jamies Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Igaz hogy nem Opel, de legalább német. Olvassátok el a hirdetés szövegét :D http://www.hasznalta...edition-4597234 Inkább járnék busszal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Üdv! Egy érdekes jelenségen gondolkodok és nem tudok rájönni a válaszra! Szóval most cseréltem a kocsiban motorolajat, olajszűrőt. Az olajleengedő csavart, olajszűrőt kicsavartam, egy edénybe kifolyattam az olajat, -a művelet előtt üzem meleg volt a motor- mindezt ugye kb. vízszintes talajon. Nagyából 1 órát vártam, hogy minden kicsepegjen. Na, most jön a lényeg! Becsavartam a csavart, új szűrőt, betöltöttem a motorba az új olajat kicsivel több mint 3 litert. (Kezelési könyv 3,5 litert ír!) Megjárattam a motort, hogy az olajszivattyú vigyen oajat minden helyre. Kihúzom a nívó pálcát száraz papírral megtörlöm visszateszem, kihúzom és nívó szerint túl van töltve olajjal. Az 5. osztás körül van az olaj szint, de csak 3 litert öntöttem bele. 2004-es szedán, Z14XE a motorkód. Valaki tudja mi lehet ennek az oka??? Előre is köszönöm! Üdv:Laci Az előző astrám nekem is XE volt, a mostani XEP, de egyikbe sem tudtam beletölteni a gyártó által előírt maximális mennyiséget. Úgyhogy nem sokat variálok vele, mert cserekor, már alapból megálok a 3 liter betöltése után. Ha nem eszi a motor az olajat, akkor, ha 3/4-nél van a szint, akkor sincs semmi gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Igazából nem az a baj, hogy kevés van benne, hanem pont hogy sok!3 liter után a nívó szerint csurig van a blokk olajjal! :huh: @Probert: De neki nem tűnik el, pont az a baj hogy már 3 litert beletöltve is túl sok van benne nívó szerint, pedig a gyári adat szerint a töltési mennyiség 3.5liter... Amúgy a szűrőbe azért szoktak olajat tölteni hogy első indításkor hidegen előbb felkapja az olajszivattyú az olajat és ne kelljen olyan "sokáig" olaj nélkül járnia a motornak. Elnézést rossz tanácsért! Nem olvastam végig rendesen, gyorsan akartam tanácsot adni. Még egyszer elnézést! Na akkor újra! :icon1: Hiába meleg motornál engedted le, az olaj akkor is feltapad belül az oldalfalra és nem folyik ki mind. Gumikesztyű fel, edényt alá és leengedés belőle a leeresztő csavarnál. Semmi esetre se maradjon több benne, mert a szimeringet is kinyomhatja, mint ahogy tgabika is mondja. És nagyobb lesz a kár, mint a vélt haszon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Elnézést rossz tanácsért! Nem olvastam végig rendesen, gyorsan akartam tanácsot adni. Még egyszer elnézést! Na akkor újra! :icon1: Hiába meleg motornál engedted le, az olaj akkor is feltapad belül az oldalfalra és nem folyik ki mind. Gumikesztyű fel, edényt alá és leengedés belőle a leeresztő csavarnál. Semmi esetre se maradjon több benne, mert a szimeringet is kinyomhatja, mint ahogy tgabika is mondja. És nagyobb lesz a kár, mint a vélt haszon. Én azért ha nem sürgős az autó, akkor ott hagynám egy éjszakára, hogy szépen összecsorogjon az olaj és reggel kiderül, hogy mi a helyzet. Na meg nem árt keresni egy ismerőst, akinek ugyanilyen motorú autója van és összemérni az nívópálcákat. De egyébként én is úgy töltöm az olajat, hogy annyit töltök, ami a minimumra biztosan elég, és aztán némi használat majd állás után hozzátöltöm még azt, ami a pálca alapján hiányzik a maximumig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lacám Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Köszönöm mindenkinek aki megpróbált segíteni, holnap engedek le az olajból, hogy jó legyen az olajszint! Meg megnézem a nívót a havernál is!! Minden jót !! Üdv:Laci Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve November19, 2012 Megoszt Elküldve November19, 2012 Én mindig annyit töltök bele,mint amennyit leengedek,persze előtte megnézem a szintet,hogy jó-e.Elrakom a régebbi 4 literes flakont,és abba engedem le az olajat,így látom mennyi volt benne,na meg el is tudom vinni leadni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
MRP Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Nálam is ilyen hidegen, no para, jó ez így... Köszönöm mindenkinek a választ, váltóval kapcsolatban rögtön lenne is egy újabb kérdésem. Japán autóból ültem át, így alapvetően furcsa nekem a váltó, de kezdem megszokni, nincs vele gond. Korábbi autónál is megszokott volt, hogy a hátramenetet nem mindig vette reccsenésmentesen, de ott idővel rájöttem, hogy először hármasba, aztán hátramenetbe, nem is volt gond. Na itt egyelőre nagyon nem jövök rá semmi okosságra, abszolút kiszámíthatatlan. Van amikor mind a vaj, van amikor szinte érzem a fogaskerekeket, csörög-zörög. Hiába rakom üresbe, kuplung be-ki, hármasba, mozgatom az autót előre, semmi. Ezzel kapcsolatban kérdeznélek benneteket, hogy van-e erre valami megoldás, jó tanács, műhelytitok ami megoldná a problémát, gondolom hosszútávon nem jó neki ha csak úgy "recsegtetem". Nagyon köszönöm a segítséget! Üdv.: Link to comment Megosztás: More sharing options...
adyy Elküldve November20, 2012 Megoszt Elküldve November20, 2012 Üdv! Egy érdekes jelenségen gondolkodok és nem tudok rájönni a válaszra! Szóval most cseréltem a kocsiban motorolajat, olajszűrőt. Az olajleengedő csavart, olajszűrőt kicsavartam, egy edénybe kifolyattam az olajat, -a művelet előtt üzem meleg volt a motor- mindezt ugye kb. vízszintes talajon. Nagyából 1 órát vártam, hogy minden kicsepegjen. Na, most jön a lényeg! Becsavartam a csavart, új szűrőt, betöltöttem a motorba az új olajat kicsivel több mint 3 litert. (Kezelési könyv 3,5 litert ír!) Megjárattam a motort, hogy az olajszivattyú vigyen oajat minden helyre. Kihúzom a nívó pálcát száraz papírral megtörlöm visszateszem, kihúzom és nívó szerint túl van töltve olajjal. Az 5. osztás körül van az olaj szint, de csak 3 litert öntöttem bele. 2004-es szedán, Z14XE a motorkód. Valaki tudja mi lehet ennek az oka??? Előre is köszönöm! Üdv:Laci Szia! Én a múltkori olajcserélnél kerek 3 litert öntöttem bele (már amennyire megbízható az olaj dobozán lévő jelzés). A nívópálcán pontosan a maxnál van a szint azóta is. Természetesen cseréltem szűrőt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
retfirD Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Köszönöm mindenkinek a választ, váltóval kapcsolatban rögtön lenne is egy újabb kérdésem. Japán autóból ültem át, így alapvetően furcsa nekem a váltó, de kezdem megszokni, nincs vele gond. Korábbi autónál is megszokott volt, hogy a hátramenetet nem mindig vette reccsenésmentesen, de ott idővel rájöttem, hogy először hármasba, aztán hátramenetbe, nem is volt gond. Na itt egyelőre nagyon nem jövök rá semmi okosságra, abszolút kiszámíthatatlan. Van amikor mind a vaj, van amikor szinte érzem a fogaskerekeket, csörög-zörög. Hiába rakom üresbe, kuplung be-ki, hármasba, mozgatom az autót előre, semmi. Ezzel kapcsolatban kérdeznélek benneteket, hogy van-e erre valami megoldás, jó tanács, műhelytitok ami megoldná a problémát, gondolom hosszútávon nem jó neki ha csak úgy "recsegtetem". Nagyon köszönöm a segítséget! Üdv.: Nekem bevált megoldás (ha nem sietek), hogy ha érzem hogy szorul - ilyenkor szokott reccsenni - akkor nem erőltetem, kuplung ki-be, 1-est kapcsolok, aztán vissza üresbe, majd megint kuplung ki-be és mehet a hátramenet, és könnyedén beveszi mindenféle zaj nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Köszönöm mindenkinek a választ, váltóval kapcsolatban rögtön lenne is egy újabb kérdésem. Japán autóból ültem át, így alapvetően furcsa nekem a váltó, de kezdem megszokni, nincs vele gond. Korábbi autónál is megszokott volt, hogy a hátramenetet nem mindig vette reccsenésmentesen, de ott idővel rájöttem, hogy először hármasba, aztán hátramenetbe, nem is volt gond. Na itt egyelőre nagyon nem jövök rá semmi okosságra, abszolút kiszámíthatatlan. Van amikor mind a vaj, van amikor szinte érzem a fogaskerekeket, csörög-zörög. Hiába rakom üresbe, kuplung be-ki, hármasba, mozgatom az autót előre, semmi. Ezzel kapcsolatban kérdeznélek benneteket, hogy van-e erre valami megoldás, jó tanács, műhelytitok ami megoldná a problémát, gondolom hosszútávon nem jó neki ha csak úgy "recsegtetem". Nagyon köszönöm a segítséget! Üdv.: Én mindig úgy csinálom, hogy kuplung benyom, és 3 majd R, és nem reccsenik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Ez ám a dízeles csodaszer gyerekek. Már rohanok is venni, elvégre a gyárinál 1-2 literrel jobb lesz a fogyi :) A szétszedéses tisztítás szerintem célravezetőbb. http://auto-motor.va...min a motornak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Köszönöm mindenkinek a választ, váltóval kapcsolatban rögtön lenne is egy újabb kérdésem. Japán autóból ültem át, így alapvetően furcsa nekem a váltó, de kezdem megszokni, nincs vele gond. Korábbi autónál is megszokott volt, hogy a hátramenetet nem mindig vette reccsenésmentesen, de ott idővel rájöttem, hogy először hármasba, aztán hátramenetbe, nem is volt gond. Na itt egyelőre nagyon nem jövök rá semmi okosságra, abszolút kiszámíthatatlan. Van amikor mind a vaj, van amikor szinte érzem a fogaskerekeket, csörög-zörög. Hiába rakom üresbe, kuplung be-ki, hármasba, mozgatom az autót előre, semmi. Ezzel kapcsolatban kérdeznélek benneteket, hogy van-e erre valami megoldás, jó tanács, műhelytitok ami megoldná a problémát, gondolom hosszútávon nem jó neki ha csak úgy "recsegtetem". Nagyon köszönöm a segítséget! Üdv.: Ha kinyomod a kuplungot akkor várj egy kicsit, (2 mp) majd mehet a rüki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tenky89 Elküldve November21, 2012 Megoszt Elküldve November21, 2012 Ha kinyomod a kuplungot akkor várj egy kicsit, (2 mp) majd mehet a rüki. A másik nagyon jó megoldás /nálam 100%-ba beválik/ Rüki elött kétszer kuplungolj. Padló-felenged-padló-rüki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Egy két kép az autómról, remélem sikerült jól feltennem. http://kepfeltoltes.hu/121123/442354606K_p044_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/121123/K_p046_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/121123/651621281K_p043_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Egy két kép az autómról, remélem sikerült jól feltennem. Szép! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Egy két kép az autómról, remélem sikerült jól feltennem. http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Szerintem hátsó spoilerrel szebb lenne, de az tény, hogy így is gyönyörű :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve November23, 2012 Megoszt Elküldve November23, 2012 Fiúk, Szeretnék tőletek tanácsot kérni, mégpedig a kilincsek, küszöbök, és az ajtón lévő ütésvédő csík fényezésével kapcsolatban. A küszöbnek, és az oldalsó díszcsíknak semmi problémája, de a kilincsek kifakulnak. Próbáltam már műanyag ápolóval kezelni, de halottnak a csók. Érdekes módon az előző astrámon nem volt ilyen gond, igaz az még G volt nem Classic. Naszóval mennyire lenne tartós, ha lefényeztetném a fent említett alkatrészeket? Valakinek tapasztalata? Vagy próbáljak meg beszerezni bontóból gyárilag fényezettet. Előre is köszi. Gábor Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Fiúk, Szeretnék tőletek tanácsot kérni, mégpedig a kilincsek, küszöbök, és az ajtón lévő ütésvédő csík fényezésével kapcsolatban. A küszöbnek, és az oldalsó díszcsíknak semmi problémája, de a kilincsek kifakulnak. Próbáltam már műanyag ápolóval kezelni, de halottnak a csók. Érdekes módon az előző astrámon nem volt ilyen gond, igaz az még G volt nem Classic. Naszóval mennyire lenne tartós, ha lefényeztetném a fent említett alkatrészeket? Valakinek tapasztalata? Vagy próbáljak meg beszerezni bontóból gyárilag fényezettet. Előre is köszi. Gábor Ettől fekete lesz min fél évig! Én ezt használom... http://www.formula3000.hu/shop/turtle-turtle-black-chrome-l%C3%B6kh%C3%A1r%C3%ADt%C3%B3-%C3%A1pol%C3%B3-300ml-p-6580.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 T.Urak! Tudja valaki,hogy milyen hosszú a benzines 1.6 Sedan első rugó hossza?(de sztem a ferdehátúé is ugyanakkora) Adott egy ültetőrugó de az eladó csak a hosszát tudja ami 260mm Amúgy szokták csak az elejét ültetni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Ettől fekete lesz min fél évig! Én ezt használom... Kösz, meg fogom próbálni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yuri Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Ettől fekete lesz min fél évig! Én ezt használom... http://www.formula30...0ml-p-6580.html Nekem az ajtóvédő csík kopott nagyon, eddig szilikont használtam rá, az is segített, csak minden mosás után újra kellett kennem. Szerintem ezt én is ki fogom próbálni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 nekem van valami "titkos " lötty :) nemtom mi az, fehér lé és egy autókozmetikából hozták ,de valami csoda dolgot művel :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pupak78 Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Én a tescoban vettem vip car termék sima műanyag és gumi ápoló,alapjában fekete színű és mint az új úgy néz ki ápolás után és asszem nincs egy 500ml-es 1500ft.Fekete spricnis flakonban van!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Nekem az ajtóvédő csík kopott nagyon, eddig szilikont használtam rá, az is segített, csak minden mosás után újra kellett kennem. Szerintem ezt én is ki fogom próbálni... Szilikont sehova se, az szárítja, és öregíti a gumit és a műanyagot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November24, 2012 Megoszt Elküldve November24, 2012 Fiúk, Szeretnék tőletek tanácsot kérni, mégpedig a kilincsek, küszöbök, és az ajtón lévő ütésvédő csík fényezésével kapcsolatban. A küszöbnek, és az oldalsó díszcsíknak semmi problémája, de a kilincsek kifakulnak. Próbáltam már műanyag ápolóval kezelni, de halottnak a csók. Érdekes módon az előző astrámon nem volt ilyen gond, igaz az még G volt nem Classic. Naszóval mennyire lenne tartós, ha lefényeztetném a fent említett alkatrészeket? Valakinek tapasztalata? Vagy próbáljak meg beszerezni bontóból gyárilag fényezettet. Előre is köszi. Gábor Nálam is ki vannak szürkülve az oldalsó védőcsíkok, én is gondoltam, hogy színre fújatom, de ha parkolóban rányitnak, stb., akkor a színrefújtat sokkal macerásabb/költségesebb javítani. Ezzel a TurtleWax-szal hátha be lehetne újítani, kipróbálom majd én is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts