Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
holnap megy a családi G astra műszakira...nemhinném h lesz vmi vele mert csak 10.000 van benne---.csak az dühít h már csak 2 évre kapja mert 6 éves :(

pont ennél lesz majd jól berohadva a fék, kiszakadva a szilent, berohadva a kézifékkötél.... :roll:

használni kell néha a gépállatot...

Elküldve
pont ennél lesz majd jól berohadva a fék, kiszakadva a szilent, berohadva a kézifékkötél.... :roll:

használni kell néha a gépállatot...

Ákos ugye most csak viccelsz és ijjesztgetsz...????????????

a használat nem rajtam múlt eddig...a felét igy is én raktam bele 1 év alatt :roll:

Elküldve

Ákos ugye most csak viccelsz és ijjesztgetsz...????????????

a használat nem rajtam múlt eddig...a felét igy is én raktam bele 1 év alatt :roll:

A állás a kocsi egyik legnagyobb ellensége...

Elküldve

ezt sajna én is tudom de azért amit Ákos irt...ajaj...akkor lehet h nyugodtabban megyek most az asconával karosszériáshoz mint holnap astrával vizsgázni :( :lol: :lol:

Elküldve

Hali

Köszi mindenkinek a felnivel és a gumival kapcsolatos hozzászólást.

Rastalosnak: Szóval akkor szerinted penge lesz az 50-es gumi?

Az a 9mm úgy sem vehető észre ránézésre. Gondolkodok azért az 55-ösön is. Annál elvileg a kocsi hasmagassága csak kb fél cm-ert nőne igaz?

Elküldve
Az a 9mm úgy sem vehető észre ránézésre.

Szvsz nem azért kell betartani a váltóméreteket, mert máshogy fog kinézni az autó! Inkább menettulajdonságok, futómű beállítások meg ilyenek. De vannak itt nálam sokkal okosabbak, majd ők megmondják! :wink:

Elküldve

Tudna valaki megadni valami jó kis internetcímet ahol vannak G Astrához spoilerek meg egyebek? kerestem már de amiket találtam semmi konkrét ár vagy ijesmi. Ha tud valaki írja meg. 8)

Elküldve
Hali

Köszi mindenkinek a felnivel és a gumival kapcsolatos hozzászólást.

Rastalosnak: Szóval akkor szerinted penge lesz az 50-es gumi?

Az a 9mm úgy sem vehető észre ránézésre. Gondolkodok azért az 55-ösön is. Annál elvileg a kocsi hasmagassága csak kb fél cm-ert nőne igaz?

Szasz, hey!

Nézd meg az avatarom, ott a 205/50 16, már amennyi látszik belőle.

Szép a vasad! A következő nekem is kombi lesz újra! Nagy motorral...

"Még csak álom, de nem adom fel!" :(

Elküldve

Rastalos: Köszi szépen. A tiéd is király. Mekkora moci van bent? Az enyém 1.6 16v XE. Most nem megy rosszúl. Még a vágét nem próbáltam de az Opelnél az eladó esküdött a 200-ra. De attól félek ha ráveszem a széles gumit lefogja a teljesítményt. (Használtan vettem az Opelnél. Még nincs egészen 3 éves. A felszereltsége is király, korm.vez.rád, klíma stb)

Elküldve
Rastalos: Köszi szépen. A tiéd is király. Mekkora moci van bent? Az enyém 1.6 16v XE. Most nem megy rosszúl. Még a vágét nem próbáltam de az Opelnél az eladó esküdött a 200-ra. De attól félek ha ráveszem a széles gumit lefogja a teljesítményt. (Használtan vettem az Opelnél. Még nincs egészen 3 éves. A felszereltsége is király, korm.vez.rád, klíma stb)

Hi, Szaby!

Az enyém csak 1.2-es :lol: , de meglepően jól megy, amolyan "lendületautó". Tegnap Szlovákiában játszottunk, busszal és két kocsival mentünk, kicsit kiégettem az autópályán. Főleg visszafelé, mert a busz még maradt a többiekkel. Szal, tartós 150-160. Kellemes. Így nincs vele gáz, csak nagyon hiányzik belőle a nyomaték. Nagy végsebességgel ritkán kell járkálnom, annál többet a városi forgalomban. Itt van az, h néha gyorsan kell "eltűnni", kilőni, ilyesmi. Ekkor kéne még pár Nm. Azért nem panaszkodom, nem rossz a verda. Szeretem.

De azért egy nagy motoros kombi... :(

A szélesebb gumid nem igazán fog érezhető teljesítményromlást eredményezni, ne aggódj. Majd megtanulod használni. Ezekre egyébként is vmivel kevesebb súly jut (kg/cm2), mint a keskenyebb gumikra, de, mondom, ezek elenyésző különbségek hétköznapi használatnál. Gondolom, azért versenyezni nem akarsz vele...

Písz

Elküldve

Rastalos: Hát versenyezni azért nem. De mindenképpen szeretném olyan királyra feloptikázni mindt te. Állati jól néz ki. :wink: Spoilerek felni szemöldök...... :( Mennyibe került kb mindez és hol csináltattad?

Elküldve
Rastalos: Hát versenyezni azért nem. De mindenképpen szeretném olyan királyra feloptikázni mindt te. Állati jól néz ki. :wink: Spoilerek felni szemöldök...... :lol: Mennyibe került kb mindez és hol csináltattad?

Köszi. Azért még nincs kész. Pl. a hátsó szoknya még kicsit várat magára. De, ami késik, nem múlik. :(

Hogy hol: Uhuhu cartárs hozzászólásában említ egy honlapot: ez a hely. A cég neve: Autóplastic-A Kft. A szárny és az első szoknya tőlük származik, a szemöldök az Auto-Sun-tól (Hungária krt.). A fényezés Opel műhelyes. Összeg nem mérvadó, mert itt-ott szívesség, kapcsolatok, ismerősök, szal, nem az utcáról mentem...

Písz

Elküldve

Rastalos: Csak az a gáz hogy én Zalai vagyok. Itt a környéken kellene valami ilyen helyet találnom. Zalaegerszegen van de az a hej méregdrága, és még fel sem szerelik a cuccot csak meg lehet venni.

Nem baj. Az Opeltalálkozóra majd a felnik már fent lesznek. :(

Elküldve
hali, akinek 1.2-ese van segítsen megmondani hogy van e neki elöl klíma hütő? vagy egybe van a ventivel és az végze el a munkát.

Hi!

Az enyémben elől csak hűtője van a klímának, de úgy tudom, hogy a régebbiekben még egy plusz ventillátor is van.

Elküldve

Hi!

Az enyémben elől csak hűtője van a klímának, de úgy tudom, hogy a régebbiekben még egy plusz ventillátor is van.

A 2003-as szériától már nem szerelnek plusz klímahűtő ventit... Viszont a rendes hűtőventinek adtak egy nagyobb teljesítményfokozatot, de lehet, hogy maga a venti is más. Ez a nagyobb fokozat a 3. fokozat (3 fokozatú lett a régi 2 helyett asszem, vagy lehet hogy erősebb lett a 3. fokozat, nem emlékszem pontosan). De ezzel együtt nemrég egy klímás azt mondta nekem, hogy azért ez így nem ugyanaz, mintha lenne még plusz egy venti... nem éri el azt a hűtőhatást 2-es venti fokozaton a sima venti, mint amit a két ventis megoldás elért. Csak legnagyobb fokozaton hűt jól, akkor meg már remeg az autó, és ez a fokozat eleve nagyon ritkán és a klíma szempontjából későn kapcsol csak be és eleve a hűtővíz hőfok tudja ezt a bekapcsolást triggerelni (ilyenkor már vmi nagyon nagy 20 bar fölötti is lehet a nyomás a klíma rendszerben, amitől morgó hangja van a kompreszornak). Az új megoldásnál a vezérlés nem sokat változott: alapból klímával is csak 2-es fokozatra kapcsol max a sima venti, és csak extrém esetben (nagy melegben) kapcsol 3-ast, amikor is a vízhőfok megkívánja. Szóval vmi ilyesmit mondott nekem a szaki, lehet, hogy nem teljesen jól adtam vissza, de erre emlékszem. 40-ért ajánlotta, hogy beszerel egy plusz klímahűtő ventit (nem gyárit, de állítólag jó fajtát: kb 28 maga a venti, de elvileg van olcsóbb 15 ért is...) Egyelőre még gondolkozom rajta...

Mindenesetre azért attól nem kell félni (amivel rémisztgetett a klímás szaki), hogy hamar tönkremegy a kompresszor az új szériákban, erről azért uhu biztosított :roll: Tehát horvátba még nyugodtan lemehetek vele... :roll: És még utána is jó lesz... még sokáig :( Azért az Opel mérnökök is tudták, mire terveznek. Szóval jónak kell lennie ennek így ahogy van.

Elküldve
Azért az Opel mérnökök is tudták, mire terveznek. Szóval jónak kell lennie ennek így ahogy van.

Szerintem ez a kulcsmondat. Egyébként a hőszivattyúk (ez esetben a klíma) akkor működnek optimális hatásfokkal, ha a hőleadó oldal kb. 50-55 fokos, a hűtő oldal 5-10 fokos. Lehet, hogy a régebbi 2 ventis megoldás inkább túlhűtötte a meleg oldalt, és ezért csökkent a hatásfok.

Elküldve
volt egyzser egy nyuszifül, aki nem az autókról cseverészett a topicban :(

és pörköltet akartak csinálni belőle :lol: de Telo koma meghódította :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.