Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

Meg tudnátok mondani, hogy az alvázszámot hol találom? Keresgélem - biztosításhoz is kellene -, de ciki-nem ciki, nem találom...

Köszönöm!

RP

Forgalmiban is benne van, illetve az anyós ülés előtt a küszöb mellett egy kis műanyag kupak alatt. Vedd fel a gumiszőnyeget megtalálod.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

netről honnan érdemes opel alkatrészeket vásárolni? Úgy értem hol van több kínálat, melyik az olcsóbb, hol jobb az ár/érték arány?

Bárdi oldalát néztem, hát lehet nem a legolcsóbb.

Köszi.

meg bugyuta az az oldal :)

van aki cromaxos

van aki opelcentrumos

van aki csergős

Link to comment
Megosztás:

Dunaújvárosiak!

Előreláthatólag jövő héten szombaton megyek meghódítom a várost :D Talán még a rokonoktól is eltudok szabadulni egy órára. Mit szólnátok egy rögtönzött találkozóhoz? Akár PÜ-ben is kereshettek...

Jelen! :)

Nem tudom eddig ki szólt, de ha itt vagy, nyugodtan csörögj. Mindjárt megy pü. B)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Nekem olyan problémám lenne, hogy ha áll egy éjszakát azt autóm akkor reggel kb úgy indul mintha 3 henger menne. Ezt kb egy hete kezdte el. 1x dobott is P0302-es hibát és P0300-ast. elvileg gyújtás kimaradás volt.

Akkor leszedtem az aksi sarut, hogy töröljem a hibát, ez már vagy 5 napja volt, azóta nem tárolt el semmit. De viszont ez a rángatva való indulás megmaradt CSAK hideg állapotban.

Ma megnéztem a vastag és vékony kartel csöveket, tele volt trutyival. Habos cuccal. ez okozhat esetleg ilyen hibát szerintetek?

Egyébként vagy 5-10 másodpercig jár ilyen rosszul azután szépen megy a motror.

Reggel kiderül amúgy :)

Link to comment
Megosztás:

Ma megnéztem a vastag és vékony kartel csöveket, tele volt trutyival. Habos cuccal. ez okozhat esetleg ilyen hibát szerintetek?

Én nem hinném, hogy ettől van. Meg kellene cserélni 1-2 hengerek injektorait, 2-3 hengerek gyertyáit és megnézni, hogy ha ismét előjön a hiba, akkor ugyanazon a hengeren marad-e, vagy átmegy másikra. Legjobb lenne a 2-4 trafókat is megcserélni, de az sajnos nem kivitelezhető.

Link to comment
Megosztás:

Legjobb lenne a 2-4 trafókat is megcserélni, de az sajnos nem kivitelezhető.

A két középső, gyertyát megcseréltem mert nem tudtam eldönteni, hogy melyik a 2-es henger :)

Akkor az injektorokat is lehet cserélni ezek szerit? Injektor tisztítót tettem a kocsiba, mert arra gondoltam, nem sokat megyek benzinnel, szinte csak gázzal. És lehet beragad vagy elkoszolódott a 2-es injektor, aztán amiatt is rángathat mert nincs rendes égés.

Persze lehet rosszul gondolom.

Ha esetleg kiszedem valahogy az injektort azt meg lehet valamivel tisztítani? Könnyen ki lehet szedni?

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem segített, a kartel cső tisztítás, ma beszéltem 2 szerelővel is, látatlanba levegő hőmérséklet jeladó is csinálhat szerintük ilyen brutál egyenetlen járást hidegen. Ma délután is kb 10másodpercig úgy járt mintha menne vagy 2 henger aztán elkapta és normálisan járt a motor.

Gyakori egyébként, hogy elromlik a légtömegmérő ezeknél a típusoknál? Tud erről valaki valamit?

Link to comment
Megosztás:

Megnézem most, ilyen hibát tárolt el:

P0110=Szívólevegöhömérséklel-jeladó funkció-rendellenesség

Akkor ez a légtömegmérő hibája lenne szerintetek?

mi előtt kicseréled ...

takarítsd ki féktisztító spray-el

csak annyi hogy meg fújkálod, de nem nyúlsz bele semmivel!!!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.