Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Milyen fogkrémet használtatok? Fehérítős kell?

-----

Találtam neten egy jó katalógust, durván az egész autó benne van, de nem lehet rászűrni, hogy melyik való az enyémhez.

Van olyan netes adatbázis ami hasonlóan kiadja az alkatrészeket, csak alvázszám alapján is lehet szűrni?

Te hol szoktad megnézni az alkatrészeket?

http://ecat24.com/op...95,26797,26793/

Itt is lehet.

Ugyan nem próbáltam hogy működik-e, de a főoldalon balra van egy "Enter your serial number VIN" mező, ahova az alvázszámot lehet írni...

Link to comment
Megosztás:

kipróbáltuk ma egy fiat doblo-n a fogkrémes lámpapolirt :)

és működik :)

Én is megcsináltam ..most este! :icon1: Már sötétben értem haza,de nem tudtam kivárni holnapig,ezért lámpafénynél hozzáfogtam.

Aquafresh Multi Active típusú fogkrémmel.Jó móka volt és az eredménye is meglett,szemmel láthatóan tisztább fényesebb lett a

plexi.Még ugyan nem tökéletes,de majd még rámegyek nappali fénynél is egy sorral!

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki, hogy milyen típusú váltó van a Z14XE motorhoz? Neten keresgéltem, de nem találtam egyértelmű választ. Volt ahol azt írták, hogy ehhez a motorhoz F13 tartozik, máshol azt, hogy F17, ráadásul ezeken belül is van WR és CR változat.

A myOpelService annyit ír, hogy 5 sebességes kézi váltó rövid áttéttel (ez lenne a CR - Close Ratio), viszont a pontos típus nem derül ki, és a motoromra is X14XE-t ír, így nem tartom igazán megbízhatónak az oldalt.

Link to comment
Megosztás:

:)

Mert a reptéren dolgozik egy ember, akit meg akartam találni, és ebben kellett volna a segítség. Rémlik, hogy valaki itt kopterezik, és ha minden igaz, pont Szolnokon.

De a net egy feneketlen nagy szemetes, és elég mélyen turkáltam benne, így megtaláltam.

Mond meg a nevét és már küldöm is róla az infókat! :D

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki, hogy milyen típusú váltó van a Z14XE motorhoz? Neten keresgéltem, de nem találtam egyértelmű választ. Volt ahol azt írták, hogy ehhez a motorhoz F13 tartozik, máshol azt, hogy F17, ráadásul ezeken belül is van WR és CR változat.

A myOpelService annyit ír, hogy 5 sebességes kézi váltó rövid áttéttel (ez lenne a CR - Close Ratio), viszont a pontos típus nem derül ki, és a motoromra is X14XE-t ír, így nem tartom igazán megbízhatónak az oldalt.

F13 van társítva az 1.4-es motorhoz gyárilag, az X14XE-hez és a Z14XE-hez rövid áttételű (CR) változatban, míg a Twinporthoz (Z14XEP) a normál áttétellel. Viszont a végáttétel aránya az mindháromnál 3,94:1.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

F13 van társítva az 1.4-es motorhoz gyárilag, az X14XE-hez és a Z14XE-hez rövid áttételű (CR) változatban, míg a Twinporthoz (Z14XEP) a normál áttétellel. Viszont a végáttétel aránya az mindháromnál 3,94:1.

Nekem a Z14XEP-hez rövid áttételt ír. :o

Motor

ENG-4 CYL 14 FIP DOHC

Sebességváltó

5 seb.kezi valto rovid attetel

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A http://vauxhall.workshop-manuals.com/astra-g/index.php?id=4042 oldalon találtam meg az áttételeket, amire szükségem volt, jobban beleásva magam végül megtaláltam a motor+váltó típusokat is, csak nem jó menüpont alatt néztem. :icon1:

E szerint imy-nek van igaza, a CR-t írja Z14XEP-hez is. Pedig mennyivel gazdaságosabb lenne a WR... Nem mindegy, hogy 5. fokozatban autópályán a 130 3400-as vagy 4000-es fordulaton van meg, fogyasztásban sokat jelentene. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

A http://vauxhall.work...dex.php?id=4042 oldalon találtam meg az áttételeket, amire szükségem volt, jobban beleásva magam végül megtaláltam a motor+váltó típusokat is, csak nem jó menüpont alatt néztem. :icon1:

E szerint imy-nek van igaza, a CR-t írja Z14XEP-hez is. Pedig mennyivel gazdaságosabb lenne a WR... Nem mindegy, hogy 5. fokozatban autópályán a 130 3400-as vagy 4000-es fordulaton van meg, fogyasztásban sokat jelentene. :unsure:

Autópályán tényleg jobb lenne a hosszabb váltó, de amúgy akkor meg kevesebbet enne a kocsi. :) Lehet ezért került bele CR. :omg:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nekem van egy Asztra 1.7 cdti karavánom,7 éve használom még soha semmi probléma nem volt vele.De most nem rég kezdődött egy olyan jellegű hiba amire nem tudok rájönni! Jól működik az aútó de világít a műszerfalon a motor hiba visszajelző lámpa,a motorfordulat nem megy 3.250 fölé tehát nem pörög ki teljesen a motor! Az a furcsa ebben a hibában hogy valamikor kipörög rendesen,nem tudom mi lehet az oka?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Nekem van egy Asztra 1.7 cdti karavánom,7 éve használom még soha semmi probléma nem volt vele.De most nem rég kezdődött egy olyan jellegű hiba amire nem tudok rájönni! Jól működik az aútó de világít a műszerfalon a motor hiba visszajelző lámpa,a motorfordulat nem megy 3.250 fölé tehát nem pörög ki teljesen a motor! Az a furcsa ebben a hibában hogy valamikor kipörög rendesen,nem tudom mi lehet az oka?

Az ECU biztos tudja, meg kell tőle kérdezni.. villogtasd ki..

https://sites.google.com/site/gastraokossagok/muszerfal

Jah most nézem neked Diesel, akkor lehet nem is tudod kivillogtatni....

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

A motort már lemosta valaki a kutakon lévő magasnyomású kézi mosóval?Vagy ha nem jó ötlet, akkor hogyan szoktátok tisztítani?Sajnos nem kertes házban lakom, úgyhogy nincsen slagom, amivel esetleg óvatosan kis nyomással le tudnám tisztítani.

Én eddig 1x mostam meg a motort (5.5 év alatt) , idén tavasszal megint meg lesz mosva.

De én járás közben, az elektromos cuccokat letakarva mostam ezelőtt.... ;)

Link to comment
Megosztás:

Én eddig 1x mostam meg a motort (5.5 év alatt) , idén tavasszal megint meg lesz mosva.

De én járás közben, az elektromos cuccokat letakarva mostam ezelőtt.... ;)

én még egyszer se mostam...max akkor tenném, ha olajfolyás csúfítaná...nekem kimondottan tetszik ha poros :D ...de tényleg

Link to comment
Megosztás:

én még egyszer se mostam...max akkor tenném, ha olajfolyás csúfítaná...nekem kimondottan tetszik ha poros :D ...de tényleg

Azért nekem annyira nem tetszik, főleg tél után, amikor tiszta mocsok, és sós az egész belseje a motortérnek. Most télen pedig bőven volt belőle.... ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.