hupss Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Sziasztok... Én még újj vagyok itt így röviden rólam.. Eddig audi 80-asom volt 8 évig nyüstöltem Most vettem egy Gastra combit.. ezzel lesz majd pár kérdésem... amúgy autószerelésben jártas vagyok hobbi szinten, Egy autottuning kis családi valalkozásunk is van főleg Hondákkal foglalkoztam eddig házi barkács tanfolyam keretében :) ... Lényeg Astra G 99' évj X20DT motorkód 82 Le.. Elősször is miért csak DT a motorkód? nincs se L se H se más... Aztán meg van egy hibajelenségem... Motordiagnosztika lámpa ha menet közben bevillan lusta az auto gázra lépek elmúlik és ujra fürge majd lassan megint kivillan... Egr hibára gyanakszom... A baj nem sokat tudok az autó előéletéről... Mégegy kérdés és abbahagyom :D Ez DT ha intercoolert rakaok rá (ami van itthon egy pár :) kompiát át kell programozni? ki és mennyiért csinállhatja?
Stofl Elküldve Március3, 2013 Elküldve Március3, 2013 Sziasztok! Eladó lett a család B Vectra-ja, feltettem adok-veszek rovatba is! Ha valakit érdekel, vagy valakinek a valakijét... Szerintem érdemes megnézni! http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra/opel_vectra_1.6_16v_comfort-6663991
Zig Elküldve Március4, 2013 Elküldve Március4, 2013 kinyitód kibelezed teljesen , és raksz bele egy átmenő perforált csövet ,és keményre kitömöd kőzetgyapottal majd lezárod :) Köszi! A perforált cső az milyen? :D
Glare68 Elküldve Március4, 2013 Elküldve Március4, 2013 Köszi! A perforált cső az milyen? :D Egy sima cső, amelyik palástja teljes felületén furatozva van. Perforált= teljes felületén furatozott ;)
Stofl Elküldve Március4, 2013 Elküldve Március4, 2013 Sziasztok! Voltam műszaki vizsgán. Nem ment át elsőre. Bal hátsó féknél 45%-os eltérés volt üzemire, kézire pedig 57%. El kellett mennem kitakaríttatni, lecsiszolni a betéteket. A kézifék bovden porvédője szakadt, így a víz bement a bovdenhez, ezért szorult a csőben. Ez nem engedte vissza a betéteket a dobról. Emiatt pedig megégtek a betétek. Le kellett csiszolni, azután vissza műszakira. Ekkor már rendben volt. De mondták hogy bovden csere cakk um pack,betétek, plusz következő műszakira már a hátsó kipufogó dob is csere. :( Azt tudtam hogy a tárcsáimnak az utolsó éve, de nem gondoltam hogy a hátsó fékkel is lenne valami......
Morpheus Elküldve Március4, 2013 Elküldve Március4, 2013 Egy sima cső, amelyik palástja teljes felületén furatozva van. Perforált= teljes felületén furatozott ;) Én is most ezt a projektet szeretném megcsinálni, mert annó jártam úgy hogy szét rohadt belül minden és eldugaszolta az "árvalányhaj" a kipufugót, és szétvágtam kiszedtem és üresen össze! namost így elég furi hangja van, ezért is szeretnék kezdeni vele valamit! A Kérdésem, hol a búbánatban tudok én, ilyen perforált lemezt beszerezni??
Morpheus Elküldve Március4, 2013 Elküldve Március4, 2013 Hóhó, meg van! http://www.martinmetals.eu/perforalt-lemezek
tgabika76 Elküldve Március5, 2013 Elküldve Március5, 2013 Konkrétan Coupéhoz valót (a sima Astráéban csak 220-ig van számozva a sebességmérő ha jól emlékszem, kivéve OPC), vagy csak a fehér számlap érdekel?
Bombero Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 Eladó lett a család B Vectra-ja, Itt nálunk pár házzal arrébb egy GUM-925-ös van. Igaz, az egy G Astra.
Cserox Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 Konkrétan Coupéhoz valót (a sima Astráéban csak 220-ig van számozva a sebességmérő ha jól emlékszem, kivéve OPC), vagy csak a fehér számlap érdekel? Elég lenne a számlap is. 1.6-os Astrámba raknám bele. A lényeg, hogy 7000-ig legyen skálázva.
kobraCode Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 Ez a "Köszi" gomb tegnap is itt volt? Én nem vettem észre, vagy ma került ide? ------------------------->
kobraCode Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 Off: Ne dudálj a Hackerre mert pórul jársz! http://nemkutya.com/like/69822
Morpheus Elküldve Március6, 2013 Elküldve Március6, 2013 Ez a "Köszi" gomb tegnap is itt volt? Én nem vettem észre, vagy ma került ide? -------------------------> Pár napja de próbáld ki.... 1
pupak78 Elküldve Március7, 2013 Elküldve Március7, 2013 Sziasztok,az mitől lehet hogy a ha ki akarom nyitni a kocsit,valamikor egyfolytába nyomnom kell a gombot kb 5-10 mp-ig hogy kinyíljon,vissza zárni rögtön reagál.Az autó mellett vagyok töbnyire mikorra olyan sokat kell tartanom.Nem mindig csinálja ezt.Az elem csere nem befolyásolta mostanság sűrűn cserélek elemet is hátha a hideg leszívja,de sokkal jobb nem lett.A másik bajom hogy amikor a fűtés venti megy legalább 1-sen kerepelő hangot hallat folyamatosan.Elég idegesítő.2-nél már alig hallatszik de csak mert a motor hangosabb.Szét kellene szednem a ventilátornál talán?Mondjuk azt sem tudom hol van a ventije.
Mc-elek Elküldve Március7, 2013 Elküldve Március7, 2013 .A másik bajom hogy amikor a fűtés venti megy legalább 1-sen kerepelő hangot hallat folyamatosan.Elég idegesítő.2-nél már alig hallatszik de csak mert a motor hangosabb.Szét kellene szednem a ventilátornál talán?Mondjuk azt sem tudom hol van a ventije. valszeg kezd csapágyas lenni a ventilátorod :(
ampervadasz Elküldve Március7, 2013 Elküldve Március7, 2013 Sziasztok,az mitől lehet hogy a ha ki akarom nyitni a kocsit,valamikor egyfolytába nyomnom kell a gombot kb 5-10 mp-ig hogy kinyíljon,vissza zárni rögtön reagál.Az autó mellett vagyok töbnyire mikorra olyan sokat kell tartanom.Nem mindig csinálja ezt.Az elem csere nem befolyásolta mostanság sűrűn cserélek elemet is hátha a hideg leszívja,de sokkal jobb nem lett.A másik bajom hogy amikor a fűtés venti megy legalább 1-sen kerepelő hangot hallat folyamatosan.Elég idegesítő.2-nél már alig hallatszik de csak mert a motor hangosabb.Szét kellene szednem a ventilátornál talán?Mondjuk azt sem tudom hol van a ventije. Szia! Elég érdekes hibajelenség, sok ötletem nincs mi tudja ezt okozni, mindenesetre az elemtartó forrasztásának elengedése visszatérő próbléma ezeknél, esetleg érdemes lenne megnézni, hátha. A fűtőmotor a kesztyűtartó mögött van, ha azt kiveszed már látod is, nem nehéz hozzáférni. Valószínű megkopott már a csapágyazása.
kobraCode Elküldve Március7, 2013 Elküldve Március7, 2013 Sziasztok,az mitől lehet hogy a ha ki akarom nyitni a kocsit,valamikor egyfolytába nyomnom kell a gombot kb 5-10 mp-ig hogy kinyíljon,vissza zárni rögtön reagál.Az autó mellett vagyok töbnyire mikorra olyan sokat kell tartanom.Nem mindig csinálja ezt.Az elem csere nem befolyásolta mostanság sűrűn cserélek elemet is hátha a hideg leszívja,de sokkal jobb nem lett.A másik bajom hogy amikor a fűtés venti megy legalább 1-sen kerepelő hangot hallat folyamatosan.Elég idegesítő.2-nél már alig hallatszik de csak mert a motor hangosabb.Szét kellene szednem a ventilátornál talán?Mondjuk azt sem tudom hol van a ventije. Szia! A kulccsal én is így voltam. A megoldást az jelentette hogy megnézettem egy órással és átforrasztotta a kapcsolókat, azt mondta el volta repedve a nyomógomb alatt a forrasztás és már sokat látott ilyet...
davidoff87 Elküldve Március7, 2013 Elküldve Március7, 2013 Sziasztok nekem az a kérdésem lenne hogy a caravan hátsó ülése jó e a sedanba (astra g) előre is köszönöm!
Morpheus Elküldve Március7, 2013 Elküldve Március7, 2013 valszeg kezd csapágyas lenni a ventilátorod :( Vagy beesett egy falevél és most ért oda a ventihez, amihez meg hozzáér és az kerepel...:D
gyurigyerek Elküldve Március7, 2013 Elküldve Március7, 2013 Sziasztok nekem az a kérdésem lenne hogy a caravan hátsó ülése jó e a sedanba (astra g) előre is köszönöm! Javaslom neked az "Astra G ülés problémák topikot". Nem kell minden hova beírni. :omg: Oda persze nem írtad be :D
Morpheus Elküldve Március8, 2013 Elküldve Március8, 2013 G Astrások, ezt figyuzzátok! Még a végén nem kell lámpabúrát venni?? Csak egy fogkrémet?? 1
retfirD Elküldve Március8, 2013 Elküldve Március8, 2013 Nem csak koszos volt a lámpa? A fogkrémtől nem látni, mit maszatol össze, a végén meg leszedi az egészet a vizes törlővel. Bár egy próbát éppen megérne... :D
gyurigyerek Elküldve Március8, 2013 Elküldve Március8, 2013 Nem csak koszos volt a lámpa? A fogkrémtől nem látni, mit maszatol össze, a végén meg leszedi az egészet a vizes törlővel. Bár egy próbát éppen megérne... :D Elképzelhető hogy a fogrém is tartalmaz apró szemcséket . Ezen a videón azért ügyel ,hogy ne lásd tutira hogy fogrémet nyom rá. Kicsit nehézkesen jön ki a tubusból. Mondjuk ilyen elven a kromtisztító paszta is megtenné. Illetve ha már kézi munka akkor a kézi polír. Kisérletezni lehet hisz annak a fényszórónak úgy is mind1
Mc-elek Elküldve Március9, 2013 Elküldve Március9, 2013 http://autofejlesztes.hu/fenyszoro-polirozo-felujito-keszlet-turtle-fg6690-p-12559.html ez meg erre való :) 1
Recommended Posts