dionaea Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Én pont szerelőt keresek. Eddig az utóbbi 3 évben márkaszervizbe hordtam. Olaj csere vezérmú szíj csere. A maszek nem dolgozik olcsóbban, viszont reggel vigyem oda délután kész opciót nem szeretem. Márka szerviznél megvárhatom mindig úgy kérem az időpontot. Persze picit drágább de annyival nem és látom mit rak bele. No meg a pecsét a szerviz füzetbe. Tudom 14 éve autónál nem számít de én szeretem ha ott van az a kis pecsét.Viszont most hogy beteg nem tudom mi legyen eddig a szerviz 4+ volt ami fix áras de most hogy több baj is össze jött nem biztos hogy a 8e ft + fa annyira jó óra díj. végül is nem annyira drága de nekem most minden az. Luxus az autó meg a Baba is sokba fáj manapság :D de Ő kárpótol mindenért :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Nem ez volt a Kérdés és nem is ezért voltam rá kíváncsi, mert kiautózom az összes benzin mindig az autóból--->addig amíg meg nem áll alattam!!! Igen, tudom, nem is közvetlenül neked szántam, ezért is írtam, hogy csak egy közbevetés. Csak azért reagáltam a te hozzászólásodra, mert most éppen te hoztad fel ezt a rendszeresen visszatérő témát. Ha a fogyasztás topikban visszaolvasol biztosan megtalálod az ezzel kapcsolatos tapasztalatokat. Egyébként nem szánékoztam senkiről lenézően nyilatkozni a tankolási szokásai alapján, ha esetleg ez jött volna le az irományomból, csak megosztottam a véleményem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Március23, 2013 Megoszt Elküldve Március23, 2013 Nem rossz, én is így gondolkodok, de azt ne felejtsd el, hogy ha egy teli tank benzinedet lopják el akkor többe került a leves mint a hús... CL2- mint jó autó... Nekem nem jött be, itt sokan ismernek a beírásaim alapján, eddig 22000 km van benne az 5 éve alatt. Idáig ide jutottam: vízpumpa, termosztát, vezérműtengely, 1 hidrotőke egy szelep, teljes szelepszárszimering készlet és egy két helyen megfúrt benzintank. Lehet bennem van a baj, de ez kinek olcsó? Nem az az ember vagyok, aki csak kerekeket fújja föl, de ezeket még használt alkatrész árban is soknak érzem az életkora és a futásteljesítménye mellett. Állásában romlik az autó :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
domber Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 Sziasztok! Érdeklődnék,hogy a 2007-es 1.4 Twinport,classic autómban van e Isofix,vagy ezt honnét tudom megnézni,mert azt mondták hogy ehez kikell vágni az üléshuzatot amúgy is ha rá akarok tenni gyerekülést.De hogy tudnám ezt megtudni?neten néztem valahol azt irják van a hátsó üléseken,de valahol azt hogy ezekben nincs benne?Most akkor mi az igzság?Valaki azt mondta ő sem kérte bele extraként de ez benne van már a 2007-es classicocban is.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 Sziasztok! Érdeklődnék,hogy a 2007-es 1.4 Twinport,classic autómban van e Isofix,vagy ezt honnét tudom megnézni,mert azt mondták hogy ehez kikell vágni az üléshuzatot amúgy is ha rá akarok tenni gyerekülést.De hogy tudnám ezt megtudni?neten néztem valahol azt irják van a hátsó üléseken,de valahol azt hogy ezekben nincs benne?Most akkor mi az igzság?Valaki azt mondta ő sem kérte bele extraként de ez benne van már a 2007-es classicocban is....Nekem 2004-es classic, és nincs benne - szerintem. Legalábbis semmi nyoma. Yarisban a hátsó ülés oldalán van kis címke isofix felirattal, de azt nem vágom, maga a rendszer hogy működik. Lassan ideje lesz utána néznem, augusztusra várjuk első gyermekünket. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 Sziasztok! Érdeklődnék,hogy a 2007-es 1.4 Twinport,classic autómban van e Isofix,vagy ezt honnét tudom megnézni,mert azt mondták hogy ehez kikell vágni az üléshuzatot amúgy is ha rá akarok tenni gyerekülést.De hogy tudnám ezt megtudni?neten néztem valahol azt irják van a hátsó üléseken,de valahol azt hogy ezekben nincs benne?Most akkor mi az igzság?Valaki azt mondta ő sem kérte bele extraként de ez benne van már a 2007-es classicocban is....#10736 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 Sziasztok!Szeretnék felszereltetni vonóhorgot műszaki előtt.Olyan kérdésem volna,hogy meg kell fúrni hozzá a karosszériát,vagy van gyári felfogatási pontja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
beiden Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 Sziaszto. Volna egy kérdésem. Van egy astra g -m cd-tár van gyárilag a kesztyütartoban, (4-cd) kiakartam csreélni egy cd-t , kiadta rendbem miután kicseréltem egy lemezt viszatevéskor nem akar beakadni a 4-cd-s tár (mikor rakom be nem eked be) Vajon mi lehet a baja? Kárlenne kiiktatnom nagyon szépen megy , nem szeretnél megválni tőle. Kérem ha valakinek van ötlete segítsen. Előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
beiden Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 Sziasztok! Szeretnék felszereltetni vonóhorgot műszaki előtt.Olyan kérdésem volna,hogy meg kell fúrni hozzá a karosszériát,vagy van gyári felfogatási pontja? Neken G astranál megvultak a gyári jukak csak kellett hejére rakni a csavaroket, minden tökéletesenn talált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Március24, 2013 Megoszt Elküldve Március24, 2013 Sziasztok!Szeretnék felszereltetni vonóhorgot műszaki előtt.Olyan kérdésem volna,hogy meg kell fúrni hozzá a karosszériát,vagy van gyári felfogatási pontja? Szia! Van gyári felfogatási pontja, viszont nincs kifúrva, úgyhogy meg kell fúrni.szerk.:Neken G astranál megvultak a gyári jukak csak kellett hejére rakni a csavaroket, minden tökéletesenn talált.Akkor úgy tűnik ebben sem egyformák, nekem nem volt kifúrva. A tiéd melyik karosszériaváltozat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Glare68 Elküldve Március25, 2013 Megoszt Elküldve Március25, 2013 Szia! Van gyári felfogatási pontja, viszont nincs kifúrva, úgyhogy meg kell fúrni. szerk.:Akkor úgy tűnik ebben sem egyformák, nekem nem volt kifúrva. A tiéd melyik karosszériaváltozat? Nekem is meg kellett fúrni, mert csak fel volt jelölve (pontozva). De mindenképpen lépcsős-fúrót használj, az nem szakítja át a lemezt. A fúrás után pedig a furatot fújd le horgany sray-vel, úgy nem fog rozsdásodni. Én a gyárilag hozzáadott csavarokat, alátéteket és anyákat kidobtam, helyette vettem a csavarboltba savállót. Így az sem fog rozsdásodni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Március25, 2013 Megoszt Elküldve Március25, 2013 Ezek az oroszok: http://player.hu/auto-motor/taviranyitos-opel-vectra-orosz-modra/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=taviranyitos-opel-vectra-orosz-modra#.UVB2NxzPTFs Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Március25, 2013 Megoszt Elküldve Március25, 2013 Ezt nem hiszem el! Délelőtt óta folyamatosan esik a hó megint! :icon7: :icon4: MÁRCIUS 25-ÉT ÍRUNK!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Március25, 2013 Megoszt Elküldve Március25, 2013 Ezt nem hiszem el! Délelőtt óta folyamatosan esik a hó megint! :icon7: :icon4: MÁRCIUS 25-ÉT ÍRUNK!!! Itt már tegnap is esett. Jöhetne már a tavasz, jó lenne egyet motorozni végre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Március25, 2013 Megoszt Elküldve Március25, 2013 Itt már tegnap is esett. Jöhetne már a tavasz, jó lenne egyet motorozni végre. Bizony, nekem is ott pihen a VFR a garázsban Október óta. Atyaisten, az már fél év! :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Március25, 2013 Megoszt Elküldve Március25, 2013 Bizony, nekem is ott pihen a VFR a garázsban Október óta. Atyaisten, az már fél év! :omg: Már arra sem emlékszem hogy mikor rúgtam be utoljára a vasat, sőt lassan az aksit sem tudom hova tettem belőle :icon11: Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Március25, 2013 Megoszt Elküldve Március25, 2013 Már arra sem emlékszem hogy mikor rúgtam be utoljára a vasat, sőt lassan az aksit sem tudom hova tettem belőle :icon11: Én azért elindítom legritkábban kéthetente. Imádom a V4 hangját! :w00t: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Már arra sem emlékszem hogy mikor rúgtam be utoljára... Igyál gyakrabban ha jól esik... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Igyál gyakrabban ha jól esik... :D Tegnap jól esett, de az ivás elmaradt, különben nem lett volna semmi a lapátolásból :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Március26, 2013 Megoszt Elküldve Március26, 2013 Tegnap jól esett, de az ivás elmaradt, különben nem lett volna semmi a lapátolásból :D Igen, ha annyit innánk amennyi esik, már rég az elvonóban fetrengenénk. Itt most is hull a hav. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
DM101 Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 A defektjavító sprayről mi a véleményetek? Azon filózom, hogy kiveszem a pótkereket, és beteszek vagy két ilyen defektjavítót. A kerék helyét lefedem valami jó filccel,és több lesz a hely, meg könnyebb lesz a kocsi. Ui: Ezúton is szeretném megköszöni Glare68 fórumtársnak, hogy ilyen segítőkész a Veramon computerem beszerelésével kapcsolatosan. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 A defektjavító spray szükségmegoldás. Arra jó hogy elérj vele a következő gumisig úgy hogy ne kelljen összepiszkolni a kezedet illetve tölteni az idődet a kerékcserével. Vannak gyártók (pl. Porsche) amik már gyárilag ilyet adnak az autóhoz, és rendes pótkereket vagy csak felárért, vagy sehogy sem lehet kérni. Ebből következik hogy működő megoldás, de tudni kell hogy vannak hátrányai: defektjavító spray-vel csak a futófelületen keletkezett lyukak orvosolhatóak, azok is csak akkor ha 3mm-nél kisebb átmérőjűek (ez rajta is van a dobozon amúgy), tehát hosszanti szakadás vagy oldalfalon keletkezett illetve nagyobb lyuk ellen mit sem ér, ilyenkor (pótkerék híján) kénytelen leszel trélert hívni, ami egy Porsche tulajnak nem gond, de egy Astránál lehet hogy túlzás. Hátránya még hogy a defektjavítóval kezelt kereket elvileg nem lehet javítani, tehát ha el is érsz vele a gumishoz, akkor ott új gumit leszel kénytelen venni (azért írom hogy elvileg mert én személyautó guminál még nem próbáltam, biciklinél tényleg esélytelen volt a javítás). A dolog másik oldala viszont az hogy ma már egyre jobban fejlődik a gumiabroncstechnika és az utak is egyre jobb minőségűek (már ahol), így a defekt bekövetkezésének esélye is egyre kisebb: én pl. sofőrként dolgozom, évente 100e km-t megyek, de 5 éve nem kaptam defektet. Erről az oldalról nézve a pótkerék csak egy felesleges 20kg körüli teher amit cipelsz magaddal és még a fogyasztást is növeli. A lényeg hogy neked kell mérlegelni és aztán dönteni, de ha javarészt jó minőségű úton jársz és vállalod a fenti kockázatokat akkor vágj bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 itt még mindig esik :hiya: csapatás lesz a vége úgy érzem :evilgrin: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 itt még mindig esik :hiya: csapatás lesz a vége úgy érzem :evilgrin: Jól fogod érezni magad:) Legalábbis itt nagyon jól csúsznak az utak, bár ez jórészt a nyári gumiknak köszönhető. Nekem éjjel sikerült több mint fél tank benzint elhasználni haverral. Idén (remélhetőleg) utoljára lehet úgyis kimenni az utakra veretni, én kihasználtam :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Glare68 Elküldve Március27, 2013 Megoszt Elküldve Március27, 2013 A defektjavító sprayről mi a véleményetek? Azon filózom, hogy kiveszem a pótkereket, és beteszek vagy két ilyen defektjavítót. A kerék helyét lefedem valami jó filccel,és több lesz a hely, meg könnyebb lesz a kocsi. Ui: Ezúton is szeretném megköszöni Glare68 fórumtársnak, hogy ilyen segítőkész a Veramon computerem beszerelésével kapcsolatosan. :icon13: A defektjavító spray nem igazán hálás dolog, mert tényleg ki lehet dobni a gumit utána. Én a motormhoz is inkább ezt a defektjavítót használom: Thumbs Up defektjavító készlet Javításnál az egyik célszerszámmal alaposan kitágítjuk a beazonosított lyukat, a másikkal áttoljuk a „dugót” a nyíláson. A kiálló részt levágjuk, és a mellékelt sűrített levegős patron segítségével felfújjuk a gumit. Ha nem sikerülne a gumin átpréselni a kampós szerszámot, akkor a lyuk további tágítást igényel. A csomag öt dugót és két motor kerék (vagy egy autókerék) felfújásához elegendő sűrített levegőt tartalmaz Ameddig az abroncsban van még levegő, addig valamennyi tartása is van, és könnyebb az előbbieket végrehajtani. Az egész hercehurca 15 percig tart, de utána keresnünk kell egy benzinkutat vagy gumisműhelyt, ahol pontosan beállíthatjuk a guminyomást. 4500 pénzbe kerül, és a gumi megmenthető. u.i.: Nagyon szívesen segítettem, és segítek is Veramon és más ügyben is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts