Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Kivettem ma a kesztyűtartót és leellenőriteztem a belső keringető berendezés működését.

Nincs eltőrve semmi, a zsalu jól zár.

Amikor szélvédőre van állítva a keringető akkor a zsalu nyitott állapotban van, ha viszont más beállításban van és megnyomom a belső levegőkeringés gombot akkor zár.

Más ötlet esetleg ami okozná ezt a jelenséget?

Előre köszönöm!

Annyit te is biztosan meg tudsz tenni, hogy kiveszed a kesztyűtartót (6 db csavar fogja körben, ha lenyitod látszik), mögötte látni fogod a fűtőmotort, annak a tetején van ez a bizonyos zsalu. Itt a ventilátor tetején van egy rácsos rész (ezen szívja a belső levegőt) amin ha belátsz a szellőzőcsőbe, vagyis nincs lezárva, miközben a belső keringetés ki van kapcsolva, akkor biztos, hogy ez a baj, nem kintről szívja a levegőt, hanem a belsőt kevergeti körbe-körbe, és ezért párásodsz.

Ennek a javítása amennyiben ez a probléma úgy néz ki, hogy vagy a zsalumozgató motort kell cserélni, ha az halt meg, vagy ha a mechanikát törte el akkor azt javítani/cserélni lehetőség szerint. Hogy ezek mennyibe kerülnek fogalmam sincs. De átmeneti megoldásként a kis motor levétele után kézzel át lehet nyitni külső levegőre, és akkor legalább nem párásodik.

Link to comment
Megosztás:

Kivettem ma a kesztyűtartót és leellenőriteztem a belső keringető berendezés működését.

Nincs eltőrve semmi, a zsalu jól zár.

Amikor szélvédőre van állítva a keringető akkor a zsalu nyitott állapotban van, ha viszont más beállításban van és megnyomom a belső levegőkeringés gombot akkor zár.

Más ötlet esetleg ami okozná ezt a jelenséget?

Előre köszönöm!

Amikor azt írod, hogy zárt, meg nyitott, melyik irányba érted? Mert ha a belső levegő irányába, magad felé, akkor az pont nem jó, mert belső levegő állásban kéne annak nyitva lenni befelé, egyébként meg zárva, akkor jön kintről a levegő. Én is úgy jártam, hogy fordítva működött, fogalmam sincs hogy tudott ilyen hiba keletkezni, de megfordítottam a csatlakozójában a vezetékeket, azóta jó.

Link to comment
Megosztás:

És feltűnne, hogy fekete van benne? Szerintem nem. ;)

Hát, ha csukva van a kesztyűtartó akkor nem... ;)

Amúgy van belőle barna is (EPC szerint bézs :blush:), 5114277-es katalógusszámon, de ezt nem lehet akárhol megkapni, szvsz csak szalonban. Ez az ára annak hogy ritka volt a barna műszerfal...

Link to comment
Megosztás:

Hát, ha csukva van a kesztyűtartó akkor nem... ;)

Amúgy van belőle barna is (EPC szerint bézs :blush:), 5114277-es katalógusszámon, de ezt nem lehet akárhol megkapni, szvsz csak szalonban. Ez az ára annak hogy ritka volt a barna műszerfal...

kell ilyen kengyel??

Link to comment
Megosztás:

Amikor benézek a szervomotor fölé, ott látszik az a kifujó cső, amit vagy takar(zár) a zsalu, vagy nincs előtte, ebben az esetbenértem hogy nyitott.

Amikor szélvédőre van állítva, akkor nyitott állapotba kerül, vagyis nem takarja a zsalu (belátni abba a csőbe).

Akkor szerinted fordítva működik?

Kivettem ma a kesztyűtartót és leellenőriteztem a belső keringető berendezés működését.

Nincs eltőrve semmi, a zsalu jól zár.

Amikor szélvédőre van állítva a keringető akkor a zsalu nyitott állapotban van, ha viszont más beállításban van és megnyomom a belső levegőkeringés gombot akkor zár.

Más ötlet esetleg ami okozná ezt a jelenséget?

Előre köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

És akkor hogyan lehet a lehető legegyszerűbben visszafordítani?

Amikor azt írod, hogy zárt, meg nyitott, melyik irányba érted? Mert ha a belső levegő irányába, magad felé, akkor az pont nem jó, mert belső levegő állásban kéne annak nyitva lenni befelé, egyébként meg zárva, akkor jön kintről a levegő. Én is úgy jártam, hogy fordítva működött, fogalmam sincs hogy tudott ilyen hiba keletkezni, de megfordítottam a csatlakozójában a vezetékeket, azóta jó.

Link to comment
Megosztás:

A kis téglalap, az egység rövidítése. (MUT: multitimer) (HSH: ablak-tükör fűtés)

A szám, a rajz alján elhelyezett "vonalzó" bekötési pontja.

Akkor ha jól értem, az 1132-es "vonalnál" szintén kell egy HSH jelet találnom - az előző oldalon lévő kapcsolást alapul véve.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.