Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Szia!

Köszi a tippet, ott kezdtem a keresgélést, de csak olyan bontott van (gyári), amit Angliából postáznak... Átutalással és postai díjjal 5000-5500 környékébe állhat meg. 2-2500-ért belföldről bármikor vennék de nem találtam...

http://aprod.hu/hirdetes/g-astra-lampa-allito-motor-ID1HOaR.html#2bd14242fb

szerintem még alku is belefér nála

Módosítva : BalAstra
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy kis gondom: a lámpa magasságállító motorja végleg feladta. Szétszedtük, lényegében az elektronikai része "lebomlott" (mechanika része rendben). (Nyák, csatlakozók, kondi, állítómotor teljes egészében megsemmisült...) Valakinél nincs esetlegesen a polcon egy működő darab? Megvenném... Tudom, az új 10 ezer Ft környéke (Hella), de ha van egy jól működő olcsóbban, akkor miért ragaszkodnék az újhoz? Az is ua meg fog hibásodni idővel... (Nekem is Hella lámpám van...)

Én is ősszel cseréltem. Nálam így nézett ki: http://kepfeltoltes.hu/view/130922/2013-09-22-1624_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én vettem használtan 2db gyárit 5eFt-ért valamelyik adok-veszek honlapon, azóta is tökéletesen megy.

Link to comment
Megosztás:

Én is ősszel cseréltem. Nálam így nézett ki: http://kepfeltoltes.hu/view/130922/2013-09-22-1624_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én vettem használtan 2db gyárit 5eFt-ért valamelyik adok-veszek honlapon, azóta is tökéletesen megy.

Elvileg ma du. nekem is postáztak egy "gyárit". A Tiéd egészen egyben volt még! :D

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1SIuw4XF4vdYeBU2y5Cm2879jO1N4sdyo488v8L64qTigmEO3sbL3m1oKfmK51358b8Uux4P70jA3t9o5RDQ8XdE3d7tiWvCC9h&bid=2

Link to comment
Megosztás:

Hogy a bánatos f...ba tud ez így tönkremenni? Mi történik vele, belecsöppen egy atomreaktorba?

Link to comment
Megosztás:

Nincs baj a gumi szigeteléssel (ránézésre), mi páralecsapódásnak tippeljük. A cseredarab műanyagházának aljára (a legmélyebb pontjára) fúrni fogunk egy 4-es lyukat amire "pillét" ragasztunk (ez egy speciális membrán, olyan műanyag házas relék szellőztetéséhez használjuk, ahol a műanyag házon belül hő képződhet. Ezzel van megoldva a szellőztetés. A hő gyorsan tud távozni rajta keresztül de a port és vizet befelé nem engedi be, ha belül pára csapódik le, akkor viszont kifelé ki tud csepegni.) Vagy bejön vagy nem, max kell másik bontott motor idővel. A másik még működőt is szétbontjuk, átfújjuk, meglátjuk. (Anno az F első indexburája is párásodott, kapott alulról két ilyen pillét, többet nem volt gond vele.)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nincs baj a gumi szigeteléssel (ránézésre), mi páralecsapódásnak tippeljük. A cseredarab műanyagházának aljára (a legmélyebb pontjára) fúrni fogunk egy 4-es lyukat amire "pillét" ragasztunk (ez egy speciális membrán, olyan műanyag házas relék szellőztetéséhez használjuk, ahol a műanyag házon belül hő képződhet. Ezzel van megoldva a szellőztetés. A hő gyorsan tud távozni rajta keresztül de a port és vizet befelé nem engedi be, ha belül pára csapódik le, akkor viszont kifelé ki tud csepegni.) Vagy bejön vagy nem, max kell másik bontott motor idővel. A másik még működőt is szétbontjuk, átfújjuk, meglátjuk. (Anno az F első indexburája is párásodott, kapott alulról két ilyen pillét, többet nem volt gond vele.)

Erről a pilléről tudsz valami képet feltenni hogy hogy is néz ki? Vagy esetleg egy linket hogy kereskedelmi forgalomban is lehet e kapni?

Kösz.

Link to comment
Megosztás:

Erről a pilléről tudsz valami képet feltenni hogy hogy is néz ki? Vagy esetleg egy linket hogy kereskedelmi forgalomban is lehet e kapni?

Kösz.

Ok jó az, de ha le van szigetelve, akkor se be, se ki nem megy a pára. Akkor mi csapódik le? Én nem értem.... Nem 80%-os páratartalmú levegőben csinálják ezeket.

Link to comment
Megosztás:

Ok jó az, de ha le van szigetelve, akkor se be, se ki nem megy a pára. Akkor mi csapódik le? Én nem értem.... Nem 80%-os páratartalmú levegőben csinálják ezeket.

Arra tudnék gondolni csak hogy idővel a hideg meleg hatására gyengül a tömítés, nem zár már rendesen a szerkezet és akkor bizony beszökhet a víz a pára. De az is lehet hogy csak ott fordul elő ahol a tulaj, vagy a kereskedő nagynyomású mosóval kimosta a motorteret...

Link to comment
Megosztás:

Erről a pilléről tudsz valami képet feltenni hogy hogy is néz ki? Vagy esetleg egy linket hogy kereskedelmi forgalomban is lehet e kapni?

Kösz.

Németországból rendeljük (évente 700k darabos mennyiséget, 15 éve partner ez a cég, képen kitakartam a nevét de privátba megadom), 50k db az alsó limit, ez alatt nem rendelhető. 10k db van egy tekercsen (amit hűtőben kell tárolni), a hordozórétegről egy automata "szippantó" fej veszi fel és teszi a helyére (de némi ügyességgel mezei csipesszel is tökéletesen kezelhető). 5,7mm az átmérője, és ~1mm vastag. A képen is látszik, hogy a közepén van a speciális membrán rész, azon keresztül szellőzik/levegőzik, de befelé nem enged nedvességet viszont kifelé igen...

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1jSsif7bx1IjJrFBdVj69miR3EQk9rFychv09UVIbQ5jCyI5C58R0D0Da7XbfjA0uBB4gYbjyp39Tc2xq67ur3988Vd707xJQhE&bid=1

http://app.digitalisalbum.hu/shared.image?imageid=V1eMvtojvul3Ey706Joo8L4yAoL7Ts6oAsb33803w6RXO1v79FgXI4P5TxO9ojWi5W14P8qTM9o2yP67nBLCj3hm7VFmrcB6M22C&bid=1

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Arra tudnék gondolni csak hogy idővel a hideg meleg hatására gyengül a tömítés, nem zár már rendesen a szerkezet és akkor bizony beszökhet a víz a pára. De az is lehet hogy csak ott fordul elő ahol a tulaj, vagy a kereskedő nagynyomású mosóval kimosta a motorteret...

Lehet, de az én autóm tuti hogy senki és semmit nem mosott még a motortérben... Amikor felnyitottam a kereskedés udvarán a motorháztetőt, úgy kellett a porban megkeresni a motort... :D Ami nem feltétlenül baj... Szerintem inkább a jobbos lámpa (szemből nézve a balos) több vizet kap, valami csaphatja rá a vizet... A másik oldalon az akksi mögött védettebb helyen van... De ez csak egy tipp...

Link to comment
Megosztás:

Lehet, de az én autóm tuti hogy senki és semmit nem mosott még a motortérben... Amikor felnyitottam a kereskedés udvarán a motorháztetőt, úgy kellett a porban megkeresni a motort... :D Ami nem feltétlenül baj... Szerintem inkább a jobbos lámpa (szemből nézve a balos) több vizet kap, valami csaphatja rá a vizet... A másik oldalon az akksi mögött védettebb helyen van... De ez csak egy tipp...

Nem mondanám, hogy a jobb oldalon több vizet kap...vagy legalábbis szerintem nem ezen alapul, hogy mennyire rohad szét a cucc. Inkább vmi alapvető szigetelési problema lehet.

Az enyémben a ( nem szemből nézve) bal oldali régi itt...http://fzp.hu/20140313_155237.jpg

Módosítva : lacika555
Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Adott egy Opel Astra G 1.4 16V 90LE Z14XE motorkóddal. Az egész úgy kezdődött hogy minimális gázadásnál egyszercsak kihagyot egy henger+sárgalámpázott P0300, P0304 hibakódókkal. A szerelő rávágta hogy trafó, ki is cseréltük de nem segített. Kicseréltük a gyertyákat is, gyári GM volt benne, Bosch-ra cserltük+üzemanyag szűrőt. A 3 hengerezés csak hideg motornál van, viszont melegen is dadog kis gáznál + motorféknél. Próbáltam adalékot is, mintha kis ideig jobb lett volna(vagy csak beképzeltem)

Üdv.

Módosítva : Tommyka7
Link to comment
Megosztás:

Ma felkerültek a nyári gumik megint. Megmértem a profil mélységeket, 3.0, 3.5, 3.5 és 4mm... Azt hiszem következő szezonban csere.

Megnéztem a fékbetétek is még mehetnek bőven, 3mm van még, hogy elérje a tárcsát a kopásjelző. Nem értem azokat, akik eddig már több szettet cseréltek. :D Én már 120+ -nál járok....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Caravan G-m van, hogy lehet leszedni a tetősínt? gyanús, hogy belülről, a tetőkárpitot leszedve, ami szintén érdekelne, hogyan lehet azt leszedni?

Nos kevés pornó film forgatáson van annyi sz@pás, mint amennyivel a tetőkárpit leszedése és visszarakása jár. Persze, hogy a végeredmény ugyan olyan jó legyen. Nos, ha nem tévedek nagyot, akkor minden bizbaszt le kell kapni, kapaszkodók, napellenzők, oszloptakaró burkolatok stb.Keresel a neten egy képet a tetőkárpitról és pontosan látni fogod, hogy hol mi fogja. Majd ha mindezzel megvagy, akkor szépen kihúzod a csomagtartó irányába. Lekapod a tetősínt és kész. Bár a lyukakkal nem tudom mi a célod? Esetleg raksz rá hűtőmágnest. :icon13: :hiya:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy kis gondom: a lámpa magasságállító motorja végleg feladta. Szétszedtük, lényegében az elektronikai része "lebomlott" (mechanika része rendben). (Nyák, csatlakozók, kondi, állítómotor teljes egészében megsemmisült...) Valakinél nincs esetlegesen a polcon egy működő darab? Megvenném... Tudom, az új 10 ezer Ft környéke (Hella), de ha van egy jól működő olcsóbban, akkor miért ragaszkodnék az újhoz? Az is ua meg fog hibásodni idővel... (Nekem is Hella lámpám van...)

Sárpentelén a bontóban sztem van ezer db is,viszont nem olcsó :D ez tapasztalat,de egy próbát megér

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sárpentelén a bontóban sztem van ezer db is,viszont nem olcsó :D ez tapasztalat,de egy próbát megér

Köszi, de már befutott a rendelt darabbal a postás (de nem voltam itthon, így hétfőn megyek érte). Meglátjuk hogy az milyen, állítólag kipróbált, gyári, 3200 volt postával együtt... (Csak az elektromos része legyen jó és akkor összerakunk kettőből egyet.)

Egyébként róluk megvan a véleményem (egyébként rájuk csörögtem, nincs nekik de mondták hogy a Fehérvári Opel bontóban kérdezzek rá, arról még inkább megvan a véleményem). Eddig min.10 esetből 7x nem tudtak segíteni, 1x lett volna náluk ami kell, azt meg a "piaci" ár másfélszereséért akarták adni. 2x tudtak segíteni, amikor az F Astra-m önindítója majd a generátora megadta magát hirtelen halálba, azt is másfélszeres áron, de kellett a kocsi és nem akartam postáztatni és várni napokig.... Szóval ők arra mennek, hogy s.o.s.-es ügyfelek úgyis megveszik, így borzasztó drágák. (Ja, és a "minőség" is olyan mint amilyen a hozzáállásuk, az önindítónak egy hét múlva már hangja volt, mint szétszedéskor kiderült már valami tákolt darab volt..)

Link to comment
Megosztás:

Köszi, de már befutott a rendelt darabbal a postás (de nem voltam itthon, így hétfőn megyek érte). Meglátjuk hogy az milyen, állítólag kipróbált, gyári, 3200 volt postával együtt... (Csak az elektromos része legyen jó és akkor összerakunk kettőből egyet.)

Egyébként róluk megvan a véleményem (egyébként rájuk csörögtem, nincs nekik de mondták hogy a Fehérvári Opel bontóban kérdezzek rá, arról még inkább megvan a véleményem). Eddig min.10 esetből 7x nem tudtak segíteni, 1x lett volna náluk ami kell, azt meg a "piaci" ár másfélszereséért akarták adni. 2x tudtak segíteni, amikor az F Astra-m önindítója majd a generátora megadta magát hirtelen halálba, azt is másfélszeres áron, de kellett a kocsi és nem akartam postáztatni és várni napokig.... Szóval ők arra mennek, hogy s.o.s.-es ügyfelek úgyis megveszik, így borzasztó drágák. (Ja, és a "minőség" is olyan mint amilyen a hozzáállásuk, az önindítónak egy hét múlva már hangja volt, mint szétszedéskor kiderült már valami tákolt darab volt..)

Melyik az a fehérvári Opel bontó?

Link to comment
Megosztás:

Melyik az a fehérvári Opel bontó?

Tudtommal nem egészen legális a dolog, így nem szívesen publikálnám itt az oldalon. Privátban megadom az elérhetőségeiket ha gondolod...

Ha kell vmi alkatrész keressetek meg privátban. Bár rajtam elsősorban gyári ritkaságokat szokás keresni, de semmi sem lehetetlen. :)

Bezzeg amikor kérdeztem itt az oldalon hogy kinél lenne esetleg elfekvőben magasságállító motor, akkor nem jelentkeztél... :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Tudtommal nem egészen legális a dolog, így nem szívesen publikálnám itt az oldalon. Privátban megadom az elérhetőségeiket ha gondolod...

Bezzeg amikor kérdeztem itt az oldalon hogy kinél lenne esetleg elfekvőben magasságállító motor, akkor nem jelentkeztél... :icon1:

Nem lehetek mindig, mindenhol jelen... :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.