tgabika76 Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Tgabesznak meg jól állna egy fehér számlapos műszerfal, ha már ilyen világos a belseje. Fekete meg megy mindenhez, de a könyöklőt is be lehet seperc alatt ua. bőrrel vonni mint a középkonzolt. Teljesen igazad van, a fehér számlapos műszarfal sokáig nekem is álmom volt, de a krómkarikákról nem akartam lemondani és csak olyat találtam amiről az hiányzott, időközben meg be lett ledezve, úgyhogy most meg már azért nem cserélnék (a fehér számlapot teljesen átvilágítja a háttérvilágítás, emiatt sokkal nehezebb úgy ledezni hogy ne legyen foltos). A könyöklőt meg félteném vajszínű bőrrel bevonni, sztem hamar koszolódna. Az sokkal gyakrabban van tapogatva mint a középkonzol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január13, 2013 Megoszt Elküldve Január13, 2013 Ajtó oldal kárpit színre pl., bár oda is könyökölsz és az is világos. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Megérkezett Pestre az égi áldás! 2 fajta autóssal találkoztam a még fel nem takarított Hungárián 5.30-kor: a szélvédőn tenyérnyi foltot jégmentesítő-de azt is belehelő-hátsó ablakon sem kilátó-balesetveszélyesen 5-tel vánszorgó lámpáját nem használó elmebeteget és a hatalmas bmw-s a-Hungáriát ralipályának néző-70-nel száguldozó társát... Nem tom, melyik a rosszabb, de mindkettő nagyon zavart. Vagy csak öregszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Ilyen az enyém, ez fura?: Baszki, ez nagyon szép!!! B) Nekem a rádiónak a tekerője olyan kiálló... :) Megérkezett Pestre az égi áldás! 2 fajta autóssal találkoztam a még fel nem takarított Hungárián 5.30-kor: a szélvédőn tenyérnyi foltot jégmentesítő-de azt is belehelő-hátsó ablakon sem kilátó-balesetveszélyesen 5-tel vánszorgó lámpáját nem használó elmebeteget és a hatalmas bmw-s a-Hungáriát ralipályának néző-70-nel száguldozó társát... Nem tom, melyik a rosszabb, de mindkettő nagyon zavart. Vagy csak öregszem. Vagy... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
dreampost Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 A zsalu szervó motorhoz két vezeték megy. Az egyik piros, a másik zöld. Mind kettő 0,5 mm2 vezeték. A szervóra menő csatlakozót kihúzod, és a két szálat megcseréled. (Kiveszed az egyik érintkezőt a csatlakozóból, megjegyzed hogy hol volt. Kiveszed a másik érintkezőt, ezt is megjegyzed hol volt. Ezt a másodikat teszed az első helyére, az elsőt a második helyére.) (képpel NE idézz! töröld) Vagy, a Delphi zsalu szervóban, meg lehet fordítani a motort... De ahhoz le kell szerelni... Az autószerelőm megfordította a 2 szálat a motoron, de ugyanúgy működik. Azt mondja lehet van benne valami érzékelő ami a zsalu állása szerint irányít? Ez lehetséges? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 Az autószerelőm megfordította a 2 szálat a motoron, de ugyanúgy működik. Azt mondja lehet van benne valami érzékelő ami a zsalu állása szerint irányít? Ez lehetséges? Nem, nincs benne ilyen, éppen ez a baj, ezért szoktak törni a zsaluk, meg beégni a motorok, mert nem figyeli semmi a végállásokat. Csak simán polaritást vált attól függően, hogy merre kell nyisson a zsalu, de a feszültség folyamatosan rajta van a motoron. Ha megcseréled a vezetékeket annak meg kell fordulnia. Nálam is megfordult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január14, 2013 Megoszt Elküldve Január14, 2013 (edited) On 2013. 01. 13. at 12:11, dreampost írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve Január15, 2013 Megoszt Elküldve Január15, 2013 Ilyen az enyém, ez fura?: Meggyőztél! Bár a belső tér nálad alapból sokkal színesebb, és nem komor fekete a műszerfal, de ettől függetlenül lehet elég lenne bőrözni a kézifék előtti műanyag takaróig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kacsa7 Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Valaki nem próbált még véletlenül ilyen szettet? http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00010316 Az egyik lámpámra ráférne egy polírozás... Más: hétvégén lebontottam újra a középkonzolom, sikerült kicserélnem a fűtésbox izzóit, egyúttal kicseréltem a TID-ét is, hogy legközelebb nehogy az égjen ki... végül úgy raktam vissza, hogy barna ablakszigetelővel (ez legalább beleolvad a feketébe, nem úgy mint a fehér) kipárnáztam a középkonzolt, így végre nem "zizereg". Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Január16, 2013 Megoszt Elküldve Január16, 2013 Valaki nem próbált még véletlenül ilyen szettet? http://www.nteam.hu/...w&kod=N00010316 Az egyik lámpámra ráférne egy polírozás... Fényezőnél komplett fényszórófelújítás, utána lakkozva 5.000 Ft-ért... Nem ismerem a konkrét anyagot, de ennyi pénzért nem vacakolnék vele, a leírás szerint is kétséges eredményt figyelembe véve meg pláne nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 Ma érkezett meg. :icon1: http://kepfeltoltes.hu/view/130117/2013-01-17_19.06.50_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
nemeth_laca Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 Ma érkezett meg. :icon1: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Not bad! :D Sokkal szebb, mint a fehér... De ez csak az én véleményem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Január17, 2013 Megoszt Elküldve Január17, 2013 Ma érkezett meg. :icon1: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Szia! Én is ezen gondolkozom. Tennél fel képet amin világít is? kíváncsi lennék rá :) Jól néz ki ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 G Astránál merre keressem a pollenszűrőt? Cserélnem kellene... Engem is érdekelne, hogy a lámpa felrakva hogy néz ki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lipi-G Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 a műszerfal alatt,kivéve a kesztyű tartót,amit 5 v 6 db csavar fog a műszerfalba.lehúzod a kesztyűtartó világítását,és kihúzod a k.tartót.Ott látod majd meg egy kb 5x20-s méretű dobozt,aminek a fedelét csavarok,v patentok tartanak.De ha olvasol vissza a fórumon,megtalálod ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 G Astránál merre keressem a pollenszűrőt? Cserélnem kellene... Engem is érdekelne, hogy a lámpa felrakva hogy néz ki... http://www.opel-magazin.hu/images/stories/szereld/belter/astra_g_zafira_a_astra_h_pollencsere.pdf Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 http://www.opel-maga...pollencsere.pdf Köszi:) Jó mélyre rakták. F astrán jobb helyen volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Szia! Én is ezen gondolkozom. Tennél fel képet amin világít is? kíváncsi lennék rá :) Jól néz ki ! Elvileg holnap berakom a helyére, ha megvan teszek fel képet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ManoBeer Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Sziasztok! Az egyik kedves debreceni kollégámnak szeretnék segítséget kérni tőlletek! Neki van egy G Astrája és eddig (mivel céges autókkal jártunk idáig, csak begyűrűzött a válság és a vas szigor) garázsban ácsorgott szegény. Most mindenapos használatban van az autó újra és arra lett kolléga figyelmes, hogy szép olajtócsája lett a garázsban. A szerelők megállapították, hogy szervóból szivárog (sajna ennyi az infóm), le kell szerelni Pestre kell küldeni, jaj de drága lesz, mert szét kell bontani a fél autót, stb., viszont (olajszintet figyeli szigorúan, és valóban fogy a szervóból) mivel újra napi használatba került az autó az olajszivárgás mértéke nagyban visszaesett!!! Tudtok esetleg debreceni szerelőt ajánlani (ő a Hétvezérutcán volt), aki esetleg kicsit jobban okával nézné meg és nem egyből szervó generált csinálna? Segítségeteket előre is köszönöm a nevében is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
cszozo78 Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem! 98.12.havi G astra fényszóróit nem lehet állítani, mert a belsejében lévő fehér állítóműanyag kiesett ( az izzó helyén benyúlva lóg a foncsol). Mi módon lehet a fényszórót szétszedni, ezt a fehér műanyagot visszatenni, hogy újra állítható legyen. Olvastam a hajszárítótól a hőlégfúvón át a lámpasütésig mindent, remélem ti tudtok segíteni. Holnap reggel megpróbálkoznék a művelettel, ha addig tudtok ötleteket, vagy már bevált módszert a szerelésre. Ezt szeretném visszarakni: Köszönöm a segítséget, Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem! 98.12.havi G astra fényszóróit nem lehet állítani, mert a belsejében lévő fehér állítóműanyag kiesett ( az izzó helyén benyúlva lóg a foncsol). Mi módon lehet a fényszórót szétszedni, ezt a fehér műanyagot visszatenni, hogy újra állítható legyen. Olvastam a hajszárítótól a hőlégfúvón át a lámpasütésig mindent, remélem ti tudtok segíteni. Holnap reggel megpróbálkoznék a művelettel, ha addig tudtok ötleteket, vagy már bevált módszert a szerelésre. Ezt szeretném visszarakni: Köszönöm a segítséget, Üdv. Szia! Lehet furcsának tartod,amikor a jobb oldali pilácsomba kiesett az általad említett kütyüke,kiszedtem az állító motort,és ott azon a lyukon tettem vissza ezt a műanyagot egy kúpos fogó segítségével. Nem kellett szétszedni a lámpatestet darabokra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cszozo78 Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Szia! Lehet furcsának tartod,amikor a jobb oldali pilácsomba kiesett az általad említett kütyüke,kiszedtem az állító motort,és ott azon a lyukon tettem vissza ezt a műanyagot egy kúpos fogó segítségével. Nem kellett szétszedni a lámpatestet darabokra. Köszönöm, megpróbálom. Majd megírom mire jutottam. Igazad volt, sikerült visszarakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január18, 2013 Megoszt Elküldve Január18, 2013 Sziasztok! Az egyik kedves debreceni kollégámnak szeretnék segítséget kérni tőlletek! Neki van egy G Astrája és eddig (mivel céges autókkal jártunk idáig, csak begyűrűzött a válság és a vas szigor) garázsban ácsorgott szegény. Most mindenapos használatban van az autó újra és arra lett kolléga figyelmes, hogy szép olajtócsája lett a garázsban. A szerelők megállapították, hogy szervóból szivárog (sajna ennyi az infóm), le kell szerelni Pestre kell küldeni, jaj de drága lesz, mert szét kell bontani a fél autót, stb., viszont (olajszintet figyeli szigorúan, és valóban fogy a szervóból) mivel újra napi használatba került az autó az olajszivárgás mértéke nagyban visszaesett!!! Tudtok esetleg debreceni szerelőt ajánlani (ő a Hétvezérutcán volt), aki esetleg kicsit jobban okával nézné meg és nem egyből szervó generált csinálna? Segítségeteket előre is köszönöm a nevében is! Nekem ~2.5 éves korában ugyanezt játszotta, 2dl-t töltöttek bele szervizbe, és azóta talán ha 0.5dl hiányzik a tartályból. Akkor azt mondták, ez nagy munka, ha fel kell újítani 150e ft...(akkor gondoltam szép, 50e km alatt tönkremegy) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ManoBeer Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Nekem ~2.5 éves korában ugyanezt játszotta, 2dl-t töltöttek bele szervizbe, és azóta talán ha 0.5dl hiányzik a tartályból. Akkor azt mondták, ez nagy munka, ha fel kell újítani 150e ft...(akkor gondoltam szép, 50e km alatt tönkremegy) Helló! Mivel az ő autója sokat állt és nem szivárgott, csak miután el kezdte újra használni, így én sem a totál felújítást montam neki. Igazából ő is képben van, mert ugye egy rendszeresen használt autónál a tömítések "kenése" folyamatos, azok nem "tapadhatnak" le stb. ezzel tisztába is van. És önmagában az a tény, hogy jelentősen visszaesett a szivárgás az rosszat nem jelenthet. Figyeli az olajszintet abból nagybaj nem lehet és ahogy írtad, lehet neki is beáll teljesen és sose lesz gondja vele többet. Azért szomorú, hogy a szervízekben még mindíg ilyen a hozzá állás, ha az ügyfél nem tudja pontosan belőni mi a hiba, akkor elkezdenek "gondolkodni", na ez kerül sokba nekünk tulajoknak. Tisztelet a kivételnek, mert hál Istennek azért van kivétel is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január19, 2013 Megoszt Elküldve Január19, 2013 Helló! Mivel az ő autója sokat állt és nem szivárgott, csak miután el kezdte újra használni, így én sem a totál felújítást montam neki. Igazából ő is képben van, mert ugye egy rendszeresen használt autónál a tömítések "kenése" folyamatos, azok nem "tapadhatnak" le stb. ezzel tisztába is van. És önmagában az a tény, hogy jelentősen visszaesett a szivárgás az rosszat nem jelenthet. Figyeli az olajszintet abból nagybaj nem lehet és ahogy írtad, lehet neki is beáll teljesen és sose lesz gondja vele többet. Azért szomorú, hogy a szervízekben még mindíg ilyen a hozzá állás, ha az ügyfél nem tudja pontosan belőni mi a hiba, akkor elkezdenek "gondolkodni", na ez kerül sokba nekünk tulajoknak. Tisztelet a kivételnek, mert hál Istennek azért van kivétel is! Hát igen. Azért nem hiszem, hogy a szervóba olyan irreálisan drága az alkatrész (tömítés), mint amit nekem mondtak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts