tgabika76 Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Barnában is? Nekem olyan színű a műszerfalam... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Barnában is? Nekem olyan színű a műszerfalam... :blush: És feltűnne, hogy fekete van benne? Szerintem nem. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Z22SE Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Sziasztok! Barnában nincs ha jól tudom, itt is van fekete: http://www.autoalkatreszfutar.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1249&category_id=390&option=com_virtuemart&Itemid=1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
dreampost Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Kivettem ma a kesztyűtartót és leellenőriteztem a belső keringető berendezés működését. Nincs eltőrve semmi, a zsalu jól zár. Amikor szélvédőre van állítva a keringető akkor a zsalu nyitott állapotban van, ha viszont más beállításban van és megnyomom a belső levegőkeringés gombot akkor zár. Más ötlet esetleg ami okozná ezt a jelenséget? Előre köszönöm! Annyit te is biztosan meg tudsz tenni, hogy kiveszed a kesztyűtartót (6 db csavar fogja körben, ha lenyitod látszik), mögötte látni fogod a fűtőmotort, annak a tetején van ez a bizonyos zsalu. Itt a ventilátor tetején van egy rácsos rész (ezen szívja a belső levegőt) amin ha belátsz a szellőzőcsőbe, vagyis nincs lezárva, miközben a belső keringetés ki van kapcsolva, akkor biztos, hogy ez a baj, nem kintről szívja a levegőt, hanem a belsőt kevergeti körbe-körbe, és ezért párásodsz. Ennek a javítása amennyiben ez a probléma úgy néz ki, hogy vagy a zsalumozgató motort kell cserélni, ha az halt meg, vagy ha a mechanikát törte el akkor azt javítani/cserélni lehetőség szerint. Hogy ezek mennyibe kerülnek fogalmam sincs. De átmeneti megoldásként a kis motor levétele után kézzel át lehet nyitni külső levegőre, és akkor legalább nem párásodik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Szia! Lehet kapni zsanért hozzá: http://cromax.hu/290...er-opel-astra-g Szia! Köszi szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Kivettem ma a kesztyűtartót és leellenőriteztem a belső keringető berendezés működését. Nincs eltőrve semmi, a zsalu jól zár. Amikor szélvédőre van állítva a keringető akkor a zsalu nyitott állapotban van, ha viszont más beállításban van és megnyomom a belső levegőkeringés gombot akkor zár. Más ötlet esetleg ami okozná ezt a jelenséget? Előre köszönöm! Amikor azt írod, hogy zárt, meg nyitott, melyik irányba érted? Mert ha a belső levegő irányába, magad felé, akkor az pont nem jó, mert belső levegő állásban kéne annak nyitva lenni befelé, egyébként meg zárva, akkor jön kintről a levegő. Én is úgy jártam, hogy fordítva működött, fogalmam sincs hogy tudott ilyen hiba keletkezni, de megfordítottam a csatlakozójában a vezetékeket, azóta jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 És feltűnne, hogy fekete van benne? Szerintem nem. ;) Hát, ha csukva van a kesztyűtartó akkor nem... ;) Amúgy van belőle barna is (EPC szerint bézs :blush:), 5114277-es katalógusszámon, de ezt nem lehet akárhol megkapni, szvsz csak szalonban. Ez az ára annak hogy ritka volt a barna műszerfal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Hát, ha csukva van a kesztyűtartó akkor nem... ;) Amúgy van belőle barna is (EPC szerint bézs :blush:), 5114277-es katalógusszámon, de ezt nem lehet akárhol megkapni, szvsz csak szalonban. Ez az ára annak hogy ritka volt a barna műszerfal... kell ilyen kengyel?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Barna? Mennyiért? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dreampost Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Amikor benézek a szervomotor fölé, ott látszik az a kifujó cső, amit vagy takar(zár) a zsalu, vagy nincs előtte, ebben az esetbenértem hogy nyitott. Amikor szélvédőre van állítva, akkor nyitott állapotba kerül, vagyis nem takarja a zsalu (belátni abba a csőbe). Akkor szerinted fordítva működik? Kivettem ma a kesztyűtartót és leellenőriteztem a belső keringető berendezés működését. Nincs eltőrve semmi, a zsalu jól zár. Amikor szélvédőre van állítva a keringető akkor a zsalu nyitott állapotban van, ha viszont más beállításban van és megnyomom a belső levegőkeringés gombot akkor zár. Más ötlet esetleg ami okozná ezt a jelenséget? Előre köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 (edited) On 2013. 01. 02. at 19:49, dreampost írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
dreampost Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 És akkor hogyan lehet a lehető legegyszerűbben visszafordítani? Pontosan! Fordítva működik! Amikor szélvédőre van állítva, akkor zárt állapotba kell kerülnie! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 (edited) On 2013. 01. 02. at 20:28, dreampost írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 És akkor hogyan lehet a lehető legegyszerűbben visszafordítani? Amikor azt írod, hogy zárt, meg nyitott, melyik irányba érted? Mert ha a belső levegő irányába, magad felé, akkor az pont nem jó, mert belső levegő állásban kéne annak nyitva lenni befelé, egyébként meg zárva, akkor jön kintről a levegő. Én is úgy jártam, hogy fordítva működött, fogalmam sincs hogy tudott ilyen hiba keletkezni, de megfordítottam a csatlakozójában a vezetékeket, azóta jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 A kapcsolási rajzokon ezek a MUT meg HSH, illetve a kis téglalapokba írt számok mit jelentenek? Az előbbi a jel neve, az utóbbi meg egy kötési pont? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dreampost Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Azért akartam mástól is hallani a választ mert attól féltem leéghet a motor ha fordítva kötöd be a szálakat. Emiatt biztosra akartam menni. Köszi a választ mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 (edited) On 2013. 01. 02. at 21:41, szabot írta: Módosítva Április6, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 A kis téglalap, az egység rövidítése. (MUT: multitimer) (HSH: ablak-tükör fűtés) A szám, a rajz alján elhelyezett "vonalzó" bekötési pontja. Akkor ha jól értem, az 1132-es "vonalnál" szintén kell egy HSH jelet találnom - az előző oldalon lévő kapcsolást alapul véve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Sziasztok! Valakinek felesleges vonószem esetleg?.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Sziasztok! Valakinek felesleges vonószem esetleg?.... http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/kulso_autofelszereles/egyeb/opel_vectra_astra_corsa_zafira_omega_vonoszem_1694549918.html vagy http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/kulso_autofelszereles/egyeb/opel_meriva_gyari_vonoszem_1693022486.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 vagy: http://www.jofogas.hu/fejer/Opel_Corsa_D_vonoszem_3519394.htm?last=1 http://aprod.hu/hirdetes/opel-gyari-vonoszem-IDLcJf.html#0bf58716b6;r:;s: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Virgo Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Köszönöm gezoli és cobraCode kollégáknak a linkeket!....próbálkozom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Köszönöm gezoli és cobraCode kollégáknak a linkeket!....próbálkozom! Bemész egy barkácsboltba és kérsz szemescsavart,van vagy 300 forint.Meg kell mérni hanyas a menet.Gondolom sima metrikus a gyárinak is a menete. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hufi Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Urak, Változatlanul keresek megbízható forrásból származó y17dt motorra és tartozékaira valamilyen lellőhelyet, ajánlatot... köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyurigyerek Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Bemész egy barkácsboltba és kérsz szemescsavart,van vagy 300 forint.Meg kell mérni hanyas a menet.Gondolom sima metrikus a gyárinak is a menete. Metrikusnak metrikus de ez ritkább menetnek tűnik bár soha nem néztem egy hétköznapi menet mellé :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts