Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Tgabesznak meg jól állna egy fehér számlapos műszerfal, ha már ilyen világos a belseje. Fekete meg megy mindenhez, de a könyöklőt is be lehet seperc alatt ua. bőrrel vonni mint a középkonzolt.

Teljesen igazad van, a fehér számlapos műszarfal sokáig nekem is álmom volt, de a krómkarikákról nem akartam lemondani és csak olyat találtam amiről az hiányzott, időközben meg be lett ledezve, úgyhogy most meg már azért nem cserélnék (a fehér számlapot teljesen átvilágítja a háttérvilágítás, emiatt sokkal nehezebb úgy ledezni hogy ne legyen foltos).

A könyöklőt meg félteném vajszínű bőrrel bevonni, sztem hamar koszolódna. Az sokkal gyakrabban van tapogatva mint a középkonzol.

Link to comment
Megosztás:

Megérkezett Pestre az égi áldás!

2 fajta autóssal találkoztam a még fel nem takarított Hungárián 5.30-kor: a szélvédőn tenyérnyi foltot jégmentesítő-de azt is belehelő-hátsó ablakon sem kilátó-balesetveszélyesen 5-tel vánszorgó lámpáját nem használó elmebeteget és a hatalmas bmw-s a-Hungáriát ralipályának néző-70-nel száguldozó társát... Nem tom, melyik a rosszabb, de mindkettő nagyon zavart. Vagy csak öregszem.

Link to comment
Megosztás:

Ilyen az enyém, ez fura?:

Baszki, ez nagyon szép!!! B)

Nekem a rádiónak a tekerője olyan kiálló... :)

Megérkezett Pestre az égi áldás!

2 fajta autóssal találkoztam a még fel nem takarított Hungárián 5.30-kor: a szélvédőn tenyérnyi foltot jégmentesítő-de azt is belehelő-hátsó ablakon sem kilátó-balesetveszélyesen 5-tel vánszorgó lámpáját nem használó elmebeteget és a hatalmas bmw-s a-Hungáriát ralipályának néző-70-nel száguldozó társát... Nem tom, melyik a rosszabb, de mindkettő nagyon zavart. Vagy csak öregszem.

Vagy... :P

Link to comment
Megosztás:

A zsalu szervó motorhoz két vezeték megy.

Az egyik piros, a másik zöld. Mind kettő 0,5 mm2 vezeték.

A szervóra menő csatlakozót kihúzod, és a két szálat megcseréled. (Kiveszed az egyik érintkezőt a csatlakozóból, megjegyzed hogy hol volt. Kiveszed a másik érintkezőt, ezt is megjegyzed hol volt. Ezt a másodikat teszed az első helyére, az elsőt a második helyére.)

(képpel NE idézz! töröld)

Vagy, a Delphi zsalu szervóban, meg lehet fordítani a motort... De ahhoz le kell szerelni...

Az autószerelőm megfordította a 2 szálat a motoron, de ugyanúgy működik. Azt mondja lehet van benne valami érzékelő ami a zsalu állása szerint irányít? Ez lehetséges?

Link to comment
Megosztás:

Az autószerelőm megfordította a 2 szálat a motoron, de ugyanúgy működik. Azt mondja lehet van benne valami érzékelő ami a zsalu állása szerint irányít? Ez lehetséges?

Nem, nincs benne ilyen, éppen ez a baj, ezért szoktak törni a zsaluk, meg beégni a motorok, mert nem figyeli semmi a végállásokat. Csak simán polaritást vált attól függően, hogy merre kell nyisson a zsalu, de a feszültség folyamatosan rajta van a motoron. Ha megcseréled a vezetékeket annak meg kell fordulnia. Nálam is megfordult.

Link to comment
Megosztás:

Valaki nem próbált még véletlenül ilyen szettet?

http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00010316

Az egyik lámpámra ráférne egy polírozás...

Más: hétvégén lebontottam újra a középkonzolom, sikerült kicserélnem a fűtésbox izzóit, egyúttal kicseréltem a TID-ét is, hogy legközelebb nehogy az égjen ki... végül úgy raktam vissza, hogy barna ablakszigetelővel (ez legalább beleolvad a feketébe, nem úgy mint a fehér) kipárnáztam a középkonzolt, így végre nem "zizereg".

Link to comment
Megosztás:

Valaki nem próbált még véletlenül ilyen szettet?

http://www.nteam.hu/...w&kod=N00010316

Az egyik lámpámra ráférne egy polírozás...

Fényezőnél komplett fényszórófelújítás, utána lakkozva 5.000 Ft-ért...

Nem ismerem a konkrét anyagot, de ennyi pénzért nem vacakolnék vele, a leírás szerint is kétséges eredményt figyelembe véve meg pláne nem.

Link to comment
Megosztás:

a műszerfal alatt,kivéve a kesztyű tartót,amit 5 v 6 db csavar fog a műszerfalba.lehúzod a kesztyűtartó világítását,és kihúzod a k.tartót.Ott látod majd meg egy kb 5x20-s méretű dobozt,aminek a fedelét csavarok,v patentok tartanak.De ha olvasol vissza a fórumon,megtalálod ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az egyik kedves debreceni kollégámnak szeretnék segítséget kérni tőlletek!

Neki van egy G Astrája és eddig (mivel céges autókkal jártunk idáig, csak begyűrűzött a válság és a vas szigor) garázsban ácsorgott szegény. Most mindenapos használatban van az autó újra és arra lett kolléga figyelmes, hogy szép olajtócsája lett a garázsban. A szerelők megállapították, hogy szervóból szivárog (sajna ennyi az infóm), le kell szerelni Pestre kell küldeni, jaj de drága lesz, mert szét kell bontani a fél autót, stb., viszont (olajszintet figyeli szigorúan, és valóban fogy a szervóból) mivel újra napi használatba került az autó az olajszivárgás mértéke nagyban visszaesett!!! Tudtok esetleg debreceni szerelőt ajánlani (ő a Hétvezérutcán volt), aki esetleg kicsit jobban okával nézné meg és nem egyből szervó generált csinálna?

Segítségeteket előre is köszönöm a nevében is!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem!

98.12.havi G astra fényszóróit nem lehet állítani, mert a belsejében lévő fehér állítóműanyag kiesett ( az izzó helyén benyúlva lóg a foncsol). Mi módon lehet a fényszórót szétszedni, ezt a fehér műanyagot visszatenni, hogy újra állítható legyen. Olvastam a hajszárítótól a hőlégfúvón át a lámpasütésig mindent, remélem ti tudtok segíteni. Holnap reggel megpróbálkoznék a művelettel, ha addig tudtok ötleteket, vagy már bevált módszert a szerelésre.

Ezt szeretném visszarakni:

THM_0010860293.jpg

Köszönöm a segítséget,

Üdv.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

A segítségetekre lenne szükségem!

98.12.havi G astra fényszóróit nem lehet állítani, mert a belsejében lévő fehér állítóműanyag kiesett ( az izzó helyén benyúlva lóg a foncsol). Mi módon lehet a fényszórót szétszedni, ezt a fehér műanyagot visszatenni, hogy újra állítható legyen. Olvastam a hajszárítótól a hőlégfúvón át a lámpasütésig mindent, remélem ti tudtok segíteni. Holnap reggel megpróbálkoznék a művelettel, ha addig tudtok ötleteket, vagy már bevált módszert a szerelésre.

Ezt szeretném visszarakni:

Köszönöm a segítséget,

Üdv.

Szia!

Lehet furcsának tartod,amikor a jobb oldali pilácsomba kiesett az általad említett kütyüke,kiszedtem az állító motort,és ott azon a lyukon tettem vissza ezt a műanyagot egy kúpos fogó segítségével.

Nem kellett szétszedni a lámpatestet darabokra.

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Lehet furcsának tartod,amikor a jobb oldali pilácsomba kiesett az általad említett kütyüke,kiszedtem az állító motort,és ott azon a lyukon tettem vissza ezt a műanyagot egy kúpos fogó segítségével.

Nem kellett szétszedni a lámpatestet darabokra.

Köszönöm, megpróbálom. Majd megírom mire jutottam.

Igazad volt, sikerült visszarakni.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az egyik kedves debreceni kollégámnak szeretnék segítséget kérni tőlletek!

Neki van egy G Astrája és eddig (mivel céges autókkal jártunk idáig, csak begyűrűzött a válság és a vas szigor) garázsban ácsorgott szegény. Most mindenapos használatban van az autó újra és arra lett kolléga figyelmes, hogy szép olajtócsája lett a garázsban. A szerelők megállapították, hogy szervóból szivárog (sajna ennyi az infóm), le kell szerelni Pestre kell küldeni, jaj de drága lesz, mert szét kell bontani a fél autót, stb., viszont (olajszintet figyeli szigorúan, és valóban fogy a szervóból) mivel újra napi használatba került az autó az olajszivárgás mértéke nagyban visszaesett!!! Tudtok esetleg debreceni szerelőt ajánlani (ő a Hétvezérutcán volt), aki esetleg kicsit jobban okával nézné meg és nem egyből szervó generált csinálna?

Segítségeteket előre is köszönöm a nevében is!

Nekem ~2.5 éves korában ugyanezt játszotta, 2dl-t töltöttek bele szervizbe, és azóta talán ha 0.5dl hiányzik a tartályból.

Akkor azt mondták, ez nagy munka, ha fel kell újítani 150e ft...(akkor gondoltam szép, 50e km alatt tönkremegy)

Link to comment
Megosztás:

Nekem ~2.5 éves korában ugyanezt játszotta, 2dl-t töltöttek bele szervizbe, és azóta talán ha 0.5dl hiányzik a tartályból.

Akkor azt mondták, ez nagy munka, ha fel kell újítani 150e ft...(akkor gondoltam szép, 50e km alatt tönkremegy)

Helló!

Mivel az ő autója sokat állt és nem szivárgott, csak miután el kezdte újra használni, így én sem a totál felújítást montam neki. Igazából ő is képben van, mert ugye egy rendszeresen használt autónál a tömítések "kenése" folyamatos, azok nem "tapadhatnak" le stb. ezzel tisztába is van. És önmagában az a tény, hogy jelentősen visszaesett a szivárgás az rosszat nem jelenthet. Figyeli az olajszintet abból nagybaj nem lehet és ahogy írtad, lehet neki is beáll teljesen és sose lesz gondja vele többet. Azért szomorú, hogy a szervízekben még mindíg ilyen a hozzá állás, ha az ügyfél nem tudja pontosan belőni mi a hiba, akkor elkezdenek "gondolkodni", na ez kerül sokba nekünk tulajoknak. Tisztelet a kivételnek, mert hál Istennek azért van kivétel is!

Link to comment
Megosztás:

Helló!

Mivel az ő autója sokat állt és nem szivárgott, csak miután el kezdte újra használni, így én sem a totál felújítást montam neki. Igazából ő is képben van, mert ugye egy rendszeresen használt autónál a tömítések "kenése" folyamatos, azok nem "tapadhatnak" le stb. ezzel tisztába is van. És önmagában az a tény, hogy jelentősen visszaesett a szivárgás az rosszat nem jelenthet. Figyeli az olajszintet abból nagybaj nem lehet és ahogy írtad, lehet neki is beáll teljesen és sose lesz gondja vele többet. Azért szomorú, hogy a szervízekben még mindíg ilyen a hozzá állás, ha az ügyfél nem tudja pontosan belőni mi a hiba, akkor elkezdenek "gondolkodni", na ez kerül sokba nekünk tulajoknak. Tisztelet a kivételnek, mert hál Istennek azért van kivétel is!

Hát igen.

Azért nem hiszem, hogy a szervóba olyan irreálisan drága az alkatrész (tömítés), mint amit nekem mondtak...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.