GH Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 komoly: http://logout.hu/cikk/tablet_autoba_epitese/bevezetes.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 bezzeg ha járnátok c corsa-ba :) ..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 bezzeg ha járnátok c corsa-ba :) ..... mosmé? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 mosmé? :) mert egy ideje már csinálja/csinálta a srác :) és gratula neki :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dreampost Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 esetleg nincs be van kapcsolva a belső levegő keringtetés? azt tudod hogy kb 4fok alatt nem működik a klíma (csak akkor ha már átmelegedett a hőcserélő) Nincs bekapcsolva a belső levegő keringetés. Nem tudom mennyi idő után melegszik át a hőcserélő, de ha mondjuk kb 5 perce megy a motor és utána beindítom a klímát max fújással, akkor másodpercek alatt eltűnik a pára. Ha mikor már érzem hogy jó meleg van az autóban, és kikapcsolom a klimát, megint elkezd párásodni, még akkor is ha hagyom a melegítést. Semmi más csak a klíma szünteti meg a párát. Ez normális? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Nincs bekapcsolva a belső levegő keringetés. Nem tudom mennyi idő után melegszik át a hőcserélő, de ha mondjuk kb 5 perce megy a motor és utána beindítom a klímát max fújással, akkor másodpercek alatt eltűnik a pára. Ha mikor már érzem hogy jó meleg van az autóban, és kikapcsolom a klimát, megint elkezd párásodni, még akkor is ha hagyom a melegítést. Semmi más csak a klíma szünteti meg a párát. Ez normális? szerintem nem normális.. nem folyik a radiátorod?? vagy nincs e eldugulva a kondenzvíz kivezetőd?? szőnyeg nem túl nedves? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dreampost Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 szerintem nem normális.. nem folyik a radiátorod?? vagy nincs e eldugulva a kondenzvíz kivezetőd?? szőnyeg nem túl nedves? A radiátor új, biztos nem folyik mert teremgarázsban parkolok és biztos észrevenném ha bármi folyna. A szőnyegek nem vizesek, semmi nem vizes gyakorlatilag amikor beülök az autóba. Ha már bemelegedett a motor és meleg levegőt fúj a légfúvó, annak már el kellene tüntetnie a párát? Próbáltam én már 2es erősséggel, meg 4-esen is, fél óra vezetésnyi idő alatt mind tekergettem a langyos-meleg fokozatokban, a végén amikor már alíg lehett kilátni bekapcsoltam a légkondit, de akkor már az sem tudta egyből eltüntetni. Amúgy az imént említett példában két felnőtt meg egy 3 éves gyerkőc ült az autóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Nincs bekapcsolva a belső levegő keringetés. Nem tudom mennyi idő után melegszik át a hőcserélő, de ha mondjuk kb 5 perce megy a motor és utána beindítom a klímát max fújással, akkor másodpercek alatt eltűnik a pára. Ha mikor már érzem hogy jó meleg van az autóban, és kikapcsolom a klimát, megint elkezd párásodni, még akkor is ha hagyom a melegítést. Semmi más csak a klíma szünteti meg a párát. Ez normális? Szia! Lehet neked is tönkre ment a zsalu a ventilátornál. Itt részletesen ki van fejtve a probléma: https://sites.google.com/site/opelrepair/szelloztetes Link to comment Megosztás: More sharing options...
dreampost Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 vagy nincs e eldugulva a kondenzvíz kivezetőd?? Ez nem tudom pontosan hol van, de nem a klímaberendezés tartozéka? Mert ha nem használom a klímát, akkor gondolom ennek nincs semmi szerepe, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dreampost Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Szia! Lehet neked is tönkre ment a zsalu a ventilátornál. Itt részletesen ki van fejtve a probléma: https://sites.google...ir/szelloztetes Na ezt elfogadható magyarázatnak értelmezem. Szerinted olyan aki még soha nem szerelt semit az autón, van esély, hogy ezt megjavítatja? Én kétlem. :) Szerinted ennek kb mennyibe fájhat a javítása? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Ez nem tudom pontosan hol van, de nem a klímaberendezés tartozéka? Mert ha nem használom a klímát, akkor gondolom ennek nincs semmi szerepe, nem? ha áll a tálcába a víz és nem tud kifolyni akkor az ott párolog... de az is egy lehetőség amit írtak előttem Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Na ezt elfogadható magyarázatnak értelmezem. Szerinted olyan aki még soha nem szerelt semit az autón, van esély, hogy ezt megjavítatja? Én kétlem. :) Szerinted ennek kb mennyibe fájhat a javítása? Annyit te is biztosan meg tudsz tenni, hogy kiveszed a kesztyűtartót (6 db csavar fogja körben, ha lenyitod látszik), mögötte látni fogod a fűtőmotort, annak a tetején van ez a bizonyos zsalu. Itt a ventilátor tetején van egy rácsos rész (ezen szívja a belső levegőt) amin ha belátsz a szellőzőcsőbe, vagyis nincs lezárva, miközben a belső keringetés ki van kapcsolva, akkor biztos, hogy ez a baj, nem kintről szívja a levegőt, hanem a belsőt kevergeti körbe-körbe, és ezért párásodsz. Ennek a javítása amennyiben ez a probléma úgy néz ki, hogy vagy a zsalumozgató motort kell cserélni, ha az halt meg, vagy ha a mechanikát törte el akkor azt javítani/cserélni lehetőség szerint. Hogy ezek mennyibe kerülnek fogalmam sincs. De átmeneti megoldásként a kis motor levétele után kézzel át lehet nyitni külső levegőre, és akkor legalább nem párásodik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Na ezt elfogadható magyarázatnak értelmezem. Szerinted olyan aki még soha nem szerelt semit az autón, van esély, hogy ezt megjavítatja? Én kétlem. :) Szerinted ennek kb mennyibe fájhat a javítása? A márkaszerviz elismerte annak idején, hogy a G Astrák egyik gyári hibája a csappantyú törés. Lehet is kapni megerősített csappantyút, de nem olcsó! Nem ugyanaz a Behr és Delphi klímához! http://cromax.hu/300...tra-g-1998-2009 Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 A márkaszerviz elismerte annak idején, hogy a G Astrák egyik gyári hibája a csappantyú törés. Lehet is kapni megerősített csappantyút, de nem olcsó! Nem ugyanaz a Behr és Delphi klímához! http://cromax.hu/300...tra-g-1998-2009 Erre miért nem tudtak visszahívást intézni? A Behre és a Delphire rá lehetett volna kenni. Érdekes a mi vevőnk ezt megcsinálja... Jah, és a japánok mindenre intéznek visszahívást... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 A Behr rendszerű fűtésnél nem is csappantyú van, hanem ilyen félgömbszerű valami mozdul el attól függően hogy belső levegő keringetésre van állítva, avagy kintről szívja a levegőt. Ezért a Behr-nek nem is jellemzője a csappantyútörés, ott inkább a mozgató rudazat szokott eltörni vagy szétakadni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Erre miért nem tudtak visszahívást intézni? A Behre és a Delphire rá lehetett volna kenni. Érdekes a mi vevőnk ezt megcsinálja... Jah, és a japánok mindenre intéznek visszahívást... Mert sokkal nagyobb költség egy ilyen "pitiáner" valami miatt tömeges viszsahívást bejelenteni, mint annak a néhány felhasználónak gariban kicserélni a hibás alkatrészt akiknek ez garanciaidő alatt meghibásodott. Ráadásul ez nem is akkora hiba hogy rombolná a márka hírnevét, sőt, sokan észre sem veszik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Sziastok. A z16se motorba vezermuszij vagy lanc van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Sziastok. A z16se motorba vezermuszij vagy lanc van? szíj Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Ma nagyon aktív volt valaki, ami egyáltalán nem baj :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 :D :D :D ha ráérek és van is kedvem és tudom a választ akkor segítek :) vagy csak simán behányok valamit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 :D :D :D ha ráérek és van is kedvem és tudom a választ akkor segítek :) vagy csak simán behányok valamit :D Azért írtam hogy egyáltalán nem baj, szívesen fogadjuk a jó tanácsokat! :icon1: Főleg mikor a ködlámpát beépítő egyén a tesztelésnél b@szik bekapcsolni a gyújtást :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 amugy ez a z16se motor nagyon ciki? Mert it valaki azt mondta, hogy nem a legjobb Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 amugy ez a z16se motor nagyon ciki? Mert it valaki azt mondta, hogy nem a legjobb én voltam :) nem ciki :), csak ne legyen bajod vele ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hegyi Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Sziasztok! Az utóbbi időben 3 problémám akadt, ebből kettő igencsak komoly lehet, a maradék egy az nem vészes csak idegesítő. Kezdem a 2 vélt legrosszabbal. (az autó 02. Z14xe 192E bevallott km. nem biztos, hogy valós) Kezdem az elejénél. Utóbbi időben mióta hidegebbek vannak, csattognak a hidrotőkék indításnál, (én szerintem) de mire vissza esik a fordulat az emelt alapjáratra el is múlik tehát nem csinálja sokáig pár mp és kész. Olaj az novemberben lett cserélve GM 5w30 mindig ezzel megy. Legalábbis mióta nálam van 5 éve. A másik ami már kicsit idegesítőbb: Eleinte csak tolatásnál jött elő ez a jelenség, mégpedig amikor engedem fel a kuplungot és ott ahol érezhetően már fog a kuplung de még csúszik akkor előjön egy olyasmi hang mint az eszterga gépnél. Nem sokáig de hallható. Ez kezdődött 4 5 hónapja és csak tolatásnál, mindegy, hogy kicsi vagy nagyobb gázzal egyaránt csinálja. Az elmúlt 2 3 héten ez kezdett erősödni, hogy már egyesben elindulásnál is csinálja, de van, hogy még 3 ból 4 be váltáskor is előjön, de ugye ott nagyon rövid időre meg a pedálon érezhető kicsit (nem olyan mint amilyennek kéne lennie). Egyszer megpróbáltam előcsalni a hangot váltáskor is hosszabb időre 2 ből 3 ba váltáskor és akkor is elő jött, de nem arányos a fordulatszámmal ugyan az a hang jön elő alacsony és magasabb fordulaton is. A kuplung holtjáték teljesen jó nem csúszkál, meg semmi ilyesmi a pedál is finom puha. A kinyomócsapágynak már néha van kis kerregése, de az hol előjön hol nem. Ez mi lehet? Meg kéne kuplungozni a gépet esetleg? Vagy ez lehet váltó hiba is? A harmadik az előbbihez képest jelentéktelen, de idegesítő. A kesztyűtartó ajtajában van az a határoló műanyag ami megtartja közép állásban, az eltört nagyon idegesítő amikor az rezonál. Lehet azt cserélni vagy javítani? esetleg érdemes a ragasztással próbálkozni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 A harmadik az előbbihez képest jelentéktelen, de idegesítő. A kesztyűtartó ajtajában van az a határoló műanyag ami megtartja közép állásban, az eltört nagyon idegesítő amikor az rezonál. Lehet azt cserélni vagy javítani? esetleg érdemes a ragasztással próbálkozni? Szia! Lehet kapni zsanért hozzá: http://cromax.hu/290000000-utasterbelsoter/291490000-muszerfal-es-alkatreszei/291490460-kesztyutarto-alkatreszei/314170-kesztyutarto-zsaner-opel-astra-g Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts