steve78 Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 webshopon ott tudom hogy lehet,boltra gondoltam hogy ott lehet e személyesen kártyával? A debreceni üzletben lehet, de csak úgy, ha a számla és a bankkártya ugyanarra a névre szól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Cromaxban lehet fizetni bankkártyával,nem tudja valaki?Ha igen miylennel esetleg? Köszi előre is. Lehet. Pont ma fizettem, szerintem bármilyennel amit a szokványos terminálok elfogadnak. Más: Fékbetétet kellett cserélnem, mert beszorult a vágottkő a betét és a tárcsa közé. A betétet ki is nyirta. Én most kit nyírjak ki? :) Külföldön nem nagyon láttam olyan utakat amikor egy kis kátrányt elhintenek és rászorják a vágott követ oszt jónapot kívánok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Szeptember23, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2013 Külföldön nem nagyon láttam olyan utakat amikor egy kis kátrányt elhintenek és rászorják a vágott követ oszt jónapot kívánok. Sajnos mostanában egyre több helyen alkalmazzák ezt a fajta megoldást. Egy hónapja voltunk a Zemplénben. Pálháza és Telkibánya között így "javították" a rettentő mód kátyús utat. Rossz volt hallani amikor a gumik felkapták ezeket az apró köveket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Sziasztok! Tudja valaki hogy a hamutartó oldalán lévő csillapítónak mi a gyári cikkszáma? Ketté tört a rajta lévő kis fogaskerék és igy semmit nem csillapít már hanem csak kivágódik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra 1 Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Üdv mindenkinek! Vélemények re lennék kíváncsi a következő videóval kapcsolatban Z1.4xep motor olaj ellen őrzés Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Sziasztok! A helyzetjelzőt, hogy lehet kiszedni? Mert kiégett, ha jól láttam felül fogja egy köröm, de nem akartam nagyon feszegetni, mert a péklapát kezem se nagyon fér oda! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Sziasztok! A helyzetjelzőt, hogy lehet kiszedni? Mert kiégett, ha jól láttam felül fogja egy köröm, de nem akartam nagyon feszegetni, mert a péklapát kezem se nagyon fér oda! :D Csatlakozóval együtt el kell fordítani talán 90°-ot, utána kitudod venni a lámpából. Aztán csalatkozóból kell kihúzni. Múlt héten cseréltem én is mert kiégett. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Üdv mindenkinek! Vélemények re lennék kíváncsi a következő videóval kapcsolatban Z1.4xep motor olaj ellen őrzés szerintem a szint rendben volt :) de a gyertya csere :)... nem láttam a nyomaték kulcsot , de örülök neki hogy van nekik speckó trafó kiszedőjük , és GM jelölésű ablakmosólé :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Szerintem sem jó nyakig önteni olajjal. Szigorúan fél és háromnegyed szintnél tartok minden motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Szerintem sem jó nyakig önteni olajjal. Szigorúan fél és háromnegyed szintnél tartok minden motort. Én a maxon, ha valamiért elkezdene fogyni, akkor van miből. Csak max felett ne legyen.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Korábban láttam már ezt a videót, és nekem is azt tűnt fel rögtön, hogy miért is nem jó az olajszint a max. és min. között félúton? :confused: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Én a maxon, ha valamiért elkezdene fogyni, akkor van miből. Csak max felett ne legyen.... Faterom szoktatott rá erre a 3/4-fél közötti nívószintre. De csak azért vettem át,mert láttam értelmét. hoztam nekik egy x14xe korzát,maxra töltöttem én is,így csepegett a főtengely szimmering a váltó felöl. Ő meg 3/4ig tölti és a garázsban alig látok alatta csepegést. Az a szimmering szinte biztosan többet dolgozik/na ha maxig van öntve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Faterom szoktatott rá erre a 3/4-fél közötti nívószintre. De csak azért vettem át,mert láttam értelmét. hoztam nekik egy x14xe korzát,maxra töltöttem én is,így csepegett a főtengely szimmering a váltó felöl. Ő meg 3/4ig tölti és a garázsban alig látok alatta csepegést. Az a szimmering szinte biztosan többet dolgozik/na ha maxig van öntve. Miért dolgozna többet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Üdv mindenkinek! Vélemények re lennék kíváncsi a következő videóval kapcsolatban Z1.4xep motor olaj ellen őrzés Édesapám gépszerelő édes tova már 40 éve. Azt mondta sosem szabad tele önteni mert akkor majd lekezdi kajálni a motor az olajat. Szerintem se egészséges ha csurig van öntve olajjal. Én a fél 3/4 szintet szoktam tartani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Édesapám gépszerelő édes tova már 40 éve. Azt mondta sosem szabad tele önteni mert akkor majd lekezdi kajálni a motor az olajat. Szerintem se egészséges ha csurig van öntve olajjal. Én a fél 3/4 szintet szoktam tartani. Kérdezd már meg tőle, hogy pontosan mi a gond a teleöntéssel? Mert ez eléggé városi legenda szagú... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Szeptember24, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2013 Miért dolgozna többet? Szerintem a csapágy alsó része simán úszik az olajban ha maxnál van a szint. A kartertömítéssel is ugyanez a helyzet... De A.G. Bell four stroke engine performace tuning című könyvében is szót ejt arról,hogy fél-háromnegyeden legjobb tartani,illetve lehetőség szerint minél közelebb a min jelzéshez. Minél nagyobb az expanziós tér (dugók által lökdösött levegőnek hely),annál kisebb terhés éri a blokkot,tömítéseket stb. Száraz karteres olajzásnak is ez ad értelmet többek között. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adyy Elküldve Szeptember25, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2013 Faterom szoktatott rá erre a 3/4-fél közötti nívószintre. De csak azért vettem át,mert láttam értelmét. hoztam nekik egy x14xe korzát,maxra töltöttem én is,így csepegett a főtengely szimmering a váltó felöl. Ő meg 3/4ig tölti és a garázsban alig látok alatta csepegést. Az a szimmering szinte biztosan többet dolgozik/na ha maxig van öntve. Akkor az a szimering már csereérett olajmennyiségtől függetlenül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Szeptember25, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2013 Akkor az a szimering már csereérett olajmennyiségtől függetlenül. Így igaz! Ha álló helyben csöpög, autópálya tempónál ömlik, főleg nyáron melegben. Volt szerencsém megtapasztalni... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Szeptember25, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2013 Sziasztok! Az lenne a nagy kérdésem, hogy most akkor mi is a helyzet szerintetek ezzel a (fehér) ledes helyzetjelző izzóval? Tény, hogy a színe más, mint a tompítottnak, de ez szerintem már csak ízlés kérdése, a lényeg az lenne, hogy büntethet-e érte a rendőr? KöHÉM54. § (3) A helyzetjelző lámpák fényének - anélkül, hogy a többi jármű vezetőjét zavarná - sötétben, tiszta időben 300 méter távolságról észlelhetőnek kell lennie. Az első helyzetjelző lámpa csak színtelen (fehér) vagy kadmiumsárga, a hátsó helyzetjelző lámpa csak piros fényt bocsáthat ki. 55. § (1) A gépjárműre, a mezőgazdasági vontatóra, a lassú járműre és a pótkocsira csak jóváhagyási jellel ellátott helyzetjelző lámpát szabad felszerelni. Tehát ez a jóváhagyási jel, hogy is van? A lámpa fogalmába beletartozik a benne lévő izzó is? Mivel magán a lámpatesten egyértelműen rajta van a jóváhagyási jel, de mondjuk a (fehér) ledes izzón nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
scream24 Elküldve Szeptember25, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2013 Ha most a gyári helyzetjelzőről beszélünk ami a lámpatestben van (t10 izzó), akkor az gond nélkül használható. Rendőr tuti nem fog belekötni. Haver golfja ilyennel ment át műszakin pár hete. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Szeptember25, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2013 Sziasztok! Az lenne a nagy kérdésem, hogy most akkor mi is a helyzet szerintetek ezzel a (fehér) ledes helyzetjelző izzóval? Tény, hogy a színe más, mint a tompítottnak, de ez szerintem már csak ízlés kérdése, a lényeg az lenne, hogy büntethet-e érte a rendőr? KöHÉM54. § (3) A helyzetjelző lámpák fényének - anélkül, hogy a többi jármű vezetőjét zavarná - sötétben, tiszta időben 300 méter távolságról észlelhetőnek kell lennie. Az első helyzetjelző lámpa csak színtelen (fehér) vagy kadmiumsárga, a hátsó helyzetjelző lámpa csak piros fényt bocsáthat ki. 55. § (1) A gépjárműre, a mezőgazdasági vontatóra, a lassú járműre és a pótkocsira csak jóváhagyási jellel ellátott helyzetjelző lámpát szabad felszerelni. Tehát ez a jóváhagyási jel, hogy is van? A lámpa fogalmába beletartozik a benne lévő izzó is? Mivel magán a lámpatesten egyértelműen rajta van a jóváhagyási jel, de mondjuk a (fehér) ledes izzón nincs. Szia! Nem, a lámpa fogalmába nam tartozik bele az izzó, viszont van egy olyan előírás is, hogy egy lámpatestbe csak az ahhoz előírt, jóváhagyott izzót szabad beszerelni. Pl. a H7 fényszóróizzó helyére se tehetsz xenont, hiába rendelkezik jóváhagyási jellel a lámpatest, az úgy teljesen szabálytalan, mert nem arra tervezték. Tehát elvileg, ha nagyon kukacoskodni akar valaki akkor bele lehetne kötni, de nem hiszem, hogy egy fehér LED-be a helyzetjelzőben belekötözködne bárki. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Szeptember25, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember25, 2013 Kérdezd már meg tőle, hogy pontosan mi a gond a teleöntéssel? Mert ez eléggé városi legenda szagú... Azt mondja hogy ott már olyan sok a mennyiség hogy felkapja a dugó és nem bírja eldolgozni, gondolom lehúzni a gyűrű, így elkezdi enni. De ha elolvasol bármilyen gép kezelési könyvét ott is mindig a fél szintet adják meg. Sose írják hogy öntsed nyugodtan tele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
psych0 Elküldve Szeptember27, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2013 Sziasztok! Le kell cserélnem egy ferdehátú (CC/T98) G Astrán a csomagtartó teleszkópját/gázrugóját, mert az utóbbi 2 év telein többször is fejbekólintott a csomagtartó ajtaja. Nyáron többnyire működött rendesen. A kérdésem, hogy megvehetem-e a legolcsóbbat is vagy van valami amire figyeljek oda? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Szeptember27, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2013 Sziasztok! Le kell cserélnem egy ferdehátú (CC/T98) G Astrán a csomagtartó teleszkópját/gázrugóját, mert az utóbbi 2 év telein többször is fejbekólintott a csomagtartó ajtaja. Nyáron többnyire működött rendesen. A kérdésem, hogy megvehetem-e a legolcsóbbat is vagy van valami amire figyeljek oda? Köszi! az utángyártott olcsó de sz@r (szerintem :) ) a gyári drága de jó :) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember27, 2013 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2013 Csak arra érdemes odafigyelned, hogy ha van hátsó szárny (spoiler) az autódon, akkor nem biztos hogy a legolcsóbb a jó választás, ilyen esetben létezik erősített kivitelű gázteleszkóp is. Egyébként jó akár a legolcsóbb is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts