Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Szerintetek ha 1250000Ft-ot kérnék a 2007/10 havi kocsimért amiben van 69900Km, az sok érte?Van hozzá gyári alu, de azt szerintem külön adom el, mert abból akarom fedezni a másik kocsi téli garnitúráját.Vagy ha azt is adom akkor az 1350000Ft az reális?

Ugy gondolom az árat mindig a kereslet-kínálat határozza meg. Feldobod használtautóra és ugyis kiderül. Szerintem nem sok, persze az is fontos, milyen extrák vannak a talicskában. Szerintem ha hozzá is adod a felnit nem nagyon akarnak érte többet fizetni, talán jobban jársz, ha azt külön adod el.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek ha 1250000Ft-ot kérnék a 2007/10 havi kocsimért amiben van 69900Km, az sok érte?Van hozzá gyári alu, de azt szerintem külön adom el, mert abból akarom fedezni a másik kocsi téli garnitúráját.Vagy ha azt is adom akkor az 1350000Ft az reális?

Nem láttam az autódat, az állapottól függ természetesen hogy mennyiért tudod eladni, ill. a piactól. Ahogy elnézem, ez az ár a középmezőnyben foglal helyet, ha nem nagyon sürgős eladnod, szerintem reális lehet. Ha sürgős, akkor lejjebb kéne menned. A felnit szerintem vedd külön, és tedd alku tárgyává.

Link to comment
Megosztás:

A Weltauto.hu-n van fent több Octavia 1.4TSI 30-50,000Km-rel.A másik meg az új Renault Fluence 0Km-rel.

A Fluence melett szól, hogy nagyon sok extra van alapból is a kocsiba, de a lényeg mind a két autónál a csomagtér.A Fluence 530L, az Octi 580L.

Ma is néztem a kocsimat, hogy milyen szép, de négy embernek már kicsi, főleg nyaraláskor, vagy ha megyünk valahová sok cuccal.

Link to comment
Megosztás:

A Weltauto.hu-n van fent több Octavia 1.4TSI 30-50,000Km-rel.A másik meg az új Renault Fluence 0Km-rel.

A Fluence melett szól, hogy nagyon sok extra van alapból is a kocsiba, de a lényeg mind a két autónál a csomagtér.A Fluence 530L, az Octi 580L.

Ma is néztem a kocsimat, hogy milyen szép, de négy embernek már kicsi, főleg nyaraláskor, vagy ha megyünk valahová sok cuccal.

Franciát ne vegyél, ez egy jó tanács.... (kivéve ha nem akarsz problémát, láttam már pár dolgoz az elektronikáikból enyhén szólva is gagyi)

Inkább...:

2013-chevrolet-cruze-ltz-wagon-low-aggre

Link to comment
Megosztás:

A Weltauto.hu-n van fent több Octavia 1.4TSI 30-50,000Km-rel.A másik meg az új Renault Fluence 0Km-rel.

A Fluence melett szól, hogy nagyon sok extra van alapból is a kocsiba, de a lényeg mind a két autónál a csomagtér.A Fluence 530L, az Octi 580L.

Ma is néztem a kocsimat, hogy milyen szép, de négy embernek már kicsi, főleg nyaraláskor, vagy ha megyünk valahová sok cuccal.

Na én ezért vettem egyből caravant,hogy beférjenek a cuccok.Bár én nem megyek 4 emberrel nyaralni,csak a nejemmel meg 2 kutyával.1millió 250 ezer nem sok a kocsidért.Amit én először néztem az is 2007-es volt csak caravan 75 ezer km-rel,se alufelni se semmi.Téligumi volt hozzá felni nélkül,meg valami riasztó.1.3 millióért adta a gyerek,csak mire intéztem volna hitelt,hívott,hogy elvitték kp-ért.Renaultot én sem vennék,inkább a Skoda.

Link to comment
Megosztás:

És szerintetek a veramont, meg a tanítható ablaktörlőt kikapjam majd amikor eladom?Azért jutott eszembe, nehogy az legyen hogy megbontottam a kocsit .....

Már a beszerelésükkel is megbontottad, nem?

Egyébként pedig szerintem aki egy használt autót amiatt nem vesz meg, mert volt valami szétszedve, viszont össze van tisztességesen rakva, az hülye. "Állapotot veszünk, nem kilómétert"

Link to comment
Megosztás:

Már a beszerelésükkel is megbontottad, nem?

Egyébként pedig szerintem aki egy használt autót amiatt nem vesz meg, mert volt valami szétszedve az hülye.

Pont ezt kérdezem?Nehogy az legyen hogy megbontottam amikor beszereltem.

Na mind1 még van időm, mert előbb még kipróbálom a Fluence kocsit.Aztán ha döntöttem akkor adom el az enyémet.Ha túlélem a tökön rúgást amit a feleségemtől kapok emiatt. :D

Link to comment
Megosztás:

A Weltauto.hu-n van fent több Octavia 1.4TSI 30-50,000Km-rel.A másik meg az új Renault Fluence 0Km-rel.

A Fluence melett szól, hogy nagyon sok extra van alapból is a kocsiba, de a lényeg mind a két autónál a csomagtér.A Fluence 530L, az Octi 580L.

Ma is néztem a kocsimat, hogy milyen szép, de négy embernek már kicsi, főleg nyaraláskor, vagy ha megyünk valahová sok cuccal.

http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/08/23/egyperces_hiba_egy_golf_v_1.4_tsi-nel/

Ezzel nem akarlak lebeszélni róla :)

Link to comment
Megosztás:

Hát igen, ettől félek.Többen is mondták, hogy ez a kismotor/turbó elég rizikós dolog. Valószínű maradok a Fluence kocsinál.

Számomra még mindig ámulatba ejtő, hogy 3,8-ért csak bőrülés nincsen a kocsiban.Ha összejön, akkor köv héten megyek próbavezetésre, és megírom majd, hogy milyen.

Link to comment
Megosztás:

Hát igen, ettől félek.Többen is mondták, hogy ez a kismotor/turbó elég rizikós dolog. Valószínű maradok a Fluence kocsinál.

Számomra még mindig ámulatba ejtő, hogy 3,8-ért csak bőrülés nincsen a kocsiban.Ha összejön, akkor köv héten megyek próbavezetésre, és megírom majd, hogy milyen.

Próbáld ki a cruze-t is sztem. ;) Igaz az kisebb... De GM.

Link to comment
Megosztás:

Hát igen, ettől félek.Többen is mondták, hogy ez a kismotor/turbó elég rizikós dolog. Valószínű maradok a Fluence kocsinál.

Számomra még mindig ámulatba ejtő, hogy 3,8-ért csak bőrülés nincsen a kocsiban.Ha összejön, akkor köv héten megyek próbavezetésre, és megírom majd, hogy milyen.

Hát igen egyszerű szívómotornál nincs jobb. Jó döntés a Fluence. A VW szerintem amúgy si túlárazott, és azzal a kis turbóval egy pénztemető. A fentebb említett Cruze meg, hogy GM az nem jelent semmit - én amúgy sem vagyok elszállva a GM termékektől, volt már problémamentesebb autóm is - és plusszban még nehéz is, ezért többet is fogyaszt.

Flunce-re FEL!!!!

Link to comment
Megosztás:

Megnéztem a Fluence-t.Én 192cm vagyok, és magamra beállítva az első ülést, hátul még nagy hely maradt.Beültem hátra, és volt a térdemnek is bőven hely, meg a búrámnak is.Teszt vezetni meg majd a jövő héten lehet.

Nekem is tetszik a Fluence, de a szedán forma miatt nem tudom megszívlelni igazán. Ha lenne belőle egy pofás kombi, hasítana a piacon a jelenlegi árképzés mellett.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eddig jól működött a komfort zárásom, azonban most ahogy hazaértem, elég furán viselkedik. Bezárom, felhúzza az ablakot, majd félig lehúzza. Így most sehogy sem tudom bezárni az autót, hogy ne legyen nyitva az ablak. Ha a távirányítóról, ha kulccsal, ha gombbal zárom, sehogy sem jó. Sőt, ha csak az ablakot húzom fel úgy, hogy nyomva tartom a gombot, akkor is visszajön félig magától. Gondolom van benne valami becsípődésgátló mechanizmus, ami valami miatt meghülyült. Néztem, de semmi nincs útban. Hogy lehetne ezt orvosolni???

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eddig jól működött a komfort zárásom, azonban most ahogy hazaértem, elég furán viselkedik. Bezárom, felhúzza az ablakot, majd félig lehúzza. Így most sehogy sem tudom bezárni az autót, hogy ne legyen nyitva az ablak. Ha a távirányítóról, ha kulccsal, ha gombbal zárom, sehogy sem jó. Sőt, ha csak az ablakot húzom fel úgy, hogy nyomva tartom a gombot, akkor is visszajön félig magától. Gondolom van benne valami becsípődésgátló mechanizmus, ami valami miatt meghülyült. Néztem, de semmi nincs útban. Hogy lehetne ezt orvosolni???

Szia!

Lenne pár ötletem (ha nem jók, a többiek majd helyreteszik vagy kiegészítik):

- vedd ki az elemet a távból és tanítsd be újra (nem hinném hogy ez a baj, de ez a legegyszerűbb);

- akkumulátor sarú le, 10 perc várakozás és vissza majd tanítsd be az ablakot újra (talán elfelejt a hibát is);

- ha akkor sem javul meg és ismétlődik, akkor elvileg ki lehet olvastatni a hibát, bár nem kimondottan a ludas alkatrészt fogja megnevezni, de a főegységet igen.

Egyelőre hirtelen ennyi...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Eddig jól működött a komfort zárásom, azonban most ahogy hazaértem, elég furán viselkedik. Bezárom, felhúzza az ablakot, majd félig lehúzza. Így most sehogy sem tudom bezárni az autót, hogy ne legyen nyitva az ablak. Ha a távirányítóról, ha kulccsal, ha gombbal zárom, sehogy sem jó. Sőt, ha csak az ablakot húzom fel úgy, hogy nyomva tartom a gombot, akkor is visszajön félig magától. Gondolom van benne valami becsípődésgátló mechanizmus, ami valami miatt meghülyült. Néztem, de semmi nincs útban. Hogy lehetne ezt orvosolni???

Szia! Próbáld meg újra tanítani. Vedd le az akksisarut, várj egy kicsit, majd rakd vissza. Ezután húzd fel az ablakot, és tartsd nyomva a gombot felhúzás után is néhány másodperccel. Ha ekkor is visszajön, akkor szerintem vidd szakemberhez.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Lenne pár ötletem (ha nem jók, a többiek majd helyreteszik vagy kiegészítik):

- vedd ki az elemet a távból és tanítsd be újra (nem hinném hogy ez a baj, de ez a legegyszerűbb);

- akkumulátor sarú le, 10 perc várakozás és vissza majd tanítsd be az ablakot újra (talán elfelejt a hibát is);

- ha akkor sem javul meg és ismétlődik, akkor elvileg ki lehet olvastatni a hibát, bár nem kimondottan a ludas alkatrészt fogja megnevezni, de a főegységet igen.

Egyelőre hirtelen ennyi...

Egyszerre majdnem ugyanazt írtuk. :D A távirányítónak szerintem nincs hozzá köze.

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm az ötleteket! Közben magától megjavult... Felhúztam teljesen mielőtt írtam, úgy hogy nem tartottam nyomva az ablakot, csak pöcögtettem, hogy legalább fel legyen húzva ha véletlenül esik. Most kimentem próbálgatni amit írtatok, de mondom azért csak bezárom még1x. Most nem húzta le az ablakot, és ha a gombbal húzom fel nyomva tartva, akkor se jön újra le. Nem értem, hogy ez mi volt... A lényeg, hogy most jó. Legalább ha újra csinálja, tudom miket kell megpróbálni :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.