Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sztem ott belülről merevítő van a géptető mögött, úgyhogy nem férsz hozzá hogy kikalapáld... ahogy elnézem marad a hagyományos gitt-csiszolás-szórógitt-festék módszer.

Elküldve

Ha a közepét húzod a csavarhúzóval, akkor lehet h összébb zár a cucc, viszont a rongy meg a végébe akard bele és "letekeri".

Nézegettem ezeket a videókat, ha az enyémben ilyen gyűrű lenne, már rég leszedtem volna. Csak ez valami egész más.

Szögletes keresztmetszetű, és teljesen belesimul a felületbe. Majd ha levettem, rakok fel képet.

Elküldve

Tisztelt autóstársak!

A következőkben kérném a segítségeteket, leírom röviden a történetet:
99" Astra G 1,6 16V 74 Kw, 101LE, X16XEL motorkód. Minden előjel nélkül, menet közben leállt a motor (nem lefulladt, megállt, mintha lekapcsoltam volna). Aztán többszöri indítózás után sem indult újra. Betoltam a parkolóba, majd kb. 10-15 perc múlva beindult, de csak 2-3 másodpercre. Aztán nem indult többé. Vontattuk 2-300 méteren keresztül, de ekkor sem indult. 3 óra múlva ismét beindult kb. 5 másodpercre, aztán leállt hiába nyomtam a gázt, ismét mintha lekapcsoltam volna. Mivel az akku teljesen lemerült (már csereérett volt), másnap új akkut tettem bele Bosch silver s2 56Ah. Egyből beindult, de le is állt ahogy eddig. Amit tudni kell:1-2 hónapon belüli cserék: gyertyák, szűrők, vezérlés, olaj, alapjárati motor. Rátettük computerre (egy ismerős laptoppal megnézte, hibakód nem volt). Az AC pumpa működik, benzin és gáz (lpg) van benne, mindkét üzemanyaggal indítottam, mindkettővel indult, majd leállt. Leszereltem az AGR/EGR szelepet, leteszteltem (nyit/zár ahogy kell, akkura kötöttem az 1 és az 5 pint), megtisztítottam majd visszaszereltem. Eztán indítottam, beindult, nyomtam a gázt kb. 3000-3500 fordulatig kb. 10 másodpercig, elengedtem a gázt, beállt az alapjáratra szépen 800 körül és amikor kiszálltam, leállt ismét. Aztán nem indult. Szerintem 30 perc múlva ismét indult volna, azt már nem vártam meg. Minden csatlakozót a motortérben széthúztam megtisztítottam és WD40 fújtam bele.
Lehet hülyeség, de amikor az új rádiós cd-t szereltem be, valami kábelt meghúzhattam és nem kapott áramot a rádió, ezért valami szál direktbe lett kötve (de ez is a rádióhoz tartozott). Ez kb. 1 hónapja volt.
Szívesen várom a javaslatát, mi lehet a gond, mit nézzek meg.

Köszi előre mindenkinek!

Sziszka

Elküldve

főtengelyjeladó ??? azt néztétek ?

igen, azt kifelejtettem. AMit nmég nem írtam, h. nincs összefüggésbe sem kuplungolással, sem fékezéssel (mert odáig el sem jutok, h. elinduljak vele, épp egy parkolóban pihen)

Azért köszi, és várom a további hozzászólásokat, köszi

Elküldve

Nézegettem ezeket a videókat, ha az enyémben ilyen gyűrű lenne, már rég leszedtem volna. Csak ez valami egész más.

Szögletes keresztmetszetű, és teljesen belesimul a felületbe. Majd ha levettem, rakok fel képet.

Megvan a hiba! Amit feszegettem, az csak a műanyag öntés volt. :omg: Ma kiálltam a napra, és addig nézegettem, amíg megtaláltam a gyűrűt. Alig látszik, nem csoda ha a sötét garázsban nem láttam jól. Egy kis csavarhúzóval minden további gond nélkül lepattintottam. Ezúton is köszönöm mindenkinek a segítséget! :hiya:

Elküldve

sziasztok. érdeklődnék ha csak ültetőrugót építek be a kocsi alá abból adódhat bármi problémám?

