Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G tulajdonosok beszélgetnek erről-arról


uhuhu

Recommended Posts

Sziasztok!

A mostanság normálisnak is nevezhető köd-pára jelenség miatt megszerkesztettem a jobb hátsó lámpaburát, így mind a 2 hátsó ködfény aktívan üzemel.

Ki is volt kábelezve foglalat minden ok. Azt nem értem ezt miért hagyták ki akkor a gyárban? 90% ban elő volt készítve, nem hinném, hogy egy égőn spóroltak volna...

A gyári hátsó lámpán nekem sem volt kilyukasztva a jobb ködzárofény helye,de az új sötétitett lexus lámpán ki van. Nekem is csak egy izzót kellett bele tennem,és már világít is. :icon13:

Link to comment
Megosztás:

Nem hinném hogy az probléma hogy össze lehet kevern, hiszen az csak indokolt esetben van használva, csakúgy mint a féklámpa is.

Fő hogy látszódjon az autó a mögöttünk haladónak. És szerintem két fényforrás több mint az egy, mármint hatásfokra.

Nekem sem volt lyuk, magam szerkesztettem ki. Miféle rossz tapasztalatok?

Ha indokolatlanul használja, ha utolérem és nem kapcsolja ki, beér városba és nem kapcsolja ki ...

Ez pont ugyanaz, mint amikor piros lámpánál állva két lábbal tapossa a féket előtted. Debrecenben a lámpás kereszteződések 99 %-a sík területen van, de az autósok fele mégis nyomja a féket. :icon11:

Azért ennyi automataváltós autó csak nincs.

De az is lehet, hogy túl alacsony az ingerküszöböm vagy valami ilyesmi. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Ha indokolatlanul használja, ha utolérem és nem kapcsolja ki, beér városba és nem kapcsolja ki ...

Ez pont ugyanaz, mint amikor piros lámpánál állva két lábbal tapossa a féket előtted. Debrecenben a lámpás kereszteződések 99 %-a sík területen van, de az autósok fele mégis nyomja a féket. :icon11:

Azért ennyi automataváltós autó csak nincs.

De az is lehet, hogy túl alacsony az ingerküszöböm vagy valami ilyesmi. :icon1:

Nem, nem alacsony az ingerküszöböd. :icon1: én is hasonló véleményen vagyok, és milyen jó, mikor hosszú km-eken keresztül nem 1 hanem 2 izzó égeti ki a retinádat. remélem mindenki, aki ezt a módosítást megcsinálja, az tudja is, hogyan kell használni a ködzárófényt.

ha meg nem, akkor jussak eszébe majd olyankor, mikor vki ezt megunja és felnyomja mögötte a refit, hogy ő is szívjon. :evilgrin:

Link to comment
Megosztás:

Nem, nem alacsony az ingerküszöböd. :icon1: én is hasonló véleményen vagyok, és milyen jó, mikor hosszú km-eken keresztül nem 1 hanem 2 izzó égeti ki a retinádat. remélem mindenki, aki ezt a módosítást megcsinálja, az tudja is, hogyan kell használni a ködzárófényt.

ha meg nem, akkor jussak eszébe majd olyankor, mikor vki ezt megunja és felnyomja mögötte a refit, hogy ő is szívjon. :evilgrin:

hát igen, én mindig ezt csinálom. várok mögötte kb 1 percet, ha nem veszi le akkor mehet a refi. van úgy hogy még az első ködlámpát is bekapcsolom. (xenon+ 50%növelt fényerős refi+<ködlámpa néha>) :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van rá bevált megoldás. Le kell pattintani a tükröt a gömbről. A gömbre kell rakni egy szigetelőszalag darabot vékonyan. Ezután a tükröt visszapattintani, és már jó is. :)

Más téma: az SKF kerékcsapágy lehet gyárilag az autón a hátsó tengelyen? Vagy ezek szerint cserélve volt?

Szia!

Az SKF kerékcsapágy valószínű, hogy gyári. Nekem a dobfékben is SKF volt, meg a tárcsához is!

Link to comment
Megosztás:

Abból nincs baj, ha azt hiszi mögöttem valaki, hogy fékezek, mikor előtünik valami a ködbön. Ő is lassít, aztán észreveszi, hogy csak ködlámpa és minden oké. De ha meg észre sem veszi, hogy előtte vagyok, az már.......

Esetleg fordítva, ha én vagyok mögötte. Inkább higgyem azt, hogy fékez, minthogy észre se veszem.

Tükörre visszatérve, arról a gömbről hogy kell levenni? Csak húzom, vagy rásegítek csavarhúzóval, spájszerrel, netán hidegvágóval? :evilgrin:

Nem szeretném eltörni.

Szia! Megfogod a szarat hogy ne az uvegrol jojjon le, es masik kezzel meghuzod a tukrot magad fel, vagyis ahogy a gombrol lejon. Nekem igy jott le.

Link to comment
Megosztás:

Ha indokolatlanul használja, ha utolérem és nem kapcsolja ki, beér városba és nem kapcsolja ki ... Ez pont ugyanaz, mint amikor piros lámpánál állva két lábbal tapossa a féket előtted. Debrecenben a lámpás kereszteződések 99 %-a sík területen van, de az autósok fele mégis nyomja a féket. :icon11: Azért ennyi automataváltós autó csak nincs. De az is lehet, hogy túl alacsony az ingerküszöböm vagy valami ilyesmi. :icon1:

Én debreceni vagyok és automata váltós a gépsárkányom. De nem állok a féken folyamatosan a zöldre várva. A D felett ott az N és gombnyomás nélkül simán üresbe lehet tolni a váltót. Ha sárga, akkor meg csak egy gyors kézmozdulat D-be és tolhatod a gázt neki.

De egyébként igazad van, valóban mindenki áll a féken a lámpánál. Biztos azért félnek, ha beléjük szalad valaki, akkor ő ne csússzon az előtte állóba.

Link to comment
Megosztás:

Én debreceni vagyok és automata váltós a gépsárkányom. De nem állok a féken folyamatosan a zöldre várva. A D felett ott az N és gombnyomás nélkül simán üresbe lehet tolni a váltót. Ha sárga, akkor meg csak egy gyors kézmozdulat D-be és tolhatod a gázt neki.

De egyébként igazad van, valóban mindenki áll a féken a lámpánál. Biztos azért félnek, ha beléjük szalad valaki, akkor ő ne csússzon az előtte állóba.

Szerintem nincs ebben semmi tudatosság, egyszerűen rajta felejti a lábát a féken. Előfordult már velem is. Ugyanúgy, mint amikor a kuplungon marad rajta a lába, az is gyakor hiba, főleg kezdőknél.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nincs ebben semmi tudatosság, egyszerűen rajta felejti a lábát a féken. Előfordult már velem is. Ugyanúgy, mint amikor a kuplungon marad rajta a lába, az is gyakor hiba, főleg kezdőknél.

Én csak akkor tartom rajta a lábam, ha nincs mögöttem senki, és lássa, hogy állok, avgy pedig ha gurulna a kocsi, és tudom, hogy lassan zöld lesz, mivel felesleges azért a kéziféket húzogatni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.