Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Szia,

esete tudok felölteni képet a tábla hátuljáról, már amennyi látszik belőle. Otthoni gépen van fent kép.

Amúgy ki kell szedni az óracsoportot, a csatlakozóját le kell engedni a helyéről, a merevítésről le kell szedni a test kábelt, illetve a világítás kapcsolót és a csatlakozóját is ki kell szedni a helyéről. Ezek után az összes relét, és nagy biztosítékot ki kell szedni utána már kifér.

Köszi! Várom! Elég drasztikus beavatkozásnak tűnik. Mondjuk ha már kiszedem az óracsoportot, akkor az utánfutó visszajelzőjét is kiépítem, ha megtalálom a leírást.

Link to comment
Megosztás:

Én még soha nem cseréltem csavart nem is kell,csak a tömitőalátétet

Meghúzni sem kell izomból hiszen semmilyen igénybevételnek nincs kitéve, az alátét tömít :icon1:

Ha ki akarom tekerni előtte egy kicsit megkocogtatom a tetejét kalapáccsal(menetnek semmi baja nem lesz) és már indul is :D

A Fiatomnál még alátét sem volt... :huh:

Én sem szoktam csavart cserélni, és krovával olyan közepes erővel húzom meg. Nem szokott csöpögni.

Link to comment
Megosztás:

Köszi! Várom! Elég drasztikus beavatkozásnak tűnik. Mondjuk ha már kiszedem az óracsoportot, akkor az utánfutó visszajelzőjét is kiépítem, ha megtalálom a leírást.

Sajnos csak nagyon közeli kép van, nem emlékeztem pontosan hogyan fényképeztem már le.

Az 5-ös relé, az első ködlámpa feletti rész miatt fényképeztem.

Amúgy nem bonyolult szétszedni, megy mint az ágyba ...

Utánfutó kijelzőjéhez az óracsoport csatlakozójában a 7-es pin lesz amibe ki kell építeni a csatlakozást, különben az izzóra kell kötni a kábelt.

P1030596_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hát igen. Fehérváriként ezért nem Fehérváron vettem autót, inkább autóztam nagyobb távokat (is) és megnéztem jó párat (8-10db-ot, ebből a felét Fehérvár és környékén). Fehérváron valamiért az átlagnál drágábbak az autók és alkudni sem lehet úgy a kereskedőknél. Bárhova mentem el Fehérvárról (nem a főváros vagy a keleti határ), más világ fogadott, mint az autók állapotában (persze ott is volt elhasznált lerúgott darab de jellemzően jobb a választék), mint árban. Én 770-ért vettem egy 2002/07-es kombi 1.6-ot (Z16XE) "Cool" felszereltséggel, első tulajtól, vezetett szervizkönyvvel (119ezer km-el és talán rommás sem volt törve, a horpadásos sérüléséről képeket is adtak a javítás előttről, ill. a bevizsgálás jegyzőkönyvét is egyből nyomták a kezembe). Ráadásul márkakereskedésből garanciával (ami jól is jött, de ez egy más történet)... Ez nem a hirdető "hibája", Fehérváron egyszerűen ennyire magasak az árak... A jó ég tudja hogy miért...

Persze hogy melyik használtautóban mi "rejtőzik" (melyik a jobb vétel) az csak idővel derül ki...

Link to comment
Megosztás:

Nézegettem a Hasznaltauto.hu oldalát, és azt tapasztaltam hogy mindegyik márkánál alap a fedélzeti számítógép, csak a szaros Opelnél nem.

A J-tő kezdve van csak alapból benne.

Dehogy alap. Nézz meg egy korabeli ua felszereltségű Focus-t, Corolla-t, Megane-t, Octavia I-et vagy Golf IV-et (hirtelen ennyi jutott eszembe), azokban sincs...

Link to comment
Megosztás:

2007-es évjárattól nézegettem kocsikat és az alapján mondtam.Néztem a Focust, Octaviat,Renault, meg mindent..

Mert Kelet-Európában megveszik a német autót csak azért, mert német, így a német gyártó szépen ki is spórol belőle mindent, ha az itteni piacra gyártja. Francáit nem veszik meg csak azért, mert francia, ezért annak muszáj többet nyújtania. Ugyanez részben igaz a Fordra is, meg kb. minden más alsó-, alsóközép- és középkategóriás járműre, ami nem német. Octavia is azért jobban felszerelt, mert még mindig valamennyire lenézik, csak mert Skoda, még ha semmi köze sincs a 20+ évvel ezelőtti Skodához.

Link to comment
Megosztás:

2007-es évjárattól nézegettem kocsikat és az alapján mondtam.Néztem a Focust, Octaviat,Renault, meg mindent..

Hát akkor ott a hiba. Az Astra Classic-ot ne hasonlítsd össze a 2007-es Focus II-vel, Octavia II-vel, Megane III-al (és sorolhatnám) mivel nem egy generáció. 2007-ben mennyibe is került a Classic II? Egy Focus II, Octavia II? Már csak ezért sem szabad egy kalap alá venni. (2007-ben H Astra is már rég piacon volt, azokkal inkább összevethetőek a felszereltségek, paraméterek.)

Mert Kelet-Európában megveszik a német autót csak azért, mert német, így a német gyártó szépen ki is spórol belőle mindent, ha az itteni piacra gyártja. Francáit nem veszik meg csak azért, mert francia, ezért annak muszáj többet nyújtania. Ugyanez részben igaz a Fordra is, meg kb. minden más alsó-, alsóközép- és középkategóriás járműre, ami nem német. Octavia is azért jobban felszerelt, mert még mindig valamennyire lenézik, csak mert Skoda, még ha semmi köze sincs a 20+ évvel ezelőtti Skodához.

Ezzel csak részben tudok egyet érteni. Az Opel-ek jól felszereltek (kategória átlagot tudják). Gyakran az a baj az összehasonlításokkal, hogy más-más generációt és más-más felszereltségi szintet vesznek alapul. Pl. 2007-ben egy Octavia II legalább másfél millióval többe került, természetesen többet is nyújt ennyiért... Ha kategóriát nézel, pl. 2005-ös 1.4 Classic II vs Focus I 1.4, már is látszik hogy a Ford-ban kevesebb minden van gyárilag extraként, sőt motorizáltságban sem éppen jeleskedik (és ua igaz pl a 2005-ös Golf IV-re). Én ezt így látom.

Link to comment
Megosztás:

Az almának más a formája meg az íze is, mint a körtének, pedig fán terem mindkettő és gyümölcsök. Ha ez neked fáj, ne nézz opelt.

Igazad van!

És mire is jó a fedélzeti kompjúter? :D

Kiírja a fogyasztást, amit számol, de az nem fedi a valóságot általában...

Inkább egy beépített GPS, meg színes kijelzöjű rádió, de az meg ha nem alap, annak pedig arany ára van....

Link to comment
Megosztás:

Van fedélzeti számítógépem meg egyéb utólagos extrák, csak mivel szivesen lecserélném a kocsit ezért nézelődök.

Elöszőr az Opeleket néztem és akkor állapítottam meg ezt a dolgot, ami meglepett.Ennyi az egész.

Egy a lényeg: bármit választasz is, sose egy újabb generációval és/vagy "nagyobb" kategóriával mérd össze tudásban, mert sosem leszel elégedett....

Választék viszont van bőven, nem kötelező megvenni a leggyatrábban felszereltet.

Ez oké, de tényleg nagyon kevésbe tették bele a fedélzetit, ez azért kicsit fura. Talán még az NJoy-ban sincs (ha jól emlékszem)... Azért pl a nagy rivális Focus I-ben már a második szinttől benne volt szériában. Bár azt nem tudom hogy G-nél mi a második felszereltség (Comfort? Cool? NJoy?), de ezekben úgy rémlik hogy nincs....

Link to comment
Megosztás:

Janó32, grofbandi!

Köszi az infókat, azt hiszem még pár évet várok vele mire neki mernék állni hogy megcsináljam a saját autóm képmását, főleg hogy még talán akkor sem sikerülne :D

Jó kézügyességetek van hogy ilyet megtudtok csinálni.

Janó, ha már ennyi képet feltettél, akkor majd a végeredményt is tessék bemutatni az eredeti viszonyításában ;)

No, összeállt... Mivel még mindig nem tudom hogy miként lehet az oldalra közvetlenül beszúrni képet úgy hogy megjelenjen, így maradnak a linkek.

A "gyári" modell:

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1MEj6N964QSt88sioFS8h3K29m1p5W6kMe7fuQj1cDy1IgcNR5R4HtY9piTClCAC3DiNPHHr2nlC9lvSe2K1dQQI395tGmth0LH&bid=1

A "minta":

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1bSe6t2hk1dOXXiDe71AnkdX36Y4aFB6BHDP4tS4rn873lXuqj4n0k089K4o2cd10POkL4SfRJv8y2vX0LR1rQW0OSKNL4fFy75&bid=1

Az eredmény (a vaku miatt a szín csalóka, majd napfényben is lefényképezem):

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1sRFtTE0ulIY88NNeT2kDd0h1P9C7mEB57EydegADDaa4E8lCyh6A6gSH4cBYf42VvcPflXvcnuS85q9Y7ffO9W71d878aC0r10&bid=1

Még dolgozom a dísztárcsán, méret még nem 100%-os, kicsit kellett is szépíteni a képen (ma esti kép, bocs a minőségért):

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1DwLbni7d13tiiii52U1qiXH8697rG6UFGGP62KOgca35NyTwombeTXUp4T3i5fnig3AR1F89l09QS7ykx63UYl8EBcr5PrKwWJ&bid=1

A végső beltér (nem mitha olyan sok látható lenne belőle):

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1JMTts3PFlI9iNXNMGgWTm73o40kMlPduyT1CK58puPeiS900h9Lb8P7bV8uqCKhGJb1rrtM0L3cuqj7OuXrBX8P7tk2b4UcI0x&bid=1

Tehát ha valaki nem normális, sőt megszállott, akkor ilyet össze tud hozni a polcra némi pénzből és némi kézügyességgel.

Módosítva : Janó32
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Teljesült egy nagy álmom és egy csodaszép G Astra tulajdonosa lettem :-)

Németektől sikerült megszerezni iszonyat jó állapotban és egész különleges extrákkal...

Pl.:4 légzsák,4 elektromos ablak,elektromos napfénytető ,gyári Delco Cd lejátszó 8 hanszóró és a legjobb 1.6 8v X16SZR Motorral!

Ugyan elkezdtem a kicsike gatyába rázását mert 5 évig garázsban állt és mondhatni nem mindennek tett jót de legalább valós 171.000km van benne :-)

Link to comment
Megosztás:

No, összeállt... Mivel még mindig nem tudom hogy miként lehet az oldalra közvetlenül beszúrni képet úgy hogy megjelenjen, így maradnak a linkek.

A "gyári" modell:

http://app..hu/shared.image?imageid=V1MEj6N964QSt88sioFS8h3K29m1p5W6kMe7fuQj1cDy1IgcNR5R4HtY9piTClCAC3DiNPHHr2nlC9lvSe2K1dQQI395tGmth0LH&bid=1

A "minta":

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1bSe6t2hk1dOXXiDe71AnkdX36Y4aFB6BHDP4tS4rn873lXuqj4n0k089K4o2cd10POkL4SfRJv8y2vX0LR1rQW0OSKNL4fFy75&bid=1

Az eredmény (a vaku miatt a szín csalóka, majd napfényben is lefényképezem):

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1sRFtTE0ulIY88NNeT2kDd0h1P9C7mEB57EydegADDaa4E8lCyh6A6gSH4cBYf42VvcPflXvcnuS85q9Y7ffO9W71d878aC0r10&bid=1

Még dolgozom a dísztárcsán, méret még nem 100%-os, kicsit kellett is szépíteni a képen (ma esti kép, bocs a minőségért):

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1DwLbni7d13tiiii52U1qiXH8697rG6UFGGP62KOgca35NyTwombeTXUp4T3i5fnig3AR1F89l09QS7ykx63UYl8EBcr5PrKwWJ&bid=1

A végső beltér (nem mitha olyan sok látható lenne belőle):

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1JMTts3PFlI9iNXNMGgWTm73o40kMlPduyT1CK58puPeiS900h9Lb8P7bV8uqCKhGJb1rrtM0L3cuqj7OuXrBX8P7tk2b4UcI0x&bid=1

Tehát ha valaki nem normális, sőt megszállott, akkor ilyet össze tud hozni a polcra némi pénzből és némi kézügyességgel.

Szia, köszi a képeket. Szép lett. Rendelésre is vállalnál? :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Teljesült egy nagy álmom és egy csodaszép G Astra tulajdonosa lettem :-)

Németektől sikerült megszerezni iszonyat jó állapotban és egész különleges extrákkal...

Pl.:4 légzsák,4 elektromos ablak,elektromos napfénytető ,gyári Delco Cd lejátszó 8 hanszóró és a legjobb 1.6 8v X16SZR Motorral!

Ugyan elkezdtem a kicsike gatyába rázását mert 5 évig garázsban állt és mondhatni nem mindennek tett jót de legalább valós 171.000km van benne :-)

Üdv itt! Grat a vashoz, sok balesetmentes km.t kívánok! :icon13:

Azt ugyan vitatnám, hogy az 1.6 8V-s motor lenne a legjobb, ezt általában az idősebbek favorizálják, mert hogy a 8-szelepes az még békebeli, és sosem romlik el stb...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Teljesült egy nagy álmom és egy csodaszép G Astra tulajdonosa lettem :-)

Németektől sikerült megszerezni iszonyat jó állapotban és egész különleges extrákkal...

Pl.:4 légzsák,4 elektromos ablak,elektromos napfénytető ,gyári Delco Cd lejátszó 8 hanszóró és a legjobb 1.6 8v X16SZR Motorral!

Ugyan elkezdtem a kicsike gatyába rázását mert 5 évig garázsban állt és mondhatni nem mindennek tett jót de legalább valós 171.000km van benne :-)

Én is ilyen motorral szereltet szerettem volna, mivel a 8 szelepes az előző Astra-mban már bizonyított. Igaz hogy kicsit hangosabb és talán "remegősebb" (talán nem is megy annyira és picivel többet fogyaszt), de összességében szerintem ez a motor a legtartósabb mind közül (és a legigénytelenebb szervizelés terén). Nekem a tartósság és az egyszerűség/olcsón fenntarthatóság a legfontosabb szempontok közt dobogós. Jó kis gép... (Amikor keresetem G-t, az országunkban -sajnos- talán ha 4db volt összesen ilyen motorral ami még autónak nézett ki a képeken, de azok miatt nagyon sokat kellett volna mászkálni mert Murphy törvényének megfelelően lényegében az ország különböző sarkaiban voltak. Így mindösszesen annyit sikerül megvalósítanom, hogy 1.6)... Sok balesetmentes és hibamentes km-t kívánok!

Szia, köszi a képeket. Szép lett. Rendelésre is vállalnál? :)

A Tiéd "sima" 5 ajtós ezüst? Mert ha igen, azzal azért nem lenne annyi meló mert az létezik gyáriban...

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1RfFtlSFFvIj8O3pr1ThF89F3oGb69G7TcMC36k213CH0gE814II5y8s0ik8XudBoX1p3QuE4A23aguLWIr7oFUGxceHpIW81v1&bid=1

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!!!

Teljesült egy nagy álmom és egy csodaszép G Astra tulajdonosa lettem :-)

Németektől sikerült megszerezni iszonyat jó állapotban és egész különleges extrákkal...

Pl.:4 légzsák,4 elektromos ablak,elektromos napfénytető ,gyári Delco Cd lejátszó 8 hanszóró és a legjobb 1.6 8v X16SZR Motorral!

Ugyan elkezdtem a kicsike gatyába rázását mert 5 évig garázsban állt és mondhatni nem mindennek tett jót de legalább valós 171.000km van benne :-)

Mellette szól: :icon13:

-nagyon megbízható

-nagy futásteljesítmény

-nincs olajfogyasztás

-egyszerű konstrukcio,könnyű javítani,olcsó alkatrészek

Ellene szól: <_<

-gyengécske motor ekkora bódéhoz(főleg kombi)

-nagyobb fogyasztás mint a 16V

összességében a hétköznapokra teljesen megfelelő annak aki nem racingolni szeretne vele meg piacozni :D

Link to comment
Megosztás:

Üdv itt! Grat a vashoz, sok balesetmentes km.t kívánok! :icon13:

Azt ugyan vitatnám, hogy az 1.6 8V-s motor lenne a legjobb, ezt általában az idősebbek favorizálják, mert hogy a 8-szelepes az még békebeli, és sosem romlik el stb...

Akkor én már öreg vagyok? :D

Amúgy tényleg egy egyszerű, kiforrott konstrukció,a megfontolt,idősebb korosztálynak ajánlom :icon1:

Olyan mint én vagyok :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.