Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A plexi fogkrémmel történő tisztítása, polírozása nem újkeletű, anno, amikor a jó minőségű polírpaszták még nem voltak széleskörben kaphatóak (60-as, 70-es, 80-as évek) fogkrémmel polírozták pl. a sport- és mezőgazdasági repülőgépek kabinjainak plexijét. Akkoriban ez volt elérhető.

Mivel a legtöbb fogkrém alapanyaga nem más, mint a gipszpor természetesen polírozásra is használható.

Ma azért már vannak ennél sokkal jobb anyagok.

Mi utasszállító repülőkre pl. ezt használtuk:

http://www.peekpolish.co.nz/Pages/products.htm

Ez un. "nem csiszoló hatású" polírozó krém, és egyaránt használható fém és műanyag, valamint kompozit felületen.

Elküldve

Elképzelhető hogy a fogrém is tartalmaz apró szemcséket . Ezen a videón azért ügyel ,hogy ne lásd tutira hogy fogrémet nyom rá. Kicsit nehézkesen jön ki a tubusból. Mondjuk ilyen elven a kromtisztító paszta is megtenné. Illetve ha már kézi munka akkor a kézi polír. Kisérletezni lehet hisz annak a fényszórónak úgy is mind1

Hiányoltad a fogkrém eredetiségét...tess..

Elküldve

G Astrások, ezt figyuzzátok!

Még a végén nem kell lámpabúrát venni?? Csak egy fogkrémet??

Hát ha nem vagy rest ezt minden évben megcsinálni, akkor tényleg nem kell új lámpát venni, de sajnos ez nem örökös megoldás. Az enyém is fel volt polírozva, de aztán mégis inkább vettem másik lámpát később...

Elküldve

G Astrások egy kis érdekesség..

Minap kezeim közé került egy Hátsó kipufogó dob, hát én annak úgy nekiestem mint disznó a moslékos vájunak!

Fogtam egy szép nagy flexet, és adtam neki.....

Hát így néz ki belülről aki még nem látott ilyet!:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Középdobról nincs esetleg?

http://autoalkatresz.medija.hu/5923/173337_3_s1.jpg

1.6-tól felfelé... :icon1:

Elküldve

a középdob az egy átmenő perforált cső

semmi más

körülötte gyapot :) ennyi

Az F Astránál is dettó! Gondolom a G nél se variáltak rajta...már csak abból is hogy annak csak hangerő csökkentés a feladata...

Elküldve

a középdob az egy átmenő perforált cső

semmi más

körülötte gyapot :) ennyi

Egy folytonos perforált cső? Akkor minek csináltak neki ilyen homokóra formát?

Elküldve

Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy van egy fehér számlapú OPC-s km órám ami 8000-ig és 240-ig mér.

Ami pedig benne van gyárilag az autómba az 7000-ig és 220-ig.

Na most a kérdés az, hogy csalna-e az OPC-s óra, ha beraknám?

Elküldve

Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy van egy fehér számlapú OPC-s km órám ami 8000-ig és 240-ig mér.

Ami pedig benne van gyárilag az autómba az 7000-ig és 220-ig.

Na most a kérdés az, hogy csalna-e az OPC-s óra, ha beraknám?

Nagy valószínűséggel, de próbáld ki....

Elküldve

Biztosra kéne tudnom, mert akkor nem bontom meg a műszerfalat.

Sajna ezt én nem próbáltam, valahogy nem fér bele az F astrába...:)

De ha laikuskén gondolkodom, hogy van egy literes edényem amit mér egy műszer és én abban kicserélem a műszert akkor az a liter nem lesz liter ha ahhoz szeretném feltölteni az edényt, nemde?

Elküldve

Sajna ezt én nem próbáltam, valahogy nem fér bele az F astrába... :)

De ha laikuskén gondolkodom, hogy van egy literes edényem amit mér egy műszer és én abban kicserélem a műszert akkor az a liter nem lesz liter ha ahhoz szeretném feltölteni az edényt, nemde?

Logikus csak gondoltam megkérdezem mit mondanak rá :)

Elküldve

Mivel ez is egy rossz példa volt, erre azt mondanám, hogy nem fog csalni.

A km jeladó nem más a 220-as km/h órához sem.

Annak is csak kb 50Hz-es jele 100 Km/h sebességnél.

"De ha laikuskén gondolkodom, hogy van egy literes edényem amit mér egy műszer (súlyt, vagy litert) és én abban kicserélem a műszert akkor az a liter nem lesz liter ha ahhoz szeretném feltölteni az edényt, nemde?" A jeladó, vagy a mért értéket nem cseréled ki, vagyis, a másik műszer ugyan azt fogja mérni...

A fordulatszám már más kérdés, annak a jelét az ECU-tól kapja. Ez lehet, hogy mást fog mutatni. De ez nem olyan fontos adat, mint a sebesség...

Reménykedtem, hogy jön egy hozzáértő és kijavít!!!

Így is lett!

Nos lásd és olvad Cserox!!!

Nos laikusként a komplett Műszeregységre gondoltam nem pedig a km óra mutatóra...

Ezek szerint a ford.mérő nem lesz pontos??

Más: mi hír a "kamulevél"-lel kapcs? van változás? komoly az ügy?

  • Like 1
Elküldve

Reménykedtem, hogy jön egy hozzáértő és kijavít!!!

Így is lett!

Nos lásd és olvad Cserox!!!

Nos laikusként a komplett Műszeregységre gondoltam nem pedig a km óra mutatóra...

Ezek szerint a ford.mérő nem lesz pontos??

Más: mi hír a "kamulevél"-lel kapcs? van változás? komoly az ügy?

nincs egy fotód az OPC tahóméterről?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.