rozsav Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Sziasztok! Szerintetek az normális jelenség,hogy egy 2007-es 1.4 classic astra G,már a kezdetek ota,új kora ota,néha-néha elindulásnál,főleg hidegen,persze nyáron is az első indulásnál,berángat a kuplung mint a fene?Néha egy jó darabig semmi,és közben meg aztán hihetetlenül elkezd berángatni induláskor,és utánna megszünik már.majd pár nap mulva néha megint...Főként párás esös időben vettem jobban észre,de például ma is a napsütésben...De az az érdekes hogy új kora ota ilyen,és nem mindig csinálja,akkor ez most kuplung próbléma lenne?de ha az lenne akkor mindig,minden indulásnál kellene jelentkeznie a problémának,nem?Amugy 80 ezer km van benne. Valaki esetleg,valami tapasztalat,vélemény,jó tanács?Előre is köszönöm. semmiképpen sem normális...ha új kora óta így viselkedik, nem lett volna szerencsésebb garanciában lejátszani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 semmiképpen sem normális...ha új kora óta így viselkedik, nem lett volna szerencsésebb garanciában lejátszani? Egy ismerösnek szintén ilyen volt gariban cseréltette,azota pocsék lett az autó,folyamatosan hordta vissza ide oda szervizekbe....inkább ezért nem vittem el.De van egy másik ismerösöm,kinek ugyanez a tipus évárat,és szintén ugyanez...ezért furcsállom nagyon a dolgot... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 semmiképpen sem normális...ha új kora óta így viselkedik, nem lett volna szerencsésebb garanciában lejátszani? Az összes ilyen párás időben.... Nekem is ilyen, rá kell érezni és a rángatást el lehet kerülni. Ha bemelegszik akkor jó.... Gondolom a kuplungtárcsa ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Az összes ilyen párás időben.... Nekem is ilyen, rá kell érezni és a rángatást el lehet kerülni. Ha bemelegszik akkor jó.... Gondolom a kuplungtárcsa ilyen. Igen kicsit bemelegszik,már teljesen normális,akkor egyszerüen tökéletes,ezért nem értem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Ma Kaposváron jártam, felhőszakadást láttam :icon1: A motortér is csodás. Ha mosom mit takarjak le? Akksi, biztosíték dobozok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nundee Elküldve Június7, 2013 Megoszt Elküldve Június7, 2013 Igen kicsit bemelegszik,már teljesen normális,akkor egyszerüen tökéletes,ezért nem értem.... Szia! Nekem gariban cserélték a komplett kuplungszerkezetet az általad is vázolt tünetek miatt. Kb. fél év után - persze a garancia addig már lejárt - ugyanolyan szar lett, azóta is olyan. Megyek kb. 500 métert és megszűnik a "hiba". Pár hete itt a topic-ban valaki írt a témáról és állítólag a k.tárcsa rugói a ludasak, de lehet, hogy rosszul emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Ma Kaposváron jártam, felhőszakadást láttam :icon1: A motortér is csodás. Ha mosom mit takarjak le? Akksi, biztosíték dobozok? Én nem szoktam semmit, a csatlakozók elvileg vízmentesek, hiszen a motortér is elég rendesen kaphat vizet, pl egy autópályás felhőszakadásban. A kényesebb részeket azért próbáld kerülni, max egy méterről veresd, ott már nincs olyan ereje a szórófejnek, inkább csak vízpermet. A többit 10-20 cm-ről szoktam, eddig még nem volt probléma... 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Eddig szilikon spray-t használtam a külső műanyag felületek "formában" tartására, gondoltam kipróbálom a Turtle Wax Black Trim Wax fekete műanyagápolóját, amit kifejezetten erre a célra írnak. Nem olcsó, mégis számomra óriási csalódás volt... A szilikon spray után sokkal jobban visszanyerték az eredeti, fekete színüket az átkent műanyag elemek, mint ezzel a "csoda" Turtle Wax löttyel... Én biztosan maradok a szilikon spray-nél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Eddig szilikon spray-t használtam a külső műanyag felületek "formában" tartására, gondoltam kipróbálom a Turtle Wax Black Trim Wax fekete műanyagápolóját, amit kifejezetten erre a célra írnak. Nem olcsó, mégis számomra óriási csalódás volt... A szilikon spray után sokkal jobban visszanyerték az eredeti, fekete színüket az átkent műanyag elemek, mint ezzel a "csoda" Turtle Wax löttyel... Én biztosan maradok a szilikon spray-nél.Igen, ezek semmit nem érnek. Én szándékosan nem Turtle Wax terméket próbáltam, az sem ért semmit sem. Nálam is marad a folyékony szilikon. Azt ugyan minden mosás után újra kell kenni, de a látvány garantált és nem lesz utána 1 hétig szutykos a kezem ,ettől a fekete cucctól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Sziasztok! Nagyjából 2 év kihagyás után ismét autó/Opel tulajdonos lettem. 2 hónapja használok egy Astra G 1.8 CDX-et, eddig nagyon tetszik. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Igen, ezek semmit nem érnek. Én szándékosan nem Turtle Wax terméket próbáltam, az sem ért semmit sem. Nálam is marad a folyékony szilikon. Azt ugyan minden mosás után újra kell kenni, de a látvány garantált és nem lesz utána 1 hétig szutykos a kezem ,ettől a fekete cucctól. én meguntam a kenegetést, full szürke volt az műanyag díszléc színre fújattam a küszöbökkel és a hűtőráccsal együtt. szép lett a kilincseket sajna kihagytam de tervben van az is Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 én meguntam a kenegetést, full szürke volt az műanyag díszléc színre fújattam a küszöbökkel és a hűtőráccsal együtt. szép lett a kilincseket sajna kihagytam de tervben van az is A legjobb megoldás. Én is megcsinálom még idén. A Calibrámon nagyon sokat dobott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 A legjobb megoldás. Én is megcsinálom még idén. A Calibrámon nagyon sokat dobott. És mennyire tartós? Mert ilyen hülye rücskös az egész... Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 És mennyire tartós? Mert ilyen hülye rücskös az egész... Annál tartósabb, ha rücskös :D . Viccet félretéve. Dolgozni kell vele (már ha magadnak csinálod). Mindent le kell szedni, én megérdesítettem kicsit, a festékboltban erre a célra ajánlott dörzsi szivaccsal. Aztán alapozó, majd a festék, aztán lakk. Fontos, hogy teljesen körbe kell fújni, összefüggő legyen a festék. Max. a nem látható részeket lehet vékonyabban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Így nézett ki a vas: http://img.carstyling.hu/usercars/00/05/09/62/50962_1237795215.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
CseGa Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Sziasztok. Kérdésem volna fékbetéttel kapcsolatban. A szekrény mélyèn találtam egy garnitúra textar fékbetéteket. 2006ban lettek gyártva. Ezeknek van "szavatossága"? Használható? Zsír új mind a 4. Válaszotokat köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rozsav Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Sziasztok. Kérdésem volna fékbetéttel kapcsolatban. A szekrény mélyèn találtam egy garnitúra textar fékbetéteket. 2006ban lettek gyártva. Ezeknek van "szavatossága"? Használható? Zsír új mind a 4. Válaszotokat köszönöm. nyugodtan rakd be 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dannert Elküldve Június8, 2013 Megoszt Elküldve Június8, 2013 Lenne egy olyan problémám, hogy a fedélzeti computerem nem reagál a karon levő gombok nyomkodására. Látom az időt, hőmérsékletet, megtehető távolságot, de az egyéb funkciókat nem tudom megnézni. hátralevő megtehető távolság: ez is elég furcsa értékeket ír ki, mert amennyiért tankolok, annyiból 300 km-t szoktam elmenni, de ez comp a tankolás után ~100 km-től számol visszafelé. Arányaiban jó, mert ha megyek ~30 km-t, akkor ~10 km-rel csökken, nade mégis, ez így biztos nem OK... Az előző tulaj azt mondta, cserélt benne compot, de nem belevaló került bele, ezért nem reagál a karra. Mi az igazság? Hány féle "okosabb "computer van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Igen, ezek semmit nem érnek. Én szándékosan nem Turtle Wax terméket próbáltam, az sem ért semmit sem. Nálam is marad a folyékony szilikon. Azt ugyan minden mosás után újra kell kenni, de a látvány garantált és nem lesz utána 1 hétig szutykos a kezem ,ettől a fekete cucctól. Pedig nem rossz a TW. Ha gumikesztyűben csinálod, a kezed sem kell tisztítgatni... ;) A 7végén csináltam meg, szabályosan szürkére fakult az évek alatt, most ilyen:Egy titka van, én négyszer ismételtem meg a felkenést, száradást, majd egy ronggyal átfényesítettem. Szerintem jó termék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Pedig nem rossz a TW. Ha gumikesztyűben csinálod, a kezed sem kell tisztítgatni... ;) A 7végén csináltam meg, szabályosan szürkére fakult az évek alatt, most ilyen:Egy titka van, én négyszer ismételtem meg a felkenést, száradást, majd egy ronggyal átfényesítettem. Szerintem jó termék. Hát azért ha már 4x kenem át, akkor nem sokra elég az a flakon... 1500 Ft-ért nem túl gazdaságos. Szilikon spray-vel 1x átfújom és ugyanez az eredmény :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Hát azért ha már 4x kenem át, akkor nem sokra elég az a flakon... 1500 Ft-ért nem túl gazdaságos. Szilikon spray-vel 1x átfújom és ugyanez az eredmény :icon1: Nekem is bevált a Turtle terméke, évente 1-2x kenem át. Átkenés után ég és föld. A szilikont nem szeretem, beleragad a por, ebbe nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 A Black chrome jó cucc,egy rendes kezelés után sok-sok évig vagy soha többet nem lesz szürkére kiszívott. Ausztriából hozott autóban találtam ilyen kencét:http://www.atu.de/shop/Zubehoer-w10020/Autopflege-Wartung-und-Reparatur-w5751/Kunststoffpflege_w5791/Sonax-Kunststoff-Neu-schwarz-100-ml-SON409 ,ez sokkal fényesebb színt ad,mint a black crome,csak nehezebben jön le a fényezésről ha rákerül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Pedig nem rossz a TW. Ha gumikesztyűben csinálod, a kezed sem kell tisztítgatni... ;) A 7végén csináltam meg, szabályosan szürkére fakult az évek alatt, most ilyen:http://img.carstyling.hu/usercars/00/06/83/25/68325_1370778038.jpgEgy titka van, én négyszer ismételtem meg a felkenést, száradást, majd egy ronggyal átfényesítettem. Szerintem jó termék.Kenés után nekem is jól nézett ki, de az eső lemosta. Azt megérte volna lefényképeznem hogy nézett ki az autó eső után, mikor az ajtó tele volt fekete megfolyásokkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Ezt próbáltátok már kencék helyett? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Hát azért ha már 4x kenem át, akkor nem sokra elég az a flakon... 1500 Ft-ért nem túl gazdaságos. Szilikon spray-vel 1x átfújom és ugyanez az eredmény :icon1: Szivaccsal hordtam fel, bőven adtam neki, de így is még rengeteg van a flakonban, pedig még a tetősínt is ezzel kentem... Talán ha 1/5-e elfogyott, vagy még annyi sem. Erre az évre tuti elég lesz, még ha havonta át is kenem... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts