Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Őszinte leszek, ebben a fej egységet leszámítva még gyári a zene. Igaz még csak pár hete vettem. :) De borzasztó a gyári cumó, ugyan ebbe már nem tervezek nagy zenét, de a hangszorokat kiszorom az biztos.

Nem tudod véletlenül, vagy bárki más, hogy a kocsi oldalán végigfutó fekete ütközés védő műanyagot hogyan kell leszedni? Ragasztva van, vagy csavarozva, netán mindkettő? Le akarom fényezni, mert rohadtul mutat ez a fekete ezüst autón.

Sztem annyira nem csúnya,évente 2-szer használom a Turtle Wax black Cromot minden kűlső fekete műanyagra,mintha gyári lenne :icon13:

De amúgy én is gondolkodom a színrefújáson,nagyot dob rajta,csak nem tudom mennyire tartós főleg a küszöbelem ami azért kap elég sokat :smartass:

Link to comment
Megosztás:

Sztem annyira nem csúnya,évente 2-szer használom a Turtle Wax black Cromot minden kűlső fekete műanyagra,mintha gyári lenne :icon13:

De amúgy én is gondolkodom a színrefújáson,nagyot dob rajta,csak nem tudom mennyire tartós főleg a küszöbelem ami azért kap elég sokat :smartass:

Ha az ember minőségi anyagokat használ és minden munkafázist meg is csinál akkor nem lehet gond. A küszöbre esetleg plusz még egy réteg lakk és lekopni tuti nem fog. Én az f-es astrám kilincseit kb 10 éve fényeztem, és a gyűrük okozta karcokat leszámítva még mindig elég jó állapotban van.

Most waxoltam át a verdát polarshine liquid nano waxal (a cég szponzorálta) , eddig elég meggyőző. Gyorsan lehet vele haladni, nem fehéredik ki a műanyag felületeken és a végén nem lesz tiszta "por" a szekér. Bár nem olcsó de legalább 150 autora elég egy liter.

http://www.mirka.com/en/POLISH/Polishing_products_by_Name/?productgroup=&product=POLARSHINE+LIQUID+NANO+WAX+-+1L___7992725111

Link to comment
Megosztás:

Ha bárkinek van ötlete, szívesen venném, mit lenne érdemes megnézni.

Amúgy fater munkahelyén több G és H Astra is szolgált már, és azt mondja, azoknál is találkozott már ilyennel. Lehet valamilyen konstrukciós hiba?

Szia!

Nekem is így élednek fel a műszerek. Kb 100 indításból 1 szer ha nem úgy, de 99 szer igen.

Link to comment
Megosztás:

Egy újabb jó kis írás Novoth Tibitől: http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/08/23/egyperces_hiba_egy_golf_v_1.4_tsi-nel/

Kérdés: hogyan tudom ezt megelőzni én? Idézet: A szívóoldali kokszlerakódások kialakulását elősegíti, hogy a befecskendező szelep már nem mossa le a szelepekről a szennyeződéseket, hisz közvetlenül az égéstérbe permetez.

Ez így van nálam is? Akkor hiába is teszek a benzinbe plussz adalékot (időnként szoktam), mert nem is fog találkozni a szelepszárral? Akkor mi marad? Csak a motor szétszedése?

Link to comment
Megosztás:

Egy újabb jó kis írás Novoth Tibitől: http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/08/23/egyperces_hiba_egy_golf_v_1.4_tsi-nel/

Kérdés: hogyan tudom ezt megelőzni én? Idézet: A szívóoldali kokszlerakódások kialakulását elősegíti, hogy a befecskendező szelep már nem mossa le a szelepekről a szennyeződéseket, hisz közvetlenül az égéstérbe permetez.

Ez így van nálam is? Akkor hiába is teszek a benzinbe plussz adalékot (időnként szoktam), mert nem is fog találkozni a szelepszárral? Akkor mi marad? Csak a motor szétszedése?

Erre én is kíváncsi lennék, hogy lehet megelőzni.

Viszont nálad a szívócsőbe történik a befecskendezés, ezért ott lemossa a szelepről a szennyeződést. Neked konkrétan ettől a hibától nem kell tartanod.

Link to comment
Megosztás:

Tisztelt fórum társak elv társak! Azt szeretném tőletek kérdezni hogy ugyebár az után gyártott vezérmű szíj 5év /65000 km-t bír ki de ez valójában csak pénz lehúzás ugye azért 10 évet is elmehet komolyabb kockázat nélkül ehhez szeretnék tapasztalatokat kérdezni tőletek!Aki tudd véleményt mondani hozzá nyugodtan szóljon hozzá vagy hallgasson örökre!Egyébként éves szinten csak 5 ezer km-t megyek a a G Astrámal!

Link to comment
Megosztás:

Attól függ mennyiért. Az biztos, hogy bőven kellene rá költeni. Viszont kizártnak tartom, hogy ilyen létezik.

Mondjuk szerintem nem biztos, hogy olyan sokat kellene rá költeni. Talán kap vele egy működőképes akkut, olaj és szűrőcserék kellenek, esetleg szíjcserék, de más mi még?

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk szerintem nem biztos, hogy olyan sokat kellene rá költeni. Talán kap vele egy működőképes akkut, olaj és szűrőcserék kellenek, esetleg szíjcserék, de más mi még?

Az állásban az összes létező cső szétmegy rajta, az tuti biztos... A többi alkatrészre nem tudom milyen hatása van, de pozitív biztosan nincs.

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk szerintem nem biztos, hogy olyan sokat kellene rá költeni. Talán kap vele egy működőképes akkut, olaj és szűrőcserék kellenek, esetleg szíjcserék, de más mi még?

Az állásban az összes létező cső szétmegy rajta, az tuti biztos... A többi alkatrészre nem tudom milyen hatása van, de pozitív biztosan nincs.

Gondolom a 4 gumi is kuka mivel 5 év alatt folyamatosan a szabadban biztosan megette az idő az állásban.

Link to comment
Megosztás:

Ahogy mások is írják a.4 kevés lesz ide, de ismertem akinek ilyen kocsija volt LPG-vel... Szóval megy vele, ha papásan vezetsz.

Attól függ hol állt, hogy mit kell cserélni, de hogy a csöveket megette a semmi, azt nem hiszem, mint ahogy lejjebb írták. Még ha használva van akkor sem szabadna... Meg kell nézni szerintem, és valami garanciát ha vállalnak rá jó vétel. (jobb mint neppertől valami visszatekert, ki tudja hogyan hajtott kocsi)

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nekem is így élednek fel a műszerek. Kb 100 indításból 1 szer ha nem úgy, de 99 szer igen.

Eszembe jutott, hogy nézek egy feszültséget, ha már úgyis használom ezt az OBD kütyüt. Bár az adatpter feszültséget mutatja, vagyis az OBD csatlakozón mérhetőt, de ez nem hiszem, hogy sokat számít. Szóval indításkor 11,8-12 volt között van a feszültség (ekkor megy le a mutató indítózáskor), majd menet közben 13,7-14,2 közötti értékeket jelez - gondolom a generátor dolgozik, ez szerintem rendben is lenne. Ami viszont aggasztó, hogy ha csak pár kilométert megyek, leállítás után pár másodperccel már megint kb. 12 voltra esik. Most már csak azt nem tudom, hogy az akksival vagy a generátorral lehet gond. Ha hosszabb távon megyek, akkor gondolom feltölti a generátor, de az is lehet, hogy nem tölt eléggé, és hosszabb távon bepótolja, de rövidebb menetekben nem tudja eléggé feltölteni. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Eszembe jutott, hogy nézek egy feszültséget, ha már úgyis használom ezt az OBD kütyüt. Bár az adatpter feszültséget mutatja, vagyis az OBD csatlakozón mérhetőt, de ez nem hiszem, hogy sokat számít. Szóval indításkor 11,8-12 volt között van a feszültség (ekkor megy le a mutató indítózáskor), majd menet közben 13,7-14,2 közötti értékeket jelez - gondolom a generátor dolgozik, ez szerintem rendben is lenne. Ami viszont aggasztó, hogy ha csak pár kilométert megyek, leállítás után pár másodperccel már megint kb. 12 voltra esik. Most már csak azt nem tudom, hogy az akksival vagy a generátorral lehet gond. Ha hosszabb távon megyek, akkor gondolom feltölti a generátor, de az is lehet, hogy nem tölt eléggé, és hosszabb távon bepótolja, de rövidebb menetekben nem tudja eléggé feltölteni. :unsure:

Én nem mértem feszültséget, de a napokban megfigyeltem a jelenséget. Most meg rácáfolt. Ahányszor indítottam mindig normálisan indult. Bár én mindig megvárom hogy minden lámpa kialudjon szóval nem úgy mint a videón, egy kicsit tovább várok vele. Akkism télen lett cserélve, első indításkor ugyan úgy akadozva keltek fel a mutatók, ha a töltésre gyanakodnál, én szinte csak hosszú távra használom ha indítok akkor 70-80 km-t szoktam menni átlagban.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogyha alacsonyabb fordulatszám mellett indulok el (~1200), akkor remeg az autó. Ha magasabb a fordulatszám (~2200-2400 felett), akkor viszont ez a jelenség nem fordul elő.

Valaki meg tudná nekem mondani, hogy ez mitől lehet? Talán a kuplung?

Tapasztalt már valaki ilyet?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogyha alacsonyabb fordulatszám mellett indulok el (~1200), akkor remeg az autó. Ha magasabb a fordulatszám (~2200-2400 felett), akkor viszont ez a jelenség nem fordul elő.

Valaki meg tudná nekem mondani, hogy ez mitől lehet? Talán a kuplung?

Tapasztalt már valaki ilyet?

hello

csak hidegen csinálja?

nekem anno a fiat bravom csinált ilyet, kuplungozás lett a vége! :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.