terry13 Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 sziasztok. Nektek mi a velemenyetek az automata valtorol astra g-ben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Kösz a segítséget, azt hittem drágább lesz... Esetleg tudsz egy olyan helyet is ahol olcsón tudok venni kormány légzsákvédőt? Kürtgombnál szakadt és sokszor a kezem beleakad. Bárhogy pofátlankodtam bontóban nem akarják 15-20 ereznél olcsóbban adni, sajnos ők is tudják, hogy ez astra betegség... eBay, ~7000Ft körüli áron szokott lenni új. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mr. bb Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Sziasztok felmerült egy olyan ötlet állófűtésre, hogy a fűtőradiátorba valahogy bele kéne faragni egy izzító gyertyát . Olyan fűtésrendszerekben jó volna amikben külön lezárható maga a radiátor a víztértől. A benne lévő vizet ami nem nagy mennyiség a gyertya feltudná hevíteni hamar 80-90 fokra és innentől már lenne fűtés a kocsi indításától 1-2 percen belül . Valami hőkioldóval biztosítani kéne, hogy ezen hőmérséklet tartományban tartsa a hőfokot e szerint adja az áramot a gyertyának, egy külön kapcsolóról működtetve. volt egy srác aki a komplett hűtőrendszert melegítette eme módszerrel 3- 4 gyertya volt betekerve egy legyártott csődarabba. nem tudom mennyire volt hatékony. de elgondolkodtatott eme témáról. érdekelne a véleményetek vagy észrevételetek a dologról Link to comment Megosztás: More sharing options...
Probert Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 sziasztok. Nektek mi a velemenyetek az automata valtorol astra g-ben? Nekem olyanom van és lekopogom, eddig semmi bajom nem volt vele. Simán, gördülékenyen vált, nem rángatva. Amikor megvettem, akkor a szokásos generálkor(levegőszűrő, gyertya, olaj, olajszűrő, vezérműszíj, feszítőgörgők és vízpumpa csere) a váltó olaját is kicseréltettem. Nem lehet az egész olajat leengedni benne és a szűrőt sem lehet kivenni. Belső szűrős. Gondolom, annyira megbízható, kiforrott darab, hogy azzal nem kell foglalkozni. Shell Dexron III-ast öntött bele Debrecenben az egyik erre szakosodott autószerelő. Ez kb. 2,5 éve volt. Van a váltónak téli fokozata, ami annyit tesz, hogy 3-asban indul a kicsike. Sosem használtam, csak kipróbáltam jégen milyen. Viszont előzéskor jól jön a sport gomb, ami csak 4000-es fordulaton engedi elváltani. Van benne valami zár féle dolog. Olyan mintha 5 fokozatú lenne, mert úgy leesik tőle a fordulat, mintha váltott volna. Ez összezárja fizikailag a kuplungot magasabb, egyenletes fordulatszámnál. 2000-es fordulaton, nekem legalábbis, 80km/ó körüli tempót megy. 3200-3400-ason pedig 135-140km/ó, ha jól rémlik. Ritkán megyek autópályán, ezért nem emlékszem pontosan. De autópályán 140-nél, 4 személlyel 7,3-as fogyasztást produkált. Nekem 1.4-es 90Le-s az autóm és a fogyasztás városban gyári érték szerint 10,9. De télen magasabb szokott lenni egy kicsivel. Nyáron pedig alacsonyabbra is ki lehet hozni, mint a gyári adat. Volt nyáron nekem 9 literes fogyim is városban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Láttátok már a "munkás autómat"? A gyengébbik 2x1500LE és van egy tuning is 2x2100LE-vel!! :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
terry13 Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 Nekem olyanom van és lekopogom, eddig semmi bajom nem volt vele. Simán, gördülékenyen vált, nem rángatva. Amikor megvettem, akkor a szokásos generálkor(levegőszűrő, gyertya, olaj, olajszűrő, vezérműszíj, feszítőgörgők és vízpumpa csere) a váltó olaját is kicseréltettem. Nem lehet az egész olajat leengedni benne és a szűrőt sem lehet kivenni. Belső szűrős. Gondolom, annyira megbízható, kiforrott darab, hogy azzal nem kell foglalkozni. Shell Dexron III-ast öntött bele Debrecenben az egyik erre szakosodott autószerelő. Ez kb. 2,5 éve volt. Van a váltónak téli fokozata, ami annyit tesz, hogy 3-asban indul a kicsike. Sosem használtam, csak kipróbáltam jégen milyen. Viszont előzéskor jól jön a sport gomb, ami csak 4000-es fordulaton engedi elváltani. Van benne valami zár féle dolog. Olyan mintha 5 fokozatú lenne, mert úgy leesik tőle a fordulat, mintha váltott volna. Ez összezárja fizikailag a kuplungot magasabb, egyenletes fordulatszámnál. 