Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Az lenne a kérdésem, hogy autópályán mi az a sebességhatár, amitől jön a csekk ma 2013-ban? Én 150-re emlékszem, jó lenne, ha valaki megerősítené/cáfolná. A másik kérdés, hogy van a mérőműszernek is tűréshatára (1-2 km/h), illetve az autó kilométer órája is csal valamennyit.

Egyszerűsítsük le a kérdést, tegyük fel, hogy 150-et mutatott az autóban a technika, tegyük fel, hogy látták is kamerával. Mire számítson az ilyen galád illető, számítson-e egyáltalán valamire?

Szia,

én azt a benfentes infót tudom hogy 9%-ot néznek el a rend éber őrei. Tehát ha 130 a megengedett akkor 143 nál még nem bűntetnek.

Az hogy hol van a bírsáhgatár nem tudom, de google a barátod.

Link to comment
Megosztás:

Az lenne a kérdésem, hogy autópályán mi az a sebességhatár, amitől jön a csekk ma 2013-ban? Én 150-re emlékszem, jó lenne, ha valaki megerősítené/cáfolná. A másik kérdés, hogy van a mérőműszernek is tűréshatára (1-2 km/h), illetve az autó kilométer órája is csal valamennyit.

Egyszerűsítsük le a kérdést, tegyük fel, hogy 150-et mutatott az autóban a technika, tegyük fel, hogy látták is kamerával. Mire számítson az ilyen galád illető, számítson-e egyáltalán valamire?

130-as táblánál 150 km/h-tól indul a 30 ezer Ft-os bünti, de erre még ráteszik a mérőműszer hibáját is, általában (+-) 3 km/h, és a következő értéktől mérnek, ami 154 km/h. Normál kerékkel (195/60 R15) még 3 km/h-t hozzáadhatsz, ennyivel van túlkalibrálva az Opel műszere, így a műszerfali 157 km/h-nál indul a büntetés.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

130-as táblánál 150 km/h-tól indul a 30 ezer Ft-os bünti, de erre még ráteszik a mérőműszer hibáját is, általában (+-) 3 km/h, és a következő értéktől mérnek, ami 154 km/h. Normál kerékkel (195/60 R15) még 3 km/h-t hozzáadhatsz, ennyivel van túlkalibrálva az Opel műszere, így a műszerfali 157 km/h-nál indul a büntetés.

Köszönöm a választ, bárcsak a munkám során is ilyen precíz válaszokat kapnék, hamarabb mehetnék haza ^_^

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

szokott valaki közületek Bécsben járni? Hol érdemes leparkolni az autót, hogyan lehet olcsón megűszni a parkolást és a közlekedést bécsben? Néztem az árakat, több parkolózóna van és 2-3 euró/órától mennek felfelé az árak.

Köszi!

Én nem rég voltam az állatkertben, ott előtte ingyenes, de nagyon nincs is hely, én 10 perc után hatalmas mázlival találtam. Ha nyítás elött mész jóval akkor szerencséd lehet, vagy ha délután 3-4 körül. Belváros drága, akkor parkolóház.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

130-as táblánál 150 km/h-tól indul a 30 ezer Ft-os bünti, de erre még ráteszik a mérőműszer hibáját is, általában (+-) 3 km/h, és a következő értéktől mérnek, ami 154 km/h. Normál kerékkel (195/60 R15) még 3 km/h-t hozzáadhatsz, ennyivel van túlkalibrálva az Opel műszere, így a műszerfali 157 km/h-nál indul a büntetés.

Azért ne keltsünk hamis illúziókat. Az éppen aktuális szolgálatot teljesítő kedvétől és a kapott parancsaitól függ. Kaptam én már csekket 96 km/-ról (megengedett 90 helyett) valamint autópályán 142 után. A megengedett +2 százalék (mérőműszer hibahatár) felett bármennyiénél büntethetnek.

Link to comment
Megosztás:

Én nem rég voltam az állatkertben, ott előtte ingyenes, de nagyon nincs is hely, én 10 perc után hatalmas mázlival találtam. Ha nyítás elött mész jóval akkor szerencséd lehet, vagy ha délután 3-4 körül. Belváros drága, akkor parkolóház.

Köszi, igazából a Schönbrunni kastélyt szeretnénk megnézni, s van a közelben Interspar. csak azt nem tudom hogy ott határozott időre lehet parkolni, vagy ameddig akarsz.

Találtam P+R parkolókat is, csak a legközelebbi 7 km-re van. Info meg a neten nem sok van, legalábbis magyarul s németül nem sok mindent találtam.

Link to comment
Megosztás:

Azért ne keltsünk hamis illúziókat. Az éppen aktuális szolgálatot teljesítő kedvétől és a kapott parancsaitól függ. Kaptam én már csekket 96 km/-ról (megengedett 90 helyett) valamint autópályán 142 után. A megengedett +2 százalék (mérőműszer hibahatár) felett bármennyiénél büntethetnek.

Ez érdekes, ugyanis 50-100 km/h közötti sebességhatárnál ha 15-30 km/h-val léped túl, akkor érvényesül az objektív felelősség elve. Tehát műszer hibahatárt nem figyelembe véve sem kaphattál volna +6 km/h-ért 30 ezret. A helyszíni bírság más.

130-as résznél pedig (100 km/h felett), az objektív felelősség 150-től kezdődik.

Link to comment
Megosztás:

Köszi, igazából a Schönbrunni kastélyt szeretnénk megnézni, s van a közelben Interspar. csak azt nem tudom hogy ott határozott időre lehet parkolni, vagy ameddig akarsz.

Találtam P+R parkolókat is, csak a legközelebbi 7 km-re van. Info meg a neten nem sok van, legalábbis magyarul s németül nem sok mindent találtam.

Akkor az állatkert parkolóüja jó neked, onnan gyalog egy 20 perc, és a dombról közelíted meg.

http://www.zoovienna.at/hu/allatkert-es-latogatok/megkoezelites/

Nagyon ki van táblázva, ahogy írják!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hali skacok!Egy olyan roppant egyszerű kérdésre válaszoljatok nekem,hogy Astra gm-ben 1.6 16v motor van és erősebbet szeretnék bele!Mita ajánlanátok?Ha ugy van váltót is kell mellé cserélni?és ha mondatok erősebb motort,akkor milyen váltót??Egy 2.016v-vel szemezgetek ami turbós 190pacis!Betudnám építettni??Gondolm váltó csere is kellene ugye?? Thx minden választ!!!

Link to comment
Megosztás:

Hali skacok!Egy olyan roppant egyszerű kérdésre válaszoljatok nekem,hogy Astra gm-ben 1.6 16v motor van és erősebbet szeretnék bele!Mita ajánlanátok?Ha ugy van váltót is kell mellé cserélni?és ha mondatok erősebb motort,akkor milyen váltót??Egy 2.016v-vel szemezgetek ami turbós 190pacis!Betudnám építettni??Gondolm váltó csere is kellene ugye?? Thx minden választ!!!

Z20let beepiteshez sokminden mas is szukseges. A legkisebb bajod a valto lesz...
Link to comment
Megosztás:

Z20let beepiteshez sokminden mas is szukseges. A legkisebb bajod a valto lesz...

mint pl???csak hogy tudjam!!mert mindenképp történni fog valami!!!egyenlőre azon filózok mi olcsóbb?a motorom átfaragása vagy más motor és ugy módosítás!A motorom átfaragásáról már beszéltem szakikkal annak tudom mi a végösszege,igaz nem 190de 150-160lovat kilehet hozni ha szívósor,hengerfej,vezérmútengely és chiptuning készül!!!

Link to comment
Megosztás:

mint pl???csak hogy tudjam!!mert mindenképp történni fog valami!!!egyenlőre azon filózok mi olcsóbb?a motorom átfaragása vagy más motor és ugy módosítás!A motorom átfaragásáról már beszéltem szakikkal annak tudom mi a végösszege,igaz nem 190de 150-160lovat kilehet hozni ha szívósor,hengerfej,vezérmútengely és chiptuning készül!!!

Szerintem nagyjából komplett motortércsere lökhárítótól tűzfalig felfüggesztéssel, fékekkel együtt, de még a kipufogó is. Mindenesetre legelőször annak nézz utána, le lehet-e papírozni egyszerűen. Nemtudom, a tiéd milyen, de Z20LET pl. nem volt ötajtósban, ha a tiéd olyan, ki tudja, mennyire sima ügy. Valószínűleg jobban jársz, ha eladod a mostanit, hozzáteszed azt a pénzt, amit az átépítésre költöttél volna, és veszel egy eleve erősebbet.

Mellesleg nekem az a 150-160 ló nagyon gyanús 1.6-ból szívóban. Ahhoz kellene kb. 8000-8500 fordulat, hogy kijőjjön a 100 ló/liter arány, aztán ezt nem hiszem, hogy az a motor bírná kicsit is hosszabb távon. Na meg ha nincs változó szelepvezérlés, akkor egy csúcsteljesítményre hangolt vezérműtengelynek köszönhetően halott lesz a motor alul, jó lesz, ha lesz stabil alapjárat. Ez napi használatra nem hiszem, hogy annyira praktikus mutatvány lenne...

Link to comment
Megosztás:

Semmi ertelme reszelni az 1,6ot.

Ha z20letet akarsz akkor motor valto feltengelyek fekek. Motorteri koteg. Coolerezes. Kipuff. Ezek kellenek. Majd esetleg uj turbo, uj kuplung stb. Ha szansz ra 500e akkor legyen meg 500e a meglepikre...

Na a "reszelés" ennél jóval kevesebből meg van!Ez egy pesti cég!és autóépítéssel foglalkoznak!tudják miról beszélnek!Ebgy ugyan ilyen motorú corzából amivel versenyeznek neves rallysok ők csinálták pl! az elért eredmény itt található: http://protechnic.hu/oldalak/46/

Jah és ez 300ezer mindennel együtt! :)

Link to comment
Megosztás:

Protechnik jo dolgokat csinal csak gyozd kivarni. En akkor sem azt fejlesztenem, hanem masik auto...

2 hét míg kész az új hengerfej!2-3 nap beszerelés!ezeket már lezsíroztam velük!Másik kocsit nem akarok mert ez már kész optikára!ÉS ez az én kocsim,nem vennék másikat!Imádom szeretem!Sőt ez már szerelem! :D :D

Ettől függetlenül jöhetnek más ötletek esetleg más motortípusok beépítésére!!!

Link to comment
Megosztás:

Én soha nem értettem azt,hogy valaki miért vesz olyan kocsit ami gyenge neki.Eleve olyat kell venni,ami megfelel az igényeknek.Abban még egyetértek,hogy az ember megszokja és erősebbet akar.Én akkor eladom és veszek másikat.Igaz,hogy most gyengébbet vettem mint volt,de ugye öregszem :)Ha majd megunom és szükségem lesz rá akkor veszek jobbat szebbet erősebbet:)

Link to comment
Megosztás:

Ennyiből miért nem olyat vesz az ember hogy már akkor piros a műszerfal mert neki olyan tetszik?Vagy olyat ami már optikailag szebb,szép mint pl egy astra!!!???Nem értelek benneteket!Nem kell messzire menni!Pl AMTS!!!Oda miért mennek olyanok akik igen építettek valamit?Ők is kicsiről indultak ahogy pl én!Japánban miért építenek mondjuk sima Accordból pöpec gépet?Vagy amerikában gyári evo-ból lóerőkkel több gépet!?Mert nem egy bivaly kocsit akarnak venni!Ők akarják megcsinálni,ebben látják az élvezetet!Én is ebben látom csak még kicsiben mert nem mindenhez értek és a nagyok is valszeg fórumoztak is annó!Ez a kocsim van!Ezt imádom és igen szeretném hogy erősebb legyen mert vannak rá lehetőségek!Nem adom el és veszek másikat!Ez a szerelem és még jó is!Mert nem eszik egy csepp olajat sem példának okáért!Rendes gazdi,jó kocsi! :D :D :D Ez pedig az én véleményem! :D

Link to comment
Megosztás:

Tulajdonképpen valahol érthető az álláspontod, csakhogy ez anyagilag sokkal kevésbé éri meg mintha egy eleve erősebb alappal kezdenéd. Külföldön meg is van az ehhez szükséges háttér, idehaza csak keveseknek, de ha neked megadatott akkor hajrá, vágj bele. Részemről nem gondolom hogy típust kéne cserélned, de ha egy 200LE-s Astrát akarsz, akkor jobban jársz ha veszel 1.5-2M közötti áron egy OPC turbót, mintha vennél egy 1.4-et feleennyiért, aztán abba raknál utólag turbós motort, nagy féket, futóművet, felniket, szpoilerszettet, miegymást... utóbbi jóval többe lesz.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.