Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

Az a problémám, hogy a mélynyomó miatt ütemre ugrál a rendszámtáblám és eléggé idegesít.

Hozzáteszem, nem azért van, hogy vagánykodjak, hanem azért, mert szeretem :D

A keret mögött már megoldottam a rezonanciát, de az a baj, hogy maga a rendszámtábla rezeg a keretben.

Szerintetek, mi lenne a megoldás? Láttam néhány verdán ezt a ragasztott rendszámot, de eléggé

idegen nekem ez a megoldás, jobbat meg nem nagyon tudok :unsure:

Ha ilyen dinamikusan szeretsz zenét hallgatni, érdemes lenne kiszigetelned a hátsó ajtót. Persze a legjobb lenne mindegyiket.

Link to comment
Megosztás:

Akkor továbbmegyek. 1. Honnan tudom, hogy nálam be van-e kötve. 2. Ha nincs bekötve, mi kell(ene) hozzá hogy működjön?

Minden ABS nélküli autóban kell hogy legyen fékerőszabályzó, ami a fékezés intenzitásától függően a hátsó kerekekre jutó fékerőt mérsékli, a megcsúszás elkerülésére. Amennyiben erről van szó, az be kell hogy legyen kötve gyárilag. De ez egy egyszerű, mechanikusan működő szerkezet. Az elektronikus fékerő elosztó az más, aligha van a te autódban.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Létezik olyan rendszámtábla tartó, amelyiknél nem oldalról kell belefűzni (tolni), hanem egy keret rögzíti rápattintás után a rendszámtáblát (1000 Ft körül van egy pár). No, ennél tudod azt csinálni, hogy a kocsira szerelhető részt felcsavarozod (mögé a rezgéscsillapítót), ezt követően pedig vagy a rendszámtábla hátára vagy a felszerelt (csavarozott) részre ragasztasz szivacscsíkokat (pl a boltban kapható nyílászáró szigetelő szivacs tökéletes -jól bírja az időjárás viszontagságait, ennek ragasztós a hátulja, néhány száz Ft pár méter). Ezt követően a keretbe csak behelyezed a helyére és körbe összepattintod. A szivacs miatt feszülni fog a keretben a tábla, nem fog rezonálni (kitölti a teret). Ennyi.

Ez már jó párszor bejött (extrázhatod is, ha kétoldalú ragasztót is használsz, onnantól tényleg nulla az esélye arra hogy megnyikkanjon).

Csak szivaccsal kiragasztva addig lesz jó míg egyszer vizet nem kap és össze nem esik a szivacs. Én is így vagyok vele. A kétoldalú ragasztót nem próbáltam még.

Link to comment
Megosztás:

Csak szivaccsal kiragasztva addig lesz jó míg egyszer vizet nem kap és össze nem esik a szivacs. Én is így vagyok vele. A kétoldalú ragasztót nem próbáltam még.

En azzal a csavarral ami fogja a rendszamtablatartot, atcsavaroztam a rendszamtablat is. Igy elszornisem tudom es eggyaltalan nem rezeg. Csak a rendor ne vegye eszre

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Astra Classicban,1.4 twinpport,2007 évjárat,van e az első fékbetéteknek kopásjelzője,ami bejelez ha elkoptak nagyon a betétek,vagy nincs?ha van,és betétet veszek,akkor mindegyiknél van benne jelző?

Ja,és még annyi,hogy mennyi a tárcsavastagság ennél a tipusnál ami még jó?Ha betétet cserélek csak nem gond hogy a tárcsa pereme,szélén,van egy kis él,tehát ahol nem érte a fékpofa ugye a kopás hatására,ott nem kopott el a tárcsa,csak azért kérdezem,hogy betét cserénél ez a megmaradt él nem ront valamit a cserén,vagy érdemesebb egyben tárcsával cserélni?

Köszi a segitséget.

Link to comment
Megosztás:

Csak szivaccsal kiragasztva addig lesz jó míg egyszer vizet nem kap és össze nem esik a szivacs. Én is így vagyok vele. A kétoldalú ragasztót nem próbáltam még.

A kétoldalú ragasztó működik. Nekem konkrétan Tesa márkájú van már 3 éve, és a rendszám nemhogy nem esik le magától, de ha le akarnám szedni sztem akkor is csak festékkel együtt jönne. Nem hiába van ráírva a ragasztó csomagolására hogy 1 méter belőle 10kg-nyi terhet bír el...

541098_ZB_00_FB.EPS_1000.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok cartársak!

Remélem jó helyre írok, az lenne a tisztelet teljes kérésem, hogyha van valakinek esetleg elfekvő vagy tud olyan helyett ahol van bőr kormány akkor ne tartsa magában és szóljon! Előre is köszönöm.

Van egy opc kormanyom lukacsos borozessel. Teteje kicsit kopott, de foszlik.
Link to comment
Megosztás:

A kétoldalú ragasztó működik. Nekem konkrétan Tesa márkájú van már 3 éve, és a rendszám nemhogy nem esik le magától, de ha le akarnám szedni sztem akkor is csak festékkel együtt jönne. Nem hiába van ráírva a ragasztó csomagolására hogy 1 méter belőle 10kg-nyi terhet bír el...

Ezt kipróbálom de én a rendszámtábla tartóra fogom felragasztani.

Link to comment
Megosztás:

fényerő különbséget :)

az elektronika vált normál fény és csökkentett között

mindként esetben szabályozható a fényerő

kb ennyi :)

Hát, most nem kritizálni akarom a dolgot, de számomra ez a ködlámpa ködös kívüli bekapcsolása (még akkor is, ha ez csak valami led csík a ködlámpa körül) egyike azon tevékenységeknek, ami miatt ott helyben venném el a jogsit... Mondjuk eleve a ledes menetfénynek sem vagyok híve, szerintem pont az egésznek az értelmét veszi el azzal, hogy ugyanolyan a szine, mint a visszacsillanó napfénynek. Egy kadmiumsárga menetfény sokkal értelmesebb volna, eleve már a halogén sárgásabb fénye is sokkal feltűnőbb szerintem, mint a fehér akár led, akár xenon. Csak ugye itt is az van, hogy nem azt rakjuk fel (beleértve az autógyárakat is), ami a biztonságot növelné, hanem azt ami a divatos...

Link to comment
Megosztás:

Hát, most nem kritizálni akarom a dolgot, de számomra ez a ködlámpa ködös kívüli bekapcsolása (még ha ez gondolom csak valami led csík a ködlámpa körül) egyike azon tevékenységeknek, ami miatt ott helyben venném el a jogsit...

Nem a ködlámpát kapcsolja, hanem körülötte van ledekből egy gyűrű nappali menetfénynek...

Amúgy KRESZ szerint már nem csak ködben szabad ködfényszórót használni, hanem rossz látási viszonyok között is. Azaz neked elég annyit mondani hogy világító ködlámpával jobban látsz akár fényes nappal is, és máris szabályos a dolog. Pláne hogy sok autó az egyik oldali ködlámpát felkapcsolva kanyarfényként is használja azt, így pl. Mc-Elek képen látható Vectrája is... ;)

Link to comment
Megosztás:

Hát, most nem kritizálni akarom a dolgot, de számomra ez a ködlámpa ködös kívüli bekapcsolása (még akkor is, ha ez csak valami led csík a ködlámpa körül) egyike azon tevékenységeknek, ami miatt ott helyben venném el a jogsit... Mondjuk eleve a ledes menetfénynek sem vagyok híve, szerintem pont az egésznek az értelmét veszi el azzal, hogy ugyanolyan a szine, mint a visszacsillanó napfénynek. Egy kadmiumsárga menetfény sokkal értelmesebb volna, eleve már a halogén sárgásabb fénye is sokkal feltűnőbb szerintem, mint a fehér akár led, akár xenon. Csak ugye itt is az van, hogy nem azt rakjuk fel (beleértve az autógyárakat is), ami a biztonságot növelné, hanem azt ami a divatos...

ennyi :)

kinek pap ,kinek a papné

direkt nem csíkot raktam fel ... ilyet még nem láttam

a köd lámpáért én is harapok :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.