Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

98.12.havi G astrán bármerre tekergetem a fényszóróállító csavarokat meg sem nyikkan (egyik oldal sem). Viszont ha az állítómotort kapcsolom, akkor megy fel-le a fényszóró magassága.

Tudna valaki segíteni, hogy a csavarokkal miért nem jó? Mi lehet a probléma?

Köszönöm a segítséget,

Üdv.: Z

Elküldve
  On 2013. 01. 19. at 8:52, cszozo78 írta:

Sziasztok!

98.12.havi G astrán bármerre tekergetem a fényszóróállító csavarokat meg sem nyikkan (egyik oldal sem). Viszont ha az állítómotort kapcsolom, akkor megy fel-le a fényszóró magassága.

Tudna valaki segíteni, hogy a csavarokkal miért nem jó? Mi lehet a probléma?

Köszönöm a segítséget,

Üdv.: Z

Nézd meg a rajzon a fel-le állító csavarok melyek, mert el van írva a rajz! Az oldalállítócsavarra írja a magasságállítást. Műkszik, de nagyon sokat kell tekerni az oldalállításhoz. A magasságállítást a másik csavarral lehet állítani, azt imbuszkulccsal lehet tekergetni, és nem kell sokat állítani rajta, hogy beálljon a kívánt magasságba. Ezek a csavarok a lámpatest középtáján találhatók a lemez alatt. Kicsit nehéz hozzáférni, de megoldható. pl. a gumidugót vedd ki, és azon a nyíláson keresztül, ha máshogy nem férsz hozzá.

Elküldve
  On 2013. 01. 19. at 11:23, Gyula519 írta:

Nézd meg a rajzon a fel-le állító csavarok melyek, mert el van írva a rajz! Az oldalállítócsavarra írja a magasságállítást. Műkszik, de nagyon sokat kell tekerni az oldalállításhoz. A magasságállítást a másik csavarral lehet állítani, azt imbuszkulccsal lehet tekergetni, és nem kell sokat állítani rajta, hogy beálljon a kívánt magasságba. Ezek a csavarok a lámpatest középtáján találhatók a lemez alatt. Kicsit nehéz hozzáférni, de megoldható. pl. a gumidugót vedd ki, és azon a nyíláson keresztül, ha máshogy nem férsz hozzá.

De otthon? Érdekes, ha be tudja állítani jól....

Elküldve
  On 2013. 01. 19. at 11:23, Gyula519 írta:

Nézd meg a rajzon a fel-le állító csavarok melyek, mert el van írva a rajz! Az oldalállítócsavarra írja a magasságállítást. Műkszik, de nagyon sokat kell tekerni az oldalállításhoz. A magasságállítást a másik csavarral lehet állítani, azt imbuszkulccsal lehet tekergetni, és nem kell sokat állítani rajta, hogy beálljon a kívánt magasságba. Ezek a csavarok a lámpatest középtáján találhatók a lemez alatt. Kicsit nehéz hozzáférni, de megoldható. pl. a gumidugót vedd ki, és azon a nyíláson keresztül, ha máshogy nem férsz hozzá.

Azokat tekergetem amiket írtál. Az imbuszcsavarok forognak, a hozzájuk kapcsulódó fogazott csavar/tengely is forog (tehát a lámpa külső részén lévő mechanika nem kopott), de a lámpát mégsem állítja. A bagolyfészkeket világítom velük.

Elküldve
  On 2013. 01. 19. at 11:30, cszozo78 írta:

Azokat tekergetem amiket írtál. Az imbuszcsavarok forognak, a hozzájuk kapcsulódó fogazott csavar/tengely is forog (tehát a lámpa külső részén lévő mechanika nem kopott), de a lámpát mégsem állítja. A bagolyfészkeket világítom velük.

Ezen az oldalon találsz rajzot és magyarázatot is, nemcsak tőlem:

http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=622&st=10738

Továbbá, ha az izzó nincs rendesen a helyén, mert kicsit nehéz úgy beilleszteni, hogy mindhárom vezetőél a helyére menjen, akkor is bagolyfészek van :unsure:

Elküldve

Én a patika szép fehér falán állítottam be a fényszórókat:)Majdnem minden izzócsere után a foglalatot is cserélni kell,mert hol ez hol az a füle törik le,és nem lesz középen az izzó.Elég szar konstrukció.

Elküldve
  On 2013. 01. 19. at 16:32, Gyula519 írta:

Ezen az oldalon találsz rajzot és magyarázatot is, nemcsak tőlem:

http://www.opelforum...ic=622&st=10738

Továbbá, ha az izzó nincs rendesen a helyén, mert kicsit nehéz úgy beilleszteni, hogy mindhárom vezetőél a helyére menjen, akkor is bagolyfészek van :unsure:

Köszönöm, megnéztem. Az izzók a helyén vannak 100%. Ha az autóval szemben állva belenézek a fényszóróba, a foncsol hozzáér a helyzetjelző izzó utastérhez közelebb eső részéhez.

Nem lehet, hogy valami a lámpán belül van szétesve és csak a motor állítja a foncsolt fel/le? Azt sem tudom, hogy a két imbuszcsavarhoz tartozó állító a lámba belsejében mihez csatlakozik?

:(

Elküldve
  On 2013. 01. 18. at 23:02, cszozo78 írta:

Köszönöm, megpróbálom. Majd megírom mire jutottam.

Igazad volt, sikerült visszarakni.

:icon13:

Elküldve

Sziasztok nagytesók :hiya: !

Érdekel valakit egy darab eredeti gyári acskóban, jobb hátsó sárvédő gumi???

Van hozzá beszerelési utasítás is!!! :D

2013-01-20-571_www.kepfeltoltes.hu_.jpg2013-01-20-569_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
  On 2013. 01. 20. at 17:41, Morpheus írta:

Sziasztok nagytesók :hiya: !

Érdekel valakit egy darab eredeti gyári acskóban, jobb hátsó sárvédő gumi???

Van hozzá beszerelési utasítás is!!! :D

Én annó csak előre vettem.

A hátsó az sajnos csúnya, s könnyen le lehet tolatni (pl hóban)

Elküldve
  On 2013. 01. 20. at 17:41, Morpheus írta:

Sziasztok nagytesók :hiya: !

Érdekel valakit egy darab eredeti gyári acskóban, jobb hátsó sárvédő gumi???

Van hozzá beszerelési utasítás is!!! :D

Párja nincs véletlenül?

Elküldve
  On 2013. 01. 20. at 17:41, Morpheus írta:

Érdekel valakit egy darab eredeti gyári acskóban, jobb hátsó sárvédő gumi???

Van hozzá beszerelési utasítás is!!! :D

Jobb első lesz ez! A hátsónak íves a kialakítása.

Elküldve

Netto 52 liter. (brutto:60,6 liter a tágulási biztonsági légrekesszel együtt). Nekem az ügyes Ukrán kutas egyszer belepréselt 55 litert :icon1: :D

Elküldve
  On 2013. 01. 21. at 10:27, Glare68 írta:

Netto 52 liter. (brutto:60,6 liter a tágulási biztonsági légrekesszel együtt). Nekem az ügyes Ukrán kutas egyszer belepréselt 55 litert :icon1: :D

Neked nem 1.4-es és 2003-asod van?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.