Ha ésszel csinálod, akkor nem.

Elküldve

=értsd: ha nem ültetsz többet 40mm-nél, akkor elvileg nem szükséges lengéscsillapítót cserélned. Ennél nagyobb ültetésnél nem elég csak a rugó.

Elküldve

Nem nehéz, pattintos. youtubeon van róla video. Ha nem találod dobj egy privátot.

Link:(most kerültem gép közelébe, mobilról körülményes lett volna)

Elküldve

a bal oldali tükröm ...izé...remeg...

a másik mintha oda lenne vakolva, ebben meg már néha csak elmosódva látok vissza :huh:

nem a tükörlap, a kerettel együtt.

elektromos, s fűthető.

leszedtem az egészet (rögzítők nem voltak fellazulva), lepattintottam a fényezett burkolatot...

de nem látok semmi törést, vagy lazaságot...tovább meg nem mertem szétbarkácsolni időhiány miatt :D

hogyan tovább vajon?...tapasztalat esetleg?

Elküldve

a bal oldali tükröm ...izé...remeg...

a másik mintha oda lenne vakolva, ebben meg már néha csak elmosódva látok vissza :huh:

nem a tükörlap, a kerettel együtt.

elektromos, s fűthető.

leszedtem az egészet (rögzítők nem voltak fellazulva), lepattintottam a fényezett burkolatot...

de nem látok semmi törést, vagy lazaságot...tovább meg nem mertem szétbarkácsolni időhiány miatt :D

hogyan tovább vajon?...tapasztalat esetleg?

A tükörlapot szedd le. Pattanik az is. Hátha ott többet látsz.

  • Like 1
Elküldve

hali, nemsoká felkerülnek az alukerekel a kocsira és le szeretném festeni a féknyerget és a fékdobot de nem tudom milyen szín álna jól a kocsinak. Valakinek valami ötlet? amúgy egy fehér sedanról van szó.

Elküldve

hali, nemsoká felkerülnek az alukerekel a kocsira és le szeretném festeni a féknyerget és a fékdobot de nem tudom milyen szín álna jól a kocsinak. Valakinek valami ötlet? amúgy egy fehér sedanról van szó.

Ha nem szereted a feltűnést, akkor fényes fekete. Az enyém is az. Ha szereted, akkor piros, vagy sárga.

Elküldve

Ha nem szereted a feltűnést, akkor fényes fekete. Az enyém is az. Ha szereted, akkor piros, vagy sárga.

Én azon gondolkodtam egy időben hogy színrefújom a féknyergeket, pontosan olyanra mint amilyen az autó színe. Mondjuk nekem sötét szürkészöld színű a kocsim, fehéren azért lehet hogy érdekesen mutatna... :blush:

Elküldve

Tisztelt autóstársak!

A következőkben kérném a segítségeteket, leírom röviden a történetet:

99" Astra G 1,6 16V 74 Kw, 101LE, X16XEL motorkód. Minden előjel nélkül, menet közben leállt a motor (nem lefulladt, megállt, mintha lekapcsoltam volna). Aztán többszöri indítózás után sem indult újra. Betoltam a parkolóba, majd kb. 10-15 perc múlva beindult, de csak 2-3 másodpercre. Aztán nem indult többé. Vontattuk 2-300 méteren keresztül, de ekkor sem indult. 3 óra múlva ismét beindult kb. 5 másodpercre, aztán leállt hiába nyomtam a gázt, ismét mintha lekapcsoltam volna. Mivel az akku teljesen lemerült (már csereérett volt), másnap új akkut tettem bele Bosch silver s2 56Ah. Egyből beindult, de le is állt ahogy eddig. Amit tudni kell:1-2 hónapon belüli cserék: gyertyák, szűrők, vezérlés, olaj, alapjárati motor. Rátettük computerre (egy ismerős laptoppal megnézte, hibakód nem volt). Az AC pumpa működik, benzin és gáz (lpg) van benne, mindkét üzemanyaggal indítottam, mindkettővel indult, majd leállt. Leszereltem az AGR/EGR szelepet, leteszteltem (nyit/zár ahogy kell, akkura kötöttem az 1 és az 5 pint), megtisztítottam majd visszaszereltem. Eztán indítottam, beindult, nyomtam a gázt kb. 3000-3500 fordulatig kb. 10 másodpercig, elengedtem a gázt, beállt az alapjáratra szépen 800 körül és amikor kiszálltam, leállt ismét. Aztán nem indult. Szerintem 30 perc múlva ismét indult volna, azt már nem vártam meg. Minden csatlakozót a motortérben széthúztam megtisztítottam és WD40 fújtam bele.

Lehet hülyeség, de amikor az új rádiós cd-t szereltem be, valami kábelt meghúzhattam és nem kapott áramot a rádió, ezért valami szál direktbe lett kötve (de ez is a rádióhoz tartozott). Ez kb. 1 hónapja volt.

Szívesen várom a javaslatát, mi lehet a gond, mit nézzek meg.

Köszi előre mindenkinek!

Sziszka

Mivel eddig sajna nem sok ötletet kaptam, h. mi lehet a gond, így még írok egy-két azóta történt próbálkozásról:

ki lett takarítva a szívósor ( amit egy szakember ajánlott, miután kiolvasta a hibakódot P0400=Kipufogógáz-visszavezetés funkció-rendellenesség, aki megnézte EGR szeleppel és EGR nélkül és 100%-ra állította, h. ez lesz a gond).

Sajnos ezek után sem indul, ill. ha elindul, egyből le is áll.

Várom a javaslatokat, köszi.

Elküldve

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha forrasztáskor elfelejtettem leszigetelni a csatlakozást, akkor arra szigetelés gyanánt lehet rakni F.BS-t (szilikon)?

Elküldve

Mivel eddig sajna nem sok ötletet kaptam, h. mi lehet a gond, így még írok egy-két azóta történt próbálkozásról:

ki lett takarítva a szívósor ( amit egy szakember ajánlott, miután kiolvasta a hibakódot P0400=Kipufogógáz-visszavezetés funkció-rendellenesség, aki megnézte EGR szeleppel és EGR nélkül és 100%-ra állította, h. ez lesz a gond).

Sajnos ezek után sem indul, ill. ha elindul, egyből le is áll.

Várom a javaslatokat, köszi.

Bár már írtad,hogy néztétek ez nekem főtengelyjeladó gyanús.Ki is lett próbaképp cserélve egy biztosan jó jeladóra?Esetleg vezérműtengely jeladó is lehet.

Elküldve

Egy olyan kérdésem lenne, hogy ha forrasztáskor elfelejtettem leszigetelni a csatlakozást, akkor arra szigetelés gyanánt lehet rakni F.BS-t (szilikon)?

Hol?Kocsiban jobb a zsugorcső és a bandázs. A szigszalag 'leolvad'.

Elküldve

A diesel kocsiba belemegy a benzines pisztoly?

Lehet hülye kérdés, csak nem volt diesel kocsim, csak érdekelne a téma, most vetettem fel :D

Elküldve

Igen, ez az amire gondoltam. A levegőszűrőtől jövő cső és a folytószelepháznál lévő bilincsnél szivárog. Ugyanis elötte megy bele a kartelgáz, ami tartalmaz valamilyen mennyiségben olajat. (olajgőz) Vagy nincs meghúzva, vagy el van valahol repedve.

Nah, a múltkor meghúztam a bilincset, tudtam kb 2 kört tekerni rajta, majd megtisztítottam a környékét... :D remélem ennyi volt. :) Köszönöm a segítséget :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.