2000-es fordulaton, nekem legalábbis, 80km/ó körüli tempót megy. 3200-3400-ason pedig 135-140km/ó, ha jól rémlik. Ritkán megyek autópályán, ezért nem emlékszem pontosan. De autópályán 140-nél, 4 személlyel 7,3-as fogyasztást produkált. Nekem 1.4-es 90Le-s az autóm és a fogyasztás városban gyári érték szerint 10,9. De télen magasabb szokott lenni egy kicsivel. Nyáron pedig alacsonyabbra is ki lehet hozni, mint a gyári adat. Volt nyáron nekem 9 literes fogyim is városban. koszi a valaszt. Jol hangzikcsak egy kicsit sok a fogyasztas nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November9, 2012 Megoszt Elküldve November9, 2012 koszi a valaszt. Jol hangzikcsak egy kicsit sok a fogyasztas nem? Nekem 1,6 -os van automatával,. semmi gond nincs a váltóval ,szépen vált,alig észrevehetően.Nem romlékony fajta az aut.váltó. Tisztán városban keveset járok,nekem inkább a gyakori hideg indítás és a rövid távú menet van hideg motorral.Nagy átlagban 7,5 és 9 liter között fogyaszt,attól függően mennyi a hosszú ill. rövid táv és a klíma mennyit megy.A fogyasztásos topikban írtam is a fogyi adatokat időnként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November10, 2012 Megoszt Elküldve November10, 2012 Láttátok már a "munkás autómat"? A gyengébbik 2x1500LE és van egy tuning is 2x2100LE-vel!! :icon13: Jó a klip, a "járgányért" meg külön irigyellek, bár már tudtam mire számítsak az aláírásodban levő link után... a 2x1500LE elég hamar felkelti az ember kíváncsiságát ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November10, 2012 Megoszt Elküldve November10, 2012 Jó a klip, a "járgányért" meg külön irigyellek, bár már tudtam mire számítsak az aláírásodban levő link után... a 2x1500LE elég hamar felkelti az ember kíváncsiságát ;) :icon13: Úgy érzem ez a világon az egyik legjobb meló! Imádom!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve November10, 2012 Megoszt Elküldve November10, 2012 :icon13: Én az astrádat szívesebben elfogadnám :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve November10, 2012 Megoszt Elküldve November10, 2012 Én az astrádat szívesebben elfogadnám :) Azért mondod ezt mert még nem utaztál a "Szitakötőmmel"! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jamies Elküldve November10, 2012 Megoszt Elküldve November10, 2012 nem, azért választottam az astrát, mert a "Szitakötőre" nincs jogosítványom :) egyébként a csatlakozó beépítésére volt időd ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
törvényenkívüli Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 Azért mondod ezt mert még nem utaztál a "Szitakötőmmel"! 6:48-nál a szigszallagozás priceless :D 7végi bulira mennyiért lehet bérbe venni a járgányt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November12, 2012 Megoszt Elküldve November12, 2012 6:48-nál a szigszallagozás priceless :D 7végi bulira mennyiért lehet bérbe venni a járgányt? Sikerült megfogni a lényeget... :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kobraCode Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Sziasztok, nemrégiben kérdeztem tőletek kinek hogyan nyit a gyári távirányítója, vagyis milyen közelről-távolról. Az enyém nem volt épp a legjobb. Nos meglett a hibája. Elvittem óráshoz mondom talán az elem merül, de azt mondta határeset még. Mondom neki mi a problémám vele. Erre azt válaszolta hogy tipikus. Sokat látott már ilyet, a gombok alatt eltörik a forrasztás és hol érintkezik hol nem. Elővette a kukkerét és megforrasztotta. Elemcsere + javítás 1000 Ft volt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Azt hiszem be kell szereznem egy alsó motorvédő burkolatot. Ma reggel elvittem a feleségemet munkába, majd hazamentem. Kb. egy óra múlva eszembe jutott, hogy megnézem az olajszintet. Kimentem a kocsihoz, felnyitottam a motorháztetőt és a motortérből kiugrott egy loncsos szőrű macska. :icon1: Egy pillanatra megállt bennem az ütő. Ahogy néztem a kipufogókönyök védőburkolatán tanyázott. Tiszta macskaszőr a motor felső része is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Azt hiszem be kell szereznem egy alsó motorvédő burkolatot. Ma reggel elvittem a feleségemet munkába, majd hazamentem. Kb. egy óra múlva eszembe jutott, hogy megnézem az olajszintet. Kimentem a kocsihoz, felnyitottam a motorháztetőt és a motortérből kiugrott egy loncsos szőrű macska. :icon1: Egy pillanatra megállt bennem az ütő. Ahogy néztem a kipufogókönyök védőburkolatán tanyázott. Tiszta macskaszőr a motor felső része is. Az enyimet csak új korában szerette a szőrős (macska, nyest). Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Előre is elnézést kérek, de ekkora hülyeséget már régen olvastam :)) ....hogy egy fórumnak ne az legyen a célja, hogy minél több hozzászólás érkezzen be :). Ez tényleg szomorú dolog ha így gondoljátok. Persze lehetnék klubtag és írhatnék reggeltől estig de hát ahogy olvashatjátok itt sokan vannak újoncok és kérdeznének ezt azt, (többet is), véleményeket megosztanának stb. de a korlátok határt szabnak :(. Szóval ezelőtt sokkal barátibb volt ez az oldal. Remélem nem sértettem meg senkit, nem ez volt a célom. Lelike! Ilyen témályú hozzászólásokat ide! És kivel van a gond, mondd csak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Sziasztok! Voltam ma egy pár helyen kérdezősködni,hogy van-e sárfogó gumi.Az egyik bontós azt mondta,nem érdemes rátenni,mert kemény műanyagból van,és letöri a lökhárítót is akár,ha lepadkázom.Tényleg ilyen szar az anyaga?Akkor nem veszek,ha aztán lökhárítót is kell vennem.A Kadetten meg a Vectrán is volt gyári,de soha nem szaggattam le sehol,igaz hogy azok gumiból voltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 Sziasztok! Voltam ma egy pár helyen kérdezősködni,hogy van-e sárfogó gumi.Az egyik bontós azt mondta,nem érdemes rátenni,mert kemény műanyagból van,és letöri a lökhárítót is akár,ha lepadkázom.Tényleg ilyen szar az anyaga?Akkor nem veszek,ha aztán lökhárítót is kell vennem.A Kadetten meg a Vectrán is volt gyári,de soha nem szaggattam le sehol,igaz hogy azok gumiból voltak. Nekem első van, hátsót nem veszek, mert nekem nem tetszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve November13, 2012 Megoszt Elküldve November13, 2012 A bontós is azt mondta,hogy csunya:)Az nekem másodlagos szempont,hogy nem szép,csak praktikus legyen.Láttam caravanon már,annyira azért nem vészesen néz ki.Tényleg kemény műanyagból van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 A bontós is azt mondta,hogy csunya:)Az nekem másodlagos szempont,hogy nem szép,csak praktikus legyen.Láttam caravanon már,annyira azért nem vészesen néz ki.Tényleg kemény műanyagból van? Én vettem előre is hátra is, nagyjából nem érdekel, hogy néz ki, ha feleannyi mocskot csap fel... A keménysége sajnos igaz, mivel méretpontosan illeszkedik a lökhárítóra, sajnos, nem lágy anyagból van. Ráadásul elég bénán oldották meg - szerintem - a felerősítést, úgyhogy én plusz csavarokkal is megerősítettem a lökhárítóra. Így nálam tényleg garantáltan viszi a lökőst a padka :) Vigyáznom kell azóta, meg sokszor a beragadt hó idegesít, kicsit meg kell rugdosnom, hogy kiessen a szép nagy "latyakgyűjtő tartályból" az a rengeteg hómassza, amit felvesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 Sziasztok! Voltam ma egy pár helyen kérdezősködni,hogy van-e sárfogó gumi.Az egyik bontós azt mondta,nem érdemes rátenni,mert kemény műanyagból van,és letöri a lökhárítót is akár,ha lepadkázom.Tényleg ilyen szar az anyaga?Akkor nem veszek,ha aztán lökhárítót is kell vennem.A Kadetten meg a Vectrán is volt gyári,de soha nem szaggattam le sehol,igaz hogy azok gumiból voltak. Szia, nekem is van gyárilag hátul is. Az hogy kemény anyagból van relatív, nyilván nem gumi, hanem műanyag, de mikor télen kicsit megrugdosom, hogy kiessen belőle a beleragadt hó, akkor azért hajlik. Egyszer sikerült megpadkáznom még tavaly egy járdáról lejövet, de a lökhárítónak semmi baja nem lett, csak az egyik sárfogó rögzítő patent esett ki, azóta se pótoltam, és nem akar leesni így se. Sokszor anyázok, mikor előttem olyan megy, akinek nincs sárfogója, érezhetően több vizet/sarat/latyakot vernek hátra, mint akinek van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 A gyári hátsó sárfogó eléggé elfuserált konstrukció: öblösre van kiképezve, így több kiló latyak is bele tud ragadni / fagyni és nem mindig lehet egyszerűen kirúgni belőle a cuccot, ráadásul ilyenkor karcolja is a sárvédőt. Egyszer nekem is jól belefagyott az anyag, és amikor a családom beült hátra, az első huppanóig bírta a kővé merevedett műanyag: letört mindkettő a francba. Azóta nálam nincs sárfogás, nem kell rugdalgatni, óvatoskodni, meg lesegetni, hogy tele van-e már megint... Link to comment Megosztás: More sharing options...
camaron Elküldve November14, 2012 Megoszt Elküldve November14, 2012 A nappali menetfény le van már szabályozva a magyar kreszben, h az elegendő-e városon kívül, azaz megfelel-e a tompított világításnak vagy elhagyva a városhatárt fel kell kapcsolni a tompítottat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts