha oda teszem a kezem akkor abba hagyja.Érdekelne a mutatvány engem is,de Full elektromos minden így passz mit kellen szét szedni,meg hogy mi zörög egyáltalán...

Lényegében már csináltunk hasonlót, amoylan kis szolikonos mutatványnal, vékony gumival ragasztottuk be ...mindnet és megszünt minden zörgés.. de az nem G astra, és nemtom hogy ne barmoljak szét valamit ha a kárpitot leveszem. Igazából ha már az alját fe tudom nyitni és benézek alá talán rájövök......De azt hogy tegyem, hogy ne feszitsek meg sok vezetéket

Link to comment
Megosztás:

SZIASZTOK! NAGY HELP KELLENE!!!!

A hátsó ajtókárpitot már leszedtem mivel a gyári csipogót beraktuk. Itt voltak csavarok! NODE az első ajtókárpitnak hogy álljak neki? Ott mi a tipp? A vezető oldalon valami zörög benn.Nagyon idegesít, ha kicsit rányomok a kárpitra elhallgat. Olyan mintha valami drót rezonálna.

De az a helyzet, hogy elektromos ablakos, központizáras, elektromos tükrös....szóval mit csavarjak ki mit huzzak feszitsek meg...? :)

Nagyon köszönöm!

Stofl márkatársunk leírása: https://docs.google.com/file/d/0B282mpwg7ZdOMzdiMjBhYmUtNWM4Yy00YjNmLWI0NWMtMDJjNmU3OGZhNmEz/image?pagenumber=1&w=799

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.