Geopake Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 Hátsó gyári sárfogó szerintem egy elfuserált valami. Túl azon, hogy esztétikusabb is lehetne, a fő baja az öblös kiképzés, amibe főleg télen beletapad/belefagy a szutyok, és olyan merev lesz, mint a beton. Elég egy kisebb huppanó, vagy egy emeltebb parkolószint, törik is le mindenestől. Nem tudom, van-e a piacon olyan, amibe nem ül így bele a több kilónyi kosz, olyat lenne érdemesebb keresni. Le kell vágni az alsó peremét,és mindjárt nem lesz öblös,nem áll meg benne a hó..Amúgy szerintem is ocsmányul néz ki,de belülről nem látom :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
psych0 Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 Ez pedig Behr. A Delphi egy minden félét gyártó beszállító. Attól, hogy ott Delphi cimke van, attól még Behr szűrő kell az autódba. Eddig mindenkinél működött ez az összehasonlítás, szerintem nálad is. Ja és pedig van csavaros. Családban két Astra Behr, és 1 csavaros Delphi. Van olyan, szoktam benne szűrőt cserélni. Macerásabb jóval, mert hosszabb kell bele. Szétkaptam a kesztyűtartó felől is. Szóval: Pedáloknál patent (Behr), utastérszűrőnél csavar (Delphi). Akkor most milyen a rendszerem?! :unsure: A középkonzolt is kiszedtem, megnéztem a fűtésszabályozót is, ott meg a 2 izzós változat, azaz Delphi. Ha a fűtésszabályozó Delphi, akkor az utastérszűrőnek is Delphinek kell lennie? Sorry, tudom, hogy kicsit problémás vagyok. :evilgrin: Bonus kérdés: A középkonzolnál sikerült mindent lehúznom, szétcsaklakoztatni, kiszedni kivéve a vészvillogós / levegőbefúvós csoportot. Magát a vészvillogós műanyag gombot eltávolítottam, de mit kell támadnom hogy kivegyem a kapcsolót és a levegőbefúvós lamellás műanyagot? Hátulról a csatlakozót ki tudom húzni valahogy vagy elölről kell kinyomnom hátrafele a kapcsolót? Vagy a kapcsolót a lamellás részekkel együtt lehet kiszedni? Köszi! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
psych0 Elküldve Január24, 2014 Megoszt Elküldve Január24, 2014 Autódiagnosztikával meg lehet-e mondani, marad-e valami nyoma, ha módosították a kilóméterszámláló értékét? Gondolom nem, de hátha mégis... Ma láttam az OP-COM menürendszerét és valóban csak annyi az egész, hogy beírom a kívánt értéket és nyomok egy Enter-t?! Eddig reménykedtem benne, hogy bonyolultabb az eljárás, például forrasztani is kell hozzá. Így ehhez a művelethez nem kell túl sok ész, még a nepperek is meg tudják csinálni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Autódiagnosztikával meg lehet-e mondani, marad-e valami nyoma, ha módosították a kilóméterszámláló értékét? Gondolom nem, de hátha mégis... Ma láttam az OP-COM menürendszerét és valóban csak annyi az egész, hogy beírom a kívánt értéket és nyomok egy Enter-t?! Eddig reménykedtem benne, hogy bonyolultabb az eljárás, például forrasztani is kell hozzá. Így ehhez a művelethez nem kell túl sok ész, még a nepperek is meg tudják csinálni... Nem, itt az ECU nem tárolja (elleneben sok más újabb típussal szemben), csak a műszeregység (KM óra) Szétkaptam a kesztyűtartó felől is. Szóval: Pedáloknál patent (Behr), utastérszűrőnél csavar (Delphi). Akkor most milyen a rendszerem?! :unsure: A középkonzolt is kiszedtem, megnéztem a fűtésszabályozót is, ott meg a 2 izzós változat, azaz Delphi. Ha a fűtésszabályozó Delphi, akkor az utastérszűrőnek is Delphinek kell lennie? Sorry, tudom, hogy kicsit problémás vagyok. :evilgrin: Bonus kérdés: A középkonzolnál sikerült mindent lehúznom, szétcsaklakoztatni, kiszedni kivéve a vészvillogós / levegőbefúvós csoportot. Magát a vészvillogós műanyag gombot eltávolítottam, de mit kell támadnom hogy kivegyem a kapcsolót és a levegőbefúvós lamellás műanyagot? Hátulról a csatlakozót ki tudom húzni valahogy vagy elölről kell kinyomnom hátrafele a kapcsolót? Vagy a kapcsolót a lamellás részekkel együtt lehet kiszedni? Köszi! :icon1: Ez egyértelműen Delphi. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Sziasztok, még sosem mértem multival ellenállást. Ha pl megszeretném mérni a Xenon helyére beépített ellenállásomat amire az van írva hogy 4700 akkor melyik állásba kell tekernem a multit? Azt látom hogy a bal alsó negyedben van a mérési tartomány. Köszi. http://kepfeltoltes.hu/view/130427/P1030628_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.e-szakuzlet.hu/pictures/madal_600011.jpg?PHPSESSI.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Autódiagnosztikával meg lehet-e mondani, marad-e valami nyoma, ha módosították a kilóméterszámláló értékét? Gondolom nem, de hátha mégis... Ma láttam az OP-COM menürendszerét és valóban csak annyi az egész, hogy beírom a kívánt értéket és nyomok egy Enter-t?! Eddig reménykedtem benne, hogy bonyolultabb az eljárás, például forrasztani is kell hozzá. Így ehhez a művelethez nem kell túl sok ész, még a nepperek is meg tudják csinálni... sajnos nem ... oda lehet írni ahová akarod 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Szétkaptam a kesztyűtartó felől is. Szóval: Pedáloknál patent (Behr), utastérszűrőnél csavar (Delphi). Akkor most milyen a rendszerem?! :unsure: A középkonzolt is kiszedtem, megnéztem a fűtésszabályozót is, ott meg a 2 izzós változat, azaz Delphi. Ha a fűtésszabályozó Delphi, akkor az utastérszűrőnek is Delphinek kell lennie? Sorry, tudom, hogy kicsit problémás vagyok. :evilgrin Bonus kérdés: A középkonzolnál sikerült mindent lehúznom, szétcsaklakoztatni, kiszedni kivéve a vészvillogós / levegőbefúvós csoportot. Magát a vészvillogós műanyag gombot eltávolítottam, de mit kell támadnom hogy kivegyem a kapcsolót és a levegőbefúvós lamellás műanyagot? Hátulról a csatlakozót ki tudom húzni valahogy vagy elölről kell kinyomnom hátrafele a kapcsolót? Vagy a kapcsolót a lamellás részekkel együtt lehet kiszedni? Köszi! :icon1: Wow. Sorry. Nem láttam még ilyen felállást. Nyílván így Delphi szűrő kell bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Sziasztok, még sosem mértem multival ellenállást. Ha pl megszeretném mérni a Xenon helyére beépített ellenállásomat amire az van írva hogy 4700 akkor melyik állásba kell tekernem a multit? Azt látom hogy a bal alsó negyedben van a mérési tartomány. Köszi. http://kepfeltoltes.hu/view/130427/P1030628_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://www.e-szakuzlet.hu/pictures/madal_600011.jpg?PHPSESSI.. Már megvan, közben megtaláltam... Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Sziasztok! Befagyott kézifékkötélre van valami hiperszuper ötletetek? Nem fűtött garázsban áll az autó és most a hidegben meg már tavaly is előjött az a probléma, hogyha behúzom a kéziféket, az első pár centin olyan, mintha holtjátéka lenne, semmi feszülés, ellenállás. Melegítés, fűtött garázs nélkül valahogy orvosolható lenne, hogy a mínuszokban ne legyen ilyen? Még gyári, azaz 7,5 éves. Lehet, hogy ideje lenne cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Sziasztok! Befagyott kézifékkötélre van valami hiperszuper ötletetek? Nem fűtött garázsban áll az autó és most a hidegben meg már tavaly is előjött az a probléma, hogyha behúzom a kéziféket, az első pár centin olyan, mintha holtjátéka lenne, semmi feszülés, ellenállás. Melegítés, fűtött garázs nélkül valahogy orvosolható lenne, hogy a mínuszokban ne legyen ilyen? Még gyári, azaz 7,5 éves. Lehet, hogy ideje lenne cserélni? Télen ne használj kéziféket. Hiába cseréled, az új is befagy nedves időben. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
peacetrang Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Télen ne használj kéziféket. Hiába cseréled, az új is befagy nedves időben. Néha muszáj használni, nem hátul hajt.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Néha muszáj használni, nem hátul hajt.. :D Szerintem grofbandi nem erre a használatra gondolt. :D (Amúgy igazad van ebből a szemszögből nézve. :D :D :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Szerintem grofbandi nem erre a használatra gondolt. :D (Amúgy igazad van ebből a szemszögből nézve. :D :D :D ) Valóban nem. Egy-két kanyar erejéig természetesen be lehet rántani, annyi idő alatt nem fagy be. De csak forgalom mentes helyen! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Hiába cseréled, az új is befagy nedves időben.Az a helyzet hogy nem.A jó kézifékkötélen van egy gumiharang ott ahol a bowden bemegy a bowdenházba. Ha ez el van szakadva, akkor a víz befolyik a bowdenházba és ott be tud fagyni, ezért kell kicserélni újra a kötelet amelyiken még jó a gumiharang. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Mondjatok véleményt! http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_megkimelt_szepklimas-7480587 Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Mondjatok véleményt! http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_megkimelt_szepklimas-7480587 Köszi! Szerintem ez egy szép autó! Ha tetszik, nézd meg. H Astrából csakis kombit vennék, ebben a színben meg főleg jó. Ha van rá lehetőség, nézesd át szervízben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Mondjatok véleményt! http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_megkimelt_szepklimas-7480587 Köszi! Ilyenek a céges kocsik, van belőlük vagy 10. Semmi gondjuk bajuk, de azért kapják rendesen az ívet. Néha kiruccannak velük németbe (autópálya 160-180) vagy franciába is. Ha tetszik menj el és nézd meg élőben, sajna neten azért csalhatnak a képek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janó32 Elküldve Január25, 2014 Megoszt Elküldve Január25, 2014 Mondjatok véleményt! http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_megkimelt_szepklimas-7480587 Köszi! Nekem tetszik, szép! De tényleg élőben mutatja meg magát valójában. Valóban lehet akár céges múltja is, de ha egyben van és átnézik és nincs vele gond (ráadásul kereskedéstől veszed, törvényi jótállás van rá), ráadásul olyan az autó mint amit leírnak, akkor érdemes nekifutni ha van rá keret. Amúgy asszem átellenben van a Marshal Opel, ők 5-ért átnézik, de 10-ért brutál átnézik (mindent, még számítógépet is, a nyilvántartását a rendszerben stb.). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stofl Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Mondjatok véleményt! http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_megkimelt_szepklimas-7480587 Köszi! Következő nekem is kombi lesz, ha lesz! :) Szép, én megnézném! +1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Mondjatok véleményt! http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_megkimelt_szepklimas-7480587 Köszi! +1 Bár ízlés dolga, de H-ból csak a Caravan szimpatikus formailag, valami világos színben, az 5 ajtós olyan semmilyen, a 4 ajtós meg kicsit böszme. :icon1: Valamint támogatom a márkahűséget. Sokkal könnyebb összehangolódni egy új kocsival, ha az elődjével már vannak kiforrott tapasztalatok, amiket az újnál is alkalmazni lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adyy Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Mondjatok véleményt! http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_h/opel_astra_h_caravan_1.6_enjoy_megkimelt_szepklimas-7480587 Köszi! A kiegyenlítő tartály mitől néz ki úgy? Az Exide Classic akksi meg a legolcsóbb a piacon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Következő nekem is kombi lesz, ha lesz! :) Szép, én megnézném! +1 Sajnos nem tudtam megnézni mert vasárnap zárva van a kereskedés! Az áráról mi a véleményetek? Én egy kicsit túlárazottnak gondolom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Sajnos nem tudtam megnézni mert vasárnap zárva van a kereskedés! Az áráról mi a véleményetek? Én egy kicsit túlárazottnak gondolom! Én annak idején úgy voltam az autó árával ha tényleg jó állapotban van akkor akár lehet egy kicsit drágább is a piacon lévőktől. Különben is szerintem azért vagy Te olyan ügyes hogy tudj egy alkudni. Lassan másfél éve hogy megvettem 1.3 M Ft-ért. Tudom tudom sokan mondanátok milyen drágán és ahhoz képest hogy csak 2004-es. De! 50.000 km volt benne, eddig annyi jött elő hogy kicsit csepeg a szervója 3-4000 km-enként 0,5dl kell bele, de most a tél előtt már nem is kellett töltenem megállt a szint, egyéb más baja 1-2 izzó kiégésén kívül nem volt eddig kop kop kop... 18.000 km-t mentem már vele Egy szó mint száz, ha egyben van és úgy látod hogy semmi baja akkor megéri fizetni érte egy kicsit többet is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Sajnos nem tudtam megnézni mert vasárnap zárva van a kereskedés! Az áráról mi a véleményetek? Én egy kicsit túlárazottnak gondolom! Nagyjából ennyibe kerülnek. Tavaly néztünk a főnökömnek is egy kombit, 2006-osok voltak 1,5m körül. Vett is egy 1.8-as feketét, eddig jól működik neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január26, 2014 Megoszt Elküldve Január26, 2014 Nagyjából ennyibe kerülnek. Tavaly néztünk a főnökömnek is egy kombit, 2006-osok voltak 1,5m körül. Vett is egy 1.8-as feketét, eddig jól működik neki. Ha választanom kellene akkor én is 1.8-as mellett voksolnék. Néha hiányzik a power! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts